/spanien/barcelona/forum/6590.aspx/spanien/barcelona/forum/6590.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-08-15 03:51
@barcastuff: Atletico Mineiro centre back Rever (28), who was part of Brazil's Confederations Cup squad, has been offered to Barcelona. [rac1]
Barcelona Canaletes
2013-08-15 02:23
Det kommer bara upp en massa bilder på dörrar när jag googlar "Puerta" :S
Barcelona Canaletes
2013-08-15 02:16
@Dr. Pep:

Men herregud... Älskar folk som ska leka besserwisser men som själva har fel. Tack för att du gjorde min morgon iaf :)
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-08-15 02:10
Ronaldinho: "At Barça, I often had sex the night before a game. It wasn't a problem, the opposite. I arrived happier at the game." [playboy]

Haha men din jävla legend!
Barcelona Rambla~
2013-08-15 02:10
Hur många mål gjorde Navas förra säsongen? Inga alls va? Hur många gjorde Tello nu igen efter minimal speltid? Folk borde kolla fakta innan de öppnar käften. Sen skiter jag fullständigt i hur mycket bättre Navas är i spelet när han inte klarar av att vara effektivare så det utmynnar i mål. Folk kan fortsätta att skratta åt Tello om de vill och göra sig själva till åtlöje. Medan han fortsätter att göra sina mål och assist varje säsong. Hans ojämnhet och mindre bra insatser som kommer finnas kvar kan jag leva med.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Shanghai - Gerardo "Tata" Martino
2013-08-15 01:55
Pep #4 Jo, visst har de flesta topplagen en hel del landslagsspelare, men det är ändå häftigt. Just det, jag glömde Dongou. Han vill jag verkligen se i år och hoppas att han får speltid i början av CdR. Det är liksom bara lyxproblem för Tata.
Barcelona Pep #4
2013-08-15 01:46
Shanghai

De flesta topplagen har landslagsmän i deras trupp. Så det argumentet håller inte. Men däremot håller jag ändå med dig om att vi har en stark anfallsupsättning inför nästa säsong. Det gäller bara för Tata att starta med de spelare som är i bäst form då jag inte gillade att Tito gav en spikad plats till Pedro gång på gång utan att prestera. Konkurrens ger bättre resultat så är det bara.

Cesc samt Dongou kan båda backa upp Messi när han är skadad/behöver vila. Två helt olika spelartyper som även är viktigt för oss. Att Alexis även kan spela centralt är viktigt med då det också ger en annan slags bredd till truppen.
Barcelona Shanghai - Gerardo "Tata" Martino
2013-08-15 01:34
Snacka om att vi har möjligtvis i detta nu bästa anfallsuppsättningen i världshistorien någonsin? 5 landslagsspelare. Tello, Messi, Pedro, Sanchez och Neymar. Jag hoppas att alla presterar denna säsong och Tello gör upp om vänsterkanten och ger Neymar konkurrens.
Barcelona Júnior - Culé hasta la muerte
2013-08-15 01:31
Meanwhile in Manchester - desperationen om en mittfältare ökar och man gör ett fjärde försök i att värva in Cesc. Budet ligger på hela €47m, enligt "telegraph"...
Barcelona Dongou & Bagnack
2013-08-15 01:24
Hahahahaahhahahahahhaahjhahahahaha I puertan är man förbannad för att Isco inte spela idag.
Barcelona Zibarca ~ Hakuna maTata
2013-08-15 00:50
@tarrak - Oh-Oh-Oleguer:
Tack! Och det betyder dörren till solen. :) Alltså var jag inne på rätt spår.
Barcelona tarrak - Oh-Oh-Oleguer
2013-08-15 00:42
Madrids forum är inte döpt efter fotbolsspelaren, utan Puerta del Sol, platsen där Madrid firar sina titlar. Kan i och för sig förstå er som missat detta, då det inte händer så ofta nuförtiden. :)
Barcelona Barcelonistas
2013-08-15 00:40
Hakuna MaTata - La Puerta, så var det ja, därav att jag kallar det för La Puta!
Barcelona Zibarca ~ Hakuna maTata
2013-08-15 00:35
@Dr. Pep:

Vart säger det att La Puerta kommer från fotbollspelaren Puerta?

Annars så betyder La Puerta - Dörren!
Barcelona Barcelonistas
2013-08-15 00:33
Dr poop- lugna dig nu så du inte spricker, Puertan kan stå för många olika saker så som "Puerta del Sol, osv.
Barcelona GizaFibonacci- 1
2013-08-15 00:22
Barcelona Dr. Pep
2013-08-15 00:07
Till er som skriver "La Puta" borde googla Puerta innan ni spyr ut er en massa skit.

Pinsamt!
Barcelona Barcelonistas
2013-08-15 00:03
Zick9 - dom lider av mindervärdeskomplex flera av dom ville tom att Spanien skulle åka ut i Vm 2010/Em2012 bara för att det var så många Barcelona spelare med i elvan. Jag har inget emot Real spelarna när dom har på sig den Spanska tröjan för då representerar dom stolthet och något som är fint. Det är när dom tar på sig de där toalettpappret som man börjar hata dom igen.
Barcelona zick9
2013-08-14 23:54
Det roliga är att VdB har vunnit VM och EM för att inte nämna ligan och CL ett antal år tidigare. Kan man verkligen kritisera en tränare som lett sitt landslag till VM- och EM-guld de två senaste stora mästerskapen? Puertan skämmer ut sig bara, tyvärr...
Barcelona Barcelonistas
2013-08-14 23:48
Capitan - ignorera vad fjollorna säger låt dom snacka skit vi är regerande mästare det är det som spelar roll.

Eller det faktum hur vi dominerat, 4 liga titlar på 5 säsonger :).
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-08-14 23:47
Jag förstår liksom inte? Vad var det Tello gjorde som var så dåligt att alla i Puertan flippa???
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-08-14 23:44
Jag vet att man inte får klistra in inlägg från La Puta... men det här är fan droppen Namn: Mesudine Zizil Sänt: 2013-08-14 21:51 Glöm Isco, hur fan kan Tello gå före Jesus Navas? Aja, vi får hoppas på att Del Bosque fortsätter på den inslagna vägen, jag har inget emot att Spanien åker ut med huvudet före i ytterligare en turnering. Ska Tello som inte kunde utföra en enda vettig aktion i ett totalt överlägset U-21 lag prestera på seniornivå? Helt ärligt så är det rätt drag att få in en sådan spelartyp i detta sidledsrullande Spanien. Men det måste ju vara en spelare som är bra på det han gör. Navas skulle kunna pensionera sig från fotbollen i 5 år och ändå komma tillbaka bättre än Christian Tello.
Barcelona Deulofeu
2013-08-14 23:39
Arbeloa kapten loggar ut suck...
Barcelona NoGo™
2013-08-14 23:34
Här har ni den!
Barcelona Barcelonistas
2013-08-14 23:33
Vad har mupparna att säga nu inne i La Puta angående Tello?:).
Barcelona NoGo™
2013-08-14 23:23
Snygg assist av Tello!!! 2-0, Cazorla.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-08-14 23:20
Mäktig bänk Holland har i trion Kluivert,Van gaal,Danny blind :P
Barcelona Dongou & Bagnack
2013-08-14 23:11
Jag har också undrat varför många lag inte är ute efter Subotic. Tror inte han skulle kosta mer än 25m. Tycker han e så lugnt i sin spelstill, och som någon annan sa han skulle kanske passa oss bättre än Hummels, jag menar han skulle säkert städa efter Pique och få han att se ut den Pique vi hade 2008-2011.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-08-14 23:09
Rambla~ Du har en poäng, vi har redan sådan back i Pique det slog mig precis att så där passiv som Hummels var vid 2-3 målet har vi sett Pique agera. Jag har inte tänkt så mycket på Subotic av den enkla anledningen att han inte varit ett hett namn för ledningen, men precis som du säger täcker han väldigt mycket bakom Hummels vilket gör att dem fungerar väldigt bra ihop. Tragiskt att vi inte har en ledning som tänker till och verkligen hämtar in spelare som täcker pusselbiten vi fortfarande inte täptt igen :/
Barcelona Rambla~
2013-08-14 23:03
Ride_The_Big_One(6) Hummels har fina egenskaper och speciellt bra fötter det förnekar jag inte men jag är ändå inne på Valdés linje. Det är Subotic som gör Hummels riktigt bra. Han är väldigt bra defensivt och täcker upp väldigt mycket av Hummels missar. Jag hade faktiskt valt honom före tysken till Barça.
Annons: