/spanien/barcelona/forum/6633.aspx/spanien/barcelona/forum/6633.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Fais
2013-08-08 14:57
Det är skämmigt att se hur dåliga vi är i sylly seanson fönstret.
Det här förklarar hur världen skrattar åt oss.
Barcelona Puyol El Capitano 5
2013-08-08 14:45
@Frodo:

Mannen/kvinnan, vilket inlägg ska fan dra en tarzan till det där inlägget, klass!

Kan David Luiz skriva på någon gång börjar bli jobbigt att förfölja honom på instagram.. ha ha ha.. eh..
Barcelona Rambla~
2013-08-08 13:59
H.Alavi - Magico! Öh, mer eller mindre? Kan han bli tydligare? Han totalt utplånar ju alla rykten. Det har ju inte ens varit aktuellt enligt honom. Han har inte pratat med någon klubb alls medan flera brittiska tidningar påstått United varit överens med Cesc om ett personligt kontrakt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2013-08-08 13:53
Moyes, kan ju fortsätta lägga sina bud på Cesc om det roar honom. :P Senast idag i Daily Mail tror han fortfarande en värvning är möjlig.
Barcelona Deulofeu
2013-08-08 13:50
Shanghai - Gerardo "Tata" Martino jag skriver ju precis samma sak... att jag inte tror han anser det vara negativt!
Barcelona Shanghai - Gerardo "Tata" Martino
2013-08-08 13:44
Kom igen, sluta nu. Messi är den bästa fotbollsspelaren och det vet alla om, vad är det för fel om Neymar får uppmärksamhet? Enligt mig så gynnar det Messi, då han kan fokusera mer än att få uppmärksamhet hela tiden.

Det här med att Messi är avundsjuk började med Zlatan. Pontus och Jesper skapade denna schism mellan dessa två herrar och sedan dess har varenda spelare som anlänt till Barcelona, så kommer han att förstöras av Messi, enligt Aftonbladets kommentatorsfält.
Barcelona Deulofeu
2013-08-08 13:41
ardan Inte minst kul att höra vad han säger om Ronaldo... sin landsman nu när de inte längre måste vara bästisar.

Tror knappast han vill Ancelotti väl.
Barcelona Deulofeu
2013-08-08 13:40
Vad finns det för realistiska förväntningar på en spelare som Neymar egentligen?

Han är den största stjärnan inte bara i sitt gamla lag Santos utan även i Hela Brasilien han är så stor där att han till slut inte längre fick plats inget mer kvar att bevisa där och krönte dessutom Barcaflytten med att bli kung i confederations där bla Spanien och Italien deltog hua.

Han har nu flyttat till Barcelona och har verkligen inte fått den ultimata starten precis nyopererad och har förlorat 7 kilo lite svårt att träna och precis kommit tillbaka efter en kort semester och en lång säsong.

Nytt land ny liga 21 år dryga 64 kilo när han är fullt frisk vad kan han göra i la liga?

Jag satt och funderade på spelare som gjort liknande resa och kom då givetvis att tänka på mästaren själv Ronaldinho som började sin karriär i PSG han nätade 9 gånger i sin debut säsong i Europa.Sin första säsong i Barca lyckades han peta in 15 mål varav en del var på straff.

Rivaldo är ju en annan gammal brassefavorit som gick direkt till Deportivo han var ett par år äldre och gjorde succe direkt med 21 mål.Sin första säsong fick han till 19 mål en del på straff där också.

Figo är väl kanske en ännu mer yttertyp fick till 5 mål.

På gamla dar har vi mer försökt få till anfallare som gillat att skära in från vänster då har vi provat både Henry 12 mål och Villa 18 mål.

Sedan har vi en spelare med precis samma bakgrund som han själv som gick direkt till Spanien och Madrid han var något år yngre och landade på 8 mål pratar givetvis om Robinho.Han som var bättre en Messi ett tag.

När vi ändå är inne på det ämnet kan vi ju ta upp Robben också han fick in 4 bollar under sitt första år i la liga.

Sedan har vi träningsmaskinen som kom till la liga efter att han vunnit allt med Manchester vräkte in hela 26 mål men 25 var väl på straff...

Vart tror ni Neymar landar om man bara räknar hans målskörd? Han kommer skapa en hel del assist bra frisparkslägen och för att inte tala om alla straffar han kommer bidra med men nu undrar jag hur många pytsar han in och vad anser ni vara godkänt?
Barcelona ardan
2013-08-08 13:31
Är det bara jag som njuter av "bråket" mellan Mourinho och Madrid? ( Eller rättare sagt madrids spelare) Kolla länktips :) Jag såg lite av Madrid - Chelsea igår och Chelsea spelade ganska fysiskt, de påminde mig om Madrid när de spelade som fulast. Undrar vad real fansen verkligen tycker om Mourinho?
Barcelona Deulofeu
2013-08-08 13:29
Hur tror ni Messi känner sig nu när Neymar anlänt? Det är helt plötsligt mer fokus på någon annan än honom kolla bara pressen de senste månaderna det har nästan bara varit Neymar Neymar Neymar.

Tror ni inte han tycker det är lite skönt ändå? Han verkar ju vara den typen.Jag gillar starkt hur Messi är med Neymar.Kolla bara senaste matchen han sökte ju honom väldigt mycket nästan lite väl mycket...
Barcelona Mido
2013-08-08 13:28
Till alla angående boxen Internet blir inte segare, jag har boxen datorn Ipad å mobilen uppkallade utan att bli segare. Hd kanalerna är verkligen hd. +3 är på engelska men resten är på arabiska. Ni som har boxen å upptäckt att vissa Aljazeera sport kanaler har försvunnit, lugnt eftersom de har köpt upp PL, så ska de göra om kanalerna så att PL får plats.
Barcelona Deulofeu
2013-08-08 13:27
Pep sade att Fabregas skulle fylla tröja nummer 4 långt innan han kom till Barcelona han är nu faktiskt på väg att göra det och om några år är Xavi inte längre kvar då är han definitivt nummer ett.

He is living the dream. Måste ju ändå vara skönt att ha en sådan läromästare som Xavi att luta sig mot när det stormar?

Finns det någon annan mittfältare som är så målfarlig och spelar fram så mycket mål i fotbollsvärlden?

Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-08-08 13:27
Då har väl Cesc mer eller mindre bekräftat att han stannar i Barcelona. Nu kan vi lägga detta åt sidan och lägga fokus på annat. Nej inte Zubis golfklubbor.
Barcelona fc__Barça
2013-08-08 13:16
@barcastuff: Cesc: "It's an honour United makes two bids, but there have been no talks. I didn't talk with any club since I joined Barça two years ago."
Barcelona 1.70-ligan - Tika Tata
2013-08-08 13:02
Cesc: "I never had any doubt. It has cost me a lot to return to Barça and now I want to triumph here." #fcblive

Case closed. Man U får leta efter en annan mittfältare - om det nu fortfarande finns någon ledig.
Barcelona barca!54
2013-08-08 13:01
Barieta

du får bättre anslutning om du kopplar din box till parabol.
Barcelona Barieta
2013-08-08 13:00
dubbel
Barcelona Barieta
2013-08-08 13:00
Mido

Synd att inte alla är engelska. Blir internet mycket segare då när man kollar med sån box? Eftersom man får kanalerna över internet..
Barcelona barca!54
2013-08-08 12:58
Mido

vart har du läst detta?(källa), kommer då hd kanalerna försvinna?
Barcelona Mido
2013-08-08 12:44
Barca54 De ska uppdatera listan för PL snart kommer vi få tillgång till alla kanaler å
Barcelona barca!54
2013-08-08 12:38
Mido

vad menar du?
Barcelona Mido
2013-08-08 12:33
barca!54 (Barcelona) De sa att de kommer att uppdatera listan för PL så snart kommer allt vara normalt
Barcelona Mido
2013-08-08 12:32
Klicka på bilden, de visar madrid vs Chelsea nu
Länktips:
Barcelona barca!54
2013-08-08 12:30
Mido Jag har al jazeera sports card, där jag får in alla 10 sport kanaler, men nyligen har al jazeera tagit bort 5 -10, och ersatt med sex nya hd kanaler. Vet du hur man går tillväga för att få kanalerna OBS: jag har minix next hd(box)
Barcelona Deulofeu
2013-08-08 12:30
Ronaldinho the original det är ju hela grejen vi säljer aldrig några spelare... I princip aldrig Madrid får pengar för alla spelare helt sjukt vi får inte ens pengar för spelare som tex Bojan och Afellay som definitivt skulle kunna gå till bra klubbar.

Istället för att sälja spelare lånar vi ut dom tills deras kontrakt går ut dessutom betalar vi mer än gärna en del eller varför inte hela lönen...

Tycker det är bra utlåningar som gjorts i år tror alla kommer få spela en del och så får man ta beslut nästa år in i a-laget eller sälja...
Barcelona Mido
2013-08-08 12:28
Barieta

HD, det är bara aljazeera sport +3 som är på engelska, resten på arabiska
Barcelona Barieta
2013-08-08 12:26
Mido

Hur är bild kvaliten med en sån box? Jämförbar med CmoreHD te.x?
Barcelona -SAMI-
2013-08-08 12:23
David Luiz will soon, possibly on Monday, meet with Chelsea to explain his wish to join Barcelona. Barcelona made a first bid of 20+5M. [md]

Barcelona Mido
2013-08-08 12:15
puttesor

det finns affärer som säljer atn box heter det, det är bara å koppla en sladd till modemet så får du automatiskt alla kanaler, det kostar dock 2500-3000 första gången, sen kostar det 1400-1600 kr per år för att förlänga,,, om du hittar utländska affärer som säjer parabol grejer så säljer de säkert atn-boxen, fråga runt
Barcelona puttesor
2013-08-08 12:09
Mido

Okej, Tack!

Vet du hur man får tag på denna kanal?
Annons: