/spanien/barcelona/forum/6754.aspx/spanien/barcelona/forum/6754.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona The Octopus of Badia
2013-07-22 18:59
Rambla~

Det rapporterades tidigare att flera av tränarna i Titos stab kan komma att lämna efter hans avgång, vilket öppnar upp för att Tata tar med sig sin egen lilla stab. Huruvida Rubi ingår i gruppen tränare som funderar att lämna låter jag vara osagt, men jag har svårt att se klubben göra sig av med Rubi samma sommar som han värvades. Det kan nog sluta med att den enda person Tata tar med sig är sin assisterande tränare som coachade Messi i Newell's Boys innan han begav sig till Barcelona.
Barcelona Hetfield
2013-07-22 18:58
Jag hoppas bara att Roura försvinner. Han kan få en uppgift inom staben, men inte som assisterande tränare, en mer charmlös och seg person hittar man inte. Jag skulle föredra AVB, men om det blir Tata så får jag väl bara hoppas på det bästa och hoppas att han är en bra tränare.
Barcelona Rambla~
2013-07-22 18:57
@barcastuff: Assistant coach Jorge Pautasso and physical coach Elvio Paolorroso will join Tata Martino at Barcelona. [marca sport] Där fick jag svar. Hoppas den där Paolorroso är en riktig slavdrivare. :P
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2013-07-22 18:54
Då är frågan, tar Tata med sig egen stab? Vad händer tex med Rubi? Han en ju anställd bara för några dagar sedan. Vore taskigt att ha lämnat jobbet i Girona bara för att få gå nu. Antagligen väljer Tata bara sin assisterade.
2013-07-22 18:52
New Barcelona coach Tata Martino will tomorrow travel to Barcelona. He will not yet be in charge of the team during the Bayern friendly [md]
2013-07-22 18:47
Barcelona have a deal with Tata Martino (50) to become the new coach. The Argentine will sign a contract for three seasons. [marca]

Borde bli officiellt senare ikväll.
Barcelona Rambla~
2013-07-22 18:46
basaric - "el guaje" Bry dig inte om det där, Barça har aldrig varit intresserade av Honda. Typiskt agentsnack för höja upp Milan till skyarna.
Barcelona basaric - "el guaje"
2013-07-22 18:34
@KPB:

Nja, jag såg samtliga matcher. Men vad har det med min fråga att göra? Jag undrade bara om Barcelona var ute efter honom, inget mer. Jag frågade inte hur bra han var. Eller är din logik "alla som är bra måste spela i Barcelona"?

Barcelona KPB
2013-07-22 18:26
@basaric - "el guaje":

Låg du och sov under confed cup eller?
2013-07-22 18:19
@KPB:

Nej, snälla berätta för mig.
Barcelona Blaugrana91
2013-07-22 18:11
Enligt MD så är det nära just nu. Det sägs att videokonferensen mellan Barcas representanter och Martino ägt rum. Det enda som ska vara kvar är smådetaljer.
Barcelona DM1982
2013-07-22 18:07
1.70-ligan - Remontada épica de Abidal Det var inte många dagar sedan som Tito avgick som tränare och det kommer högst troligt tillkännages en ny tränare senast i övermorgon. Så segt har det knappast gått, det är inte en liten process att hitta en ny tränare till ett lag som Barcelona.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-07-22 17:49
@Andresito:

Det beror på om man snackar katalanska eller spanska - artikeln syftar på den katalanska versionen, vilken jag hoppas är rätt - annars ber jag om ursäkt och tar gärna feedback på det :-)
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-07-22 17:48
@Abbe.:

Det där gillar jag!
Barcelona KPB
2013-07-22 17:47
@basaric - "el guaje":

Ja Barca ville ha Honda. Vet du hur grym han är eller?
Barcelona Abbe.
2013-07-22 17:44
Äh, är inte Hiddink och Cruyff rätt tighta? Rosell kommer aldrig ta in honom.

Mer troligt då att, till exempel, Tottenham blir av med Villas-Boas till Barça och att London-klubben sedan plockar in holländaren som ersättare.
Barcelona Kaptenen
2013-07-22 17:41
Mojito Håller med om att den gode Guus verkar lite väl rastlös. :) Men det är svårt att veta ifall Tata eller Enrique blir långsiktiga i klubben, tror att Hiddink har större chans att lyckas. Dessutom så har brukar han få spelarna med sig. Plus att han verkar ha ett gott öga till dagens Barcelona.
Barcelona FCB_Messi
2013-07-22 17:41
Nej för fan inte nån jävla hiddink den pengarkåta gubben .
2013-07-22 17:35
Ernesto Bronzetti.(Fifa agent): "Honda vill till Milan. Han har tackat nej till Barcelona".

Haha? Var vi ute efter honom?
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-07-22 17:32
Oavsett om det är rätt eller fel (rubriken) så måste jag hylla Daniel Olsson som ständigt uppdaterar med artiklar. Fortsätt så! -- Pep.G Du hävdar att vi inte kan någonting om Tata Martino och sen skriver du att han är en sydamerikansk version av Rafael Benitez. Eh? Du jämför en sköldpadda med ett lejon, ja när det kommer till hur fotboll ska spelas i alla fall. Vem som är bättre overall låter jag vara osagt. Men jag som har följt honom vet exakt vad vi får utav honom. Personligen är jag trött på allt skitsnack om att vi "måste" ha någon som kan Barcelona ut och in. Senaste säsongen var vi sönderlästa, kan Enrique eller någon annan före detta Barcelona-spelare verkligen hämta in något nytt? Tror knappast det va. Jag tror att vi behöver lite galenskap blandat med en briljant taktiker och det ser jag i Tata Martino. Jag röstar Ja för 'Tiki Tata' i Barcelona.
SoN_Un
2013-07-22 17:28
in med guuuuus hhaha snabbt
Barcelona Blaugrana91
2013-07-22 17:27
Barcelona have rejected Manchester United's second formal bid, of reportedly 35-40M, for Barcelona midfielder Cesc Fabregas (26). [sport]

Sorry United. :)
Barcelona Andresito
2013-07-22 17:24
Ursäkta, men angående senaste artikeln "Que passa a Barcelona?" - kan man verkligen säga så? Låter och ser helt konstigt ut.
Det ska väl vara "Que pasa en Barcelona?"
2013-07-22 17:13
@Kaptenen:

Han är en grym landslagstränare men känns inte som en långsiktig lösning för dagens Barcelona. Hade vi sökt en interimscoach hade det varit en annan femma eftersom han kan la Liga bra sedan innan.
2013-07-22 16:58
Bekräftat: Guus Hiddink lämnar Anzhi. Jag hoppas inte att han är en kandidat för oss. Laporta och Rosell ville ha honom till Barcelona 2003. Han stannade i PSV och vi värvade Frank. EDIT: Kan vara så att han känner sig orättvist behandlad med tanke på att han fortfarande är avstängd i sex matcher för att ha knuffat domaren.
Barcelona Kaptenen
2013-07-22 16:56
Oroa sig?
Den mannen står för en underbar fotboll.
Ryktas dock om att han tar över ett landslag till VM 2014..
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-07-22 16:55
Mojito Nej det blir nog Tata tillslut. Men segt går det!
2013-07-22 16:47
Ska man behöva oroa sig efter att Guus Hiddink nu avgått som tränare för Anzhi?
SoN_Un
2013-07-22 16:42
asså hur kan lag lägga bud 12 mil pund på spelare som borini 13 mille på albiol. ja kjag kan göra listan l¨ng. men vi kan inte ens bli av med afellay o bojan mm. sjukt. nåt är fel
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-07-22 16:40
Sakho, Kaboul och Alderwield är alla duktiga mittbackar och passar in bra på profilen Barca vill ha!
Annons: