/spanien/barcelona/forum/6777.aspx/spanien/barcelona/forum/6777.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nesto
2014-01-21 19:24
Halloj! Har varit utomlands ett par månader så har inte hängt med i Neymar-dealen. Vad är det som pågår?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-21 19:23
Självklart är det där inte sant. Rosell sa bara idag att han vill att domaren ska kalla honom till rätten så att han kan vittna. Det är så mycket skitsnack kring barca att det börjar bli absurd.

Det känns som spanska median är spanska inkvisitionen som är ute efter stora stygga Barca för att straffa katalanerna för deras självständighet.
Barcelona LeoMessi
2014-01-21 19:15
Om något så är det väl Rosell som ska dömas och avtjäna ett härligt och långt fängelsestraff! Snarare han som på eget bevåg döljer siffrorna för klubben och allmänheten.
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-21 19:07
ElTriplete (Barcelona) Hahahaha. Tänk om det är sant damn, jag kommer skjuta fucking Rosell ursäkta mig.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-01-21 19:05
Behöver FC Barcelona värva en klassisk nummer 9? Väldigt intressant inlägg om de två olika läger som finns?? Vad säger ni?? Jag skulle inte tacka nej till Christian Benteke. Det är en ung hungrig spelare som vill gärna visa framfötterna???
Barcelona ElTriplete
2014-01-21 19:00
Carles Puyol 5 Haha, Rosell skiter ner sig säkert nu. Så jävla typiskt om han drar ned oss i skiten.
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-21 18:56
Är detta sant? If Barcelona are found guilty over Neymar They will be deducted 22points and banned from UEFA Champions league for 2 years. ( Via @SkySportsMT)
Barcelona ( Xaviesta )
2014-01-21 17:23
Ronaldinho the original Dom tränar såklart på defensiva hörnor också. Jag vet att du säger det där med glimten i ögat men faktum är att stommen av det här laget byggdes av Pep för kvick och teknisk possesion-fotboll, medellängden i laget är inget att skryta om direkt. Självklart blir vi därav sårbara på fasta situationer. Att folk chockas över hur svaga vi är på hörnor i egen box eller varför vi ofta spelar hörnan kort i motståndarens gör mig förundrad.
Ronaldinho the original
2014-01-21 16:57
Pique: "My goal from a corner? We had analyzed their zonal marking, we knew we could find space and it turned out well." #fcblive Barcastuff Haha dom tränar på offensiva hörnor men inte defensiva....
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-21 16:53
En liten artikel om ter Stegen för de intresserade.
Barcelona LeoMessi
2014-01-21 16:15
Barca King - Messi & Neymar run the show (Barcelona) Jo det har jag också märkt. Man undrar liksom om han tvekar mellan att försöka bryta bollen när det bästa tillfället dyker upp eller om han ska trycka till spelaren och riskera bli avblåst.
2014-01-21 15:59
Barca Barca

Klockren! hahaha.

LeoMessi

Jag har iakttagit samma sak som dig, håller med dig fullständigt. Men ibland ser man Pique springa jämsides vid kortlinjen med en anfallare och man bara vill att han ska trycka till honom lite med Axeln men han gör det inte. Man blir så jävla frustrerad.

Barcelona Barca Barca
2014-01-21 15:53
Barca King - Messi & Neymar run the show Tacka Wenger vet ja ;)
Barcelona LeoMessi
2014-01-21 15:53
Barca King - Messi & Neymar run the show (Barcelona) Jag tycker att när Pique väl använder sin fysik så blåser domaren frispark varje gång, trots att det inte var någon tuff tackling eller något fult spel. Tycker att domarna ofta är orättvisa mot honom då han är stor och då väljer motståndarna att lägga sig istället och vips så kommer det gula kortet fram. Ramos kan sätta upp 57 armbågar i ansiktet på en motståndare innan han ens får en varning.
2014-01-21 15:52
2014-01-21 15:52
Nu har vi gått om alla att ha flest a lags spelare i de fem stora ligorna.
2014-01-21 15:49
Ramos må vara jävligt aggressiv i sitt spel men hans lägsta nivå är otrolig bra. Han gör dåliga matcher men inte på samma sätt som vår Pique. Nu har Pique spelat upp sig och håller en fantastisk nivå dock önskar jag att han kunde använda sin fysik till sin fördel på ett bättre sätt.
Barcelona Lion24
2014-01-21 15:21
Ramos är i sina bästa stunder utan tvekan en av världens bästa mittback. Men problemet med Ramos är att han likt Pique tappar koncentrationen under matcherna men annars så är Ramos en världsklass back.
Barcelona koeman92
2014-01-21 14:03
Cesc: "Rather than change, all Tata asks is for us to restore some facets of what we had under Pep which, perhaps, have declined a little."

Cesc: "Tata's message is there are moments for everything in a game. Moments when you need to speed things up and you need to slow it down." @barcastuff
Barcelona LeoMessi
2014-01-21 13:07
Mangesson (Barcelona) Vi kan värva allt och alla :D
Barcelona Mangesson
2014-01-21 13:04
@LeoMessi:

Mm lite jobbigt läge just nu! :/
Barcelona Canaletes
2014-01-21 12:57
off topic

Men vilken match mellan Djokovic - Wawrinka nu. Regnavbrott precis men det är sista set.
Barcelona LeoMessi
2014-01-21 12:23
Mangesson (Barcelona) Vi måste få kontinuitet, vi har alltid 2 startspelare skadade, nu är det iniesta och Neymar. Sergi Roberto är inte tillräckligt bra just nu och vi har ingen värdig avbytare på mittfältet.
Barcelona Mangesson
2014-01-21 12:16
@LeoMessi:

Mmm sant! Men känns ju verkligen som att det är dags att rycka upp sig ordentligt om dem vill behålla ligaledningen, för både Real + Atl Madrid e i sjukt bra form just nu!
Barcelona Deulofeu
2014-01-21 12:04
Bentley King Colombian knappast något för oss har som bäst gjort 6 mål på en säsong i serie a! En 23 årig stor fysisk spelare men 90 matcher och 11 mål i serie a nej tack! Han är dock riktigt teknisk och snabb. Han kommer nog bli en hyfsad spelare men vi har tex Dongou som känns mer målfarlig när han spelar med a-laget.
Barcelona Bentley King
2014-01-21 11:13
@barcastuff: Massimo Cellino (president Calgliari): "Victor Ibarbo is a phenomenon. He will play at Barcelona next season." [unione sarda] Vem är det? Är han duktig?
Barcelona Sir Alexis
2014-01-21 11:09
" vi vann 5 titlar och skrev historia, vem har gjort det tidigare?" - Ribery lol verkar som att han har kort minne:P
Barcelona LeoMessi
2014-01-21 10:55
Mangesson (Barcelona) Det är ingen här inne heller:/ Men jag är faktiskt imponerad över levantes insats
Barcelona Bené
2014-01-21 10:14
@LALAWELEATAKORA:

Det här var nog det dummaste jag någonsin läst. Antonsson och Chygrynskiy också eller? Wow.. Dawson..
Barcelona Mangesson
2014-01-21 09:51
Inte alls imponerad av Barcas insats mot Levante.. :/
Annons: