/spanien/barcelona/forum/666.aspx/spanien/barcelona/forum/666.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tiki-Taka
2016-05-28 19:52
Gimenez startar inte! Savic istället!?!? Konstigt nog....måste ha skadat sig
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Smogen
2016-05-28 19:22
[QUOTE=neymar JR]Risken att han ska blomma ut är ju relativ "stor", kunde inte ens bänka en rökande fransman.... [/QUOTE] Nu är jag visserligen inte med på träningarna men det handlar väl mer om Luchos ovilja att satsa på egna produkter, snarare än att Bartra är dålig? Får man spela en gång varannan månad skulle vem som helst underprestera.
Barcelona neymar JR
2016-05-28 19:03
Risken att han ska blomma ut är ju relativ "stor", kunde inte ens bänka en rökande fransman....
Barcelona I.Cuenca
2016-05-28 19:02
kan fan inte ha känsla att hålla på Atletico o heller ej Madrid Atletico är ett äckel lag på ett sätt och Madrid på ett annat men som sagt gillar fotboll och denna ska segra inget jävla masakande o gnällande på domaren och massa hoppade från sidlinjen
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-05-28 19:02
@the cameroonians:

Hoppas LE njuter av marlboro medans bartra blommar i en annan klubb.
Barcelona the cameroonians
2016-05-28 18:15
Marc Bartra bekräftar att hans utköpsklausul sänkts från €40 till €8 miljoner på grund av den bristande speltiden under säsongen. Spelaren ifråga har enligt uppgift redan sagt adjö till sina lagkamrater och är lugn inför framtiden som vilar tryggt i händerna på agenten Puyol. Lär ju inte vara svårt att få anbud från andra klubbar med den summan som nämns.
Barcelona Blaugrana91
2016-05-28 18:12
Jag har bokat en resa till Barcelona i augusti (Har åkt varje sommar nu sedan något år tillbaka ,fantastiskt stad!) Denna gång bokade jag på Hotel Arts, har läst recensioner och det verkar riktigt bra, men tänkte höra om någon här har bott där och kanske kan dela sina åsikter isåfall? För övrigt CL ikväll, HEJA ATLETICO!
Barcelona Liunil Masse
2016-05-28 18:10
[QUOTE=Josep "Pep" Guardiola Sala]Sjukt att du inte vill ha Stones men vill ha spelare som Nolito haha. Priset 80 är bara skitsnack. Stones för ett rimligt pris hade varit intressant=). [/QUOTE] Stones är så horribel att jag saknar ord. Han var hypad i början av säsongen som den britt han är men några månader efter det insåg även de att han är kattskit. Mustafi, Koulibaly, Veltman är mycket bättre än denna Stones.
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-05-28 17:53
[QUOTE=enkos]Jag hade en märklig känsla att Mesdi skulle skada sig och missa Copa. Som tur verkar det just nu inte allvarligt. Missar han så kommer Argentina att vinna Copa. Det är bara nån förbannelse för honom och landslaget. [/QUOTE] De kommer inte vinna utan Messi. Det såg vi när han var skadade och de inte lyckades vinna 2 matcher mot hyfsat enkelt motstånd. Han är spelmotorn där och laget blir mer och mer beroende av honom. Att de inte vann VM eller Copa beror på anfallare som missade solklara lägen.
Barcelona Himne del Barcelona
2016-05-28 16:44
De hamnar inte lite bakom så att medspelaren får stanna upp.
De hamnar inte för långt fram så medspelaren inte hinner dit.
De kommer inte för sent så medspelaren blir offside.
De kommer inte får tidigt så försvararen får en chans att hinna dit före medspelaren.

Tänk om någon som inte är insatt hade sett det här:

- Jaha ja, men det vi får se i det här klippet är väl förstås från en hel karriär?
- Nej, nej. Det är från den här säsongen bara.
- Okej, men då måste det här vara den här spelarens överlägset bästa säsong i karriären?
- Nej, då inte alls. Det skulle snarare gå att argumentera för att det är en av de "sämre" på länge - om man mäter med spelarens egna mått. Han har åtminstone haft ännu bättre säsonger än denna.
- Men det låter ju helt sjukt,

Ja, det är helt sjukt och den egenskap jag beundrar allra mest av denna unika fotbollsspelare. Varje gång jag får se honom på planen är en stund av glädje och det är bara hoppas att det pågår så länge som det bara är möjligt. För vi kommer aldrig att få uppleva ett liknande fenomen igen.
2016-05-28 16:37
@Liunil Masse:

Sjukt att du inte vill ha Stones men vill ha spelare som Nolito haha. Priset 80 är bara skitsnack. Stones för ett rimligt pris hade varit intressant=).
Barcelona Liunil Masse
2016-05-28 16:09
Everton player John Stones (22) is Barcelona's main centre back option for this summer. The English club want 80M for the defender. [md] Värvar vi Stones slutar jag kolla på fotboll.
2016-05-28 16:08
Har en äcklig känsla av att real kör över atletico=(.

Snälla vinn detta atletiii!!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-05-28 15:39
Började ogilla A.Madrid den här säsongen när deras spelare lipade som Mourinho.
Ogillade också deras maskande som domarna tillät under 2 matcher.

Men jag vill att de tar titeln bara för att se hela R.Madrid och deras fans min. (Det är pricless :-)...

Hoppas A.Madrid är taggade till tänder med tanke att de förlorade föra finalen i sista sekunderna.

Vamos A.Madrid säger jag inför kvällens match.
Barcelona Liunil Masse
2016-05-28 15:22
Official: FRA announce that Barcelona defender Jeremy Mathieu, who has a calf muscle injury, won't take part in the Euro #fcblive Tråkigt :/
Barcelona ElRaval
2016-05-28 15:09
@Davids3:
Nice. Hoppas Denis kommer också, men känns som mittfältet blir lite väl befolkat snart.. Vi måste sälja Arda till Kina eller något.
Barcelona neymar JR
2016-05-28 15:04
Jag hoppas bägge förlorar! Ogillar dom lika mycket :)
Barcelona Davids3
2016-05-28 14:42
Läste att Samper är tätt på att ta klivet upp till A-laget. 4 årskontrant handlar det om.
Barcelona I.Cuenca
2016-05-28 14:23
hoppas fotbollen segrar ikväll och det får ni tolka som ni vill haha
Barcelona Reymar
2016-05-28 14:23
Vilka tror ni vinner finalen ikväll? Själv tror jag på Madrid.
Barcelona Smogen
2016-05-28 13:26
Juve har ju dementerat både Alves och Mascherano ryktena. Känns ju därmed inte helt givet att Alves går till Juve överhuvudtaget.
Barcelona Zyzz
2016-05-28 13:11
Någon som vet något mer om Messis skada?
Barcelona Barca Barca
2016-05-28 11:20
Tiki Taka Alves lämnar tyvärr helt gratis och vi har inget o säga till om :/
Barcelona Tiki-Taka
2016-05-28 10:58
Vad tycker ni om Berardi som ryktas till oss...kan ingå i Alves dealen säkert till Juve
Barcelona Barca4life98
2016-05-28 10:57
Sorry men förstår inte hypen kring Bellerin... Killen är supersnabb men inte mycket mer än så tycker jag...
Barcelona enkos
2016-05-28 10:39
Jag hade en märklig känsla att Mesdi skulle skada sig och missa Copa. Som tur verkar det just nu inte allvarligt. Missar han så kommer Argentina att vinna Copa. Det är bara nån förbannelse för honom och landslaget.
Barcelona Cule4life
2016-05-28 10:29
Dom enda spelarna som ät Barça klass lr kan nå Barça klass är 3nligt mig

Backar. Marquinhos,Laporte,Koubaily,Bellerin,(Grimaldo/Gaya)
Mittfält. Pogba, Veratti, Thiago, Pjanic
Anfall. Dybala, Douglas Costa,Insigne

Vem och vilka kan man värva är en annan fråga. Men minst 6 spelare måste bort från Barça, som håller inte i världens bästa lag. Vilka dessa namn är har vi alla skrivit ner 512 gånger.
Barcelona Liunil Masse
2016-05-28 04:22
Messi skada är inte seriös, bara ett väldigt smärtande blåmärke. Nu kan man sleep.
Barcelona Barclasico
2016-05-28 04:21
Buyout fee of Marc Bartra has dropped from 40M to 8M as he didn't play certain number of games this season. [Diario Sport]

Löjligt småpengar
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-05-28 03:55
Lite OT men vilka tror ni vinner EM, har Spanien en chans att ta sig långt, finns det underdogs som ni tror kan skrälla? Jag tror att Frankrike - Belgien möts i final och Frankrike tar hem allt. Frankrike har ett riktigt bra lag och har publiken bakom sig. Belgien har även dom ett väldigt bra lag med en strålande offensiv. Samtidigt är Tyskland inget lag som ska underskattas, att de är mätta från VM är väl det som kan tala emot plus att Lahm och Klose lagt av och de saknar en riktigt bra anfallare. Italien känns för tunna på anfallet och mittfältet efter alla skador. Kanske kan Juve försvaret bära Gli Azzurri långt? En Balotelli i form hade kunnat gjort skillnaden. Spanien kan man inte heller utesluta men anfallet, som ändå är hyfsat bra, räcker nog inte till EM vinst. De har dock fullt med vinnare från speciellt Barcelona och Real. Rutin kan ta en långt. England har ett hyfsat lag men de brukar alltid floppa i turneringar, kanske är det dags för en ändring på det? Vardy och Kane på topp kan bli tufft för alla försvar. Nordirland, Island och Rumänien då? Lag som varit bra i gruppspelet, men har de det som krävs för att leverera på den största arenan? Sverige? U21 replika kanske? Zlatan bär de hela vägen? Själv tror jag de åker ut i åttondelen. Vad tror ni grabbar?
Annons: