/spanien/barcelona/forum/6849.aspx/spanien/barcelona/forum/6849.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2013-07-06 19:27
Ride_The_Big_One(6) Jag har inte följt turneringen men jag hoppas att brandbergen vinner, har hjälpt laget med lite saker och känner en del som spelar där. Det är riktigt bra spelare som är med, killar med matcher från allsvenskan och superettan. Överlag så är det en riktigt rolig turnering, de har lyckats bra där i Spånga. Nästa år ska jag se till att vara där.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Dinho the artist
2013-07-06 19:27
Neymarmessi
Jag ber dig, sluta förolämpa folk. Om så vore att han är madridista, var är anledningen att kalla honom ful för? Obegripligt.
Barcelona NeymarMessi
2013-07-06 19:09
Barca o Mort

Jag är ny här på forumet och vill så gärna diskutera annat än att svara den där parasiten. Men jag kan bara inte låta bli och inte svara när den där smyg madridistan kommer hit och snackar skit. Okej om det han sa var sant, men killen snackar skit för det mesta. Därför kan jag inte låta bli. JAG kan inte låta någon madridista komma hit o skita ner min klubb. Det bästa vore nog om admins spärrar honom, jag vet inte varför man inte har gjort det?
Barcelona Barca o Mort!
2013-07-06 18:57
NeymarMessi

Jag tvivlar inte på att du håller på rätt lag men det uppskattas inte att det spammas två sidor av dig och honom för folk som vill komma in här och inte läsa er debatt. Ta över PM. ELler sluta svara, han trollar ändå. Visst man kan kritisera sitt eget lag. Men när killen tar upp el pasillo som hände för flera år sedan men när man nämner en 5-0 vinst så är det bara historia vet man att killen trollar. Kritiserar man sitt eget lag kan man väl hylla dem också. Eller byta lag om du inte gillar ens laget. Vi gjorde en godkänd säsong och folk sitter och gnäller bara för att vi inte vinner trippeln.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-07-06 18:49
Någon som följt vem äger förorten?

Finalen spelas nu snart via svtplay mellan Rinkeby - Brandberga(stavning)
Sjukt hur stor tuneringen blivit från ha sett evenemanget för något år eller två.

:P
Barcelona NeymarMessi
2013-07-06 18:46
Westino, jag är en av er men den där pajasen Ronaldinho - fotbollsguden är en madridista och är besatt av barca precis som deras ledare mouhoerinho var.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-07-06 18:45
@Hetfield:

Haha precis så känner jag med.
Jag kontrar med detta klipp.
Barcelona Hetfield
2013-07-06 18:43
Det här är allt jag har att säga om de senaste tjafsen och diskussionerna.
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-07-06 18:35
Det enda jag sett i forumet det senaste dygnet är "NeymarMessi" & "Ronaldinho - "Fotbolls guden"" tjafsa.

Var snäll och spärra dessa nykomlingar.
Barcelona LeoMessi
2013-07-06 18:33
Hur många mål släppte Barca respektive real in under ligan denna säsong? Vet att vi har pratat väldigt mycket om vårt försvarsproblem men det känns som att real släppte in ungefär lika många mål.
Barcelona NeymarMessi
2013-07-06 18:31
Ronaldinho - Fotbollsguden, Skönt att en madridista går under namnet Ronaldinho. Ni har aldrig haft en spelare av dess kaliber. Kanske var du en av dom som satt på läktarn på bernabeu och applåderade när Ronaldinho massakrerade real 2005.
Barcelona NeymarMessi
2013-07-06 18:27
Ronaldinho - fotbollsguden.

Så Özol har varit bättre än cristina dom senaste 4 säsongerna? bra.

Du ska förstå din fula madridista, att vi inte är intresserade av reals småpotatisar till nyförvärv.

Vadå att vi måste prata om säsongen som gick? det var en bra säsong med en liga titel. Matcherna mot Bayern är.
historia nu precis som 5-0 och 2-6 är historia nu. Så du menar du inte har glömt när Barca totalt förnedrar 5-0 real i både spelet och antalet mål i den mest upphausade el clasicon?

Det som gick mindre bra förra säsongen var Messis skada, frånvaron av en riktig mittback bredvid Pique och Titos cancerbehandling. Men vad gick snett för real som Dortmund manglade? .

Tro mig din madridista, real har större bekymmer än barca. Ni vann ju inget förra säsongen när ni inte saknade något. Tillbaka till puertan fort.
Barcelona grande jw
2013-07-06 18:26
Ronaldinho "fotbollsguden"

Jag tycker du är välkommen att diskutera vad du vill så länge det rör klubben FC Barcelona. Vill du diskutera Real Madrid och hur bra deras spelare är så är det bara att dra till Puertan.

Sedan fattar jag absolut inte vad du pratar om. Dölja skammen från sitt eget lag? Är du dum i huvudet eller? Vi tangerade poängrekordet i La Liga förra säsongen. Ingen har uppnått de resultatet i La Liga under dess 90åriga existens. Inser du storheten i att uppnå ett sådant mål?

Det finns personer som brinner för skitlag i Premier League, som inte har vunnit titlar på decennium. Och så finns det bortskämda snorungar som dig, som kallar vår säsong för "skam" när vi vinner en ligatitel. Herregud. Varesig du är madridista eller culé så skämmer du ut dig själv.
Barcelona Ronaldinho " fotbolls guden"
2013-07-06 18:14
Barcelonistas

Först å främst så är Iniesta min favoritspelare, alltid varit och kommer alltid att vara. För mig är han unik i fotbolls världen, och hade resten utav spelarna bara haft en liten del av hans vilja förra säsongen så hade vi inte förlorat matcherna sådär. Iniesta var även HELA Spaniens offensiv i Confederations cup, och jag får nästan orgasm när jag ser han spela. Bollbehandlingen, dribblingarna, touchen ja allting. Hade han varit bättre i den sista delen, dvs avslut och mål så hade han varit den bästa mittfältaren någonsin. Han ska inte jämföras med Özil, men varför kasta skit på Özil för att höja Iniesta? Vadå avdankad? Killen är i tidig ålder en av Tysklands och Real Madrids viktigaste spelare, 4 säsonger i rad har han gjort flest assist och det måste ändå säga något om honom.

Vadå Iniestas Hund? Vad har det med saken att göra ens?

Barca

Det är lite dubbelmoral det här. Alla står och kastar skit, men så fort jag vänder något emot Barcelona så är det helt plötsligt fel? Jag har ju all rätt att göra det efter förra säsongen eller hur? Jag hittar inte på massa saker och jag tänker inte gå bakåt tio år för att det ska förstärka mina åsikter. Den nya säsongen har inte börjat än, därför diskuterar man den gamla. Vad gick snett osv, jag diskuterar även Silly Season. Sen har jag inte höjt Real Madrid så som du tror, jag har höjt deras värvningar (samma värvningar som jag ville ha hit), även varit inne på att Zidane står bakom allting och vet vad han håller på md (samma Zidane som sa att detta är det bästa Barcelona han sett någonsin) och så har jag varit inne på att Ancelotti är en mycket bättre tränare än Mourinho, och en tränare som nästan alla respekterar. Om det är en sak jag stör mig på så är det när folk kastar skit på andra lag för att försöka dölja skammen från sitt egna lag.

Jag kan ta en förlust i CL, inte en förnedring. Och kommer inte blunda för det heller.
Barcelona LeoMessi
2013-07-06 18:10
Någon som vet när försäsongsmatcherna börjar?
vifa
2013-07-06 18:07
Bojan är endast 22 år, tror och hoppas att han kommer göra en bra säsong i Ajax
Barcelona Blaugrana91
2013-07-06 18:00
Varför fortsätter ni svara trollet? Ignorera hans trams.
Barcelona Barca o Mort!
2013-07-06 17:41
Ronaldinho " fotbolls guden" Så allting bra barca har gjort försöker du tona ner och lyfter fram allt dåligt angående barca. Sen fortsätter du hylla Real Madrids prestationer och spelare. Vi har senaste 10 åren varit bättre än Real men jag förstår inte hur man som cule varför man skulle vilja få Real att se bättre ut? Förstår inte varför man som culé tonar ner 5-0 vinsten och istället nämner pasillon. Det går inte ihop va. Du förstår varför alla inser att du trollar va? Istället för att vara stolt över vår klubb så försöker du bara få Real att se bättre ut vad man än snackar om. Du har aldrig sagt ett dåligt ord om Real men du hackar på Barca som fan. Lite genomskilnigt det bör väl vara tvärtom i ditt fall. Aja det är sista inlägget jag lägger på dig, kanske första också.
Barcelona Vampíro
2013-07-06 17:36
Ny regel: ignorera idioter som skapar fake-konton och medvetet försöker provocera så blir allting bättre. Man behöver inte vara någon raketforskare för att lista ut vilka det handlar om. Strunta i det så slipper vi onödiga diskussioner som håller på i flera dagar. Tack.
Barcelona NeymarMessi
2013-07-06 17:36
Barca har straffat real riktigt hårt sedan el pasillo för att vi ska ha glömt den. Vad sägs om när madrid publiken reser sig upp och applåderar Ronaldinho när han gör kaos med real ?
Barcelona Barcelonistas
2013-07-06 17:34
Ronaldinho " fotbolls guden" - sluta spela teater nu snälla, om Richard Dawkins hade sett din intellektuella nivå hade han hoppat för längesen.

Iniesta är en spelare som har varit en utav dom största bidragande orsakerna till varför Spanien har vunnit titlar samt Barca. En spelar som Pinto har varit trupp spelare, så din jämförelse sucks balls. Özil fler assist? killen spelar i ett lag som har ett hav av ytor i varje match, medans Iniesta har ett flygplan, Buss, framför målet. Återigen den jämförelsen du drar suger.

Özil lite som han vill? Özil har varit Iniestas hund och han kommer alltid vara det. Att du ens sätter dom i samma mening säger allt om dig.
Barcelona NeymarMessi
2013-07-06 17:32
Ronaldinho - Fotbollsguden.

Real förlorade med 4-1 i Dortmund och vann hemma med 2-0.

Det jag kan säga dig är att det är skillnad på Dortmund och Bayern. Bayern har bättre spelare på nästan varje position.

Som jag sa till dig, Messi halvskadad, en orutinerad Barta i backlinjen.

Men vad hade real och cristinanio för problem att dom inte kunde slå ut Dortmund?.

Varför går du inte tillbaka till puertan och snackar skit om barca i där istället? Alla vi vet att du är en ful madridista.
2013-07-06 17:29
Barcelon El pasillo är det värsta man kan göra som en fotbolls spelare om vi nu ska prata historia. Vad tror du spelarna i Barca helst gör? Förlora med 5-0 eller klappa ut dina rivaler? Vi vet nog svaret på den frågan. Men nu har jag lekt klart i eran sandlåda. Kommet diskutera bara om folk höjer sig.
Barcelona DM1982
2013-07-06 17:28
Om alla ignorerar trollet så tröttnar han.
2013-07-06 17:26
Barcelonistas Pinto har också vunnit titlar men han är fortfarande kass. Iniesta är bättre än Özil. Men det är ändå starkt utav en avdankad spelare att slå fler assist än Iniesta och xavi tillsammans. Samt göra lite som han vill i El Clasicos till skillnad från Iniesta som blivit uppäten av Khedira. Förstår inte jänförelsen dock. Vi snackar Barcelona här och 7-0 kommer vi bli påminda om i tio år framöver.
Barcelona Vampíro
2013-07-06 17:25
@NeymarMessi:

Syftade inte på dig.
Barcelona Barcelonistas
2013-07-06 17:23
Ronaldinho fotbolls guden - komiskt ochså att du kritiserar folk när dom snackar historia, när du gör exakt samma sak. Du har skrivit en bok om Real Madrids 1-3 vinst, och den boken har redan gått om bibeln i antal sidor.

Sluta snacka om 1-3, jag kan nämna förluster som är dubbelt så stora, och smärtsamma. Eller vad sägs om tidernas bästa prestation i en match? 5-0 mot Real Madrid på Camp Nou?. Eller 2-6 på Bernabeu, tom Calderons hår blev vitare efter den matchen?.
Barcelona Barca o Mort!
2013-07-06 17:23
Red får gärna uppdatera nyheterna att Bojan är utlånad till Ajax :) Uppskattar allt jobb ni gör men lite snabbare ryckt kan det vara ;)

Lite kritik angående Silly season bloggarna eller vad det är så jag tycker det är väldigt krångligt och jobbigt att läsa. Jag själv hade föredragit att ha för som för typ 3-4 år sen spalter med "Klara in" och där under står typ från vilken klubb, vilket datum och priset osv. Och sedan samma sak med "Klara ut", "Rykten in", "Rykten ut" och alla uppdateringar i rött.

Min åsikt bara, kanske någon annan också håller med.
2013-07-06 17:22
neymar Varför ska du hävda dig? Real slog Dortmund med 2-0 vi förlora 3-0 hemma mot Bayern. Våran pinsammaste säsong på länge. Madrdista snacket börjar bli uttjötat nu.
Barcelona NeymarMessi
2013-07-06 17:20
Vampiro, handen på hjärtat att jag är en Cule. Jag vet inte vad jag ska säga mer för att övertyga dig min broder? Men jag går runt naken i en vecka om inte Ronaldinho - fotbollsguden är en madridista.
Annons: