/spanien/barcelona/forum/6604.aspx/spanien/barcelona/forum/6604.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Acrobat
2013-11-06 21:36
Visst förstärker Neymar, men straffen är solklar! Abates hand är på fel ställe...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Puyol El Capitano 5
Straffen tycker jag är solklar Abate ska inte ha sin hand på Neymars axel.

Andra målet är billigt, riktigt billigt. Ser ut som solklar offside på reprisen.

Xavi, helt ärligt jag kommer älska honom till döds men det är ju helt jävla uppenbart att han hellre vill hålla i bollen än att slå bollen i djupled. Det är fan inte bra för hälsan att se sånt hav bakom milans backlinje och han passar bollen i sidled när både Neymar och Alexis gör fantastiska djupledslöpningar.

Iniesta vet jag inte längre vart jag har honom. Idag blixtrar han till men det är inte godkänt, det är alldels för långt ifrån och så har det sett ut alldeles för länge. Det är dags att han börjar värma bänken och att man ger andra spelare chansen. Jag ser gärna Sergi Roberto men tror inte Tata vågar... ja men låt Song spela i så fall!
Barcelona cules4life
Vad händer med vår Messi han börjar försvinna... Neymar tar över mer och mer.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-11-06 21:35
Ut med Xavi och Iniesta. Visserligen har de kvalitet framåt men de är ett enda stort hål bakåt. Det är busenkelt att spela sig förbi vårt mittfält. Kommer man förbi ett mittfält på den här nivån är alla lag farliga oavsett namn på spelare. Det är där vi är svaga: på mittfältet när vi är utan boll (och oftast under omställning).
Barcelona Neymar - Messi - Alexis
Hur har Messi gjort mer straffmål än Ronaldo? Har nötterna också blivit blinda eller?
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
@Canaletes:

Hahaha. Guld!
Äkta Cule
Jag är mycket väl medveten om att man inte får citera inlägg, men kunde ändå inte låta bli att visa några inlägg ifrån Milans-forum...

Namn: *Capocannoniere*  
änt: 2013-11-06 21:23

"Vad är det för sjuka människor som håller på uefalona?"

Namn: Milan nel Cuore 
Sänt: 2013-11-06 21:15

"Vad ska man förvänta sig från serber egentligen, förstår inte hur uefa tänker när man låter en serb döma den här matchen."

Coach Pep,
Hur fan kan Milan ha kvalificerat sig till CL med denna fotboll? Tänk om vi hade fått möta Fiorentina istället som egentligen skulle tagit Milans CL plats. Vilka fantastiska matcher det hade blivit. Därför jag blev så avundsjuk på Real Madrids grupp. Vem fan orkar möta Milan.. Tråkigaste laget. Seriöst alltså, känns som att vi möter ett bottenlag i La Liga så som de spelar. Värre t.o.m. Vafan gör dom i CL??
Barcelona Canaletes
2013-11-06 21:34
Gissa till vem Piqué tillägnade målet? :P
Milan! (hans son)
Barcelona ElTriplete
2013-11-06 21:31
Rätt dålig halvlek. Billig straff och uselt av linjedomaren som ej såg offsiden. Men men.. 2-1 ledning helt godkänt.
Barcelona Rambla~
Fattar inte varför Pique ska ut ned foten där? Och Alves positionsspel, hur kan han släppa Kaka så fri? Aja, lika bra det. Vår 2-0 borde ändå inte fått ske. Milan borde haft frispark innan Neymar fick sin. Neymar klättrar lite på Polis rygg precis innan.
Barcelona NoGo™
Ut med både Xavi och Iniesta då de inte gör någon nytta alls, de går o spelar fotboll. Det hjälper ju inte att de vägrar slå längre bollar på djupet, både Neymar och Alexis tar väldigt bra löpningar men får de bollen? Nej!
Barcelona Occi
2013-11-06 21:30
Åter usel jävla fotboll.. Förstår att det inte är lätt att spela mot bussar men vad fan gör dem på träningarna egentligen? Så otroligt många felpassningar och mottagningar som vi missar när vi närmar oss målet. Löjligt dålig av hur bra det hade kunnat vara eftersom vi ändå för spelet fint och kontrollerar matchen.
Barcelona Barcelonistas
2013-11-06 21:30
Vi bör spela mycket bättre än vad vi gör men samtidigt vi är inte det gamla Barca längre.
Barcelona ThereIsOnlyOneMessi
2013-11-06 21:29
Vi har nästan lika dåligt försvar som Man City.
Snyggt mål av Pique förresten.

Ingen straff och offside på andra.
Domarna har spelat på oddset :P
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
Flippar ur om vi inte vinner när vi äger matchen så
Barcelona Júnior.
Halvtaskigt ingripande av Pique där. Bara att skicka ut bollen via kortsidan egentligen.

Annars är det en bra halvlek tycker jag. Vi behöver däremot bli effektivare.
Barcelona B-Guden
2013-11-06 21:28
Anledning till att vi inte skapar något är Iniesta och Xavi, dom styr spelet alla andra vill skapar chanser men, nej dom vill hålla iden, och så är passningstempot så lågt att Milan joggar sig till sina positioner.

Nää hade varit mycket roligare på och kolla ifall Cesc och Den förlorade sonen Thaigo spelat idag
Barcelona Zamboza
Pique självmål igen. Sist var det mot Bayern.
Barcelona jawwa
Asså riktigt dålig halvlek tycker jag. Det är hav bakom milans backlinje, trots det gör iniesta o xavi inte en enda genomskärare. Sorgligt nog så försöker dem inte ens.
Barcelona Acrobat
2013-11-06 21:27
Bra kontroll på matchen, men fruktansvärt dålig fart i benen på samtliga! Det är rena rama gåfotbollen. Hade vi bara höjt bolltempot och förbättrat rörelsen så hade vi slaktat dem.
Barcelona Canaletes
Madridismon första riktiga glädje av historiens största flopp.

Framspelningen till 2-1 reducering. Helt klart värt ca$hen!
Tiki-Taka
Fy fan vad ruttet !!!!!!
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
Jävla förbannade skit . Blir så färbannad
Barcelona LeoMessi
Grejen är att när vi misslyckas med första pressen så är det många som joggar hem istället för att spurta
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
Så fort stackars Pique bygger upp lite någorlunda självförtroende. Gör han 1 tabbe och sänker sig sj.
Barcelona NoGo™
2013-11-06 21:26
Jävla flyt alltså!
Barcelona Barca Barca
Du behövde inte det där Pique. Vi e totalt värdelösa när milan kommer in i straffområdet känns som om de skapas lägen direkt.
Barcelona Andresito
Jävlar vad mycket vi får med oss av domaren, det är inte på det sättet man vill vinna.
Barcelona Vampíro
Piqué din pajas!
Annons: