/spanien/barcelona/forum/6711.aspx/spanien/barcelona/forum/6711.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
SoN_Un
2013-07-30 17:49
vad sägs om nkoulou grabbz?. GRYM är han
SoN_Un
2013-07-30 17:49
vad sägs om nkoulou grabbz?. GRYM är han
Barcelona petersays
2013-07-30 17:45
Mangala? Osäker av flera anledningar. 1. Han har bara gjort en säsong som ordinarie på högsta nivå, om man nu kan räkna Porto dit. 2. Han spelar just i Porto. De portugisiska lagen är sällan i behov av pengar då de har för vana att värva billigt och sälja snordyrt. Något som talar för att även Mangala kommer bli ganska dyr. Hans utköpsklausul ligger uppenbarligen på €50M. Enligt vissa inlägg jag sett har de begärt €45M när Chelsea och Anzhi hört av sig tidigare under sommaren. 3. Det är lite av en chansning. Han är ung, ganska oprövad på högsta nivå. Har svårt att se honom gå in och direkt göra ett bättre mittbacksjobb än reserverna Masken/Song. Har heller inte sett honom spela alltför mycket. Men, tror ledningen att han kommer bibehålla bra form och växa med uppgiften? Då kan jag gå med på det. Hellre Mangala än Agger iaf. Kan man dessutom göra nån deal åt andra hållet med ex en Afellay som reducerar summan. Ja, då börjar det likna något.
Barcelona elbraco - CP5
2013-07-30 17:36
Chucho Benitez som lirade i bl.a. Birmingham för några år sedan avled igår...tråkiga nyheter.
Postat via SvenskaFans-appen
SoN_Un
2013-07-30 17:34
hellre mangala för 40 än agger för 25
Barcelona Shanghai - Gerardo "Tata" Martino
2013-07-30 17:32
@SoN_Un:

Porto kommer aldrig att släppa honom. De kräver minst £40m.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-07-30 17:31
zigazaga

Jag hoppas att dom kommer överrens fast åt andra sidan hur ska spanska medier veta vad dom gjorde på planet? Låter lite orealistiskt..
SoN_Un
2013-07-30 17:31
in med mangala, hur svårt kan det va:S. ung, snabb, stark. accepterar rotation. alltså PERFEKT!!!!
2013-07-30 17:30
Ursäkta för dubbelpost.
2013-07-30 17:30
Gött med match ikväll, dock oerhört tråkigt att man inte får se Sydamerikanska trion spela tillsammans. Hoppas att ynglingarna visar framfötterna och tar detta på allvar för att få ett bättre självförtroende inför kommande säsong. Syftar mest på Dongou och Samper som båda gjorde en fantastisk match mot norska Vålerenga.
Barcelona 1.70-ligan - Tika Tata
2013-07-30 17:17
Besides man candidate David Luiz and first alternative Agger, Porto centre back Eliaquim Mangala (22) is also a centre back option. [el9] C'mon Tata!
Barcelona Júnior - Culé hasta la muerte
2013-07-30 17:15
What happens in Vegas, stays in vegas... right? Skämt åsido, jag tycker att det är förjävligt att lägga ut en sådan bild offentligt. Varken den som tog kortet vet vad som pågick eller någon annan som kritiserar honom. Det enda journalisterna skapar i dessa lägen är familjeproblem för att tjäna pengar och de ska snacka om etik och moral? Om detta nu inte är vinklat på något sätt, så är det dåligt gjort av Messi, men det ändrar inte min bild av honom som fotbollsspelare vilket är det enda jag, helt uppriktigt sagt, bryr mig om. Det är endast ett familjeproblem som absolut inte ska publiceras, det är både respektlöst mot Antonella och hela Messis familj. Personer som "Ronaldinho fotbollsguden" kommer ta tillfället i akt att börja hacka på Messi medan hans familj lider. Vem ger er rätt att döma? Kom dessutom ihåg att det är media vi pratar om, hjärntvättarna #1. Detta kan lika gärna kunnat vara från hans svensexa eller liknande.
Barcelona zigazaga
2013-07-30 17:08
Enligt spanska medier så verkar Leo och Ney komma bra överens. På planet till Polen så chitchattade de två tillsammans med Pinto. Kul o höra, nya bästisar månne?
Barcelona Barcelonistas
2013-07-30 16:55
Sergio Busquets - hahaahahaha, jag dog nästan där.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-07-30 16:46
Nu finns det även video klipp på Messi och tjejerna...
Barcelona FCB_Messi
2013-07-30 16:45
Fotbollsguden Ingen har bett dig om att bara prata bra om klubben . Visst, va negativ , det skiter jag i , är du trött på livet så är du. Men det är väldigt irriterande när du direkt hoppar på Messi och anklagar honom för saker och ting som du inte har minsta lilla aning om . Kvinnan på bilden kan lika gärna vara messis kusin , vän , flickväns vän , ja you name it, ingen vet. Han kanske t.o.m är ute och roar sig med sin flickvän , hon kanske sitter precis bredvid honom ? vad fan vet du om det . Du vet inte hur tidningar fungerar . Speciellt aftonbladet !!! Tro inte på allt du läser .
Barcelona Blaugrana91
2013-07-30 16:07
Alexis: "How do I see Neymar? Well, this morning he looked a bit sleepy... No, we hope he does great, he's one of the guys, we support him."

Haha
Barcelona DM1982
2013-07-30 15:44
Om Neymar spelar under andra halvlek så innebär det att han kommer spela med bara b-lagsspelare? Lite trist men de kanske sparar kombon Messi-Neymar till Gamper-matchen och det kan man förstå.
Barcelona Barcelonistas
2013-07-30 15:43
Antonella har gjort samma sak tror ni att förhållanden är 100% rena eller?. Messi som är världens bästa åker till Las Vegas och löser vackra amerikanska brudar vem som helst hade gjort det.
Barcelona Blaugrana91
2013-07-30 15:38
Messmargodly

Det mesta tyder på att Messi spelar i första och Neymar kommer in i andra. Alltså vi får inte se dem spela samtidigt ikväll. Blir på fredag.
Barcelona Messmargodly
2013-07-30 15:35
Ontopic. Hoppas Neymar och Messi inte spelar ihop ikväll. Vill se radarparet lita ihop på fredag med resten av legenderna mot riktigt motstånd
Barcelona san_miguel
2013-07-30 15:35
Media ska alltid hitta negativt om allt som iaf på ytan verkar funka bra.
Sen om dom har belägg för de eller inte skiter dom oftast i.
nemo
2013-07-30 15:33
Håll en högre nivå i forumet. Onödig provokation och låg nivå på inlägg kommer att straffas med spärr.
Barcelona Messmargodly
2013-07-30 15:32
Sedan Ibrahimovic lämna Fcb har Aftonbladet smutskastat Barca dagligen känns det som. Tror fan jag avinstalerar appen. Pajadtidning
Barcelona Blaugrana91
2013-07-30 15:30
Då är han spärrad. Bra!
Barcelona DM1982
2013-07-30 15:29
.
Barcelona ViscaBarca1899
2013-07-30 15:27
Ser ut att Messi och Neymar inte kommer spela tillsammans @barcastuff: According to the local organizer of the friendly game in Gdansk, Neymar and Messi are not expected to play together tonight. #fcblive [md]
Barcelona Blaugrana91
2013-07-30 15:27
"All form av provokation från Real Madridsupportrar undanbedes."

Behöver inte säga mer. Spärra trollet som endast är ute efter att provocera och reta upp forumet.
Barcelona Ronaldinho " fotbollsguden"
2013-07-30 15:22
Fcb Jag bryter inga regler och provocerar inte. Varför ska jag få spärr? För att jag är lite negativ och att vissa här inne är för känsliga för det? Jag kommer inte sitta här och ställa mig i hyllningskören och bara prata bra om Barcelona och höja laget till skyarna. Jag har anledning till att diskutera det jag vill diskutera, även om det är negativt. Hur gamla är ni egentligen som kräver att någon ska bli spärrad bara för att ni inte får läsa det ni vill läsa? Allt är inte en dans på rosor i klubben, det är många frågor som behöver svar.
Barcelona koeman92
2013-07-30 15:16
Men seriöst hur gamla är ni egentligen?? Ska det vara så jävla svårt att ignorera trollet? Ni fattar väl att han är ute efter att förstöra och irritera folk och det är precis vad han lyckas göra. Att våra mods är lika lata och värdelösa som Barças styrelse är inget nytt men nu när trollet inte lär bli spärrad kan ni väl bara ta och växa upp och sluta smutsa ner forumet ännu mer. Det räcker nu! Fokusera på att försöka hålla en god nivå här med vettiga diskussioner och lägga av med pajkastningen.
Annons: