/spanien/barcelona/forum/6753.aspx/spanien/barcelona/forum/6753.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Stoichkov~
2013-07-21 17:55
Lägger min röst på Martino. Nytt blod, erfarenhet, taktik och tänkande. Det gör att du som tränare kan tillföra fotbollen något extra. Det finns väldig få sådana tränare kvar idag. Cruyff var en. Pep är en annan. Även Marcelo Bielsa tillhör denna kategori.
Barcelona Nesto
2013-07-21 17:53
Mojito

Nästa år går Pintos kontrakt ut. Då hade jag mer än gärna sett Reina som andra keeper om han är villig att gå ner i lön.
Perfekt för omklädningsrummet och hans nivå håller gott och väl i cdr och en del liga matcher om de skulle behövas.
Väldigt säker på att han också skulle kunna tänka dig avsluta hos oss.

Ter stegen hade jag gärna sett som första val
Nästa år. Köp honom nu och låna ut honom?

Ang. Mittbackar nu när Tito inte finns kvar så borde hummels komma.
Visst känns det som att ledningen pushat för en flytt av hummels men att Tito sagt nej?
Får hoppas på att den nya tränaren inte har något emot hans spelsätt.

Undra även om thiago hade stannat om en ny tränare hade presenterats tidigare..
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-07-21 17:40
Liverpool goalkeeper Pepe Reina (30) will join Napoli on loan this season. Next year, he will move to Barcelona on a permanent deal. [md] Må maffian ta hand om honom innan det händer... :P
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-07-21 17:26
Blir det Geerardo Martino som kommer kan man ju börja spekulera i om han kommer vilja ta någon av sina gamla adepter med sig.

Kan ju hoppas att han i så fall tar med sig den här liraren från Newells Old Boys.

Påminner visserligen en del om Piqué, och har kanske inte en perfekt förstatouch, men det tar han igen med brytningssäkerhet och en fin passningsfot. Santiago Vergini,

Youtubevärvningar har ju funkat förr... ;-)
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-07-21 17:18
Tiki tata? Låter bra i mina öron. Jag har följt Martino och hans Newells ett bra tag i såväl Argentina som Copa Libertadores och det är en sjujäkla tränare vi får in om han kommer. En utomordentlig taktiker med lite galenskap i sig.

Jag börjar bli trött på det här att vi alltid förespråkar spelare som har spelat i klubben och vet klubben ut och in. Anställ något nytt! Någon som inte vet ett jackshit om Barcelona. Den senaste säsongen var vi sönderlästa, kanske behöver vi lite 'Tiki Tata' för att lösa problemet.

Om uppgifterna i pressen stämmer så är jag ombord. Hämta hit Tata Martino!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-07-21 17:18
-
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-07-21 17:13
Vi får väl hoppas att Tata tycker om Hummels så går vi ''all-in'' på honom och inte Thiago Silva/Agger. :)
Barcelona Barca o Mort!
2013-07-21 17:01
Thiagos insats mot Hamburg för er som missade den. Saknar honom redan haha. EDIT: 1.70ligan var före sry!
Barcelona The Octopus of Badia
2013-07-21 16:53
En intressant fråga att ställa sig nu är huruvida valet av Tata ändrar valet av mittback som anländer till klubben? Om något så lär han ha betydligt större inblick i den sydamerikanska fotbollen än någon annan i klubben och bör således kunna hitta ett flertal mittback där nere som passar in i den profil vi efterlyser.
Barcelona Massimo
2013-07-21 16:50
Grabbar vi ska inte gråta över förlusten av Thiago. Spanien har väldigt många lovande mittfältare som är på väg upp så vi behöver inte vara allt för oroliga. När Xavi verkligen börjar bli slut så kommer det finnas nya talanger i Spanien och då kommer klubben vara snabb på att värva.
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-07-21 16:49
Barcelona sports director Zubizarreta will today travel to Argentina. He will tomorrow meet with Tata Martino (50) in Buenos Aires. [ole]

Det blir nog Tata. Känns helt OK!

A.Gaudi

Perez har tyvärr över lag gjort en fantastisk sommar. Han har gjort sig av med klubbens dökött för stora summor pengar. Dessutom har han tidigare bäddat för sig väl genom att sätta klausuler i Garay och Negredos kontrakt som kommer att ge klubben ytterligare ca 15 milj euro... själv sitter man nu här och hoppas att Zubi inte klantar till det nere i Argentina :P
Barcelona A.Gaudi
2013-07-21 16:42
Obegripligt att Albiol blir såld för 12 m euro. Imponerande business av Perez får man surt medge.
Ronaldinho the original
2013-07-21 16:36
AlBa XAvi FabRegas SanCez MEssi TeLlo SOng INiesta VilAnova Montoya PEdro AlveS BosQuets PiqUe NEymar DeUlofeu AdriaNo MasCherano ALves PUyol Barta Edit# faaan det blev misslyckad, skulle stå Barcelona mes que un club
Barcelona Pep #4
2013-07-21 16:31
1.70

FAAAAN! det slog mig precis nu. Vi har släppt en spelare som kommer bli världens bästa mittfältare inom några år.
Barcelona Júnior - Culé hasta la muerte
2013-07-21 16:31
Carles Puyol will give the press conference on Monday. It will be streamed live on the club's website #fcblive [fcb]
Barcelona 1.70-ligan - Remontada épica de Abidal
2013-07-21 16:25
gråter lite.. Thiago!
Barcelona el Flaco - Me, Myself and I
2013-07-21 16:20
Frank de Boer tror inte det kommer funka mellan Messi och Neymar: "Förr eller senare kommer den ena tro att han är viktigare än den andra".

Kanske inte så smart att vilja se De Boer som tränare i Barça nu i efterhand.
Barcelona Ronaldinho " fotbollsguden"
2013-07-21 16:10
Glau Varför tycker du jag är löjlig? Jag är ALLTID ute efter att diskutera på en bra nivå och använder RIKTIGA argument till skillnad från vissa som trollar medvetet. MÅNGA av mina inlägg har varit positiva och negativa om Real och barca, det är blandat. Alla dom som hållt med mig, är dom också madridistas? Bara lägg ner
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona messinr1
2013-07-21 16:06
Neymarmessi jävla fjant pys till något annat forum, för du förstör bara för alla andra som skriver här
Barcelona Barca o Mort!
2013-07-21 16:04
NeymarMessi

Är du 12 eller? Varför måste hans morsa och syrra vara en h*ra för att han trollar i ett forum? Makes no sence. Vad har du för bättre liv än honom, han trollar och du sitter och kallar han fula saker. Visst han är jävligt löjlig(jag tycker dock det är kul att läsa hans inlägg när man vet att han trollar) men du gör ju inte bättre ifrån dig heller med de där inläggen du postar.
Ronaldinho the original
2013-07-21 16:03
Att vissa hatar Barca mer än dom älskar sitt eget lag, bevisar bara att folk är avundsjuka på Barcas dominans.

MES QUE UN CLUB
Barcelona NeymarMessi
2013-07-21 15:58
NEJ! Det är inte okej att skriva nedlåtande om människor oavsett vad man tycker om deras åsikter.

Så länge inte personen bryter mot reglerna och bara uttrycker sina åsikter kommer personen inte att spärras.

Nu får du fundera på detta i 48 timmar, sen är du välkommen tillbaka med inlägg som bidrar. //MOD.
Barcelona Glaubrana
2013-07-21 15:53
Neymarmessi Där visade du att du är precis lika löjlig som han. Att skriva sådär om någons syster är inte okej. Kanske du ska lägga tid på något annat istället?
Barcelona NeymarMessi
2013-07-21 15:44
Ronaldinho - fotbollsguden

Vi alla vet att du är en madridista och som trollar här. Vad försöker du egentligen komma fram till med dina inlägg? Hur orkar du ens lägga ner tid på sånt? Den tiden borde du lägga ner på din syster, hon behöver hjälp och blöder fortfarande från igår. Ont ont. haha!
Barcelona Ronaldinho " fotbollsguden"
2013-07-21 15:25
Barca Ramos och Casillas är alltid bra i landslaget. Albiol och Arbeloa är korpen lirare. Alonso har gjort flera bra matcher men gått ner sig. Anklaga mig inte för att vara madridista. Jag har varit cule längre än dom flesta här.
Barcelona zick9
2013-07-21 15:15
@Barca o Mort!:

Va? Finns det mods på forumet?
Barcelona Barca o Mort!
2013-07-21 15:07
zick9 Sant, vet inte varför jag svara åt honom. Kan vara för att jag inte blir arg av hans svar längre då jag vet hur patetisk människa som sitter bakom skärmen haha. Han provocerar inte längre utan underhåller liksom. Men ja, bäst för forumet kanske om man bara ignorerar honom. Borde finns någon sån knapp kanske att man kan blockera en användare att någons inlägg inte syns? En idé. Skulle vara behändligt då det kommer trolls in hit när mods inte alltid är aktiva. EDIT: stavfel
Barcelona zick9
2013-07-21 14:57
MEN SLUTA MATA TROLLET.
Barcelona Gabriel
2013-07-21 14:50
Har inte Pedro varit bra i landslaget? Han, om någon har väll levererat i landslaget till skillnad från i klubblaget.
Barcelona Barca o Mort!
2013-07-21 14:50
Ronaldinho the original Bry dig inte om honom, han är en madridista som har en barcatröja. Har varit några sådana senaste dagarna. Förstår inte hur osäkra dom är på sig själva som måste fejka att de är barcafans och trycka ner våra spelare haha. Vad vinner dom liksom på det? Att Pedro nu liksom inte har presterat i landslaget när han varit en av dem bästa haha. Vem är denna Tata Martino riktigt? Brukar ha rätt bra koll på tränare men har ingen aning. Ronaldinho fotbollsguden Vilka från Real tycker du har presterat bra då i landslaget? Säger du någon mer än Casillas och Ramos skrattar jag högt..
Annons: