/spanien/barcelona/forum/6661.aspx/spanien/barcelona/forum/6661.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Ronaldinho the original
1/2/2014 00:22
Bosquets Fabbe-Iniesta Alexis/Pedro- Messi-Neymar Vart ska Mata spela? Vi ser ju hur frustrerad han är för att han bänkar i Chelsea, hur ska han få plats i ett mycket bättre klubb och svårare konkurrens?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
1/2/2014 00:12
Diar Shekha Ja varför inte? Han får ju inte spela så mycket i Chelsea, tror det hade varit en bra värvning. Han skulle säkert vilja komma till Barca också.
Barcelona Diar Shekha
1/1/2014 23:54
Juan Mata verkar inte komma överens med tolken (No shit), hade ni velat se honom i Barcelona? Jag hade gärna sett honom, Xavi blir ju inte yngre & våra reserver är inger att hänga i granen.. Ja tolken hatar oss men det är Mata & hans Agent som har ordet i slutändan om en flytt..
Barcelona R.Gaucho 10
1/1/2014 22:04
Någon som ska på Man City borta? Kan bli sjukt roligt!! :D
Barcelona L!VOZ
1/1/2014 20:41
Har ATN box
Barcelona Neymessi
1/1/2014 19:43
PSG möter RM i en vänskapsmatch imorgon. Jag tror att Zlatan kommer vara väldigt motiverad med tanke på att det finns portugiser i Real Madrid.... ;) Skulle vara skönt om han satte den självdyrkande Vaxburken på plats.
Tippar på en jämna och underhållande match som slutar 3-2 till PSG.
Barcelona Barieta
1/1/2014 18:33
L!VOZ

Hur har du lyckats få Bein?
Barcelona Barieta
L!VOZ

Hur har du lyckats få Bein?
Barcelona LeoMessi
Ronaldinho the original (Barcelona) Ja men vi ska inte betala max 40 miljoner euro och inte ett öre mer ;)
Ronaldinho the original
1/1/2014 17:41
Köp Bentdner snabbt!! Kom igen Tata,!!
Barcelona LeoMessi
1/1/2014 17:36
Är det ute Southampton som ska vara bra i år? Dom borde kunna bättre än att torska 0-3 på sin hemmaplan mot chelski
BARCA-més que un club
1/1/2014 17:03
@L!VOZ:

Hur fixa du det , står nämligen funkar inte o skaffa i Sverige ? hmm
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
1/1/2014 16:56
City kommer spela med motivation mot oss. De kommer inte respektera oss för att alla lag vet och känner att de kan skada vårt darriga försvar. Henry sa något jag inte glömmer. Han sa för i tiden när man möte Barcelona sa alla att man har alltid chans kvittera mot de. Men efter när Pep kom lånade vi aldrig bollen till motståndarna. De fick den inte av oss, vi släppte aldrig in ett mål. Det var omöjligt, avslutade Henry. Jag tror att många i Europa har tappat den respekten för oss och det märker man när de bombar framåt och man vet tydligt vad de siktar på.

Låt er inte bli lurade. Bara tänk lite tillbaka och fråga er själva hur har Mr Pellegrini spelat mot oss med alla sina lag. Från Villareal till Malaga och Madrid? Han har hållit positionerna på sin planhalva och täppt till ytorna för att ställa om mot oss. Jag tror att City kommer spela på omställningar och Pellegrini vet det. De har spelarna att spela en snabb kontringsspel mot oss. Navas, Aguero och Negredo kan göra det snabbt på flankerna. Speciellt när vi kommer trycka upp vårt lag och våra ytterbackar upp i deras straffområde.
Barcelona L!VOZ
1/1/2014 16:53
Det bästa med 2014 är att nu har jag beIN sports 11st kanaler med RAY HUDSON !!!
Barcelona L!VOZ
1/1/2014 16:27
Canaletes

sämre är för Neapel spelare som vinkar hemifrån..:)
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
1/1/2014 16:26
När kommer Neymar tillbaka från semestern? 2 januari?
Barcelona LeoMessi
1/1/2014 16:19
Chicks Are for fags!
Barcelona koeman92
1/1/2014 16:11
@AndreD:

I feel you bro.. :(
Barcelona Canaletes
1/1/2014 15:14
Alves har stiiiiil!!! njaa...

Sen övriga bilder på diverse idrottskändisar.
Barcelona Lion24
1/1/2014 15:05
enkos

Varför inte? Du spelar 4-3-3 när du har bollen och kan byta till 4-5-1 när du inte har den och ska försvara. Vad ska City göra? Spela Negredo som central mittfältare utan boll?
Barcelona KarmaIsAKaranka
1/1/2014 14:58
Some things never change ...
Barcelona LeoMessi
1/1/2014 14:55
enkos (Barcelona) Kände på mig att hela den situationen skulle leta till mål för city! Men jag unnar Yaya ett mål iaf :P
Ronaldinho the original
Haha Yaya Toure går från planens sämsta till målskytt, Beast!
Barcelona LeoMessi
Zabaleta var offside som fan nyss, vette fan hur domarna lyckas missa det!
Barcelona enkos
1/1/2014 14:54
Är den assisterande full tror ni? som nykter är det omöjligt att missa sådana offside gång på gång..
Barcelona enkos
1/1/2014 14:47
Lion24

4-3-3 är inte heller bättre än 4-4-2 när det gäller defensivt... snarare tvärtom..
Ronaldinho the original
1/1/2014 14:45
Konstigt nog så har city inga offensiva spelare i bänken att kasta in
Barcelona Lion24
1/1/2014 14:36
Första halvlek slut mellan Swansea-City. City äger första 15-20 men sen så dominerar Swansea matchen. Man spelar nästan ut City. Jag måste säga att jag är oerhört imponerad av Laudrup. Swanseas spel går nästan alltid via mitten och inte bara det, man spelar konstant med positions byten i mitten vilket förvirrar Citys redan tunna mittfält.

Ser det så här ut i januari så är jag inte ett dugg rädd. Yaya älskar att kliva framåt då och då vilket lämnar Fernandinho ensam i mitten och detta mönster ser vi ofta. 4-4-2 håller inte längre i dagens fotboll, det är uppenbart att det centrala mittfältet är den viktigaste lagdelen.
Barcelona LeoMessi
1/1/2014 14:36
City kommer att söka hörnor mot oss hela tiden. Dom kommer nog spela mer organiserat mot oss och köra på omställningar. Alba kommer matcha Navas för speed
Ronaldinho the original
1/1/2014 14:31
Tror inte Pelle är så modig/dum och spelar 4-4-2 mot Barca.
Annons: