/spanien/barcelona/forum/6781.aspx/spanien/barcelona/forum/6781.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2013-07-19 20:07
BREAKING: The reliable Agência News reports that Rubi has signed a 1-year contract at Barcelona, with an option for another year.

BREAKING: According to the reliable Agência News, Rubi will be the new Barcelona manager, replacing Vilanova. He has signed a 1-year deal.

Det kanske blir Rubi då.
Barcelona Andresito
2013-07-19 20:05
När ska folk förstå att Ferguson och Heynckes gått i pension? De kommer aldrig mer coacha ett lag
Barcelona Ronaldinho " fotbollsguden"
2013-07-19 20:04
1.70 Mancini är världens dummast och mest överskattade tränare. Han är så dålig och pinsam så man får huvudvärk. Bielsa hade gjort så att vi hade haft ett ännu större höns försvar. Synd med Tito. Snacka om att allt är kaos i laget just nu, ledningen, värvningarna, cancer, kriget mellan pep och klubben, spelare som gått ner sig, mättnad, legender och talanger försvinner. Kaos.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-07-19 20:02
Frank Rijkaard är ett annat namn men hur är relationen mellan honom och Rosell? Om dryga halvtimmen vet vi vad styrelsen kommer att göra åt situationen. Usch vilken tråkig kväll detta blev. Alla tankar hos Tito! Tredje gången gillt, nu krossar du den där jävla cancern! Människor är ute och krigar med varandra när det finns viktigare saker, som tex cancer, att besegra.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-07-19 19:59
Bielsa? Ryser av tanken.

Om det är någon som INTE kan styra upp ett försvar är det just Bielsa. Nej tack.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-07-19 19:59
Säger emot mig själv som inte ville prata om nya tränare, men det slog mig plötsligt att Mancini är ledig... Knappast ett ultimat alternativ, men vad har man att välja på? Bielsa, Mancini, Rubi och Di Matteo typ. Enrique hade smakat mumma annars!
Barcelona Blaugrana91
2013-07-19 19:58
Lägger man dessutom till att Bielsa inte är under kontrakt så bör det vara ett ännu mer självklart val. Hoppas klubben inser det.
Barcelona Blaugrana91
2013-07-19 19:55
Usch så hemskt, stackars Tito. Hoppas verkligen han blir bra. Är helt klart bäst för honom att fokusera på hälsan nu. Nu måste vi få in en ny tränare också, knappast det klubben behövde just nu... Rubi nämns och ja han känns spännande, men är osäker på om han är redo. Vi såg ju hur det gick med Roura... Jag hoppas helt klart vi tar in Bielsa, han har erfarenhet och står för en underhållande fotboll.
Barcelona Vampíro
2013-07-19 19:47
Rubi i all ära men det är en enorm skillnad att träna lilla Girona och att försöka vinna CL. Bara för att det hände med Pep så betyder det inte att vi måste göra samma val hela tiden dvs ersätta tränare med den assisterande. Nej jag ser hellre att en meriterad tränare med egna visioner kommer in, inte någon från segundan.
SoN_Un
2013-07-19 19:46
Oj heynckes
SoN_Un
2013-07-19 19:45
Vad sägs om hennes?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-07-19 19:38
Ska bli intressant att följa Barcelona, med dem nya förändringar laget kommer gå igenom spelar och tränar staben. Kommer detta ge truppen en kick i rätt riktning?

Krya på dig Tito!
Barcelona nemo
2013-07-19 19:35
Tråkigt att Tito lämnar.. Thiago hade kanske kunnat stanna kvar
Barcelona Rambla~
2013-07-19 19:32
Jag rekommenderar er att läsa artikeln. Den är på svenska, skriven av frilansjournalisten Alexandra Jonson, och handlar om Gironas senaste säsong där en tränare fick en hel stad att drömma. Denna tränare var Rubi. En väldigt intressant läsning där man även får en liten inblick i vad för sorts tränare Rubi är.
Barcelona Napao
2013-07-19 19:32
Tråkiga nyheter mycket tråkiga nyheter Anims Tito!
Barcelona B-Guden
2013-07-19 19:25
@H.Alavi - Magico!:

Då skulle jag bli förvånad om det blir nån annan än han, om det inte inte blir Roura då.
Barcelona Andresito
2013-07-19 19:24
Många nämner Rubi och Roura som dåliga alternativ till tränarposten. På tal om dåliga alternativ så tror jag, med tanke på styrelsens beslut de senaste åren, att det tredje sämsta alternativet är en stark kandidat: Eusebio.

Hade inte blivit förvånad överhuvudtaget..
Barcelona Diar Shekha
2013-07-19 19:23
Ni som skriver Ferguson och Bayerns gamla tränare? Är ni på riktiga?
B-Guden

Det stämmer.
Barcelona Rambla~
Jag tycker Rubi verkar spännande. Kanske ett för tufft steg att ta men vafan, det kan bara gå åt helvete. Dock är det bara fotboll det handlar om så låt honom testa.
Barcelona B-Guden
Stämmer det att Bielsa är kontraktslös ?
Barcelona Sentuary
2013-07-19 19:19
Mycket tråkiga nyheter, Ánims Tito!

Och sedan ni här nere som skriver Ferguson som ny tränare, skojar ni eller är ni bara fruktansvärt dumma i huvudet?
Barcelona koeman92
Jävligt tråkigt det här med Tito, även om han kunde vara en usel tränare så är cancer det sista någon någonsin förtjäna att ha. Hoppas det ändå finns hopp för honom, det verkar tyvärr dock som att det kan vara livshotande denna gång.

En ny tränare måste in nu också? Denna SS blir nog jobbigare än jag trodde. Hoppas starkt på Jürgen Klopp, även om det inte lär bli så. Hoppas bara inte åsnorna i våran ledning gör någon assisterande tränare till huvudtränare, skulle dock inte bli förvånd om de gjorde det.

#Anims Tito!
Una bandera ens agermana. Animo Tito!
Barcelona Blaugrana són els colors!
2013-07-19 19:18
Otroligt tragisk det som händer i Titos liv just nu, hoppas han klarar av det här och blir frisk och blir av med eländet, men samtidigt måste vi tänka på vårt lag och vad som kommer hända. Ni som tror att det kommer in en ny tränare kan med all säkerhet glömma det, det lär nog bli Rubi dels för att det är så pass kort tid till säsong start och att om vi nu skulle hämta in en ny tränare tror ni själva att han vill behålla Roura, Rubi och Co istället för sitt eget "team"? Då måste man sparka alla som va under Tito, med det sagt så får vi hoppas på det bästa med Rubi och önskar Tito all lycka och hoppas att han blir av med den jävla eländiga sjukdomen

#animstito
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Man är ju ff helt i chock, särskilt som både Tito och Rosell båda uttalade sig positivt om hälsobiten osv. Såg fram emot en närvarande tränare som tog oss tillbaka till samma nivå som tidigare, och bättre.

Hoppas nu ledningen har en back-up-plan för hur man ska gå vidare.
Det måste ju finnas en sådan redan sen Tito fick det första beskedet liksom.
Barcelona barca de Corazon
fyfan vad tråkigt:(:(

animo tito vi finns för dig
Barcelona FabregasBelongsToAFC
2013-07-19 19:15
Beklagligt att T. fått återfall i sin cancer. Må ni komma starkare ur detta Barcafansen. Förresten om ni undrar något så kan jag som doktor försöka svara på det.
Barcelona Shanghai - Karbala 680
2013-07-19 19:11
Man mådde helt dåligt av att läsa detta om Tito. Man kan faktiskt inte göra något åt saken, bara att acceptera läget och hoppas kära och nära stöter Tito i dessa svåra tider. Jag älskar gubben otroligt mycket.

Ánims Tito!
Barcelona Vampíro
2013-07-19 19:09
Nu hoppas jag verkligen att man inte gör samma misstag som sist med att ta in assisterande tränarna. Det är ingen välgörenhet, det funkar uppenbarligen inte att bara ersätta underifrån hela tiden. Försäsongen har visserligen börjat men det finns tid att hitta en bra tränare.
Annons: