/spanien/barcelona/forum/6794.aspx/spanien/barcelona/forum/6794.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2013-07-16 12:59
@Mojito - Culé (un estilo de vida):

Tito säger att de har setts i New York, men när han var där för sin behandling i två månader så fick han inte besök av Pep, och det berodde inte på Tito, enligt egen utsago. Pep sa väl tvärtom häromdagen.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-07-16 12:56
Stämmer det att Tito sagt att han och Pep inte sågs i New York, och att det inte berodde på Tito utan på Pep?
Barcelona Myrran
2013-07-16 12:55
Thiago: 22m fixed, 2m incentives, 1m friendly [Zubi] till Bayern

Alvaro Negrado: 25m fixed, 3m incentives [flertalet rykten] till City

Man blir ju fan förbannad på hur Barca som klubb skötte allt från kontraktskrivning till speltiden för Thiago. Även om vi har värvat Neymar så är jag osugen på nästa säsong på grund av all besvikelse som styrelsen gör. Först Abidal, sen Villa, sen alla konstig utlåningar/försäljningar som inte ger något till klubben och nu detta...
Barcelona Abbe.
2013-07-16 12:53
Presskonferensen med Tito och Zubi i länktips.

Det verkar onekligen finnas bekymmer mellan Pep och Tito, tragiskt nog.
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-16 12:53
Jag gillar att Tito använder orden: "We need a centre back."
2013-07-16 12:51
Vilanova: "It's not true I only asked for Thiago Silva. I like him, but if he doesn't come, there are other options. We need a centre back

Jag håller med...
2013-07-16 12:49
Tito: "Thiago Silva isn't the only defender we've asked to sign. Yes, we want to sign a defender

Precis vad jag ville höra!
Barcelona barca!54
2013-07-16 12:46
underbar fråga från journalisten om ZUbi ska avgå
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-16 12:40
150M Euro är utköpsklausulen!
Barcelona FCBlaugrana
Busquets klart med nytt kontrakt!!
Barcelona Tiki-Taka
Jo nu kom den engelska översättningen hehe !!!
Barcelona Tiki-Taka
2013-07-16 12:39
Ingen översättning ! Finns det någon länk med engelsk översättning !?
Barcelona westinho - ¡Sandrusco vete ya!
2013-07-16 12:38
Grattis till Sergio! Tack till Pep, för utan honom hade Sergio förmodligen aldrig spelat fotboll på denna nivån. Zubi säger att Sergio förnyat till 2018 och klausulen ligger på 150 miljoner euro. Grande.
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-16 12:35
@barca!54:

De har inte börjat prata än, men jag tror det!
Barcelona barca!54
2013-07-16 12:34
FCBlaugrana

Engelsk översättning?
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-16 12:32
Fel länk. Här är den rätta. (men den kanske kommer upp på första också)
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-16 12:30
Här är länk för live-streaming av presskonferensen
Real Madrid Vamosbarcaa
2013-07-16 12:29
barca!54 // Om vi sålde villa för € 2.1 milj , kommer vi inte få så mycket mer för dom
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona barca!54
2013-07-16 12:27
Hur mycket pengar kan vi tjäna på afellay, dos santos och cuenca ?
Real Madrid Vamosbarcaa
2013-07-16 12:24
FCBlaugrana // Barca kommer inte göra ett dugg ,kommer sluta med att vi skolar om song som mittback och kör med en sliten puyol när han är tillbaka
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-16 12:07
Om Barca ger sig utan att ge PSG en riktig match i kampen om Marquinhos så känns det som alla förnekanden osv är ett spel för gallerierna. Men det är min åsikt. För om nu Thiago Silva är så "omöjlig" som PSG får det att låta som känns det ju bara helt sjukt om Barca skulle ge sig i kampen om Marquinhos helt utan några krussiduller..
Barcelona Barca o Mort!
2013-07-16 12:06
Golden Barca

Jag hoppas du menade att DIN spanska inte var flytande för även om min har blivit lite rostigare så har jag ändå bott i Spanien i 7½ år och dina flesta översättningar stämde inte alls. :P
Barcelona Barcelona10Messi
2013-07-16 12:04
Grattis på födelsedagen världens bästa def. mittfältare! Det är en fröjd att se dig SPELA fotboll, Sergio! :)
Barcelona Barclasico
2013-07-16 12:01
Nehe... Ingen Silva i Barca då.. Trist!
Real Madrid Vamosbarcaa
2013-07-16 12:00
Silvia har sagt en gång för alla att han kommer stanna i PSG till hans kontrakt går ut , PSG vill inte sälja och han är inte en sån typ av spelare som kommer tvinga sig bort , han respekterar sitt kontrakt , det var en helt annan grej i Milan eftersom dom behövde pengarna , PSG behöver inte ett öre. varför ska dom då sälja sin bästa spelare när dom satsar som dom gör ? Glöm Silva nu , hoppas alla inser att det är kört och går vidare med någon annan lösning
Barcelona el Flaco - Me, Myself and I
2013-07-16 11:49
Att döma av det man kan läsa idag på MD och SPORT blir det ännu mer uppenbar att Rosell har de katalanska medierna i sin ficka. I stort sett alla journalister, tunga namn som Santi Nolla, Josep María Casanovas och Joan Vehils, hyllar honom för sin diskurs igårkväll, trots att den var förinspelad, och menar att han sträckte ut sin hand till Pep för att begrava stridsyxan. Återigen försöker Rosells polare i de två största katalanska sporttidningarna att göra sitt bästa för att få honom att framstå som hjälten i dramat.

Men återigen har folket inte låtit sig bli påverkade. I SPORT:s två omröstningar gällande Rosells intervju svarade 71 % att de inte trodde på det Sandrusco sa och på frågan om vad för typ av betyg hade gett honom svarade 64 % "icke godkänd". Rosells trovärdighet är inte på topp just nu. Och för min del är det en no-brainer vem jag väljer att lita på mellan Pep och Rosell.
Barcelona Diar Shekha
2013-07-16 10:59
Edit: 15 pokaler med Barca. Skriver via mobilen sorry.
Barcelona Diar Shekha
2013-07-16 10:57
Grande Busquets. Jag minns fortfarande hans debut i A-laget och redan då kunde man ana något, men att han skulle bli så här bra trodde jag aldrig. 2007/2008 spelade han i division tre (om jag minns rätt) med Guardiola & Tito Vilanova. 2008/2009 vinner han en SEXLING och startar i en CL-Final (!).. Det är helt galet. Den där resan är så vacker att den förtjänar en Hollywood film som är regisserad av Martin Scorsese. Idag fem år senare så har han vunnit 16 titlar med Barcelona och 3 titlar med Spanien. Jag älskar verkligen Busquets. Jag älskar hans dragningar och hans känsliga högerfot. Det finns ingen i världen som skulle kunna göra hans jobb i Barca, ingen! Busquets är världens kanske mest taktiska spelare och allt han gör är konst förutom filmningarna. Vicente Del Bosque: Fick jag välja mellan en spelare så hade jag velat vara som Busquets. Pep Guardiola: Fick jag välja mellan en spelare så hade jag velat vara som Busquets. Idag fyller Busquets 25 år och det tror man verkligen inte, det känns som att han har spelat i A-laget i minst 10 år! Grattis Sergio! Han kommer få nytt kontrakt säga det( Pique och Iniesta med), fy fan vad skönt! Han är den största talangen vi har haft från La Masia sen Leo Messi. Och självklart så kommer jag köpa hans tröja i år.. GRANDE BUSQUETS!!!!!
Länktips: t.co/v1qj9nFcYM
SoN_Un
2013-07-16 10:53
jag vill ha in Christian Eriksen snabbt!!! haha
Barcelona Rambla~
2013-07-16 10:21
Haha, Pinto är för skön. La juventud junta. :) Han är som en farsa för alla ungdomar som är med a-truppen.
Annons: