/spanien/barcelona/forum/6669.aspx/spanien/barcelona/forum/6669.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-08-04 19:45
Ni klagar på att fler moderatorer borde vara mer aktiva i forumet när idioter dyker upp och visst jag håller med, men ni måste ju verkligen tänka med allt annat än huvudet när ni svarar på trollet. Ni ger ju bara personen en anledning till att fortsätta skriva. Så med andra ord, SLUTA. Smutsar bara ner forumet totalt med massa nonsens. Hur många jävla gånger måste man säga till att inte svara? Det har pågått i flera år nu.
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-08-04 19:32
De 4 åren av glädje som Pep gav oss var oförglömlig och det tackar jag honom för fullkomligt. Nu när jag tittar på Bayern med City, ser Bayern ut precis som Barca. En taktik och ett spel som är läst av eliterna i Europa. Jupps Bayern hade kört över City med 5-0. När jag kollar på Bayern inser jag hur trött jag har blivit på Peps sätt att spela fotboll på. All dutande på bollen i sidled med ingen yta att spela bollen i djupled på är tråkigt och lättläst. Jag njuter av Tatas mer rakare fotboll att tillgå. Mer mod och snabbare kortpassningar rakt mot mål. Vi behöver lite mer av Reijkards Barca och Peps första år då han kunde kontra sönder lag. Att möta 10 backar på plan är barq jobbig och herregud vad klumpig schweinstaiger(stavning) ser klumpig ut i Xavis roll :p
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca o Mort!
2013-08-04 19:02
Barcelonistas

Jaha men då ber du ju om att få tillbaka av samma medicin du också då du är lika löjlig?
Barcelona the cameroonians
2013-08-04 18:42
Zubizarreta (director): "We count on Cesc, we're delighted to have him. United said they understand our position and won't try any longer."

Nuff said?!
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-08-04 18:30
Existerar människor som Chelsea London? Herregud, snacka om att den här människan kan döda en oskyldig människa över fotboll. Man blir mörkrädd för sådana människor. Hoppas David Luiz kommer så att han tar ett stryptag på sig själv och njuter sexuellt av det med tanken på luiz i Barca tröjan. hahah
Barcelona Blaugrana91
2013-08-04 18:29
FCBlaugrana

Bra! Då kan det läggas åt sidan.
Barcelona FCBlaugrana
2013-08-04 18:15
@barcastuff: Rosell (president): "Cesc wants to stay and we want the same. I've sent Man United's chairman a letter to explain he's not for sale" [sport]
Barcelona Barcelonistas
2013-08-04 17:54
CHELSEA LONDON - jag hoppas du såg vad Shanghai länkade, nu kan du kolla på den här ochså. Barca o Mort! - om han inte gillar sin egen medicin så ska han inte ge ut den till andra heller.
Barcelona Barca o Mort!
2013-08-04 17:35
Gillar hur alla klagar över trollet som kommer och håller låg nivå och provocerar. Helt ärligt ser jag mer provokationsförsök från alla här inne som snackar skit om Chelski eller länkar videon från CL semin. EDIT: Luiz är en bra spelare, tror inte han är något för oss dock. Han har sina stunder där han är top3 MB i världen för att nästa minut tappa hjärnan och göra något idiotiskt. Vi behöver en stabil mittback som kan täcka upp ifall Pique gör något idiotiskt eller då kantbackarna stiger.
Barcelona Blaugrana91
2013-08-04 17:30
Vi behöver väl inte hålla lika låg nivå som Chelsea-trollet?
Barcelona Barcelonistas
2013-08-04 17:29
CHELSEA LONDON - slog inte ni rekord? Första laget genom tiderna att åka ut i gruppspelet efter att ha vunnit Cl förgående säsong?. Sen under själva Cl turneringen 2012 så hade ni ju världens tur du borde vara glad att Barca missade så många målchanser för annars hade ni kunnat åka på en 4-5 bollar redan i första mötet...

Men ehh, fira du över loser cupen El :).
Barcelona Shanghai - Gerardo "Tata" Martino
2013-08-04 17:28
Onsdag den 6 maj 2009, började alla plastsupportrar med deras plastflaggor gråta floder. De gråter fortfarande...
Barcelona Shanghai - Gerardo "Tata" Martino
2013-08-04 17:25
@CHELSEA LONDON:

Nehe?

Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-08-04 17:17
Varför för ni sån aggresiv ton gentemot varandra?
Måste verkligen ha missat något, resultat utav ett gammalt groll mellan er får ni gärna ta via PM.

Chelsea London
Stor chans att han inte kommer med tanke på Mou historik med klubben, det ska mycket till så din onödiga kommentar kan alla göra utan
Barcelona fc__Barça
2013-08-04 17:16
Men sluta bara svara på killens inlägg så kanske vi blir av med honom!
Barcelona koeman92
2013-08-04 17:16
CHELSEA LONDON Jo du vi kommer att få honom. Med tanke på att han själv är villig att sänka sin lön för att gå till en bättre, större och vackrare klubb lär inte eran äckliga ryss till ägare ha mycket att säga. Seså tillbaks till Mordor med dig!
Barcelona Blaugrana91
2013-08-04 17:15
CHELSEA LONDON Nu är det ju tyvärr så att du kan inte påverka något gällande om vi köper Luiz eller inte. Men faktum är att Barcelona i dem flesta fallen får som dem vill, så vill vi ha Luiz så är chansen stor att det blir så. Chelsea kräver drygt €46M och det är inget pris som är ett problem för Barca, vi kan betala det. Dessutom sägs det att Luiz gärna kommer till oss också, här får han spela med sina vänner Alves, Neymar och Adriano t.ex. Men som sagt varken du eller jag kan påverka det, så att du kommer in här och tjafsar är bara löjligt. Om du nu är så säker på att Luiz stannar kvar hos er varför komma in hit och ta upp det? Som någon annan sa kontakta Rosell och be honom att inte köpa Luiz..... För övrigt får du sluta provocera här innan du blir spärrad. Håll hög nivå tack!
Barcelona LeoMessi
2013-08-04 17:12
CHELSEA LONDON Är det någon lag som inte kan sluta älta CL så är det väl Chelsea?
CHELSEA LONDON
2013-08-04 17:08
@La liga es blaugrana!:

Fortfarande sur över CL?
CHELSEA LONDON
2013-08-04 17:06
@Jordi Alba Ramos #18:

Va snackar du om?
Man behöver inte vänta i 24 timmar. Man kan skriva direkt.
Barcelona La liga es blaugrana!
2013-08-04 17:05
CHELSEA LONDON Var tyst och fortsätt hålla på ett lag som styrs som om det vore ett företag sedan kan du ju fortsätta nöja dig med era 3:e platser.
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-08-04 16:50
Chelsea London Hahah har du verkligen väntat 24 timmar på att bara skriva 2 rader?
Barcelona Barcelonistas
2013-08-04 16:48
CHELSEA LONDON - vi kan få vilken spelare vi vill för vi är Barcelona glöm inte det :). Vad gäller Luiz så får han gärna stanna kvar i Chelski han är inte värdig att ta på sig den blå röda tröjan.
Barcelona LeoMessi
2013-08-04 16:46
CHELSEA LONDON Vi förstår din frustration :-) Men att skriva här hjälper inte. Vi på detta forum har inget att säga till om när det kommer till den värvningen, men hör av dig till Rosell och säg till honom att vi inte kan få honom.
CHELSEA LONDON
2013-08-04 16:42
Ni kommer inte få David Luiz!
FATTA DET!!!!!!!!!
Barcelona Barcelonistas
2013-08-04 15:28
Ok gå för Luiz då, jag personligen kommer dock inte fira för den värvningen utan mer för att det inte blev Agger.
Barcelona Explict
2013-08-04 15:15
Jag hade blodbrist för något år sedan.. Man hade ingen energi, orkade knappt gå ur sängen och kände sig hela tiden hängig och trött. Vet inte om jag haft just anemi då jag aldrig var hos läkaren men jag började med blutsaft, förbättrad kost osv och det blev bättre med tiden. Sluta läs sportbladet. IQ nivå under 30 där.
Barcelona FCBlaugrana
2013-08-04 15:00
After Chelsea's David Luiz informed Barcelona he's willing to take a pay cut, Barcelona will soon make another attempt to sign him. [md]
Barcelona ~Més que un club~
2013-08-04 13:56
Blaugrana91 (Barcelona) Dom är bara avundsjuka för att Barcelona alltid vinner medans doms lag aldrig vinner! :)
Barcelona DM1982
2013-08-04 13:45
@Blaugrana91:

Det visar tyvärr hur hög IQ-nivån är bland alla Barcelona-hatare. Anemi, vilket Neymar har, är vanligt och ofarligt om man kommer igång med behandling. Denna behandling är oftast lite vila och bättre kost, helst extra järn. Mycket enkelt och absolut inget konstigt.

Men alla haters tar tillfället i akt att börja snacka om doping, tragiskt. Ännu mer tragiskt är det när man ser att många av dem är rätt så gamla, över 25 år. Jag kan förstå när småglinen sitter och småhatar men när vuxna män drar igång är det fan sjukt.
Annons: