/spanien/barcelona/forum/6691.aspx/spanien/barcelona/forum/6691.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2013-08-02 00:33
Sorry för slarv fel...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2013-08-02 00:32
Ronaldinho fotbollsguden - men om jag säger att Barcelona kom 15 poäng före Real, kan du hålla dig för skratt då? Från 2009 har Real investerat spelare för 7 miljarder, och det enda man har mäktat med att slå ett rekord, nämligen att hamna 15 poäng bakom liga ettan, ni lyckades även slå ett rekord i CDR finalen mot Atletico r ni losade mot lillebror på hemmaplan framför alla.
Barcelona Lion24
2013-08-02 00:32
Jag undrar, vad är det för liv man har när man skapar ett falskt konto för att jävlas med andra människor. Vad får man ut av det i livet? Om det ger glädje till den personen, hade jag varit den personen så hade jag allvarligt tagit och funderat på mig själv. Vem är jag? Varför gör jag så här? Hur kan jag bättra mig? När ska jag växa upp? Till dig som håller på så, seriöst fundera eftersom det är ett väldigt stort psykologiskt problem, för dig och dina medmänniskor, eller för den delen hela mänskligheten. Jag menar det, det är ett enormt stort psykologiskt problem.
Barcelona Blaugrana91
2013-08-02 00:30
Han blev spärrard i 48 timmar sist, men är tillbaka nu och det första trollet gör är att snacka skit... Ge han en spärr på minst en vecka.
Barcelona Barcelonistas
2013-08-02 00:27
Ronaldinho fotbollsguden - att Bayern är bäst är det inget snack om, sen på en 2 plats kommer Barcelona som kom 15 poäng före Real Madrid. Ett Barcelona som plockade 100 poäng i liga spelet!.
Barcelona Bästelona
2013-08-02 00:24
Alltså att det här "Ronaldinho" trollet är kvar på vårt forum är totalt obegripligt för mig. Mod på forumet verkar vara lika mycket kapabla att spärra trollet som vår ledning att köpa en mittback.
Barcelona Barcelonistas
2013-08-02 00:24
För mig är Vertonghen ett osäkert kort som inte kommer garantera våra problem i backlinjen. Spelare som Vertonghen-Luiz - Agger ser ja som osäkra kort. Ska vi värva en MB så ska det vara en som man vet vad man får utav. Säkra kort är Silva,Hummels,Kompany, där har ni säkra kort.
Barcelona Blaugrana91
2013-08-02 00:22
Real före Barca, ge dig troll! 1. Bayern 2. Barca
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-08-02 00:20
Gabriel

Jag håller med dig på samltiga punkter, vi är beredda att köpa offensiva spelare till vilket pris som helst men när det vankas förstärkning till försvaret är det rena rama motsatsen.

Blir inte riktigt klok på hur dem resonerar, visst marknaden är åt helvete men det betyder inte att vi ska nöja oss med en kortsiktig plan. Tänker vi långsiktigt när det gäller anfallet ska vi även göra det på försvarsidan.

Jag har inget emot Agger då jag sett ca 20-30 matcher med honom, men jag tror spelare som Hummels,Vertonghen,Luiz(dem som är hyfsat realistiska i nuläget) kan få ut mer och laget kan få ut mer.

Jag går in varje dag på sport.es,fcbarcelona.dk,svenskafans forumet, för att se om vi är nära någon back men blir gång på gång lika besviken över att det går så jädrans långsamt.
Barcelona Ronaldinho " fotbollsguden"
2013-08-02 00:19
Bayern är världens bästa klubb. Efter det är det Dortmund, sen Real Madrid, sen någon utav Juventus/Barca, United. Tror dock att Pep kommer vilja ändra för mycket och förstöra Bayern. För att vi skulle bli bäst igen behövde vi Silva. Hummels, Luiz (otroligt överskattad. Är inte i närheten utav Silva. Agger? Jag kan inte ens hålla mig för skratt.
Barcelona Massimo
2013-08-02 00:12
Barcelonistas

Du kan ju inte ha sett många matcher med Vertoghen för han är verkligen inte dålig.
Finns en anledning att han blev PL:s player of the month i våras...
Men det kommer ändå inte bli nån värvning av han.
Det kommer bli Agger eller nån back från la liga typ Mathieu eller nåt, klubben vågar helt enkelt inte slänga pengar hur som helst i mittbacks köpen om det inte handlar om Silva, det har dom visat klart och tydligt...
2013-08-02 00:11
Barcelonistas Din trovärdighet bara sjunker och sjunker, hur i hela fridens kan du tycka det om jag får fråga? Blev 2a i årets spelare efter Bale i Spurs i sin första säsong av en anledning. Visste inte om du hade någon koll innan efter ha läst dina inlägg, nu vet jag att du inte har det när du skriver dumheter som "Vertonghen e dålig" Ung,snabb,teknisk,brytsäker,gör många mål,lagom aggresiv, men visst det är inget vi söker precis.
Barcelona zick9
2013-08-02 00:11
Xavi? Is that you?
Barcelona westinho - ¡Sandrusco vete ya!
2013-08-02 00:04
@Barcelonistas:

Du har ingen koll. Men Hummels hade också suttit fint.
Barcelona Barcelonistas
2013-08-02 00:03
Verthongen e dålig, Hummels eller inget så enkelt är det.
Barcelona westinho - ¡Sandrusco vete ya!
2013-08-02 00:01
Hellre ingen back än Agger, tycker jag i alla fall. Hosta upp vad Spurs vill ha för Vertonghen så är jag lycklig.
Barcelona ViscaBarca1899
2013-08-01 23:52
Shanghai - Gerardo "Tata" Martino (Barcelona) Du glömde nämna @cescf4bregas
Barcelona LionelMessi10
2013-08-01 23:50
ngn som vill lira lite fifa? pm:a.... sugen på göra ngn livet surt!
Barcelona The Reporter
2013-08-01 23:47
indykaila News ?@indykaila
Agger's agent contacted by representative of La Liga club (#Barcelona) #LFC (Guardian)

Följ gärna Indykalia på Twitter, den mannen har bra kontakter. Brukar kommer ut med att spelare är klara osv 2 dagar innan oså
Barcelona FCBlaugrana
2013-08-01 23:39
Då har man bokat matchbiljetter, flyg + hotell i Barcelona för att se supercupen mot Atletico. Känns mycket fint, frågan är blir det hemmatröjan eller bortatröjan? En ny mittback borde väl finns på plats då. 28 Augusti.

Eller ska vi tro att Barca signar en mittback 31 Augusti?
Barcelona Gabriel
2013-08-01 23:26
Det känns inte som att man tar mittbacksfrågan på allvar, det kan man inte göra om man på riktigt vill köpa Agger. Dessutom hör man att David Luiz är "för dyr". Okej? Hade det varit en offensiv spelartyp så hade de mer än gärna betalat för det, bara spelaren värvas. Man prioriterar inte backlinjen. Det fanns ett undantag och det undantaget hette Thiago Silva, han verkade man vara beredda att lägga allt krut på, men inte när det kommer till andra. Då är det billigaste alternativet det bästa i deras ögon. Det är inte rättvist mot fansen som vill se sitt lag forsätta att vinna. Var inte 7-0 förlusten mot Bayern ett tillräckligt stort bevis? Om något så är just mittbacksvärvningen värd att lägga mycket pengar på.
2013-08-01 23:23
Rambla

Eller så kör du Michael douglas i Falling down " i want breakfest"
Du vinklar den såklart till "i want a class center defender"

:P
Barcelona B-Guden
2013-08-01 23:20
Jag kan ju säga att jag itne har sån stor koll på massa bra mittbackar. eftersom jag det senaste året enbart följt Barcas matcher, och några enstaka andra, dvs större matcherna.
Men ni som följer europa fotbollen och mycket mer, på er låter det som om det bara finns 2 mittbackar där ute i världen som håller Barca klass, knappst, speciellt inte med tanke på hur uselt försvar vi har nu, lär ju finns flera.
2013-08-01 23:18
Rambla

Ha en sit down i Training day andan där du såklart kör Denzel rollen och Sandrusco kör officer Hoyt. Du öppnar friskt och har en vänlig ton, men sen så vänder du på steken och går rak på sak.

"Alonzo Harris: Tell me a story, Hoyt.
Jake Hoyt: My story?

Alonzo Harris: No, not your story. A story. Because you cant keep
your mouth shut long enough for me to read my paper. Tell me a
story.

Jake Hoyt: I dont think I know any stories.
Alonzo Harris: You dont know any stories? Okay, Ill tell you a
story. This is a newspaper. Its 90 per cent bullshit, but its
entertaining. Thats why I read it, because it entertains me. You
wont let me read it, so you entertain me with your bullshit. Tell
me a story, right now"

Du får gärna vinkla den så den blir mer fotbolls anpassad så han fattar vinkeln hahah :P
Barcelona Amo0227
2013-08-01 23:17
Krävs egentligen två mittbackar av klass ;) Pique har varit en medelmåtta senaste två åren. Det var vårt presspel som underlättade för honom.
Barcelona Ronaldinho " fotbollsguden"
2013-08-01 23:11
Test
Barcelona koeman92
2013-08-01 23:06
Rambla
En BRA MITTBACK asap!!!!!!!!!!
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-08-01 22:55
Rambla Säg " KÖP HUMMELS ."
Barcelona Massimo
2013-08-01 22:43
Står nästan överallt att Agger nu är första valet... Det är så pinsamt att man inte ens tar en back som är van med CL spel. Jag skäms över ledningens beslut, f*n också...
Barcelona Diar Shekha
2013-08-01 22:42
Rambla Säg; EN MITTBACKKKKKKKKKKKKK TACK
Annons: