/spanien/barcelona/forum/6652.aspx/spanien/barcelona/forum/6652.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La liga es blaugrana!
2013-08-04 17:05
CHELSEA LONDON Var tyst och fortsätt hålla på ett lag som styrs som om det vore ett företag sedan kan du ju fortsätta nöja dig med era 3:e platser.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-08-04 16:50
Chelsea London Hahah har du verkligen väntat 24 timmar på att bara skriva 2 rader?
Barcelona Barcelonistas
2013-08-04 16:48
CHELSEA LONDON - vi kan få vilken spelare vi vill för vi är Barcelona glöm inte det :). Vad gäller Luiz så får han gärna stanna kvar i Chelski han är inte värdig att ta på sig den blå röda tröjan.
Barcelona LeoMessi
2013-08-04 16:46
CHELSEA LONDON Vi förstår din frustration :-) Men att skriva här hjälper inte. Vi på detta forum har inget att säga till om när det kommer till den värvningen, men hör av dig till Rosell och säg till honom att vi inte kan få honom.
CHELSEA LONDON
2013-08-04 16:42
Ni kommer inte få David Luiz!
FATTA DET!!!!!!!!!
Barcelona Barcelonistas
2013-08-04 15:28
Ok gå för Luiz då, jag personligen kommer dock inte fira för den värvningen utan mer för att det inte blev Agger.
Barcelona Explict
2013-08-04 15:15
Jag hade blodbrist för något år sedan.. Man hade ingen energi, orkade knappt gå ur sängen och kände sig hela tiden hängig och trött. Vet inte om jag haft just anemi då jag aldrig var hos läkaren men jag började med blutsaft, förbättrad kost osv och det blev bättre med tiden. Sluta läs sportbladet. IQ nivå under 30 där.
Barcelona FCBlaugrana
2013-08-04 15:00
After Chelsea's David Luiz informed Barcelona he's willing to take a pay cut, Barcelona will soon make another attempt to sign him. [md]
Barcelona ~Més que un club~
2013-08-04 13:56
Blaugrana91 (Barcelona) Dom är bara avundsjuka för att Barcelona alltid vinner medans doms lag aldrig vinner! :)
Barcelona DM1982
2013-08-04 13:45
@Blaugrana91:

Det visar tyvärr hur hög IQ-nivån är bland alla Barcelona-hatare. Anemi, vilket Neymar har, är vanligt och ofarligt om man kommer igång med behandling. Denna behandling är oftast lite vila och bättre kost, helst extra järn. Mycket enkelt och absolut inget konstigt.

Men alla haters tar tillfället i akt att börja snacka om doping, tragiskt. Ännu mer tragiskt är det när man ser att många av dem är rätt så gamla, över 25 år. Jag kan förstå när småglinen sitter och småhatar men när vuxna män drar igång är det fan sjukt.
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-08-04 13:32
Vet inte om det sagts här men Vergini blir utlånad till estudiantes.
Barcelona Blaugrana91
2013-08-04 13:29
Asså fyfan vad jag stör mig på kommentarer på Aftonbladet... Jag gick in och läste artiklen om att Neymar har blodbrist och Barca kommer hjälpa honom med det. Direkt kommer massa idioter och kommenterar att detta bara är en ursäkt från Barcelonas sida för att kunna dopa Neymar.... Haha det är så löjligt att det är skrattretande. Men jaja låt oss dopa hela laget så vinner vi allt i år...
Barcelona påfågeln
2013-08-04 13:20
Vår bästa match förra säsongen var Milan hemma. Vem sprang mest i den matchen? Jo, Xavi. När och de andra tillsammans tar jobbet som krävs kan otrolig fotboll presteras. Givetvis kan Xavi inte springa så mycket varje match, därför skulle det vara viktigt om han fick vila en hel del när det går.
Barcelona FCBlaugrana
2013-08-04 13:19
Här har Mundo Deportivos förstasida idag!
Barcelona LeoMessi
2013-08-04 12:50
La liga es blaugrana! (Barcelona) Klockren analys. Det är ofta tjat om hur våra mittbackar tabbar sig fast majoritet av gångerna så är det våra mittfältare och yttrar som som inte täcker sina ytor vilket ger motståndarna ett hav av yta att göra mål på.
Barcelona Massimo
2013-08-04 12:44
La liga es blaugrana Bra video, satt och tänkte på det när vi mötte Santos. Vi attackerade i pack och försvarade som ett pack och det gjorde så back linjen sällan hamnade i kritisk läge. Det är ju en del av Tatas taktik, att försvara alla tillsammans och attackera alla tillsammans. På en match såg vi redan förändringar, tänk er när han får finslipa allt under säsongens gång? Kan bli riktigt bra det här, jag tror verkligen på Tata och man fick det intrycket redan efter hans första presskonferens!!
Barcelona Capitan (^.^)
2013-08-04 11:51
La liga es blaugrana! (Barcelona) Mycket bra att du postade den videon. Många klagade på Alves defensiva kvalitéer under den förgångna säsongen, men på klippet ser man att Alves är chanslös eftersom att det oftast är Pedro, Cesc, Xavi, Messi som fuskar rejält i defensiven. Jag hoppas att Tata spelar först och främst Xavi mindre denna säsong, då han kanske kan hänga med bättre när han har fått vila.
Barcelona fc__Barça
2013-08-04 11:44
Tror tyvärr att det bara finns två utvägar ur denna mittbackscirkus, och ingen av dem är att föredra. Scenario 1: Man satsar stenhårt på Luiz nu och köper honom för mellan 40-45 vilket är väldigt dyrt för en spelare som igenkligen inte är optimal för oss. Scenario 2: Man gör allt för att pruta ned priset på Luiz och ger upp efter långdragna förhandlingar. Efter det har man ingen chans att hinna värva någon annan spelare och vi får leva på samma backlinje som föregående säsong. Och om man ska välja tar i alla fall jag hellre en dyr Luiz än ingen alls.
Barcelona La liga es blaugrana!
2013-08-04 11:12
En Analys av vad vårt försvars brister, det är positionsspelet som är väldigt svagt och assistansen från yttrarna i försvarsspelet.
Barcelona Shanghai - Gerardo "Tata" Martino
2013-08-04 10:52
Gött att slippa di Marias filmningar. Orkar inte se honom slänga sig så fort man är vid honom.
Barcelona Stoichkov~
2013-08-04 10:42
@Corazon:
Ha-ha, den divan , Di Maria blir nog inte kvar i La Liga om Bale anländer. Det borde vi tacka för herr Perez.
Barcelona Stoichkov~
2013-08-04 10:34
@Rambla~:
David Luiz sägs ha gått med på att sänka sin lön på samma sätt som Mascherano och Cesc har gjort. Det verkar som att viljan att komma till Barca finns där. Jag tror inte att det går att stoppa det om spelare vill byta klubb, om han har gjort klart för klubben att han vill lämna. Mourinho må försöka att övertala men de går inte att hålla kvar när en spelare väl har bestämt sig att byta klubb. Dessutom sägs det att han inte riktigt passar in i Mourinhos försvarstaktik. Mourinho vill nog inte ha en spelare som ibland kan vara slarvig och nonchalant i försvaret som David Luiz kan vara ibland i premier League. I Barca tror jag däremot att han skulle passa bra. Han skulle dock behöva jobba med en del sin försvarsarbete. Tror inte att Chelsea släpper honom dock med mindre än 40 miljoner euro. Det har vi väl råd med. Inga konstigheter med det.
Barcelona 1.70-ligan - Tika Tata
2013-08-04 10:25
Luiz är ju även grym som defensiv mittfältare.. men det är en mittback i grunden, alltså inte ännu en konverterad mittfältare vi köper - om vi nu köper honom dvs.
Barcelona Rambla~
2013-08-04 10:22
All in på Luiz säger jag. Argument: Med lite taktisk finslip från Tata så har vi en världsback i många år framåt. Det gäller knappast Agger då han är 29 år. Jävla Chelsea, lite väl högt pris. De har väl knappast brytt sig tidigare när det gäller övergångssummor.
Barcelona Corazon
2013-08-04 10:18
@1.70-ligan - Tika Tata:

Precis därför hoppas jag vi lägger deras äckliga bud köper honom så en hel stad å nästan värld kan få andas ut å börja leva igen haha
Barcelona Corazon
2013-08-04 10:16
Men med det sagt så vill jag ha honom å ser honom som d bästa alternativet för oss ung snabb stark perfekt, lite slipning ala Tata så har vi en världback flera år fram som kommer känna sig hemma med sydamerikanerna
Barcelona 1.70-ligan - Tika Tata
2013-08-04 10:15
Corazon Så där sa folk om Mascherano också, men han har verkligen lärt sig att värdera när han ska tackla hårt och inte.
Barcelona Corazon
2013-08-04 10:14
Jag älskar att se David Luis försvara blit typ glad när han dum hård å liksom bryr sig inte om d blir frispark,straff eller rött , men när jag tänker honom så i Barca tröjan blir jag livrädd, kom igen dom stora lagen kommer utnyttja sönder det å med hans rykte å klumpighet krävs det inte mycket för domaren att blåsa.
Tänk scenariot Barca real jämn match det står 0-0 85min di Maria kommer själv mot luiz haha jag ser rött straff å fängelse
Barcelona the cameroonians
2013-08-04 10:12
Smogen

Japp, han fick hoppa in sista 10, då stod det 2.1 till Real vilket också blev slutresultatet.
Barcelona Smogen
2013-08-04 10:07
Fick Deulofeu någon speltid inatt?
Annons: