/spanien/barcelona/forum/6726.aspx/spanien/barcelona/forum/6726.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona rANDOMhERO
2013-07-29 21:12
@Blaugrana91:

Men låt mig ändå skriva ett långt jävla inlägg!
Barcelona Barcelonistas
2013-07-29 21:11
Ronaldinho fotbolls guden - du säger att Perez är en bra president ursäkta men på vilket sätt är han bra?. Han värvar massa metro sexuella spelare som bara lever på sitt namn, det har aldrig funnits någon tanke bakom köpen utan allt handlar bara om att köpa in stora namn in till laget. Från 2009-2013 så har ni värvat spelare för 10 miljarder och då har det inte ens varit Real Madrids egna pengar utan man har lånat dessa pengar från massa banker.Komiskt ochså att du drar upp alla spelare som misslyckats i Barca genom åren, för att sen totalt blunda över det faktum att ni har ett gäng spelare som ochså floppat. Eller vad sägs om Kaka som värvades för nästan 1 miljard? Svinet Benzema som betalar minder åriga flickor för sex?.

En klubb som tog in en dåre till tränare (Mou) som förstörde allt som var bra med spansk fotboll. Han skapade kaos i Clasico matcherna, petade Tito i ögat, och kallade Tito på PK för PITO, snackade skit om Barcelona varje vecka... seriöst den klubben är en jävla cirkus.
Barcelona Barcelonistas
2013-07-29 21:07
Barcelona Rambla~
2013-07-29 21:02
Vad fan sysslar Fk i Spanien med? Varje gång Adama kommer in blir det kaos hos motståndarna. :P
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona B-Guden
2013-07-29 21:01
@Stoichkov~:

Ronaldinho var väldigt utåtriktad som person och välkommnade Messi med alla sin kärlek precis som han gjorde med dom andra, men Messi såg upp till ronaldinho så det blev speciellt.

Messi är en mer inåtriktad person, så räkna inte med att han ska hylla Neymar, hjälpa honom på nåt speciellt vis som Ronaldinho gjorde med Messi.
Barcelona Rambla~
2013-07-29 20:59
Hetfield Haha, och då var det ändå bara flygplatsen i Rom för mellanlandning och byte till Neapel. Jag undrar hur det såg ut när han väl landade nere i Neapel.
Barcelona Stoichkov~
2013-07-29 20:56
Hörrni, tycker ni inte att det är "pay back time" för Messi nu när brassen Neymar kommer till Barca? När Messi anlände Barcas A-trupp fick han stöd av brassarna i Barca som blev som fadder för honom. Tänker på Ronaldinho, Deco och Thaigo. Nu är det dags att ge tillbaka den kärlek han har fått och ta ansvar för Neymar. Jag tror inte enas att han behöver höra det av någon annan. Jag tror att han kommer att ta ansvar för Neymar.
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-07-29 20:41
Ronaldinho fotbolls duden Har mycket hat inombords. Damn man cry out don't be ashamed. Han är säkert en galen turk med en kökskniv LOL.
Barcelona Hetfield
2013-07-29 20:41
Haha, om ni vill skratta så kolla på videon. Den visar när Higuain kommer till Napoli och fansen stormar honom, medan Cavani landar i Paris och vandrar rakt till bilen.

Det visar någonstans skillnaden mellan ett riktigt klubblag och ett plastlag.
Barcelona Capitan Puyol - El Corazón
2013-07-29 20:33
"Ronaldinho " fotbollsguden" (Barcelona) 2013-07-29 19:22 Och får Real Bale så kommer inte ens två Thiago Silvas hjälpa vårat försvar. " Vad snackar du om? Hur ska två Thiago Silvas försvara mot Bale som då skulle spela i samma lag? Håll dig till Puertan din livlösa pajas...
Barcelona Thierry Henry
2013-07-29 20:18
Ronaldinho fotbollsguden// Du och ditt real är två skämt. Ska du in här och läxa upp oss om fotboll? Vi har 16 titlar på 6 år ni har 4 eller va det är. Lägger 1 miljard på bale. Haha. Va har han presterat? Har han vunnit em? Vm? Pl? Ens 1 titel? Har han vunnit någon skytteliga? Hans lag kom 5a i pl trots att man har bra trupp. Säger än del om hans klass som spelare. Bale är värd max 300 miljoner och då är jag snäll. Det är eran desperation som trissat upp priset på honom. Perez än av världens bästa presidenter? Trodde bra presidenter vann titlar efter att ha spenderat 6/7 miljarder i spelar transfers. Vi slog poäng rekord och vann ligan förra året. Real vann ingenting och förlora cl semi mot dortmund som blivit överkörda i samtliga samanhang av bayern. Som sagt du är ett skämt och dina åsikter också. Patetiskt att låtsas vara barca fan för att komma in här och försöka pracka på oss dina åsikter om ditt favoritlag real. Vad vill du? Att vi ska få för oss att real är bättre? Ni kan ju börja med att vinna titlar först. Typ copa del rey eller nått liknande som ligger pararellt med vad ni är kapabla till
Barcelona Bentley King
2013-07-29 20:15
Någon som vet ifall det finns några/någon spelare från canteran i spanska u19 startelvan mot frankrike?
Barcelona Blaugrana91
2013-07-29 20:03
Shanghai - Gerardo "Tata" Martino

Nej det tror jag knappast.
Barcelona Shanghai - Gerardo "Tata" Martino
2013-07-29 20:00
@TransferNewsCen: The Sun are reporting that Bayern Munich are ready to make a £40million bid for Chelsea's David Luiz. Also wanted by Barcelona. Skall man tro på det?
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2013-07-29 20:00
Trist att varken Ramirez eller Traoré får chansen från start i semifinalen mot Frankrike. Hoppas de kommer in och får avgöra i stället.
Barcelona DM1982
2013-07-29 19:47
Neymar will take part in tomorrow's friendly in Poland as compensation for the game being postponed after Vilanova's relapse. [catradio ser]

Ska bli kul att se honom och Messi imorgon, hoppas att han har fått upp flåset.

Och grabbar för fan, kolla in länktips och följ det rådet. Alla här vet ju vad som händer ni svarar Ronaldinho " fotbollsguden"
Barcelona NoGo™
2013-07-29 19:47
@Corazon Nee, det fungerade först men sen la den av o nu får ja inte igång det hehe. Edit: Om du har Firefox, testa med Internet Explorer, det verkar funka!
Barcelona Corazon
2013-07-29 19:45
ere någon som kan följa träningen det går inte för mig?
Barcelona Júnior - Culé hasta la muerte
2013-07-29 19:45
Barcelona Blaugrana91
2013-07-29 19:41
Capitán - El tiburón

Jo men behövde skriva av mig. ;)
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-07-29 19:40
@B-Guden:

då hade vi även konkurerat med shejk klubbarna.. tror du vi skulle ha någon chans mot Chelsea Psg Monaco City.. i chelsea har han oscar och i psg har han silva och lucas, om dom hade erbjudit 700-800 millar hade vi inte ens haft en chans
Barcelona Capitán - El tiburón
2013-07-29 19:39
Blaugrana 91/

Var inte den rätta taktiken att bara ignorera "Fotbollsguden" alla kommentarer? :P
Barcelona Liatzo
2013-07-29 19:39
Men herrejävlagud. Du ger verkligen inte upp, va? Nivån på det här forumet har dippat till en nivå som är i paritet med Kakás på grund av den här pajasen. Den här snubben hyllar Reals 39-miljonersvärvning av Illarramendi och toksågar värvningen av Neymar... Hade denna "Fotbollsguden" trollat så här mycket i Puertan hade de blockat honom snabbare än Kaljic hinner säga "La Décima".
Barcelona barca!54
2013-07-29 19:37
B-Guden

Du har mycket att lära
Barcelona Smogen
2013-07-29 19:37
Det kan ju inte stämma att Real bjudit en miljard för Bale, Perez är väl lite för duktig i affärer för det va? Och om man nu bjudit så mycket för Bale är väl Spurs inte totalt skogstokiga och tackar nej???
Barcelona barca!54
2013-07-29 19:36
B-Guden

Tror du verkligen att Neymars olika investerar hade släppt honom Gratis? För dom handlar allt om pengar, sedan neymar var 14 år har alla dessa aktörer investerat i honom för att i framtiden kunna tjäna pengar.
Barcelona Himne del Barcelona
2013-07-29 19:36
Grande Pep Guardiola

Håller med dig helt och hållet. Finns inget som gör mig mer irriterad än de som har fått för sig att Piqué helt plötsligt inte är tillräckligt bra för att spela mittback i Barcelona.
Barcelona Blaugrana91
2013-07-29 19:34
Ronaldinho " fotbollsguden"

Jag tänker knappast möta dig med några "riktiga argument" med tanke på att du enbart är här för att trolla. Det skriker Realfan om dig och du har haft ditt roliga här nu. Se till att spärra trollet!!

Bale precis under Messi och Ronaldo...HAHA där avslöjade du dig.
Bale är en bra spelare men knappast topp 3.

Perez är bra på att slänga ut överpriser det har du rätt i, och med hjälp från Banika och Caja Madird blir det ännu lättare. Rikaste klubben? Grundrar du det på intäkter eller? Vi är väldigt nära dem när det kommer till totalintäkter.
Att Real sen har större värde på klubben är för att dem köpt ihop sitt lag, vi har många egna produkter.

Sen givetvis har Barca också kastat mycket pengar på spelare, men vi har aldrig lagt €100M på EN SPELARE.

Får Real bale så har vi fortfarande ett bättre lag, sen kan du som Real fan intala dig annat bäst du vill.

Stick härifrån du har skämt ut dig själv tillräckligt.

Barcelona B-Guden
2013-07-29 19:32
@barca!54:

Hade vi väntat 1 år hade vi fått han gratis.
Barcelona Grande Pep Guardiola
2013-07-29 19:32
@Jeffson:

Jag förstår hur du resonerar. Jag kan hålla med dig till viss del, men man får inte glömma bort att Mascherano faktiskt har spelat in sig i rollen som mittback och skött det väldigt bra när vi haft presspel, därav anser jag att han kan fortsätta som sin roll som mittback.

Bredden är naturligtvis viktig, framförallt när Pep var coach då han älskade rotationen och fick i princip laget att se lika bra ut oavsett vilken elva han framförde inför matcher, och detta gjorde också att spelare som Xavi, Iniesta, Puyol kunde spela fler matcher och vara uthålliga.

Däremot så instämmer jag i att jag saknar Keita-typen av spelare, en spelare som kan komma in i mitten av andra halvlek och suga ut den sista musten ur motståndarnas spelare, vilket öppnar upp för vårt fantastiska anfall.

Jag har tidigare påpekat hur jag hade velat se spelar som kan komma in och förändra matchbilder, såsom när vi hade Maxi Lopez, och han förändrade och avgjorde semifinalen mot Chelsea 05-06. En tung center hade oxå vart välkommet förutsatt att vi skulle bli av med någon av våra befintliga anfallare. Men efter mittbacksproblemet så är nog en mittfälltare en huvudprioritering om någon position (exkl målvakt).
Annons: