/spanien/barcelona/forum/6605.aspx/spanien/barcelona/forum/6605.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Carles Puyol El Gran Capitan
1/9/2014 23:29
@enkos:

Levante tycker jag brukar oftast bli enkla matcher mot dom. 7-0 till exempel
Barcelona enkos
1/9/2014 23:27
Våra nästa motståndare i cupen Rayo och Levante spelade 0-0 ikväll, vilka är att föredra ?
1/9/2014 23:24
@Leo y Cesc:

Jag bestämmer ingenting utan tycker bara att det är väldigt tråkigt att varje gång man kommer in här för att läsa eller skriva nåt så ser man bara massa Ronaldo bullshit hela jävla tiden och oftast så är det alldetes överdrivet. Ni nervärderar allting han gör bara för att Messi ska se bäst ut. Om ni verkligen tycker att Messi är bäst så behöver ni inte nervärdera Ronaldo för att styrka era påståenden. Vem försöker ni verkligen övertyga? Er själva? Och ja jag tycker även att Messi är bäst i världen men behöver inte nervärdera Ronaldo bara för det utan ge han den credit han förtjänar.
Mod.
1/9/2014 23:23
Instämmer. Det har på sistone varit väääldigt mycket snack om Ronaldo här inne. In fact, jag tror att Ronaldo har nämnts fler gånger än Barça och Leo Messi. Visst, det kommer alltid att snackas om 'Ronaldo vs. Messi' men ni gör det på helt fel sätt. Ni jämför inte, ni hånar. Ni sprider bara negativiteten vidare till den andra som gillar inlägget.

Vi är här för att hålla forumet rent och fräscht, och ofta spärra idioter. Men faktum är att många av er är på gränsen till en spärr. Spelar ingen roll hur länge ni har varit här, hur många som dyrkar era inlägg osv, går man över gränsen så får man en varning och en eventuell spärr. Många av er hånar Puertan när det ser PRECIS likadant ut här inne som där. Det finns ingen skillnad. Kom igen nu culés!
Barcelona BA
1/9/2014 23:21
Deulofeu är en större talang, rafinha har inte något speciellt som inte barcas andra mittfältare har.
Barcelona LeoMessi
1/9/2014 23:18
vem hade ni valt att ha kvar om ni hade fått välja mellan rafinha och Deulofeu?
Postat via SvenskaFans-appen
EliCule
1/9/2014 23:18
Skit i Real.M och Ronaldo

Jag hoppas att Messi inte startar mot Atletico, han har precis kommit tillbaka från långskada och Madridlagen är kända för sina grisforboll och skada spelare.
Senast igår fick jag hjärtattack några gånger när Messi gjorde konstiga min och jag trodde att han hade skadekänningar.

Neymar-Cesc-Alexis/Pedro och Messi kan gärna hoppa in i andra beroende på matchbilden.
Barcelona Neymar N11
1/9/2014 23:17
Kan inte MOD göra en ny forum regel att om nån snackar om Ronaldo eller jämför honom med Messi blir spärrad på en gång.
Barcelona KarmaIsAKaranka
1/9/2014 23:17
Ronaldo gör en superdykning i hopp om att tvinga FIFA skapa ett pris vid sidan av Ballon d'Or så att han också kan vinna lite individuella priser. Priset ska heta:

Ballon d'Aqua
Barcelona Leo y Cesc
1/9/2014 23:16
Carles Puyol. Vem är du att bestämma vad folk ska diskutera?
Barcelona westinho - Sergio #16
1/9/2014 23:15
Kan alla snälla sluta skriva om Cristiano? Herregud vad jobbigt det är att läsa allt skit om honom. Vi vet att han inte är lika bra som Messi, sluta påpeka det. Han vinner guldbollen, kul för honom, move on.
Barcelona Barcelonistas
1/9/2014 23:15
buga för Ronaldinho

Fint nick hade han dock, men det nicket gjorde han enbart för att förringa Messis storhet, hur tragiskt är inte de?
1/9/2014 23:14
@enkos:

Vad är syftet med ditt inlägg seriöst lägg ner. Alldeles för mycket Ronaldo snack här inne är ni beroende av honom eller vad?
Barcelona KarmaIsAKaranka
1/9/2014 23:14
ÄNTLIGEN blev marängtrollet "Buga för Ronaldinho" spärrad. Härligt!
Barcelona !Sergio_ Busquets!
1/9/2014 23:13
enkos

Tap-in passen kom aldrig.
Barcelona enkos
1/9/2014 23:12
Messi behövde 24 min på sig för att göra 2 mål, stackars Ronaldo spelade hela 94 min utan att göra mål...
Barcelona Capitan \(^.^)/
1/9/2014 23:09
Well... that escalated out quickly
Barcelona LeoMessi
1/9/2014 23:07
Buga för Ronaldinho (Barcelona) Jag kommer Nobelpriset nu när jag har upptäckt att du är den felande länken
Aléx
Edit..han blev spärrad. Tack mod!
Barcelona FCBlaugrana
Skräppost.
Mod
1/9/2014 23:06
Ronaldinho the original

Jag råkade radera ditt senaste inlägg. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det! /Mod
Barcelona Barcelonistas
Varför tar mods bort mina inlägg men har kvar de här trollets?
Barcelona Andreas - Kirsch
Well, someone got abused as a child...
Mod.
1/9/2014 23:05
"Buga för Ronaldinho" har blivit spärrad. Jag har raderat ett par av hans inlägg och några av era som har svarat. Anledningen till detta är att vi vill hålla forumet rent. Hoppas ni förstår!

Bona nit.
Barcelona FCBlaugrana
1/9/2014 23:05
Skräppost.
Barcelona FCBlaugrana
1/9/2014 23:02
Bra.
Barcelona Leo y Cesc
1/9/2014 23:01
Fyfan va äcklig filmare
Barcelona FCBlaugrana
1/9/2014 23:01
@Buga för Ronaldinho:

Senast jag kollade skytteligan i La Liga (igår) låg både Pedro & Alexis före en viss Benzema.
Barcelona LeoMessi
1/9/2014 22:56
Buga för Ronaldinho (Barcelona) Jag är inte den enda som har uppmärksammat dina inlägg här. Och nej benz har inte gjort fler mål än alla våra anfallare, hur gärna du än vill tro på det.
Barcelona Barcelonistas
1/9/2014 22:55
Buga för Ronaldinho - men du får orgasm för Real Madrid spel som fungerar bättre än ett sömnpiller?
Annons: