/spanien/barcelona/forum/6631.aspx/spanien/barcelona/forum/6631.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona B-Guden
2013-08-11 18:28
@-SAMI-:

Varför det Eto är ju ändå 32 år, vore ju direkt idiotiskt och värva honom och sälja en av Alexis och Pedro, även att sälja Tello för eto är idiotiskt.
Ska eto kommer ska det inte kosta nån från truppen.

Missförstå mig inte Eto var min favorit spelare i Barca tom före Ronaldinho, och jag gilla inte att pep inte ville ha honom, men att ta tillbaka han nu, och offra nån 22- eller 25 åring vore rätt dumt
Barcelona The Octopus of Badia
2013-08-11 18:27
Vart kommer alla dessa Eto'o-ryktena ifrån?
Barcelona -SAMI-
2013-08-11 18:08
Kommer Etoo tillbaka då måste väl en av Pedro eller Alexis lämna eller??
Barcelona NeymarMessi
2013-08-11 18:08
Koeman 92. Han postade samma inlägg kanske 20 gånger. Men jag såg inte att han hade skrivit att det var fel på hans webbläsare och därav mitt inlägg. Han kommer säkert vara en bra moderator och jag har inget emot snubben. Men är du hans högra hand som ska skydda honom? =)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-08-11 17:41
Fan vad nice att få tillbaka Eto'o. En av våra absolut bästa anfallare genom tiderna. Peps enda riktigt stora misstag var att ge bort Eto'o, skit i Zlatan men att ge bort Eto'o sådär var för det första inte värdigt någon som gjort så mycket för klubben samtidigt som han nyss spottat in typ 30 ligamål.
Barcelona Smogen
2013-08-11 17:35
Stoichkov~ Vad tror du svenskafans är? Det är ju fans som jobbar gratis tom. Designen på lagens sidor görs av fans. Ägare är Stampen AB, ett av sveriges största medieföretag. Dom lägger in massa reklam och drar in pengar på fansens jobb. Då kanske det är bättre med en sida som drivs av ideella grunder istället, som tex. Fcbarcelona.nu kanske är? (Har ingen aning vilka som har/äger den)
Barcelona Culee
2013-08-11 17:15
LÄnk på Etoo
Barcelona Culee
2013-08-11 17:14
Om vi inte hade så många anfallare så skulle jag mer än gärna ha tillbaka Etoo i laget. En av dom mest kyliga o lugna anfallaren jag har sett. I en intervju fick han frågan vlken egenskap som var viktigast som anfallare o han svara: Jag föredrar precision före kraft. O spelar alltid med ett leende går inte att hata honom. RIKTIG KUNG!!
Barcelona Zubi - I nöd och lust (fd. Dinho the artist)
2013-08-11 17:13
Borde vara dags för Zubi snart att göra det han gör bäst-ringa Viera och höra om han har lust att vikariera en säsong i mittlåset._.
Barcelona the cameroonians
2013-08-11 17:12
Atromitos i grekiska ligan.
Barcelona Dongou & Bagnack
2013-08-11 17:09
Off topic: nån som vet vilket lag det är?
Barcelona koeman92
2013-08-11 16:44
[QUOTE=NeymarMessi]H.Alavi. Tror inte att du blir moderator här eftersom du beter dig som en liten pojke med dina 100 inlägg av samma innehåll.

H.Alavi är fd mod och en av de faktiskt smartaste, mognaste och mest objektiva skribenterna i det här forumet. Tror att det är du som är en liten pojke här då du tydligen inte har något bättre flr dig än att hacka på andra. Och vill H.Alavi bli mod igen kommer alla på detta forum att ta emot honom med öppna armar.
Barcelona Blaugrana91
2013-08-11 16:43
Barca King - Messi i hjärtat

Ja försvaret känns tunt, på övriga lagdelar är vi bäst i världen.
Barcelona LeoMessi
2013-08-11 16:32
Everton gör mål mot Betis, trots att dom blir totalt utspelade. Ingen Deulofeu än så länge
Barcelona Stoichkov~
2013-08-11 16:13
@Messimessimessi:
Tror du verkligen att det går hem hos folk? Ett jobb man gör för den klubb man älskar? Ingen har tid med att kasta bort sin dyrbara tid för att någon annan ska få "credit" för det arbete man gör. Bättre att vända sig till Arbetsförmedlingen. Kanske kan några som går i "fas 3" hjälpa dig för en värdefull sysselsättning
Barcelona Messimessimessi
2013-08-11 16:08
Nej detta är ett arbete som man gör gratis, för sin klubb man älskar.
Barcelona Stoichkov~
2013-08-11 16:07
@Messimessimessi:

Anställer ni folk?
Barcelona Stoichkov~
2013-08-11 16:02
Oroa er inte. Barca kommer att köpa in en försvarare senast den 31 augusti. Klubben har en lista man har förberett. Går det inte att få hem den som är nummer 1 på listan så går man vidare på listan. Tror att det som gör att det tar tid är att man inte vill ge upp den som ligger först på listan förrän man är helt säkert på att denna inte är tillsalu. Tidigare var det i alla fall Silva som drog ut tiden. Nu har jag ingen aning om vem som är 1:a på listan men man jobbar på med det. Det blir en naturlig försvarare, garanterad.
2013-08-11 15:57
RonaldinhoGaucho! (Barcelona) Hahaaha bruka köra med han faktiskt. Men skulle va skönt om Tata eller Ancelotti kom med
Barcelona Messimessimessi
2013-08-11 15:56
Hej! En nystartad FC Barcelona sida där vi söker nu, skribenter och personer som vill hjälpa till med allt möjligt. Hemsidan är inte helt klar ännu, men gå in och kolla på den så kommer ni att få se utveckling inom de närmaste dagarna. Med både design och funktioner. Men som sagt, vi söker nu skribenter, en vice admin, bloggare, osv. Vi har en liten deal med ett företag som även ger oss medlemmar på sidan senare, 5-10 % billigare på Barcelonas matcher.
Barcelona påfågeln
2013-08-11 15:55
H.Alavi - Magico! (Barcelona): Hade gärna sett Eto'o i Valencia, även om de aldrig har råd med hans lön. Kanske på lån om Anzi går med på att betala en del av lönen... Tror inte han vill till England, fast för att slippa Ryssland är väl vad som helst okej.
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-08-11 15:54
Är det bara jag som känner att vår trupp känns ganska tunt? Hoppas att Bagnack och jean Marie flyttas upp och får ofta chansen.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-08-11 15:47
@Dongou & Bagnack:

kör del busque, så har jag gjort haha
2013-08-11 14:49
Ok eftersom det verkar vara samma sak skrivs har dag in dag ut ( mittback in, Pique är skit, mittback in, masken är dåligt mittback ) En fråga, jag har alltid undrat varför FIFA spelet inte tar med tränare Från La Liga i Ultimate Team ( blir irriterad varje är när jag köper spelet och inte hittar La Liga tränare, då jag bruka fixa La liga lag.
Barcelona Rambla~
2013-08-11 14:43
the cameroonians Tack. Det är troligtvis Visa-kortet man behöver ange. Lite märkligt kan tyckad eftersom man ändå måste göra ett besök i BCN varje år under dessa tre år för att förnya Commitment-kortet.
2013-08-11 14:38
Hej
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-08-11 14:18
Capitan Mycket möjligt, tack för svaret! ---- Anzhi rensar på spelare. Sägs att Eto'o kan hamna i Mourinhos händer i Chelsea. Vem som helst förutom Mourinho och Chelsea. Vem som helst.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-08-11 14:13
H.Alavi - Magico! (Barcelona) Han menade säkert att han saknade honom under Peace och Asia Tour.
Barcelona the cameroonians
2013-08-11 14:12
@Rambla~:

Har ingen koll på vilka bankuppgifter som behövs, men eftersom första betalningen ska göras nere på Camp Nou kan jag tänka mig att de vill ha uppgifter på var nästa transaktion ska dras ifrån.
Medlemsavgiften dras nämligen automatiskt inför varje år, så jag antar att det är detsamma i detta fall.

När det gäller passningsfötter och backar så resonerar kanske Martino annorlunda än vad t. ex Pep gjorde. Men det är klart att vi inte ska ha någon julgransfot i backlinjen - däremot borde man precis som du säger kunna nöja sig med något som är "okej". Om inte annat kan man väl träna upp den biten.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-08-11 14:09
Någon som vet varför inte Neymars son är i Barcelona med sin far? Såg att han skrev ett inlägg på Facebook där han nämner att han saknar sin son.
Annons: