/spanien/barcelona/forum/6616.aspx/spanien/barcelona/forum/6616.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ElTriplete
2013-10-01 22:51
Balotelli är ett jävla äckel. Det är exakt samma sak som med Zlatan. Hur sköna de än kan vara i vissa situationer är de svin.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Canaletes
2013-10-01 22:50
@NoGo™:

Likt den vi gjorde mot Recreativo :)
Barcelona Andresito
Canaletes

Så länge bollen går i mål så kan hela motståndarlaget vara i straffområdet, vad drar man för fördel av det? Hade Balotelli missat mål eller om Vermeer räddat så hade straffen gått om
Barcelona Barcelonistas
Balotelli har kollat på Pepe och Real Madrid, tydligen kan man få straff om ma. Drar ner motståndaren i straffområdet :).
Barcelona Rambla~ - Zubi, vete ya!
Han har mage att hyssja åt publiken efter sitt fuskande? Otroligt!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-10-01 22:49
Capitan \(^.^)/

Håller med dig till 110%. Det ser ut som att det är Pique som är eleven och inte tvärtom. Inte undrar på att Barta var så darrig under den tyska invasionen. Jag sammanfattar hela situationen med ett ord. Tragiskt.

Men kul för 3 poängen dock. Tack och hej..
Barcelona NoGo™
2013-10-01 22:48
Jävlar vilken variant av Atlético!
Barcelona LeoMessi
Ballo din tönt, drar ner spelaren och straff!! Vet inte om jag är mest sur över den felaktiga straffen eller att firar så äckligt jävla fult som om han har gjort något mästerligt bra!
Barcelona Kaptenen
Tycker vi har tur som tar hem den här matchen.
Xavi tror jag aldrig jag sett så här svag, så fort han blir lite pressad så tappar han bollen, ändå så spelar han hela matchen, vad sänder Tata ut för signaler egentligen?
Vi skapar extremt lite fram tills vi gör målet, offensivt var inte draget med Fabregas som central nån hit, trots målet, fast det kunde han gjort oavsett position.
Plus till Bartra, Neymar och Iniesta i min bok.
Barcelona Canaletes
hahaha inte bara att Milan för en påhittad straff á la Madrid men det var 11 spelare inom straffområdet innan Balotelli skjuter bollen.

Skitbra av straffområde domaren att inte se det.
2013-10-01 22:47
Hur fan kan man få straff när man själv drar ner försvararen? Det händer ju hela tiden och det är alltid samma spelare som gör det, jävla fuskare. Hur fan kan domarna gå på det? Svensk domare den här gången va?
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-10-01 22:43
@Rambla~ - Zubi, vete ya!:

Jag säger som kommentatorerna, hur hård sparken var så var det en spark och den sparken var avsiktlig och det ger automatiskt ett rött kort. Tack åhej lever...
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-10-01 22:42
Bartra... det är fan pinsamt att han tvingas spela bredvid en medelmåtta som Pique. Han förtjänar bättre, vi får väl vänta på att Mascherano eller Puyol blir frisk så kan Marc få en ordentlig partner.

I början av säsongen sa också Tata att han tar ut spelare baserat på form. Just nu har Bartra varit matchens lirare (eller en av matchens bästa) 3 matcher i rad. Dessutom har han lyckats leverera ett snyggt mål. Vad har Pique gjort? Fortsatt vara lärling åt Bartra.
P.S: Piqués långbollar var horribla. (Ja, jag är sur på Gerard)
2013-10-01 22:41
Sä jävla tydlig spark. Jag förstår inte vad alla gnäller om? Dessutom, det är ingen som vet hur ont det gör på Neymar. Ni som påstår att han överdriver svamlar bara. Ni har inte en jävla aning utan ni spekulerar bara. Man kan inte sitta och påstå saker genom att gissa. Oavsett vilket, jag vet inte heller hur ont det gör, men det är ointressant i sammanhanget. En sådan spark efter det att spelet har blåsts av är ett solklart direkt rött kort. Inga undantag.
Barcelona Dinho the artist
2013-10-01 22:40
Greenpeace3
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-10-01 22:39
Ni är ute och cyklar allihop :P

Bäst ikväll:
1. Publiken (behövs förklaring)
2. Lennon. Fifan vad bra hans lag gör det defensivt utan att spela fult. Grym tränare
3. Samaras. Vilken krigare! En anfallare som spelade överallt ikväll och vilket hjärta! (jag har en förkärlek till långhåriga krigare)
4. Neymar. Han stod för allt i anfallsväg och serverade Alexis på hans finfina löpning. Borde gjort mål men Forster hade tyvärr stängt butiken.
5.Forster (läs 4)

Kvällens klantigaste
Brown, ingen konkurrens

Denna matchen personifierar Champions League och snacka om självfötroende för killarna nu!

#Messi hade chippat
Barcelona Canaletes
2013-10-01 22:39
asså Valdés räddning är bara så gryyym!!
Men hans agerande hörnan efter var väldigt dåligt...
Barcelona Barcelonistas
2013-10-01 22:38
Haha Balotelli , drar ner spelaren och får straff..
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-10-01 22:37
Nu blir jag arg alltså.. Neymar och Alexis löpte konstans på djupet men varken Xavi (speciellt Xavi) eller Busquets vågar passa framåt.. Varför?? Kan du eller någon förklara.
Barcelona .Andreas
2013-10-01 22:37
Vilken JÄVLA skräll att AC Milan får straff i 94e minuten. Hahhahahaahaha
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-10-01 22:36
Viktig seger! Ingen bra match kanske, men det är en svår arena att hämta 3p, så man för vara nöjd. Bartra växer för varje match. Fan ta alla om man inte förlänger och håller honom kvar honom i klubben många år till.
Barcelona Danne - Culé - 26
2013-10-01 22:35
Amen hallå? Inte rött? Solklart
Barcelona Acrobat
2013-10-01 22:35
UNDERBART! Vi lyckades slå Celtic borta utan Messi samtidigt som Ajax och Milan kryssade! Nu har vi förstaplatsen i vårt grepp! Jag tycker att matchen är mycket väl genomförd med tanke på att Celtic är en av dom värsta bussarna i Europa. Det skapas chanser till både 2-0 och 3-0, men Celtics målvakt gör ju en monstermatch. Neymar gör en bra match! Återigen... han kommer att bli viktig mot bussar dels för att han bryter mönstret och kan dra sin gubbe, dels för att han gör att motståndarna drar på sig gula kort. Bartra växer för varje match! Mycket väl presterat av honom! 6 poäng och gruppledare!
Barcelona FCBlaugrana
2013-10-01 22:34
Underbara bilder när Cesc gör mål och visar glädjen, Neymars glädje samtidigt. Härligt att se!
Barcelona Canaletes
2013-10-01 22:33
Bra kväll ur en antimadridistas syn.

Barca vinner, Atlético vinner och Mourinho (fast för vissa är det bra så 50/50 där)
Barcelona jawwa
2013-10-01 22:33
Bartra gör en mkt väl genomförd match. Neymar bra som vanligt, synd att Foster gör sitt livs bästa match. Skönt att sänka bussen iallafall
Barcelona Nicke94
2013-10-01 22:32
lättnad seger mot Celtic :-)
2013-10-01 22:32
Bartra bäst igen i kväll.
Barcelona NoGo™
2013-10-01 22:31
Sergio, Bartra och Neymar bäst på plan!