/spanien/barcelona/forum/6621.aspx/spanien/barcelona/forum/6621.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
BARCA-més que un club
2013-09-13 13:56
@Rambla~ - Zubi, vete ya!:

Hmm okey hade för mig dom inte va det är, det en 1080 p ?
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-09-13 13:56
provar igen då, sorry för spam
Postat via SvenskaFans-appen
2013-09-13 13:55
fungerande länk
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
2013-09-13 13:55
@BARCA-més que un club:
Ursäkta, men det är en HD-Box. Vad tror du annars man måste ha en HDMI-kabel?
2013-09-13 13:54
@el Flaco - Me, Myself and I:

Haha, förlåt. Fast man har ju blivit skadad sen Sandrusco och Zubi tog över. Varje gång det nalkas kontraktsförlängning blir man ju fan orolig, speciellt när det är en av våra cracks.
2013-09-13 13:54
OT, Ronaldo försöker redan skada Bale på dagens träning. Trevligt
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2013-09-13 13:52

Har haft det i ungefär ett år, Är hur nöjd som helst, Dom har precis allt! Köpte den i Malmö. Själva modemet krånga till en gång och jag tog med den till själva företaget som har tillverkat modemet som finns här i Helsingborg, Fixade på en vecka.Bra service och du får verkligen valuta för pengarna! Jag rekomenderar strakt faktiskt!
BARCA-més que un club
2013-09-13 13:51

Synd bara det inte är en HD- BOX, annars hade det varit perfekt ju.
Barcelona el Flaco - Me, Myself and I
2013-09-13 13:48
Rambla/

Första gången på flera månader som jag inte är negatiffa och du lyckas spridda en massa osäkerhet i mig med bara ett inlägg. Kudos! :P
2013-09-13 13:46
@el Flaco - Me, Myself and I:

Dock har ju Zubi lyckats reta upp flera spelare. Titta bara på Valdes.
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-13 13:46
@Pep, The Creator:

Nu var jag inte heller särskilt gammal då men har för mig att det var något i stil med att han ville ha en löneförhöjning och det tyckte inte Barca att han var värd.
Barcelona el Flaco - Me, Myself and I
2013-09-13 13:45
Det med Iniesta oroar inte mig. Det är nästan vanligt att man inte accepterar det första budet klubben erbjuder. Agenter vill alltid älta kring en massa detaljer och dylikt och Sostres vill naturligtvis Iniestas bästa i det här fallet, vilket är fullt normalt.
2013-09-13 13:42
@Pep, The Creator:

Nej. Det får du ha annan utrusting till. Det här är bara kanaler du får in om du haft flera paraboler uppsatta.
Barcelona Pep, The Creator
2013-09-13 13:39
Nu var jag tre år när Ronaldo spelade i Barcelona, så vad hände egentligen? Varför gick han?

Rambla~ - Zubi, vete ya!

Får man in svenska kanaler också?
Barcelona Shanghai
2013-09-13 13:35
@barcastuff: Martino: "Bale to Madrid? Won't comment anymore, got enough stick last time, while my words were misinterpreted." #fcblive Haha, Tata är så go.
2013-09-13 13:29
Ni som var intresserade av Al Jazeera Sport. Här är den bästa boxen inklusive 1 års abonnemang för alla kanaler. Detta är för er som ej har parabol-antenn. Det enda som krävs är en internetuppkoppling (hyfsat snabb) och en HDMI-kabel till tvn. Kanaler man får in är bl.a Al Jazeera Sport 1-10. Personligen funderar jag starkt på att åka och köpa en sådan i morgon. Då säger jag upp Viasat och CMore på ComHem vilket innebär att jag sparar in ca 800kr/mån. Köper jag boxen har jag sparat in det på 3 månader. :) Obs! Butikerna finns i Malmö och Göteborg.
Barcelona FCBlaugrana
2013-09-13 13:23
Shanghai & LeoMessi Så är det. Den svenska avundsjukan lyser starkare än någonsin på Sportbladet. Otroligt pinsamt, men dagens verklighet tyvärr.
Barcelona Shanghai
2013-09-13 13:20
LeoMessi Det mest komiska är hur alla "haters" tävlar mot varandra om vem som skriver mest kränkande skit om vår klubb får mest likes. Det är ett bra tillfälle för de som älskar uppmärksamhet. Skriv bara något dåligt om Barcelona och ni får över 700-800 likes på Aftonbladet.
Barcelona FCBlaugrana
2013-09-13 13:17
Tata svarade på min fråga....

Martino: "Pedro has played two games with Spain, that's why he's rested this time. He's fine now, but we need him during 9-10 months."
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2013-09-13 13:13
Jag kanske är paranoid, men allt som har hänt med Sandro Rosell vid styret så förväntar jag mig det värsta. Emili Ricart, Abidal, Valdés, Guardiola, Cruyff. Och att Zubi när han kommer tillbaka från semestern verkar att få förlängt är bortom mina vildaste fantasier.

Montoya, Bartras kontrakt går ut nästa sommar. Vi får hoppas på det bästa.
Barcelona LeoMessi
2013-09-13 13:07
*hjärta* Valdes flint (Barcelona) Precis, det var okej för hatarna att skriva diverse skit, som att Xavi var inavlad men när jag skrev en liten grej så blir jag varnad och spärrad. Måste även säga att denna idiot hotade att polisanmäla mig för att jag hade kränkt honom Hahahha! Det jag skrev kan inte ens jämföras med det han gjorde.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2013-09-13 13:06
Diar Shekha/

Har också läst det. Men oavsett om detta är sant eller ej så är detta ju första budet från Barça. Och att förkasta ett förstabud är nog tänligen vanligt. Nu kan ju förhandlingen börja på riktigt.

Man ska aldrig ta ut saker i förskott (framförallt inte i den moderna fotbollen) men Iniestas kontrakt känns som smooth sailing. De kommer att enas.
Barcelona FCBlaugrana
2013-09-13 13:06
Inte hängt med, varför är inte Pedro med i matchtruppen till söndagens match?
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-13 13:04
LeoMessi

Aftonbladeet sände en tydlg signal där. Man måste vårda sin mun; så länge det inte handlar om Barca då är det lugnt, it's the AB way.
Barcelona LeoMessi
2013-09-13 13:00
Shanghai (Barcelona) Man ser alltid samma jäkla idioter kommentera barcelonarelaterade artiklar. Minns specifikt för typ två år sedan så var det en Alban som skrev riktigt vidriga saker på varenda barcelonaartikel, kallade Messi bland annat för utvecklingsstörd, att han tyckte att det var synd att Busquets inte dog när han blev stämplad i knät. Till slut fick jag nog och sjönk till hans nivå och skrev bl*w me! Fast på albanska, slutar med att den idioten tar åt sig så mycket att han mejlar Aftonbladet så jag får en varning och blir spärrad från att kommentera där.
Barcelona LeoMessi
2013-09-13 12:53
Diar Shekha (Barcelona) Tror det är ren BS, iniesta har ingen anledning till att vilja lämna. Han trivs väldigt bra i Barcelona. Han förnyar sitt kontrakt ska du se:-)
Barcelona Diar Shekha
2013-09-13 12:50
@nikpostinger: Cadena SER are breaking the news that Andrés Iniesta has rejected Barcelona's offer of a new contract. His current deal runs until mid 2015. Ett Twitter rykte?
Barcelona Shanghai
2013-09-13 12:49
Haha, jag skrev det igår om Aftonbladets älskande gentemot Real Madrid CF. De har skrivit 2-3 negativa artiklar om den klubben, men stängde kommentarsfältet. Idag har Aftonbladet publicerat en negativ artikel om Barcelona. Vad gör de då? Jo öppnar kommentarsfältet så alla får chansen att spy galla på vår klubb. Och inte nog med det, det finns folk som vet om man skriver något fult om vår klubb så ät det helt hundra på att de kommer få mycket likes. Så, pinsamt.
Barcelona Deulofeu
2013-09-13 12:46
FCBlaugrana Jo tack där finns det teknik så det blir över!

Har alltid gillat llorente av flera skäl

Tröjan sitter mäktigt över hans bröst påminner om en Puyol i anfallet.En riktig man likt ett lejon otroligt stark inte minst i luftrummet.

Men han har inte spelat fotboll på över ett år nästan hos oss skulle han mest få sitta på bänken och det gillar jag inte tycker han är för bra för att vara en bänkspelare.Tycker han förtjänar mer.

Om han värvas ska Messi vila ibland och det kommer inte att ske.

Jag är emot en värvning alltså.Ska han vara en plan b anser jag att vi har det redan som spelar matcher varje vecka.Tänker såklart på Dongou.Han visade på försäsongen att han fungerade väl i vårt anfall.

Dessutom har vi Sanabria som är större och förmodligen för bra för vårt b-lag.

Han skulle också få en del chanser anser jag då han och Dongou kompletterar varandra väl.

Istället för ha en dyr spelare på bänken kan man primera spelare från b-laget ibland som dessutom spelar varje vecka.

Jag väntar hellre på vårt nyförvärv som kommer lyfta vår backlinje han kommer höja Pique och även få ännu bättre fart på Mascherano.

Synd bara att Bartra inte hunnit få några chanser i Puyols frånvaro.

Skönt att båda våra mittbackar som matchats hårt ej varit på landslagsspel utan varit hemma och tränat!
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-09-13 12:31
Det är ju olika spelartyper i helt olika skeden av sina karriärer..
Annons: