/spanien/barcelona/forum/6786.aspx/spanien/barcelona/forum/6786.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-07-17 17:18
FCBlaugrana

Eller så bildar de Europas bästa mittbackspar.
Barcelona -SAMI-
2013-07-17 17:17
Hummels vill till Barca vad väntar Barca på?? Fattar inget!! Silva lämnar inte Psg. Köp nu för fan Hummels.
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-17 17:16
Marquinhos has arrived in Paris to complete his transfer to Paris Saint-Germain. Fee: €32M + €3M bonus. [RMC Sport]

Så det är nu tanken är att det ska börja röra sig i vår Thiago Silva affär. När Marquinhos är officiell.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-07-17 17:14
Ja har man ingen oljekälla att pumpa pengar ifrån kan man alltid använda Banco Santandér - fråga Florentino... :P
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-07-17 17:02
Det är inte bara shejker som har förstört marknaden, utan det är klubben Real Madrid CF som ligger bakom allt detta. År 2009 började de att slänga orimliga summor för att dölja Barcelonas trippel. Real Madrid CF har förstört marknaden. Jag minns att flera gick ut och sa samma sak.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona -SAMI-
2013-07-17 16:58
Gonzalez_Barca
Hahaha ohh de kommer säkert bli så. SKANDAL
Barcelona Gonzalez_Barca
2013-07-17 16:55
Mina damer och herrar, vår nya mittback: luis Gustavo!
Barcelona Hetfield
2013-07-17 16:51
Ja, vi kan väl köpa Gustavo. Den positionen där man redan har Mascherano, Busquets och Song, men visst, en till defensiv mittfältare skadar ju inte.

Det skulle inte förvåna mig om Tito och resten resonerar på samma sätt. Några veckor till så står Gustavo där och är presenterad och mittbacksproblemet ignoreras.
Barcelona westinho - ¡Sandrusco vete ya!
2013-07-17 16:50
@elbraco - CP5:

Men har du glömt att vi redan har Sergio? Riktigt onödig värvning hade det varit.
Barcelona -SAMI-
2013-07-17 16:40
Tror ni Silva kommer?
Barcelona elbraco - CP5
2013-07-17 16:33
Gustavo hade varit klockrent, en städgumma och ytterligare en brassevän till Alves och gänget. Pep är säkert mer sugen på att spela Martinez och Schweini vilket öppnar upp sig för oss... satsa för faan Rosell!
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-07-17 15:49
Riktigt bra låt! Gammal...men tåls att ses flera gånger! ;)
Barcelona kingrodrigues
2013-07-17 15:48
Snart står vi med skägget i brevlådan.
2013-07-17 15:37
Thiago Silva (PSG): "Barça rumours? I have a four-year contract, I'm happy and I hope to stay until the end of my contract." [globoesporte]

Jaha...
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-17 15:27
Thiago Silva (PSG): "I like Barça. Everybody likes their style. I love football, so I also like how they play. But there's nothing concrete" [globoesporte] ...........
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-17 15:24
Undrar hur Santos känner om Zenith får 60 för Hulk....
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-07-17 15:20
Och om ryktet att United nobbat Mata eller Luiz plus 10milj för Rooney, vet jag inte vem som är dummast - Chelsea som erbjuder detta, eller United som nobbar erbjudandet?
Barcelona Gabriel
2013-07-17 15:05
Hulk för 60M€? Herregud, dessa jävla shejker förstör marknaden mer och mer för varje sommar som går. Hur i helvete kan man lägga 60M€ för Hulk? Om Hulk är värd 60 så är Messi värd 600 eftersom han är minst 10 ggr bättre. Det är så alla klubbägare och presidenter resonerar. Marknaden förstörs pga dessa shejker. Btw, Hulk är så jävla usel att jag inte ens hade lagt 15 för att ha honom i mitt lag. Och med det menar jag ifall jag var tränare för något Europeiskt lag, för om vi pratar om Barcelona så hade jag inte lagt ett enda öre för honom. Äh, låt oss göra det enkelt. Hulk hade aldrig värvats om jag tränade ett fotbollslag, haha.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
@Rambla~:

Även Capoue ryktas till klubben. Känns som Atleti fortsätter bygga på den fina grund för framtiden man skaffade sig ifjol. Spännande, minst sagt!
Barcelona Explict
Hulk är världens mest överskattade spelare och han hade inte ens platsat i vårt korpenlag.. fyfan vad jag tycker han är skit. Sett i alla fall ett tiotal matcher med Zenit och han har varit lika kass i alla. I Brasilien är han inget vidare heller. Ett pris över 150 miljoner kronor är ett skämt. 60 miljoner euro, hahaha.
2013-07-17 15:03
OT BREAKING: Hulk has agreed personal terms with Monaco and is set to sign for a transfer fee of €60million [RMC Sport - beIN Sport] Herregud, han är värd max 20M såsom han ''presterade'' under CC. Så jäkla överskattad... Tvåa på bollen som alltid, ahaha!
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-17 14:59
Hulk has agreed personal terms with Monaco and is set to sign for a transfer fee of €60million [RMC Sport - beIN Sport]

Vi fick Neymar för €57M och vi såg ju otroligt stor kvalitetsskillnad i Confederations cup mellan Neymar och Hulk. I alla fall enligt mig. Att vi då lyckas värva Neymar för mindre än Hulk blir värvad för får ju ses riktigt bra!
Barcelona Gabriel
2013-07-17 14:51
Ronaldinho "fotbollsguden" Måste bara hålla med tyvärr. Real går mot helt rätt väg och riktning och jag är på riktigt oroad. De går mer efter "the barcelona way" och plockar in unga talangfulla spanjorer medans vi går mer mot deras riktning. I don't like it one bit. Det kan bli ett maktskifte i Spanien om det vill sig illa för våran del. Vi måste börja agera smartare på marknaden. Förlusten av Thiago var första delen av en framtida nergång. Vi måste ersätta honom med någon, personligen ser jag bara Pogba med lika mycket starquality och potential som Thiago. Andra lag rustar för framtiden och vi är insnöade på Thiago Silva samtidigt som vi står med en era som redan vunnit allt och är jävligt mätta. Jag borde inte vara den enda oroliga av alla culés.
Barcelona FCBlaugrana
2013-07-17 14:06
FCB_Messi

Hahaha om jag säger såhär. Hade vi haft Réver och Pinto på planen samtidigt hade jag aldrig vågat kolla på en match med Barca. De håller på med sina finter och chippar osv. Haha hade garanterat fått en hjärtattack!
Barcelona Ronaldinho " fotbollsguden"
2013-07-17 13:45
Haha Albiol och Callejon för 22 miljoner euro till Napoli. Och vi fick två för Villa? Real gör helt klart sin bästa Silly på länge. Man plockar in tekniska spelande spelare som Carvajal, Isco, Illara och Jese och gör sig av med träbenen. Dom här är också Spanjorer, Zidane vet vad han gör. Nu när Silva är nästan omöjlig. Vad fan gör vi?
Barcelona FCB_Messi
2013-07-17 12:39
Rever i atl.mineiro är också jävligt duktig i brasilianska ligan . Men annars tror jag mycket på Gustavo ryktet . Som sagt så är vi ju kända för att ha en innermitt som kan spela mittback också . Och med tanke på att Bayern nyss fick thiago och redan har överflöd av mittfältare så tror jag fan Gustavo hamnar hos oss .
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2013-07-17 12:26
Rambla~//

Hur troligt är det att chelsea erbjudit mata + 10 milla4 för rooney 29? Mata va bland dom 3 bästa spelarna i pl förra säsongen. Inte heller troligt att dom e4bjöd luiz. Knappast ett trovärdigt rykte
Barcelona Rambla~
2013-07-17 12:20
United fick välja mellan Mata och Luiz + £10m för Rooney. De nobbade budet.

Alltså är David Luiz tillgänglig, åtminstone till rätt pris. Vad kan Rooney vara värd? I England självklart lite övervärderad jämfört med resten av Europa.
Barcelona Rambla~
2013-07-17 12:14
@FCBlaugrana:

Dessutom fick Barca optioner på 3 av deras mest lovande unga spelare.
Barcelona Rambla~
2013-07-17 12:12
@Hetfield:

Nu har han ju redan ett kontrakt med Barcelona, som han just förnyade. Det är den lönen Celta skulle betala. Deras lönebudget ser nog lite annorlunda ut jämfört med Barcelonas.
Annons: