/spanien/barcelona/forum/670.aspx/spanien/barcelona/forum/670.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2016-08-22 19:07
[QUOTE=El Pistolero #9]Meanwhile this guy... Paco Alcacer won't join Barcelona this summer. Valencia are unwilling to sell due to not being able to find a replacement now [Balague] Motsatsen av vad Balague skriver när det gäller transfers händer. Då välkomnar vi Paco ;) [/QUOTE] För övrigt stämmer inte riktigt den där formuleringen med vad han faktiskt skrev. Han skriver egentligen inget nytt, klubben tror sig vara ganska övertygade om att lyckas värva Alcácer samtidigt som Valencia inte är sugna på att sälja. Inget nytt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
2016-08-22 18:57
[QUOTE=El Pistolero #9]Meanwhile this guy... Paco Alcacer won't join Barcelona this summer. Valencia are unwilling to sell due to not being able to find a replacement now [Balague] Motsatsen av vad Balague skriver när det gäller transfers händer. Då välkomnar vi Paco ;) [/QUOTE] Hehe ja han har i princip alltid fel, men återstår att se.
Barcelona Davids3
2016-08-22 18:43
@Shanghai:

Åh påminn inte mig om Kameni. Han blir en hybrid av Spiderman-Superman-Van Damme när han möter Barca.
Barcelona El Pistolero #9
2016-08-22 18:42
[QUOTE=Blaugrana91]La continuidad de PACO ALCÁCER en el Valencia no está asegurada. El Barça va a volver a la carga (vía @DepCOPEValencia) Även Valencia media är nu inte alls övertygade om att han stannar. [/QUOTE] Meanwhile this guy... Paco Alcacer won't join Barcelona this summer. Valencia are unwilling to sell due to not being able to find a replacement now [Balague] Motsatsen av vad Balague skriver när det gäller transfers händer. Då välkomnar vi Paco ;)
Barcelona Davids3
2016-08-22 18:41
@El Pistolero #9:

Han var nog tänkt som en backup till Marques. Marques var känd för sina hårfina inlägg/djupledsbollar till anfallet, vilket Chygrinsky besatt denna egenskap delvis, men var inte så bra på allt det andra som en mittback ska vara bra på.
Barcelona II Barça II
2016-08-22 18:31
[QUOTE=El Pistolero #9]Än idag undrar jag vad Pep såg i Chygrynskiy? Helt galet usel mittback. Var det håret som likna Puyols som fick Pep att dregla? eller vad var det? Obegriplig värvning. [/QUOTE] Pep var inte så jätte bra på att värva spelare. Zlatan, tillexempel, måste vara århundradets sämsta värvning.
Barcelona Blaugrana91
2016-08-22 18:12
La continuidad de PACO ALCÁCER en el Valencia no está asegurada. El Barça va a volver a la carga (vía @DepCOPEValencia) Även Valencia media är nu inte alls övertygade om att han stannar.
Tiki-Taka
2016-08-22 17:58
Cillessen (Ajax goalkeeper) is suitable for Barcelona's style. He's tall. Has the ability to compete with Stegen. [sport] Compete!? Han ska vara glad att han får sitta på bänken
Barcelona Messmargodly
2016-08-22 17:19
18 Mål på 6 senaste ligamatcher, har det någonsin hänt tidigare?
Barcelona Blaugrana91
2016-08-22 17:19
[QUOTE=El Pistolero #9]Deras jävla fanatiska fans som står ivägen för en Alcacer-värvning i nuläget. Frågan är om de vågar sälja... [/QUOTE] Jo fast dem har knappast sista ordet. ;) Kom ihåg Valencia behöver pengarna.
2016-08-22 16:33
[QUOTE=Blaugrana91]Valencia released a video of their squad for tonight, they didn't include Alcacer and Abdennour in it, fans discovered and they deleted it. Hmm... [/QUOTE] Deras jävla fanatiska fans som står ivägen för en Alcacer-värvning i nuläget. Frågan är om de vågar sälja...
Barcelona Blaugrana91
2016-08-22 16:26
Valencia released a video of their squad for tonight, they didn't include Alcacer and Abdennour in it, fans discovered and they deleted it. Hmm...
Barcelona DM1982
2016-08-22 16:17
[QUOTE=Loco Lucho]Jaha! Nej jag tänkte på Cheryshev som hämtades tillbaka från lån. [/QUOTE] Cherysev kan ha varit det roligaste som hände förra säsongen, förutom dubbeln då.
Barcelona Shanghai
2016-08-22 16:17
Alltså kunde inte ledningen finna en annan målvakt än Cillessen? Jag ogillar honom och har gjort det sen VM 2014. Men om han kommer till Barça så är jag tvungen att stötta honom. Men om jag skulle välja en reserv så skulle jag valt dessa... 1. Diego Alves - kan ligan in och ut. Spenderat i princip hela sin proffskarriär i Spanien. Bland annat i Almeria där han har ikonstatus och nu i Valencia. Bästa straffräddaren någonsin i spansk fotboll. 2. Pepe Reina - behöver ingen större presentation. En formidabel målvakt som besitter en hel del rutin och en av få målvakter som har den meritlistan som honom. Tekniskt sätt, skulle han vara eminent för vårt spelsystem. 3. Idriss Kameni - en Espanyol legendar som gör ofattbara bedrifter när han ställs mot storklubbar. Till vardags i Málaga där han gör det bra. Skulle vara en okej backup. 4. Gerónimo Rulli - axlat manteln galant i Real Sociedad sen vi värvade Claudio Bravo från baskerna. Anledningen att jag rankar honom på fjärde plats är p.g.a hans ålder, då sådana vill ha en startplats. 5. Guillermo Ochoa - jag skrev det i gruppen för ca 4-5 år sen att jag var så förtjust i denna målvakt. Var i Málaga men fick inte speltid då monstret Kameni vaktar andalusiernas målbur, så han lånades ut till Granada. Han hade accepterat bänken.
Barcelona Loco Lucho
2016-08-22 15:49
[QUOTE=Rambla~]Vem tänker du på? Själv har jag för mig RM värvade in 2 spelare ett januari-fönster där en av spelarna vart cup tied. Kanske minns jag fel? [/QUOTE] Jaha! Nej jag tänkte på Cheryshev som hämtades tillbaka från lån.
2016-08-22 15:36
Än idag undrar jag vad Pep såg i Chygrynskiy? Helt galet usel mittback. Var det håret som likna Puyols som fick Pep att dregla? eller vad var det? Obegriplig värvning.
Barcelona Rambla~
2016-08-22 15:31
@Vampíro:

Haha, ja jävlar det minns jag nu. Fast Pep är Pep, skiter i vilket när han väl har bestämt sig för en spelare.
Barcelona Vampíro
2016-08-22 15:17
[QUOTE=Rambla~]Heh, nä så dumma är inte ens Barcas ledningen att de skulle genomföra en värvning trots att han var cup tied. Har för mig en annan klubb i ligan lyckades med det konststycket. :) [/QUOTE] Eh, glömt Chygruyakbznxski? Värvades dagar efter att han spelat CL-kval och var då cuptied. Det är dock andra regler idag.
Barcelona Rambla~
2016-08-22 15:17
@Loco Lucho:

Vem tänker du på? Själv har jag för mig RM värvade in 2 spelare ett januari-fönster där en av spelarna vart cup tied. Kanske minns jag fel?
Barcelona Loco Lucho
2016-08-22 15:14
[QUOTE=Rambla~]Heh, nä så dumma är inte ens Barcas ledningen att de skulle genomföra en värvning trots att han var cup tied. Har för mig en annan klubb i ligan lyckades med det konststycket. :) [/QUOTE] Dock så var han avstängd om jag inte missminner mig? Otroligt dum tabbe trots allt.
Barcelona Rambla~
2016-08-22 15:14
@El Pistolero #9:

Här är två som jag brukar lyssna på. Sid Lowe med i The Spanish Football podcast.

https://twitter.com/tsf_podcast
Barcelona Rambla~
2016-08-22 15:11
@DM1982:

Heh, nä så dumma är inte ens Barcas ledningen att de skulle genomföra en värvning trots att han var cup tied. Har för mig en annan klubb i ligan lyckades med det konststycket. :)
2016-08-22 15:11
Någon som kan rekommendera en bra La liga podcast?
Barcelona DM1982
2016-08-22 15:09
Kollade runt lite och tydligen så är han inte cuptied om han spelar.
Barcelona DM1982
2016-08-22 15:04
[QUOTE=Rambla~]Barca går med på att Cillesen spelar CL-kval på onsdag med Ajax. Skulle han gå och skada sig är den affären garanterat död. Det finns inte en annan storklubb i Europa som hade gått med på detta. Önskar inte någon spelare en skada men jag är verkligen emot denna värvning. :) [/QUOTE] Blir han inte cuptied om han lirar kvalet?
2016-08-22 14:57
[QUOTE=Rambla~]Äh, jag vet inte. Pengar verkar ha tappat sitt värde när det gäller transfersummor och spelare. Personligen tänker jag inte gnälla över denna värvning trots att jag inte är så överdrivet imponerad av Paco. Vill bara att de ska vara över. Bara de inte slänger iväg Munir, utan buy back och för kaffepengar. Vadå, är mega-floppen James på Real Madrids bänk värd 70m i dagsläget? Det är vad RM kräver om någon klubb visar intresse. [/QUOTE] Ja så är det. Själv tror jag Paco kan bli succé o ta över Suarez om några år. Riktig näsa för mål, bra på kombinera med medspelare, teknisk.
Barcelona Rambla~
2016-08-22 14:45
@El Pistolero #9:

Äh, jag vet inte. Pengar verkar ha tappat sitt värde när det gäller transfersummor och spelare. Personligen tänker jag inte gnälla över denna värvning trots att jag inte är så överdrivet imponerad av Paco. Vill bara att de ska vara över. Bara de inte slänger iväg Munir, utan buy back och för kaffepengar.

Vadå, är mega-floppen James på Real Madrids bänk värd 70m i dagsläget? Det är vad RM kräver om någon klubb visar intresse.
Barcelona Rambla~
2016-08-22 14:43
Barca går med på att Cillesen spelar CL-kval på onsdag med Ajax. Skulle han gå och skada sig är den affären garanterat död. Det finns inte en annan storklubb i Europa som hade gått med på detta.

Önskar inte någon spelare en skada men jag är verkligen emot denna värvning. :)
2016-08-22 14:42
[QUOTE=Rambla~]Vadå, 30 15 i variabler? [/QUOTE] Yes. På tok för mycket?
Barcelona Rambla~
2016-08-22 14:40
@El Pistolero #9:

Vadå, 30 + 15 i variabler?
Annons: