/spanien/barcelona/forum/6725.aspx/spanien/barcelona/forum/6725.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-07-29 22:15
Kopierar man en text från Puertan så är våra mods på hugget DIREKT!! folk hinner inte ens läsa vad man hade klistrat in.. men när de gäller oseriösa kommentarer samt provakationer från en äcklig maräng så skiter dom i.. agera!

skulle inte förvåna mig om jag blir spärrad nu för att jag kritisera deras skit arbete
Barcelona petersays
2013-07-29 22:12
"Tänker på Ronaldinho, Deco och Thaigo. Nu är det dags att ge tillbaka den kärlek han har fått och ta ansvar för Neymar."

Man får inte glömma att nämna Sylvinho. Fy vad jag hoppas att han återvänder och tränar på ungdomsnivå.
Barcelona FCB_Messi
2013-07-29 22:12
Finns inte en chans att chiellini lämnar Juventus . Han är contes högra hand . Juve spelar med 3 backar .. Barzagli, bonucci, chiellini . Och det kommer han aldrig ändra på .. Och ogbonna kommer ta över barzaglis plats inom ett år.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona -SAMI-
2013-07-29 22:11
zick9
Perez lånar från banken.
Barcelona Barcelonistas
2013-07-29 22:10
Zick9 - klart dom har, Perez åker bara ner till Caja Madrid och lånar 5 miljarder för att sen lägga det på namn kunniga spelare.
Barcelona zick9
2013-07-29 22:07
Har Real ens råd att betala 98M för Bale?
Barcelona Andresito
2013-07-29 22:05
"Real Madrid coach Carlo Ancelotti is desperate to bolster his defence with Juventus stopper Giorgio Chiellini. The Spanish club are ready to table a €22m bid for the 28-year-old but will face competition for his signature from Man Utd."

22m är ju inte alls mycket för en spelare som Chiellini. Juventus begår dock ett stort misstag om de säljer honom för mindre än 35m. Hade gärna sett honom i Barca för 22m, vänsterfotad, har spelat vänsterback, snabb och stark. Enda nackdelen är väl hans ålder (28), dock inte alltför gammal.
Jeffson
2013-07-29 22:03
Rambla "Oseriösa inlägg innebär avstägning" står det längre upp. Och jag kan knappast sammantatta hans inlägg på ett bättre sätt. Så det är bara att spärra. Men som vanligt ageras det inte. Den enda avundsjuka jag känner vad gäller Real Madrid är att dom har bättre mods på SF's forum än vi.
Barcelona rANDOMhERO
2013-07-29 21:56
Blaugrana91

Har inga problem anser bara att det var ett dumt inlägg eller rättare sagt dum mening av dig..
Barcelona Barcelonistas
2013-07-29 21:55
Zick9-Jag tänker inte lyda order från någon som hotar , det där ser jag som ett dåligt sätt att hantera saken på. Han får alltså skriva sin smörja här medans vi måste stå ut med det?. Spärra han istället så slipper vi all nonsens som han skriver.
Barcelona Blaugrana91
2013-07-29 21:51
rANDOMhERO Och ditt problem är? Lägg ner.
Barcelona Rambla~
2013-07-29 21:43
Spärra någon för att låtsas hålla på Barcelona? Det är väl inget brott? :D Värre är det ju för alla de som kallar honom för fula saker för att de blir trötta på hans fåniga tjat. :)
Barcelona Rambla~
2013-07-29 21:36
Vad är det för kriterier som krävs för att bli kallad världens bästa president? Att knappt ha vunnit några titlar trots minst 10 år som president sammanlagt och samtidigt ha spenderat överlägset mest pengar på spelarköp utan konkurrens under denna tid? Haha, vilket skämt. Där avslöjade han sig som en maräng. :P Jag vet inte i vilken ände jag ska börja i så jag låter bli. En sak kan jag säga, det är väldigt enkelt att snacka bort denna "fotbollsgud" som av någon anledning finner ett nöje i att låtsas vara en culé? Jag fattar inte vitsen med det.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-07-29 21:31
zick9 Vore det inte bara enklare att spärra honom?
Barcelona zick9
2013-07-29 21:27
Nästa person som svarar Ronaldinho " fotbollsguden" kommer att få en IP-spärr.

///Mod
Barcelona Neymar N7
2013-07-29 21:22
Varför svarar ni på Ronaldinho fotbolls gudens inlägg . Ignorerar ni honom så kommer han inte skriva mer.

Kanske dags att ge honom spärr.
Barcelona rANDOMhERO
2013-07-29 21:12
@Blaugrana91:

Men låt mig ändå skriva ett långt jävla inlägg!
Barcelona Barcelonistas
2013-07-29 21:11
Ronaldinho fotbolls guden - du säger att Perez är en bra president ursäkta men på vilket sätt är han bra?. Han värvar massa metro sexuella spelare som bara lever på sitt namn, det har aldrig funnits någon tanke bakom köpen utan allt handlar bara om att köpa in stora namn in till laget. Från 2009-2013 så har ni värvat spelare för 10 miljarder och då har det inte ens varit Real Madrids egna pengar utan man har lånat dessa pengar från massa banker.Komiskt ochså att du drar upp alla spelare som misslyckats i Barca genom åren, för att sen totalt blunda över det faktum att ni har ett gäng spelare som ochså floppat. Eller vad sägs om Kaka som värvades för nästan 1 miljard? Svinet Benzema som betalar minder åriga flickor för sex?.

En klubb som tog in en dåre till tränare (Mou) som förstörde allt som var bra med spansk fotboll. Han skapade kaos i Clasico matcherna, petade Tito i ögat, och kallade Tito på PK för PITO, snackade skit om Barcelona varje vecka... seriöst den klubben är en jävla cirkus.
Barcelona Barcelonistas
2013-07-29 21:07
Barcelona Rambla~
2013-07-29 21:02
Vad fan sysslar Fk i Spanien med? Varje gång Adama kommer in blir det kaos hos motståndarna. :P
Barcelona B-Guden
2013-07-29 21:01
@Stoichkov~:

Ronaldinho var väldigt utåtriktad som person och välkommnade Messi med alla sin kärlek precis som han gjorde med dom andra, men Messi såg upp till ronaldinho så det blev speciellt.

Messi är en mer inåtriktad person, så räkna inte med att han ska hylla Neymar, hjälpa honom på nåt speciellt vis som Ronaldinho gjorde med Messi.
Barcelona Rambla~
2013-07-29 20:59
Hetfield Haha, och då var det ändå bara flygplatsen i Rom för mellanlandning och byte till Neapel. Jag undrar hur det såg ut när han väl landade nere i Neapel.
Barcelona Stoichkov~
2013-07-29 20:56
Hörrni, tycker ni inte att det är "pay back time" för Messi nu när brassen Neymar kommer till Barca? När Messi anlände Barcas A-trupp fick han stöd av brassarna i Barca som blev som fadder för honom. Tänker på Ronaldinho, Deco och Thaigo. Nu är det dags att ge tillbaka den kärlek han har fått och ta ansvar för Neymar. Jag tror inte enas att han behöver höra det av någon annan. Jag tror att han kommer att ta ansvar för Neymar.
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-07-29 20:41
Ronaldinho fotbolls duden Har mycket hat inombords. Damn man cry out don't be ashamed. Han är säkert en galen turk med en kökskniv LOL.
Barcelona Hetfield
2013-07-29 20:41
Haha, om ni vill skratta så kolla på videon. Den visar när Higuain kommer till Napoli och fansen stormar honom, medan Cavani landar i Paris och vandrar rakt till bilen.

Det visar någonstans skillnaden mellan ett riktigt klubblag och ett plastlag.
Barcelona Capitan Puyol - El Corazón
2013-07-29 20:33
"Ronaldinho " fotbollsguden" (Barcelona) 2013-07-29 19:22 Och får Real Bale så kommer inte ens två Thiago Silvas hjälpa vårat försvar. " Vad snackar du om? Hur ska två Thiago Silvas försvara mot Bale som då skulle spela i samma lag? Håll dig till Puertan din livlösa pajas...
Barcelona Thierry Henry
2013-07-29 20:18
Ronaldinho fotbollsguden// Du och ditt real är två skämt. Ska du in här och läxa upp oss om fotboll? Vi har 16 titlar på 6 år ni har 4 eller va det är. Lägger 1 miljard på bale. Haha. Va har han presterat? Har han vunnit em? Vm? Pl? Ens 1 titel? Har han vunnit någon skytteliga? Hans lag kom 5a i pl trots att man har bra trupp. Säger än del om hans klass som spelare. Bale är värd max 300 miljoner och då är jag snäll. Det är eran desperation som trissat upp priset på honom. Perez än av världens bästa presidenter? Trodde bra presidenter vann titlar efter att ha spenderat 6/7 miljarder i spelar transfers. Vi slog poäng rekord och vann ligan förra året. Real vann ingenting och förlora cl semi mot dortmund som blivit överkörda i samtliga samanhang av bayern. Som sagt du är ett skämt och dina åsikter också. Patetiskt att låtsas vara barca fan för att komma in här och försöka pracka på oss dina åsikter om ditt favoritlag real. Vad vill du? Att vi ska få för oss att real är bättre? Ni kan ju börja med att vinna titlar först. Typ copa del rey eller nått liknande som ligger pararellt med vad ni är kapabla till
Barcelona Bentley King
2013-07-29 20:15
Någon som vet ifall det finns några/någon spelare från canteran i spanska u19 startelvan mot frankrike?
Barcelona Blaugrana91
2013-07-29 20:03
Shanghai - Gerardo "Tata" Martino

Nej det tror jag knappast.
Barcelona Shanghai - Gerardo "Tata" Martino
2013-07-29 20:00
@TransferNewsCen: The Sun are reporting that Bayern Munich are ready to make a £40million bid for Chelsea's David Luiz. Also wanted by Barcelona. Skall man tro på det?
Annons: