/spanien/barcelona/forum/6720.aspx/spanien/barcelona/forum/6720.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Wena
2014-01-22 22:46
@[Carles Puyol 5:

Simone bättre tränar? Menar du allvar , Han spelar med 10 man i eget straffområde och satsar på kontringar precis som mourinho gjorde när han var tränare i madrid . Är det sån fotboll du vill se ?
BARCA-més que un club
2014-01-22 22:45
@Kricko:

snälla det vill jag oxå fatta hur fan tänker dom där ellr hur tänker Tata alltså så j'vla meningslöst så det inte är sant !
Barcelona Rambla~
Vad spelar Alves kvalité på inläggen för roll? Det finns ju ingen som hinner in i straffområdet för att avsluta ändå.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona the cameroonians
Det är bara att inse att det krävs betydligt bättre spelarkvalitet när man ger sig på att spela världens svåraste typ av fotboll.

Som någon skrev, för mycket alibispelare som glider med och som inte har förmågan att bidra till att spela spelet.

Framför allt måste det finnas en mittfältare som har förmågan att ta sig förbi både en och två motståndare för att skapa lägen. Någon sådan finns inte när Iniesta är skadad och Messi inte är i form. Då blir det så här.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
LeoMessi
det är tata som envisar att spela med xavi och roberto o song,
har xavi varit bra en enda match denna säsong?! varje gång han spelar så segar han ner allting! all respekt till Xavi men han är sluut!!!! jag hade skickat iväg han eller bänkat han redan förra säsong då han visa att han inte duger
Barcelona Canaletes
2014-01-22 22:44
Not sure if Syrianska or Barcelona....
BARCA-més que un club
Dags att rensa en hel del spelare till sommaren då. Många spelare börjar komma till åren Xavi, Puyol m.m måste med nytt blod i laget detta håller inte förfan,

Öppna plånboken till sommaren Barca.!!!
Barcelona Mido
de där små lagen, gör mig galen,,,så fort de möter barcelona så spelar de som om deras mammor är kidnappade och kravet är att vinna över oss,,,så fort de möter madrid så böjer de sig å låta de aaa ni vet.....
Barcelona Barcelonistas
basaric - jag förstår vad du menar men samtidigt så ska man inte dra allt för stora slutsatser än.

Neymar är skadad, Iniesta är skadad, Messi har precis kommit tillbaka från en skada och det tar tid tills han når sin toppform. Där har vi 3 spelare som just nu inte bidrar till spelet och då är det inte konstigt att spelet ser ut som det gör.
Barcelona Força Barça
In med Dongou och ut flytta ut Messi på högerkanten. Garanterat att vi vinner då!
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2014-01-22 22:43
Om detta var första gången jag såg en fotbollsmatch på TV, skulle jag aldrig kolla på fotboll igen. Vad har hänt med underhållningen? Vart är magin som fick mig att börja heja på Barcelona sedan 2004?
Ja, vi kommer att gå vidare, men det ger mig ingen glädje. Det känns som att man lider mer av spelet än att man beundrar det fina spelet, som man inte kan se längre.
Barcelona Rambla~
Snarare är det vår usla status i januari och februari varje jävla säsong än bortaspelet även om jag håller med om att spelet har sugit på bortaplan ett bra tag nu. Det är fan dags att ändra på rutiner nu under försäsongen för det här håller fan inte. Jävla ledning och Zubi som lever i sin bubbla och tror att allt är frid och fröjd.
Barcelona Kricko
Vad är det för fel på Alves inlägg? Går ju helt åt helvete.

Förövrigt är det ju inte ens värt att slå in den när det står max 2-3 Barcaspelare i boxen mot 10 stycken Levantespelare som är både starkare och längre.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
@LeoMessi:

Det som är ännu värre är när han väl går ner till mitten och lägger sköna passar som man bara ska göra mål på.. Så missar de om och om igen.

Vad fan ska killen göra??
Går han på djupet, så får han ingen boll.
Går han ner till mitten och hämtar bollen sen passar till farliga läge de gör inte mål...

Ärligt, om vi ska förlora den här matchen vill jag att det blir mer än 1 mål..
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-22 22:41
När säsongen är slut kommer alla få äta upp sina ord, jag har sagt Tata är fel för Barca. Han visar noll och hans fantasi är Noll. Simone är bättre tränare helt klart. Vill inte ha bråk men ville vara få det sagt.
Barcelona Baronen
Visst gör Levante det bra efter sina förutsättningar.

Men hur i helvete skulle det se ut om vi mötte Chelsea på Stamford?
Barcelona Leo y Cesc
Pinsamt fyfan, Messi lär nog iaf gilla extra ledighet när Barca ryker i 8.del i CL och cupen.
Barcelona LeoMessi
Jag tänker inte skylla på Tata, det är spelarna som tar alldeles för litet eget ansvar! Xavi, Song och Roberto har sugit p*ng idag! Man ser hur frustrerad Messi är! Han får absolut inget att jobba med, allt som skapas är tack vare honom. Kan vi inte bara ta ut mittfältet helt? Det är ändå han på egen hand som får sköta spelet
Barcelona NoGo™
Lugnt grabbar, vi spelar bra....! Det kommer vi få höra av Tata efter matchen sen som vanligt när vi är patetiskt usla.
Barcelona Barcelonistas
Gabriel har rätt angående Xavi och Puyol dessa spelare har gjort sitt framför allt Xavi som har tappat enormt mycket, han bidrar inte med något alls överhuvudtaget tyvärr.
Barcelona socccerfan1
2014-01-22 22:40
Så pinsam nivå här är grabbar.. Vi fixar detta! :) om inget så spelar vi hemma oså nästa gång
Barcelona Baronen
Adriano har varit urusel i år. En frisk Alba är världens bästa vänsterback.
Barcelona Vampíro
Ibland undrar jag om Pedro och Alves är skyldiga Messi pengar eller något. Varje gång de har bollen söker de efter honom, spelar ingen roll hur markerad han är eller om det finns andra spelare i bättre positioner, de har bestämt sig helt enkelt. Pinsamt agerande.
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
Jag som längtade efter denna match då jag ville ha revansch efter 1-1 matchen. Sen så ser jag detta spel... Ingen intensitet samt avsaknaden av en fucking 9:a. Vi må vara det enda laget i hela världen (inkl. pojklag) som inte har en renodlad 9:a i A-laget!
Barcelona Bentley King
2014-01-22 22:39
Visst Levante spelar bra men Barca spelar absolut inte på den nivån som de egentligen kan och brukar. Alla vet att Barca går vidare till slut men det gör i ärlighetens namn ont att se de spela så här dåligt. Ska det inte vara underhållande att se Barca spela? Inte för att ja förväntar mig att de ska spela superfotboll varje match men helt ärligt så har det varit för många matcher man blivit besviken
Barcelona jawwa
Tata måste i dessa matcher överlåta spelet till motståndarlaget och kontra, Det fungerar inte att spela på 1/10 av planen. Det enda tata ändrat sedan tito är att låta b-lagsspelarna lira mer. Usel coachning
Barcelona basaric - "el guaje"
Vi kommer slå ut Levante ur cupen, oavsett hur det går. Men det här visar klart och tydligt att vårt usla bortaspel inte förbättrats något. Vi har inte imponerat på bortaplan i två säsonger nu.

Behövs ändringar i truppen, har skrikit ut det i två år nu. Jag vet seriöst inte om jag hoppas att City kör över oss rejält och att vi åker ut tidigt ur CL så ledningen förstår att dom behöver göra något.

Oavsett hur det går mot City så har vi ingen chans att vinna årets upplaga av CL med nuvarande truppen.
Barcelona [Carles Puyol 5]
Messi är den ända spelare som är ledsen. Alla andra ser ut vara glada.
Barcelona Rambla~
Kan de spela lite rakare för helvete!
Barcelona RonaldinhoGaucho!
@AndreD:

kollar du inte på matchen? kolla hur vi spelar!? trodde förra matchen var en slump men det här är som en repris på förra matchen, City kmr äta oss och om vi inte skärper oss till nästa match kmr vi kryssa elle förlora och förlora liga ledning..

Annons: