/spanien/barcelona/forum/6772.aspx/spanien/barcelona/forum/6772.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB_Messi
2014-01-20 22:29
Barcelonistas Vilka 3 MB tycker du är bättre än ramos ? 1. Thiago silva är nog alla överens om . 2 och 3 då ?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2014-01-20 22:28
Xaviesta - Juventus åker ut i gruppspelet där man vann en enda match, om du kallar det där för en topp europeisk klubb så vet jag inte om ja ska skratta eller gråta.

Resultaten i Serie A säger mig inget då man spelar i en medioker liga som är topp 5 i världen.
Barcelona ( Xaviesta )
2014-01-20 22:02
"Juventus är ingen europeisk toppklubb längre". Jodåsåatte.. någon här som kan hjälpa mig att förstå vad man måste göra för att räknas in iden kategorin eftersom det tydligen inte räcker att promenera hem en topp fem-liga i Europa med 0 förluster på hela säsongen och sedan kvalificera sig för CL varje år och dessutom leda inhemska ligan allt som oftast under varje pågående säsong? Vilka banala citat han leverar, den där fotbollsgurun.
Tvättäkta Culé
2014-01-20 21:57
@KarmaIsAKaranka:

Men kom igen...

Hans medspelare fungerade bra när Messi var borta..
Barcelona Sir Alexis
2014-01-20 21:43
@Barcelonistas:

aa, sant. Dom står inte ut att se Barcelona framgångsrika
Ronaldinho the original
2014-01-20 21:41
Capitan \(^.^)/ (Barcelona) Han sitter inte på bänken, har för mig att han är fortfarande skadad.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-01-20 21:40
Kaktus

Det är fullt förståeligt att han är bänkad idag, då han nyligen återhämtat sig från en skada.
Ronaldinho the original
2014-01-20 21:38
Kaktus (Barcelona) Fel!! Han har vart skadad sen han startade mot Fulham dvs runt mitten av december. Tror nog inte att oviedo skulle kunna peta honom.
Real Madrid Kaktus
2014-01-20 21:36
Så fruktansvärt dåligt att låna ut Deulofeu till Everton, han får aldrig spela och är ännu en gång bänkad idag. Han har Mirallas framför sig bland annat som är i storform, plocka hem Deulofeu och låna ut honom till ett lag i Spanien som ger honom förtroende, han hade fått spela mer i Barca än han får göra i Everton, hjärndött beslut.
Barcelona Barcelonistas
2014-01-20 21:35
Sir Alexis - vidrig klubb med hjärndöda supportrar. En enkel och bra beskrivning på Real Madrid. Aja så länge vi vinner titlarna så är jag nöjd :).
Barcelona Sir Alexis
2014-01-20 21:07
@Barcelonistas:

Vem minns inte när de hade anklagat barca för doping och massa annat trams
Barcelona Barcelonistas
2014-01-20 20:54
Freeyourmind - Real Madrid är en klubb som lider av mindervärdeskomplex man är helt besatta av Barcelona. Vem minns inte 2011 där Real Madrids officiella hemsida gick ut och la in en video som var helt manipulerad på Alves kontra Pepe situationen? Den där klubben har uppfört sig smutsigt sedan 2009 och det blir all mer tydligt hur jävla desperata Real Madrid är ( som en liten tonårspojke som vill bli av med oskulden men det går bara inte). När bi år 2009 vann trippeln varför tror ni Perez snear under marknaden? Jo för att han ville flytta fokusen från Barcelonas trippel ( där media runt om i världen hyllade Barcelona) till Real Madrids spelarköp. Det är inte första gången görbså den där Perez, när vi värvade neymar så bete sig Perez som en riktig roffe, där han ville förstöra Barcas business. Även värvningen av Bale är en maktdemonstration där man skickar en peak 1000 miljard för Bale?
Barcelona Barcelonistas
2014-01-20 20:39
Bra i el clasico? Var Modric ens på plan? Juventus är ingen europeisk toppklubb längre så hans match där säger mig inget. Sir Alexis - Ramos VAR topp 3 MB i världen, dagens Ramos är otroligt medioker enligt mig.
Barcelona the cameroonians
2014-01-20 20:36
Man utesluter alltså att ge Canp Nou ett kommersiellt namn, men är öppen för att lägga till en sponsor i slutet av namnet.

Ska vi gissa på "Camp Nou by Qatar" ...

Oavsett, det blir till att boka in en resa till Barcelona i början 2021.
Lär bli en spännande arena i alla fall.
Ronaldinho the original
2014-01-20 20:32
Bänkade mot atletico, bästa Real spelare enligt mig i el classico och riktigt grym mot Juventus på bortaplan. Vilka "stora" matcher syftar du på. Säg inte förra säsongen för då var han färsking i la liga.
Barcelona Andreas - Kirsch
2014-01-20 20:29
420M € på renovering av Camp Nou... Ja, vad ska man tycka egentligen. Hoppas det blir bra nu, behövs verkligen.
Barcelona Sir Alexis
2014-01-20 20:24
Barcelonistas - bara för att han spelar för real madrid kan vi inte blunda för hur bra han är, han har varit lätt en av världens bästa backar senaste åren och under mourinho så var han kanske världens bästa mittback. samma med Modric, han har varit sjukt bra den här hösten
Barcelona Barcelonistas
2014-01-20 20:23
Iniesta höjer sig dock i stor matcherna, modric tycker jag allt som oftast failar under stor matcherna. Han är lite som Özil faktiskt dom 2 påminner mig om varandra.
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
@barcastuff: Official: Barcelona will not build a new stadium, but remodel the Camp Nou, pending approval of the members #fcblive @barcastuff: The remodelled Camp Nou will have 105.000 seats and a roof #fcblive [fcb] @barcastuff: While building a new stadium would have cost 1200M, remodelling the Camp Nou will cost 600M #fcblive [fcb] @barcastuff: The remodelling of Camp Nou would happen between May 2017 and February 2021. The team will continue to play at Camp Nou during works. [fcb]
Barcelona NoGo™
The remodelling of Camp Nou would happen between May 2017 and February 2021. The team will continue to play at Camp Nou during works. [fcb]

The remodelled Camp Nou will have 105.000 seats and a roof #fcblive [fcb]

While building a new stadium would have cost 1200M, remodelling the Camp Nou will cost 600M #fcblive [fcb]

Official: The referendum on remodelling the Camp Nou will be on 5 or 6 April #fcblive

Official: Barcelona will not build a new stadium, but remodel the Camp Nou, pending approval of the members #fcblive

Spännande!
Ronaldinho the original
2014-01-20 20:19
Njaee... Modric var verkligen grym i el classico. Ligans bästa mittfältare tillsammans med Busquets. En Iniesta i form är bättre än Modric men tyvärr så har Iniesta inte vart så bra den här säsongen.
Barcelona Barcelonistas
2014-01-20 20:06
Sir Alexis - ramos är inte topp 3 i världen vad gäller MB. Han har varit helt värdelös den här säsongen. Även Modric är grovt överskattad Iniesta klär av han när det vankas stor matcher. Mot granada är han minsann bra men i Cl och Clasicos så går det inte så bra.
Barcelona knoxxx
2014-01-20 19:41
Hallå alla.

Vet att det frågas på rätt ordentligt om resor till Barcelona härinne, men orkar inte bläddra genom alla sidor. Så:

Jag ska till Barcelona den 5 mars - 8 mars. Alltså, onsdag till lördag. Just då spelas ingen match för varken Barcelona, Barcelona B eller Espanyol. Så min fråga blir, är det någon som vet om träningarna brukar hållas öppna? Och finns det någon annan sport ni rekommenderar att gå på?
Barcelona the cameroonians
2014-01-20 19:40
Presskonferens om Camp Nous framtid direkt via Barca TVs Youtubekanal.

Börjar om en stund. Just nu analys av Levantematchen.

För er som kan katalanska/spanska...

För alla andra, följ twitterflödet för uppdateringar :-)
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-01-20 18:39
There will be a referendum on the remodelling of the Camp Nou before the end of the season. The date will be announced this afternoon [catr]
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2014-01-20 18:24
@DeadlineDayLive: Photo confirmation of Santiago Vergini's loan move to Sunderland until the end of the season. (Source: @SAFCofficial)
Länktips: t.co/D65pHLTSsg
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-01-20 18:22
Barca Barca

Skillnaden mellan Barcelona-median och Real.M-median är att den ena lägger tid på att vi har förlorat bollinnehavet i 2 matcher som vi vann med övertygande siffror. Dessutom håller de ryggen om Rosell och hans hyenor.

Med den andra har kört igång smutskastningskampanj sen 5-0 matchen.
Lite synd att vi inte kan svara med samma mynt mot det smutsiga propagandan eller att vår klubb inte kan åtminstone stämma skiten ur dessa clowner.

Inte undra på att Messi blev galen här om dan när han kritiserade vår ledning.
Barcelona Tatinho
2014-01-20 18:07
@Ronaldinho the original:

Tror inte han menar att vi ska ta upp det utan medierna.
Och det kan jag svara på, det är för att alla anklagelser mot oss kommer oftast från Madrid baserade tidningar. Svårt att tro att dem ska skriva lögner om Real Madrid när tidningarna är baserade i Madrid.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-01-20 17:29
Ronaldinho the original Matchen (mot Chelsea eller vilka det nu blir. Ej spikat) har skjutits upp och blir troligen av efter säsongen eller strax inpå nästa. Klokt!
Ronaldinho the original
2014-01-20 17:11
Sir Alexis (Barcelona) För några år sedan visst. Han var inte ens bästa Real backen förra våren och han var inte heller bästa Real backen den här hösten.
Annons: