/spanien/barcelona/forum/6601.aspx/spanien/barcelona/forum/6601.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCBlaugrana
2013-08-13 17:48
Tottenham have made an approach for Spain Under-21s international Marc Bartra of Barcelona. (Goal)
Barcelona Dongou & Bagnack
2013-08-13 17:33
Sorry för felet, skriver från iPhone
Postat via SvenskaFans-appen
2013-08-13 17:32
Nån i Chelsea forum kallade Samuel Eto'o för avdankad anfallare OMG säger jag bara, tror inte killen har koll på vem lejonet är på riktigt, jag menar har man Torres som gör lika många mål per sasöngn som Pique ska man hålla tyskt med att kritisera andra anfallare. Jag hoppas verkligen att Eto'o inte går dit, för jag vet inte hur jag skulle reagera när jag gör mål för de (avskyr verkligen detta lag, dessutom bruka jag bli glad när lejonet gör mål.
Barcelona koeman92
2013-08-13 17:30
Det culé sa.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-08-13 17:15
Puyol - Luiz

Så hade jag ställt upp.
2013-08-13 17:13
Ifall Barca värvar D.Luiz. Hur skulle ni köra i en viktigt Champions League match, om Puyol är också friskt och tillgängligt?
Barcelona Gio Style
2013-08-13 17:01
L.A.M Nr 10
What? Nästan lika gammal som dig?
Är du född 97 då? Då reggade du dig här när du var 12?

Kudos i sånt fall, alltid upplevt dig som något äldre :)
Barcelona Hetfield
2013-08-13 16:51
Man märker hur inkompetenta och idiotiska styrelsen är när de behöver ha ett möte för att avgöra ifall de vill ha en mittback. Ha ett möte ifall ni ska andas nästa gång.Jag tar hellre Sakho för en mindre summa än en David Luiz för en gigantisk summa
Barcelona Diar Shekha
2013-08-13 16:49
@barcastuff: There has been decided in today's meeting that Barcelona will continue to try to sign a centre back in the summer transfer window. [ser]
Barcelona Deulofeu
2013-08-13 16:49
Byter snabbt ämne

There has been decided in today's meeting that Barcelona will continue to try to sign a centre back in the summer transfer window.

Go Sakho!
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-08-13 16:48
Smogen

Trodde det var till 2014 men tydligen inte då. Då är det lite mindre chans att han lämnar såklart, hade nästan varit konstigt om han inte skrivit på nytt kiontrakt med mindre än ett år kvar.
Barcelona Deulofeu
2013-08-13 16:48
Vilken yngling tror ni kommer få sitt stora genombrott i år som Isco fick förra året?

Vadillo Betis kankse?

Rafinha?

Torrea Atletico Madrid?
Barcelona Deulofeu
2013-08-13 16:46
När vi ändå ärinne och pratar ungdomar snart kommer nog vi att få se nya Zidane i Madrid han håller till i deras juvenil a -lag liksom sin far är han tvåfotad och 186 cm lång... Han heter dock Enzo Fernandez ( på pappret) för att hålla klåfingriga scouter borta.Läs Wenger...

Att han kommer bli en storstjärna är väl ganska troligt med dom generna och efter att ha skolats i Madrid.

Frågan är om han väljer Frankrike eller Spanien.

Han är inte omöjligt att vi får se i la liga redan i år med Zidane som andrefiol ...
Barcelona el Flaco - Me, Myself and I
2013-08-13 16:38
Deulofeu/

Ja det var förmodligen därför han reste till Rom. Var dock rädd att det kunde finnas en klausul där det stod att Messi var tvungen att spela x antal minuter i vänskapsmatchen mot Italien. Hur som helst är det viktiga att han snart är tillbaka i Barcelona.
Barcelona Deulofeu
2013-08-13 16:35
el Flaco - Me, Myself and I

Men visst är det skumt att Messi följde med i första lägen alla visste ju att han var skadad.Kanske ville träffa påven och få lite flygpoäng...

Pique är ju avstängd sedan sitt röda mot Brasilien så han kommer inte delta i nästa träningsmatch vilket gynnar oss då han är vår enda mittback...

Xavi kommer nog inte spela så mycket träningsmatcher i år.
Barcelona el Flaco - Me, Myself and I
2013-08-13 16:33
Skönt att Messi återvänder redan idag till Barcelona och slipper spela matchen mot Italien. Stör mig på dessa vänskapsmatcher precis innan ligastarten, spelarna behöver förberedda sig inför en lång säsong och inte åka flera mil för att lira en massa jippomatcher. Värst är det för det spanska landslaget, som vanligt. Tur att vissa som Xavi, Busi och Piqué slapp åka med.
Barcelona Deulofeu
2013-08-13 16:32
Smogen jo det har han!
Barcelona Deulofeu
2013-08-13 16:29
L.A.M Nr 10 Tack är sjukt intresserad av ungdomsfotboll vi snackar sjukt... Finns inget större när en spelare som gått hela vägen debuterar och etablerar sig i a-laget.

Jag kommer ihåg när vi hade en spelare som hette Haruna Babangida i b-laget någon som minns honom?

Han var en talng utöver det vanliga vars karriär inte riktigt gick som man trodde...
Barcelona Smogen
2013-08-13 16:25
Har inte Ronaldo två år kvar på kontraktet?
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-08-13 16:23
Deulofeu

Dina kunskaper om Barca B är faktiskt riktigt imponerande. Älskar när du kör dina långa inlägg om alla spelarna och man varje gång lär sig något nytt, fortsätt med det!

Den här Sanabria verkar sjukt intressant. Född 96 alltså. Fan vad läskigt när talangerna det snackas´om nästan är i ens egen ålder.
Barcelona Deulofeu
2013-08-13 16:22
Nästa säsong ryker Reals målrekord så det dånar om det inte omöjligt att både vi och dom slår det!

Neymar i laget innebär väl ungefär 15 mål extra!
Barcelona Deulofeu
2013-08-13 16:17
Har han bara lite is i magen kan han ju få precis hur mycket som helst samt nästan helt välja nästa klubbadress!

Tänk er vad PSG och Man City skulle kunna erbjuda för löner och övergångsbonusar!

Barcelona Deulofeu
2013-08-13 16:15
Gabriel ok din åsikt.

Jag skulle nog kunna gilla att ha honom i laget.Men så länge han inte är hos oss alltså för alltid kommer man ogilla honom ha ha.

Men en Figo skulle vara häftigt utan övergångssumma! För att Rosell ska få lite anseende tillbaka.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-08-13 16:14
Annars så är det faktiskt rätt spännande med Ronaldos kontrakt. Det är bara ett år kvar ändå, i januari får han tex förhandla med andra klubbar. Riktigt stora stjärnor brukar alltid lämna för mycket pengar eller förlänga sitt kontrakt ett bra tag framöver ett bra tag innan kontrakstiden går ut. Om Ronaldo lämnar som bosman så skulle det vara ett rejält långfinger till hela klubben Real Madrid och speciellt Pérez, och det är klart att han skulle höjas lite i mina ögon då:). Han verkar vara en arrogant person och det är ingen jag gillar men det är trots allt främst för att han spelar i Real man ogillar honom, lämnar han den klubben och inte visar några känslor mot dem, ja det hade vart kul.
Barcelona Deulofeu
2013-08-13 16:13
Någon som inte tror att Messi vinner assistligan i år med Neymar i laget?

Han borde haft 10 ass till förra året minst om Sanchez,Pedro och Villa levererat lite mer Fabbe brände en del lägen med...

Alla ser bättre ut än förra året samtidigt som Neymar anlänt mumma!
Barcelona Gabriel
2013-08-13 16:11
Deulofeu

Håller absolut inte med om att tanken att se Ronaldo i Barcelona är kittlande, vill aldrig se honom i mitt Barça.
Barcelona Deulofeu
2013-08-13 16:11
L.A.M Nr 10 men det är kul att leka med tanken för övrigt finns det ingen spelare jag ogillar som Ronaldo samtidigt som man respekterar stora delar av det han gör!

Bara att tacka och ta emot Messi har honom att tacka för många av hans rekord!
Barcelona Deulofeu
2013-08-13 16:09
Ronaldo gör helt rätt han sätter rejäl press på sitt lag ska de värva Bale som ersättare eller ska de spela båda två?

Tröja nummer 7 ledig i Man u.

Mendes en slug herre och Ronaldo är pengakär och hans hem anses ju vara i Manchester.

Tycker nästan de har större problem än oss som "saknar en mittback"
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-08-13 16:08
Kan delvis hålla med om att Ronaldo mognat en del de senaste åren. Det är vissa saker man beundrar med honom som tex hans målmedvetenhet. Dock hade det aldrig funkat med de två i laget. Tror ni någon av dem hade viljat vara nummer 2? Båda två är sjukt ambitiösa och det är bara bäst som gäller, att Barca vinner titlar men att Messi gör 5 mål mer i ligan, avgör CL-finalen och vinner guldbollen hade tex aldrig gått hem hos Ronaldo, och såklart inte tvärtom heller.

Äh, kommer verkligen aldrig att hända så det är ingen idé att ens spekulera. Vi har Messi nu och vi har Neymar för en förhoppningsvis lång tid framöver. Världens bäste nu och världens bästa om fem år. Det räcker så.
Barcelona Deulofeu
2013-08-13 16:08
Gabriel Det är givetvis inget jag tror på knappt hoppas på men en knäpp på näsan utan dess like vore det!

Lägg ned det där med wake up det förstår du väl också att det varken skulle fungera eller ske men håll med om att tanken är kittlande.

Hur många har inte spelat fifa med Ronaldo-----Ibra -----Messi jag har det iallafall och sett till att Messi alltid gör flest mål tar straffarna osv ; )
Annons: