/spanien/barcelona/forum/6650.aspx/spanien/barcelona/forum/6650.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona -SAMI-
2013-08-06 17:26
Hoppas Laporta tar över år 2016.
Barcelona Thierry Henry
2013-08-06 17:18
Förstår inte vrf vi inte går efter koschielny. Han har alla egenskaper för att kunna klara sig som cb hos oss. Väldigt lik puyol med sin uppofrande spelstil. Grym i luften både i offensiven och d3fensiven otroligt agresiv i spelstilen. Va arsenals bästa back förra säsongen men är inte osäljbar. Har även en bra utvecklings potencial och är inne i en utveklings kurva som pekar uppåt. Han verkar dock inte vara en ledare som vi kandke behöver brevid pique. Menn med tanke på alternativen som diskuteras tycker jag han är mycket bättre.
Barcelona -SAMI-
2013-08-06 17:12
Rosell=SKANDAL
Barcelona Mido
2013-08-06 16:56
Problemet med mittbacken är att alla lag har det bra just nu, inget lag som behöver pengar... Ni ser att nästan alla stora spelare stannar. Om vi ska köpa en mittback då ska rikta oss mot Sydamerika eller Afrika, för att här europa är det nästan omöjligt
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-08-06 16:56
1.70-ligan - Tika Tata

Ledningen lär väl värva Mellberg eller någon istället så bring on Kos to the ekvation! :P

Deulofeu
Precis som Sakho har han stora brister med bollen transporten, är vi verkligen i någon sits att lära upp mittbackar hur man slår en boll?

Bra på att försvara absolut men ska man gå efter mittbackar brister i det området kan vi lika gärna gå efter Agger tycker ja
Barcelona Barieta
2013-08-06 16:55
1.70-ligan

Det är ingen lösning, men jag tror chansen är större att Bagnack blommar om en mittback inte värvas gentemot om det gör det. Jag hoppas verkligen att en mittback värvas men om det inte sker är detta det enda positiva med det.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-08-06 16:55
Because of high transfer fee of David Luiz and doubts on Agger, Barcelona are considering not to sign any centre back this summer. [md] ''Pengar är inga problem''. Seriöst fuck vår ledning. Hoppas Laporta tar över år 2016. Jag är trött på ledningen. Det må vara ett rykte men tänk om den är sann?
Barcelona 1.70-ligan - Tika Tata
2013-08-06 16:53
Hur mycket jag än gillar Bagnack är han trots allt född 95 och ingen lösning än på ett par år. Vi behöver en klassback nu. Så jävla irriterande att man lät både Vertonghen och Luiz gå till England. Smarta värvningar i tid är inte direkt FC Barcelonas signum
Barcelona -SAMI-
2013-08-06 16:52
Barcelona are considering not to sign any centre back this summer. [md]
Gör ont i hjärtat nu.
Barcelona Barieta
2013-08-06 16:49
Blir det ingen ny mittback detta fönstret så kanske Bagnack får en hel del möjligheter och kanske blommar ut. Potential har han ju iaf, vad man sett under försäsongen. Tata verkar ha förtroende för han också.
Barcelona Deulofeu
2013-08-06 16:48
SAMI- Du behöver inte vara orolig att busken blir mittback att ersätta honom centralt är om möjligt ännu svårare...

En variant vore förstås att flytta ned honom för att få in Fabregas i elvan...nej tack förresten ; )
Barcelona Culee
2013-08-06 16:47
Här har ni mitt svar på målvakts sidan, född 94!
Barcelona -SAMI-
Because of high transfer fee of David Luiz and doubts on Agger, Barcelona are considering not to sign any centre back this summer. [md]

Sjuuuuuukt
Barcelona Deulofeu
Här har vi en högerfotad vänstermittback som United bla är sugna på.

Börjar bli dyr nu efter två bra säsonger i Frankrike två landskamper ett monster precis vad jag gillar...

Inte den bästa passningsfoten dock.Kurvan är spikrak uppåt.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-08-06 16:46
1.70-ligan - Tika Tata

Det jag gillar med Kos är att han är väldigt hungrig och lagom aggresiv, men det som inte tilltalar är att han han känns lite tunn på den fronten om man får lov att vara lite kritisk. Men absolut en bra back, men jag kanske överdriver då jag helst hade velat få in Vert,Luiz,Hum, som har aningen mer pondus
Barcelona -SAMI-
2013-08-06 16:44
Jag tror så hära Barca kommer inte köpa någon back. Busquets kommer bli back och Song kommer ta Busquets plats. Tyvärr.
Barcelona Deulofeu
2013-08-06 16:39
Ledningen borde träffas ikväll och göra en lista jag kan hjälpa dem om de vill!

Värva gärna tre stycken mittbackar!

Två riktigt unga till b-laget runt 18-19 vänsterfotade precis enligt vår profil och en till a-laget någon av dem borde lyckas!

En från Argentina,Uruguay,Brasilien eller Italien under 20 år kostar inte skjortan men skulle inte vilja ta chansen att flytta hit?

2013-08-06 16:39
Vertonghen, Luiz, Agger, Mangala, Sakho, Hummels... någon av dessa MÅSTE ju gå att få, om pengar nu inte är ett problem som klubben säger...
Barcelona Deulofeu
2013-08-06 16:28
Doria skulle passa fint att alternera med Puyul första året för att växa och få mer speltid han kan tom registreras i b-laget och spela varje vecka.

Ett år yngre än Varane och har potential att bli i närheten enligt mig...Kommer nog åka med till vm!
Barcelona Deulofeu
2013-08-06 16:26
Han och Marquinhos är brassarnas mittlås om ett par år!

Han passar perfekt in i profilen! Billig också lite orutinerad brasse underbart ser ut som Alex gör han också ett monster det gillar jag!
Barcelona Deulofeu
2013-08-06 16:23
Inget dåligt alternativ heller vänsterfotad lång följdsam!

Det finns massor av spelare denna kostar 130 miljoner och som tidigare nämts har Mou varit sugen på honom köp!
Barcelona Júnior - Culé hasta la muerte
2013-08-06 16:15
Rosell gör fel i att lova något utan att kunna hålla sitt löfte. Han ger oss supportrar hopp om en nytt namn, stort dessutom, utan att ha förberett det väl. Kommer ni ihåg? Vi skulle värva in två mittbackar... Det gick från Hummels och Thiago Silva till Marquinhos. När man inte lyckades värva dessa eller av andra skäl gav man ett nytt löfte om att värva minst en mittback. Rykten fortsatte i form av att hämta in David Luiz, Agger eller någon utav de tre belgarna Vertonghen, Vermaelen eller Kompany. Idag får vi veta att det finns en möjlighet till att man ger upp. Det jag blir mest besviken över är att man knappt har ansträngt sig (förutom Thiago). Det finns ingen planering över huvudtaget, man väntade in i det sista och uteslöt olika alternativ för att man ville värva in världens bästa. Hur många är de i ledningen som är aktiva egentligen? Man skall kunna göra flera saker i taget om man är i den positionen som Zubi, Rosell mfl. Dessa nyheter är så tragiska men ack så förutsägbara.
2013-08-06 16:14
Undersök möjligheten att köpa Koscielny... lär väl dock vara lika omöjligt det, då han varit Arsenals absolut bästa spelare hela året och fortsatt på samma spår under försäsongen.
Barcelona Diar Shekha
2013-08-06 16:12
Ni får ta MDs senaste rykte med en nypa salt. Rosell sa för ungefär en vecka sen att en mittback kommer komma innan 31 augusti. MD och Sport har kommit med lögner hela sommaren, de måste få sälja så.. Skit i Luiz. Skit i Agger. Satsa på Hummels eller en okänd spelare som kan bli något speciellt. Vi kommer inte få Luiz, det är bara dumt och slösa tid på en spelare som man vet att man inte kommer få. Varför skulle tex tolken vilja sälja en av sina bästa spelare till oss? Ska man köpa Agger kan man ju lika gärna hämta Adil Rami från Valencia. Visst Agger är bättre men varför hämta hit en 29 åring som har mycket skador? Och han kommer ju säkert kosta en hel del.. Eller varför inte en som Sakho? Jag tror att han har ett år kvar på sitt kontrakt så han lär väl inte va så dyr. Han är ung och kan bli ett monster i framtiden. Sen har ju PSG precis köpt Marquinhos för enorma pengar och de har redan Silva och Alex som går före Sakho.
Barcelona La liga es blaugrana!
2013-08-06 16:10
Coach Pep, (Barcelona) På punkt 7 där du skrev att fotboll inte talar om för dig hur du ska ha sex så gör det faktist det vissa lag har regler där man inte får ha sex natten innan match eller tvärtom.
Barcelona Deulofeu
2013-08-06 16:10
Jag skulle känna mig trygg med denna backlinje

Alba-------Mangala----------Pique---------Alves

Vi skulle vinna mycket mer i luften helt klart både i defensiven och offensiven!

Mangala har dock inte Mascheranos passningsfot men han kan ju alltid passa närmsta spelaren?

Puyol kommer tillbaka mitten September också.
Jeffson
2013-08-06 16:09
Jag har precis kollat klart på dokumentären om Zidane och jag kan bara konstatera att om det finns något som vi cules kan vara avundsjuka på vad gäller real madrid är det att Zidane spelade där. Vilken underbar spelare!
Barcelona Deulofeu
2013-08-06 16:07
1.70-ligan - Tika Tata

Inte alls oväntat suck.

Det finns ju spelare som skulle göra det bra hos oss helt klart.Men vi måste försöka värva spelare som vill till oss och från klubbar som kan tänka sig att släppa spelarna.

Porto spelar med liknande system som oss och där spelar Mangala ett monster som är vänsterfotad och bra på många sätt.Köp pris 400 miljoner ha ha.

Om vi inte värvar i år är det upplagt för Hummels nästa år då han garanterat lämnar efter att inte ha vunnit så mycket.

Blir tufft då vi förmodligen behöver en mittfältare då också om inte S.Roberto övertygar totalt.Kanske Rafinha flyttar hem? Likaså Deulofeu och vi säljer en ytter...

Vi kommer dessutom behöva värva två målvakter...
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2013-08-06 16:05
Mundo har skrivit mycket skit de senaste dagarna, i morse att representanter från Barca är i London och nu detta.

Alla i ledningen har sagt att en mittback kommer köpas, jag är inte orolig för det.
Barcelona westinho - ¡Sandrusco vete ya!
2013-08-06 16:01
@1.70-ligan - Tika Tata:

Javisst, man blir inte förvånad direkt. Jag vill däremot inte att de köper en mittback bara för att vi ska ha en. Det ska vara en klassmittback eller ingen alls. Det ser ut att bli det senare alternativet.
Annons: