/spanien/barcelona/forum/6655.aspx/spanien/barcelona/forum/6655.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca<3
2013-08-07 12:55
Godmorgon vänner läste att anzji rensar lite och eto'o är en av dom. Då är frågan till er hur ser ni på låta eto'o komma tillbaka?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-08-07 12:54
Allvarligt talat jag fattar inte vad det är för fel på våran styrelse ibland. Hur svårt är det att köpa en mittback? Dom säger ju att pengar är inget problem ändå så vågar man inte lägga bud högre än 40 miljoner. Köp Luiz för den jävla summan dom kräver så har vi löst mittbacksfrågan i 5 år för framtiden för i helvete. Detta gör mig riktigt förbannad ibland jäkla inkompetenta styrelse.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-08-07 12:35
Deulofeu (Barcelona) Nuer har också satt en straff, betyder det att han ska bli en ordinarie straffläggare? Nope,, Låt straffarna tas av dom offensiva spelarna som är vana vid att avsluta på mål, och Alves eller Adriano som brukar gå på avslut och kan skjuta
Barcelona san_miguel
2013-08-07 12:21
jag fattar inte riktigt varför alla bryr sig så mycket om vad spelare kostar? om ledningen anser att de finns pengar till de så är de upp till dom.
Barcelona filosofen21
2013-08-07 12:08
Hoppas att deulofeu får mycket speltid i Everton och att det inte bara handlar om sporadiska inhopp här och där. Känns som att han lika gärna kunde stannat kvar i barca isånafall. Bortsett från det var Everton det perfekta laget i pl att låna ut honom till just för tränaren Martinez. Grym tränare som vågar satsa på teknik och passningsspel även när man möter lag som är bättre på pappret. Så det ska bli kul att följa deulofeu i Everton nästa säsong! Back frågan är fortfarande inte löst och jag tror det kommer bli en chock värvning. Vem det blir vet man aldrig men jag har svårt att se Mourinho släppa David Luiz, så blir nog någon vi inte förväntar oss istället. Vet någon vilka kanaler som sänder matchen idag?
Barcelona Deulofeu
2013-08-07 11:48
Hoppas Fabregas startar idag! Han var riktigt het senast och visade att han verkligen vill vara med i startelvan.

Xavi kan väl komma in i andra halvlek?

Alexis blir det riktigt kulatt se igen han har ju blommat ut rejält nu.

En riktigt bra match av Pique vore på sin plats.
Barcelona Deulofeu
2013-08-07 11:42
Hetfield Är Barca riktigt coola så fortsätter de låtsas vara intresserade av David Luiz och endast honom för att efter matchen om drygt tre timmar gå ut med ett meddelande att ny mittback är värvad.

Nämligen Mangala! Men han kostar 350 miljoner...
Barcelona Hetfield
2013-08-07 11:39
En smart ledning går inte ut och visar så mycket desperation. Chelsea kan bolla runt med Barcelona hur mycket de vill eftersom att de vet Barcelonas läge. Om Barcelona hade skött det vettigare så hade man radat upp flera konkreta alternativ och visat "jaha, vill ni inte sälja så tar vi någon annan". Det hade satt press från David Luiz och i sin tur på Chelsea. Men nej, allt som är kvar är väl att Barcelona står utanför Chelseas kontor med en skylt som står "vi vill ha David Luiz".
Barcelona Danne - Culé - 26
2013-08-07 11:34
400 mille.. De e frågan alltså..
Barcelona Deulofeu
2013-08-07 11:19
Barcelona are preparing a 40M bid for Chelsea centre back David Luiz (26). [sun]

Vill ni det här?

Jag vill !
Barcelona Deulofeu
2013-08-07 11:18
Måste bara säga att kemin mellan Neymar och Messi verkar onekligen finnas där.

De tränar mycket ihop och de är nästan båda på alla bilder mycket skratt verkar det vara också.Jag tycker verkligen det ser ut som Messi anstränger sig för att få honom integrerad.

Alltså vårt anfall kommer vara det absolut sjukaste jag sett och jag är så säker på att det kommer fungera också.

Alla tre sydamerikanerna på topp är supersnabba och riktigt bra på att göra sin gubbe två av dem är dessutom oerhört målfarliga och alla tre är fantastiska framspelare.

Sedan har vi ju två bra inhoppare i Tello och Pedro också tycker vi har flera bra spelartyper i anfallet.Dessutom finns ju Dongou att tillgå i vissa matcher om vi så önsker.

Något jag gillar med Tata som jag ogillade starkt med Tito är att det kommer att ske byten tre i varje match.

Tata gör ofta ett byte runt 65 minuten sedan ett runt 75 och ett runt 85 i snitt i många matcher gjorde Tito ett byte eller väldigt sena byten.

Detta gör att hela truppen kommer få spela kanske inte alltid så mycket men de får mer matcher.

Lite jobbigt med anfallarna är att högeryttern om det är Pedro eller Sanchez kommer bli utbytt i precis varje match för vi kommer vilja ha Neymar och Messi på plan så mycket som möjligt.
Barcelona ViscaBarca1899
2013-08-07 11:06
Gabriel För det första ska vi ha ingen annan än Pinto i mål för att han är så jävla grym och iskall under straffar sedan ska straffskyttarna vara 1. Neymar 2. Xavi 3. Messi 4. Cesc Fabregas 5. Iniesta
Barcelona Deulofeu
2013-08-07 11:05
Kaptenen Jag tror nog han gör det med sina finter mot många stabbiga backar kan han nog få rätt kul också tack vare att han spelar i Everton som kontrar en del.

Hans stora problem är att värdera situationerna.

De flesta spanska spelarna har ju lyckats väl i pl och Deulo är definitivt en av de mest tekniska spelarna som la liga skyfflat iväg...
Barcelona Deulofeu
2013-08-07 11:03
RonaldinhoGaucho! såg du confederations eller busken var hur säker som helst liksom alla barcaspelare ; ) Dock var det hans första tävlingsstraff sade han...
Barcelona Kaptenen
2013-08-07 11:03
Mycket tveksam till ifall Deulo fixar PL, tycker inte att hans spelstil är optimal för den ligan. Det enda som talar för att han lyckas, är tränare Martinez. Hoppas att jag har fel.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-08-07 11:01
Messi-10 (Barcelona) Busken kan inte skjuta bre, kyla i spelet har han men nt i foten.. Neymar Messi xavi iniesta och Fabregas/Alves/Adriano/ dom jävlarna har kyla i sina skott ! Förutom Alves o Adriano där är de mer bomb som målvakten inte ens hinner att reagera på
Barcelona Deulofeu
2013-08-07 10:48
Deulo var tydligen flop of the match enligt goal... trist.
Barcelona Deulofeu
2013-08-07 10:34
Det värsta med att vi lånar ut våra bästa ynglingar är att man måste kolla på så många fler matcher...

Everton och Celtas...kanske Villareals matcher också om Bartra drar tror dock inte det då vi inte verkar värva någon mer.Anser annars det vore perfekt för Bartra en säsong borta så han får visa vem han kan vara om han får spela.

Tänk er nästa år när vi plockar tillbaka en spelare som gjort rejält avtryck i pl en Rafinha som har sett till att Celta blivit ett mittenlag och Bartra som hållit kvar Villareal.

Det är verkligen tre guldkorn som är intressanta att följa.Bojan också såklart men jag har svårt att se honom komma tillbaka satsar hellre på Dongou!
Barcelona Deulofeu
2013-08-07 10:26
The guy is a bit special!

8 mål där han driver från högerkanten,tre från vänsterkanten,mål på frispark,hörna två mål med vänsterfoten,4 straffar ja han gör alla typer av mål förhoppningsvis förbättrar han huvudspelet i pl också och kommer tillbaka som en liten äcklig Ronaldo på högerkanten...

Det blir till att följa hans resa i Everton någon mer?
Barcelona Deulofeu
2013-08-07 10:17

Kolla lite highlights mellan Valencia och Everton två fina ruscher av Deulofeu.

Hoppas verkligen på att han får chansen från start för han är en rejäl tillgång till dom.

Jag hoppas på 10 mål i pl och lika många assist vad tror ni han kan åstadkomma i pl? Cristiano gjorde vid samma ålder runt 9 mål för att sedan året efter explodera med 17!
Länktips: www.marca.com/
Barcelona tarrak - Oh-Oh-Oleguer
2013-08-07 10:11
Tack Taher, för en väl utförd intervju med Jordi Cardoner! Tycker att du fick med många relevanta frågor och ifrågasättanden. Att svaren sen ofta blir undanglidande och retoriska är inte mycket att göra åt, men det gavs ändå en del intressanta inblickar bakom kulisserna. Kudos!
Barcelona FCBlaugrana
2013-08-07 09:42
Följer inte den Portugisiska ligan men har sett Porto spela 10-15 matcher denna säsong (liga och CL). Mangala har varit felfri i samtliga och han är endast 22 år gammal. Vänsterfotad. 187 CM lång. Bra teknik. Fantastisk fysik. Visar bra pondus. Han är redan riktigt bra och han kommer bara bli bättre. Han håller liksom 10-15 år till.
Barcelona Messi-10
2013-08-07 09:36
@Júnior - Culé hasta la muerte:

Sergio Busquets måste slå en av de 5 första straffarna! Straffar handlar minst lika mycket om kyla som det gör om kvalitet och om det är någon som har kyla så är det Busi!
Barcelona Júnior - Culé hasta la muerte
2013-08-07 09:33
Tycker inte att Messi bör slå sista straffen. Han är alldeles för säker och bra för att ens riskera att han inte får slå någon straff om någon annan missar. Man vill ju dessutom vinna straffavgörandet så tidigt som möjligt och därför tycker inte jag att man ska vänta med de bästa skyttarna. 1.Neymar 2. Xavi 3.Messi 4.Fabregas 5. Iniesta/Pique
Barcelona zick9
2013-08-07 06:10
Ni som såg matchen, hur var Deulofeu?
Barcelona The Octopus of Badia
2013-08-07 05:05
zick9 Klockan 14:00 svensk tid.
Barcelona zick9
2013-08-07 03:40
Nån som vet när vår match börjar? Förstår inte riktigt vilken av tiderna det är då det står två tider överallt och jag vet inte vilken som är svensk tid.
Barcelona zick9
2013-08-07 03:40
Dubbelpost...
Ronaldinho the original
2013-08-07 03:17
@Barca Barca:

Källa?
Barcelona påfågeln
2013-08-07 03:14
grande jw: Känns som en perfekt underhållning på jobbet :D
Annons: