/spanien/barcelona/forum/6836.aspx/spanien/barcelona/forum/6836.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Diar Shekha
2013-07-11 13:39
PUTO AMO IS BACK
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2013-07-11 13:38
elbraco - CP5 Tja, kanske en naiv önskan bland fans att Pep som culé kände samma sak vi gör? Man är bara naiv och lurar sig själv om man hoppas på något sådant. :(
Barcelona grande jw
2013-07-11 13:34
Så sjukt roligt att United-fansen var helt lyriska över Thiago och kunde inte sluta tänka på honom, medans Bayern-fansen inte ens vill ha honom. Hahaha.
Barcelona Diar Shekha
2013-07-11 13:33
@LeeRoden89: Pep's final message: "If any of what I said isn't true, they should come out and disprove it. Them, not intermediaries, or their friends".
Barcelona elbraco - CP5
2013-07-11 13:19
man är lite naiv om man tror att Pep inte skulle försöka få spelare från Barca på grund av att han har varit tränare här, som någon slags "gentlemen agreement". Varför skulle han ha en skyldighet att inte röra spelare han själv utvecklat och vunnit titlar med?
Barcelona Diar Shekha
2013-07-11 13:12
@LeeRoden89: RT @EduPolo "I only asked Rosell one thing, having gone 6,000km away, that he left me in peace. He didn't honour his word." @LeeRoden89: Guardiola swinging hay-makers at Sandro Rosell. Perhaps Laporta had a point after all ? @LeeRoden89: RT @EduPolo Guardiola: "Using Tito's illness against me, that, I won't ever forget. It's in very bad taste, I didn't expect it". @LeeRoden89: More Pep: "If I didn't see Tito in New York it was because it wasn't possible." ... @LeeRoden89: Pep: "Suggesting I want things to go badly for someone I've been friends with for so long? That's in very bad taste." http://t.co/ju9WhAIpH4 @LeeRoden89: Pep: "Suggesting I want things to go badly for someone I've been friends with for so long? That's in very bad taste." http://t.co/ju9WhAIpH4
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-07-11 13:10
Thiago och Tito har en rejäl beef skulle jag tro.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2013-07-11 13:09
Nu verkar det som Pep svingar rätt vilt mot Rosell också. Hade Laporta ändå rätt när han talade om sprickan mellan Rosell och Pep?

Undrar hur detta påverkar Thiago-affären? Jag menar Rosell kommer nog vara rätt sugen på att hålla kvar Thiago och inte förlora honom offentligt mot Pep. Tyvärr kan det ju vara så att det redan är klart annars hade nog inte Bayern tillåtit Pep att uttala sig så tydligt.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2013-07-11 13:07
Jag förstår inte en grej. Det kom ju ut på twitter att Tito vill fixa något schema för Xavi så han spelar mindre för han spelat så mycket senaste 5 åren eller liknande; JA MEN VARFÖR KAN MAN INTE I SAMMA VEVA LOVA THIAGO MER SPELTID?! Ska Song sno den tiden? Fan vad inkompetent Tito verkar vara; han ska vara andratränare och i bakgrunden - inte i fokus till 150% för man ser bristerna. Snälla tänk om Thiago! Att spela i en helt ny miljö gynnar inte dina mål om att få lira VM.
Barcelona Pep - El Míster
2013-07-11 13:04
Jag tror Pere Guardiola är hans officiella agent och hans pappa Mazinho är med vid alla förhandlingar osv. Kan någon bekräfta? Hur som helst så ser jag ingen annan utväg än Bayern nu. Pep tror rejält på Thiago, tillskillnad från Tito tydligen. Men vilken soppa?!

Pep som är Pep. Titos bästa vän. Hur fan tänker alla inblandade?!
Något står helt enkelt inte rätt till med Thiago och Barca/Tito!

2013-07-11 13:04
!Sergio_ Busquets! /

Trodde också det men sen såg att trovärdig källa på Twitter som skrev att Pere Guardiola var involverad på något sätt.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-07-11 13:03
Jävla pep, nu är det kört. Men! Kommer sakna både honom och Thiago...
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-07-11 12:58
El Kaiser de Michoacán

Är inte Mazinho (Thiagos pappa) Thiagos agent?
2013-07-11 12:55
Är det någon som vet med 100%-säkerhet om det stämmer att Pere Guardiola (alltså Peps bror) är Thiagos agent? För i så fall känns det ju inte direkt bättre...
Barcelona Ronaldinho " fotbollsguden"
2013-07-11 12:53
Btw så trodde jag inte det här om Pep. Han har fullt mittfält men måste bara få Thiago, för tro mig han kommer få han.
Barcelona Ronaldinho " fotbollsguden"
2013-07-11 12:51
Bayern eller United? Bryr jag mig inte om, våran största talang på väldigt länge kommer att lämna och det är helt sjukt vilken piss ledning vi har. Abidal? Villa? Thiago? Ni förstår inte att det här förstör allt, han skulle ta över Xavi inte någon jävla Fabregas som inte ens kan gå rätt. Vi hade våran ersättare, en produkt som kan bli bäst i världen. Skiter i vem vi värvar, det här är uselt!
Barcelona Vampíro
2013-07-11 12:49
Och där sjönk Pep rejält i mina ögon.
Barcelona Pep - El Míster
2013-07-11 12:48
Thiago måste verkligen vilja byta klubb och ha något osagt med Tito annars kulle Pep aldrig försöka sno han från vårat/hans kära Barca! Vad fan är det frågan om?
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-07-11 12:37
Det känns riktigt konstigt att PEP försöker ta THIAGO från oss. Pep är ju en av oss, nu känns det plötsligt som att han är fiende.
Barcelona DM1982
2013-07-11 12:33
Spelar ingen roll vilket lag Thiago väljer, så länge han inte spelar för Barcelona så är jag likgiltig för honom. Han kommer nog inte slå sig in in Bayern, Pep chansar och hoppas att han fixar det. Vill han ha speltid så bör han gå till Man U men han kommer hur som helst inte komma med i VM-truppen. Fokus bör ligga på vilken back som Barcelona får in, Thiago är historia.
Barcelona Siempre Barça
2013-07-11 12:23
Pep Guardiola: "I want Thiago Alcantara. I Have asked Bayern to get him I don't know what will happen." #TweetFootball
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-11 12:21
Guardiola: "Rumours about deal with Thiago? It's true I want Thiago. I have asked Bayern to try to sign him."

Guardiola: "I have talked with Rummenigge (chairman) and Sammer (sports director) about Thiago. There's no news yet, we'll see."

Guardiola: "Thiago is the only player I want. Or Thiago or no one. He's a super player. He can play in 3 to 5 positions."

AJ AJ AJ..... Detta är INTE bra. Thiago lär ju inte bli ledsen av de orden från Pep precis....
Barcelona Diar Shekha
2013-07-11 12:13
@barcastuff: Guardiola: "Rumours about deal with Thiago? It's true I want Thiago. I have asked Bayern to try to sign him." #fcblive Oj, vad fel jag hade!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-07-11 12:06
Vad är oddset på att det är Mazinho som läckt "ryktet" om Thiagos deal med Bayern för att sätta press på United. Tror inte för fem öre på att det stämmer. Å andra sidan kan det ju vara så att Pep vill sätta en nagel i ögat på Rosell, men det känns inte värdigt Pep och dessutom tror jag inte klubbarna vill riskera sina goda vänskapsband genom att "sno" åt sig varandras talanger. EDIT: se på fan...
Barcelona Diar Shekha
2013-07-11 11:57
Det många här inne glömmer är Müller,Kroos och GÖTZE när de gör sina drömelvor.. Thiago är inte bättre än någon av dessa och går han till Bayern för att få MER speltid där så tänker han inte med hjärnan. Jag kan inte se det framför mig Thiago få mer 30 matcher i Bayern. Det låter bara inte logiskt. Sen har de ju en talang som Shaqiri på bänken tex... Men det är upp till honom, det är bara han själv som kommer förlora på det i längden. Med tanke på Peps stora kärlek till Barcelona så tror jag inte han skulle sno åt sig Thiago från oss, lite respekt har han väl endå för klubben efter allt... Guardiola blir kanske inte ens långvarig i Bayern om saker och ting börjar gå fel. Jag tror nog att han har viktigare saker (mkt press på sig & stå emot trycket med tanke på att de vann trippeln) för sig än att försöka övertala Thiago och "lova" honom en startplats.
Barcelona LeoMessi
2013-07-11 11:41
Rambla~ (Barcelona) Om vi skulle sälja något till Arsenal så ska det vara till ett stort överpris! Dom ska fan få köpa honom för 70 mille minst. För dom säljer alltid till överpriser till oss och då får dom fan smaka på samma medicin. Tror inte Cesc är sugen på att flytta dit ändå, på sin 3 första matcher för Barcelona så vann han fler titlar än under hela sin tid i Arsenal.
Barcelona elbraco - CP5
2013-07-11 11:41
Rambla Roma, Inter, Arsenal före det bästa laget i världen? Med en tränare som kan han utan och innan? Skämtar du eller? Tycker Bayern är helrätt för Thiago, hans teknik och bollkänsla samt hans defensiva jobb gör han klockren för Bayern, speciellt med att Pep kör 4-1-4-1 på träningarna där Thiago har Schweini bakom sig som städgumma och då inte behöver bry sig om bolltappen han gör då och då.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-07-11 11:09
Ge inte Neymar nummer 9, läskig siffra. :P
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-07-11 10:59
God is a five letter word - Messi (Barcelona) Okej, tack :). Nu när Villa är såld så tror jag mer på att Neymar bär nr 7 än Alexis. Jag tänkte köpa Neymar tröja. Men han har ju inget nr så jag får vänta ännu mera.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2013-07-11 10:27
Jag tror Marcos är nära PSG. Brazilstats nämnde att PSG inte kunde ha fler utländska spelare men att Marquinhos agent nämnde klart och tydligt att hans klient även har ett portugisiskt pass; vilket öppnar upp för PSG. De vill värva någon för att sedan skeppa iväg Silva till oss ;)

CARLES PUYOL - 1899
Ett annat alternativ är att Alexis får 7'an som är hans favoritnummer och 9'an går till Neymar; eller om Thiago lämnar vilket vi verkligen fruktar; ja men då går nog 11'an till Neymar och 7'an till Alexis - 9'an lämnad åt framtida lirare.
Annons: