/spanien/barcelona/forum/6588.aspx/spanien/barcelona/forum/6588.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kingrodrigues
2013-12-02 01:23
Fuck den där hunden Toni Sanabria. Vill han inte stanna o kriga, fuck han!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-12-02 00:59
Barcelona B forward Toni Sanabria (17) has reached an agreement with Roma. He could join the Italian club in January. [cope]
Barcelona grande jw
2013-12-02 00:43
ElTriplete

Det är alldeles för mycket gullande i den här klubben. Det är det som är problemet. Pep eller Mourinho hade satt Mascherano på läktaren i 10 matcher efter en sådan här match.

Spelarna i vår klubb har inte ens någon fotbollsglädje kvar. Iniesta har tappat magin totalt och ser livrädd ut. Du kan göra dåliga insatser vecka in och vecka ut, det är ingen som bänkar dig ändå eftersom du avgjorde en VM-final för typ 3 år sedan och har en legendstatus i klubben. Tro fan att dom blir mätta och omotiverade när det inte finns någon konkurrens överhuvudtaget.

Ta Xavi som exempel. Han är helt hjärntvättad och tror att han kan skjuta frisparkar och kliver fram som värsta chefen på varje frispark för att sedan skjuta dom åt helvete. Hade någon yttrat sig och gett honom lite kritik istället för att gulla med honom så kanske Neymar fått stänka in en frispark eller två och haft ett helt annat självförtroende i nuläget.

Och sedan tycks du som är arga på oss kritker glömma att spelet har sett värdelöst ut i flera månader. Våran fina resultatrad med 40 poäng är ett stort luftslott som håller på att avslöjas. Mot Granada vinner vi med 4-0 som på pappret ser ut som en överkörning men spelmässigt var vi lika dåliga som dom. Vi har haft tur i så otroligt många matcher. Vi hade likaväl kunnat ligga 10 poäng bakom Atletico idag. Hade du varit lika positiv då också?
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-12-02 00:41
Hahaha, Barca leder fortfarande ligan och CL gruppen. Messi är skadad, Valdes är skadad. Andas fan.
Barcelona -SAMI-
2013-12-02 00:33
Man kan inte alltid vinna.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-12-02 00:33
Bästelona

Jag håller med dig att Juntan Rosell och hans hyenor är grunden för vårt förfall. Vad jag inte håller med dig om är nog sponsorn vi har på brösten...

Nu får du lugna ner dig. Det är helt naturligt att vi spelar så här när vi missbrukar spelare som Masken och Fabregas. Lägg till att Xavi vägrar tro att han inte håller längre, Iniesta som vi inte känner igen... Jag orkar inte upprepa samma sak som alla upprepar.

Synd att Tata inte har bollarna att bänka Xavi, eller mittbackarna och ge chansen till Song, Roberto, Barta och någon yngling som yttern ställer för Pedro.. Va

Vi måste komma ihåg att allting har sitt slut. Det finns ingen lag historian som vinner och vinner och vinner. Vi måste sjunka till botten för att komma igen..Tiden får utvisa hur länge det tar..
Barcelona ElTriplete
2013-12-02 00:25
grande jw Haha, du och massa andra skämmer bara ut er. Jag är själv inte nöjd med förlusten men ni överdriver verkligen. Till och med vissa i Puertan erkänner att Barcas första halvlek var bra och att vi spelade bra. Ta en titt på hur forumet såg ut vid halvlek typ. Andra var inte lika bra, visst. Men det ger er ändå inte anledning till att såga sönder laget totalt och påstå att vi var skitdåliga under 90 minuter. Så jävla katastrofal match var det inte. Tänk även på att vi har massa spelare borta och att Bilbao är obesegrade hemma. Mot Ajax var vi helt uddlösa men idag rullade vi bra för det mesta. Tänk om ni hade förälskat er i Milan och fått genomlida det de fått göra den här och förra säsongen. Eller Madrid som inte vunnit CL på mer än 10 år. Kan ta upp fler exempel men ni förstår min poäng. Ibland är vi alldeles för bortskämda. Vi är fortfarande ligaledare och jag är säker på att vi kommer rycka upp oss. Mot nästa match!
Barcelona Bästelona
2013-12-02 00:23
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Vem i helvete skyller på Qatar? Helt seriöst!? Jag sa att vi är som vilken klubb som helst efter vi valde att ha Qatar Foundation på bröstet, och innebörden av ordet Mes que un club försvann samma sekund. Allt detta tack vare Rosell. Jag kritisera Rosell, inget annat. Snälla, läs ordentligt! Ja jag är sur för vi förlora så jag blir en bitterfitta mot dig när du är ute och cyklar.

Jag anser att det är Rosells fel att vi har gått ner oss sen Guardiola stack. Även sista säsongen med Pep var sämre än vad vi var vana vid.
Barcelona Neymar N11
2013-12-02 00:20
Vissa av er brukade klaga på att det är dagis nivå på puertan men förnärvarande håller vår forum ännu värre, väx upp. Märker att vissa har börjat heja på barca sen 2009. Vi kan ju inte vinna match efter match, idag spelade vi betydligt bättre men saknade effektivitet. Vi kommer tillbaka till vinnarspåret igen. Visca barcaa
Barcelona grande jw
2013-12-02 00:18
@ElTriplete:

ElTriplete

Ta och kamma dig nu förfan. Överdriver!? Jag vet inte om du är medveten om det men en fotbollsmatch varar i 90 minuter. Vi hade TVÅ skott på mål under hela matchen. Våra spelare tjänar otaliga miljoner i veckan och kan inte ens fullfölja en match på 90 sketna minuter? Träningarna är lika intensiva som min mormors promenad med rullatorn och när det vankas match så kan man varken pressa eller springa utan boll? Jag är så jävla förbannad och det är inte rätt tid att vara förlåtande med massa skitsnack.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-12-02 00:16
@Bästelona:

Var inte sån Bitterfitta mot mig nu bara för att Barca förlorade..

Jag förstod inte hur du kan skylla på Qatar för att vi har förlorat mot Ajax och Athletic Bilbao...
Ronaldinho the original
2013-12-02 00:15
Alla som inte vill se Fabregas i nr "9" rollen så har jag dåliga nyheter. Det sägs att Neymar har för många gula kort så han missar matchen mot Villareal. Då tror jag att Fabregas kommer spela som anfallare, om inte Tata vågar ställa upp såhär: Pedro-Sanchez-Adama.
Barcelona FCBlaugrana
2013-12-02 00:10
Barça never won this season wearing their away kits: Loss: Bayern , Athletic . Draws: Atlético , Osasuna , Milan
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-12-02 00:09
Andres Du sa mina ord :-) Även skribenten ifråga har säkerligen gråtit blod över Ikers val förra säsongen, idag är man motsatsen. Hycklare är bara förnamnet, gris är efter.
Barcelona Andreas-
2013-12-02 00:06
Haha en på puertan tycker Ribery är världens idiot som går ut o kritiserar Sakho för att denne uttalat sig om att Ronaldo förtjänar ballon d'or. Ronaldo skapade tidernas kaos i Real när Iker röstade på Ramos som nummer ett förra gången priset delades ut.
Barcelona ElTriplete
2013-12-02 00:04
Hahaha det är fan sjukt vad ni överdriver. Martino har helt rätt i det han säger. Våra första 45 var riktigt bra och med lite flyt hade vi haft en ledning.
Barcelona Canaletes
2013-12-01 23:57
En gång till. Översättningen är fel men visst håller ändå med att hans uttalande är under all kritik. Han gav självkritik till laget.
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-12-01 23:54
vi har pekat på alla deras fel redan. Finns inga fler fel att påpeka längre. Är problemet att de försöker leva upp till Guardiolas tid? Är problemet Messi frånvaro? Vi hade samma problem med Messi stundtals. Är det viljan, Mättnad, taktiken eller spelarna. Neymar, är som dag och natt i Brasilien jämfört med FC Barcelona och Alexis likaså. Är det Fabregas som falsk 9a eller är Xavi slut? Vi är i en mellanting av att spela tiki taka utan fantasi och ligga lågt för att kontra.
Barcelona Occi
2013-12-01 23:51
"Martino: "The first half was our best first half this season, but sometimes it's your turn to lose." #fcblive"

Möjlig Repost.

Tata ser inte ut att ha några högre krav på detta lag som för några år sedan vann allt och alla och spelade en fotboll från en annan galax. "The first half was our best first half this season" Jag är fucking mållös. Gubben ska fan ut direkt jävla sopa man blir så sjukt förbannad på dessa idioter i ledningen som anställer allt och alla.
Barcelona grande jw
2013-12-01 23:49
ElTriplete

Det är ju väldigt kul för dig att du lever i din lilla drömbubbla. Jag önskar jag kunde göra detsamma men tyvärr sitter jag här i verkligheten och har nyss bevittnat Barcelonas två sämsta matcher på flera år Deprimerande minst sagt. Tänkte starta mitt playstation nu och avsluta kvällen med att fullständigt köra över Athletic Bilbao på FIFA nu. Kanske lindrar smärtan för tillfället.
Barcelona Bästelona
2013-12-01 23:46
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Kul att du är läskunnig.
Barcelona enkos
2013-12-01 23:44
Aftonbladets stora Barca journalist hatarna nämner så klart inte ett ord om den uteblivna utvisningen på Bilbao spelaren vid ställningen 0-0.. Men samma hatare skriver högst upp så fort det händer saker som gynnar Barcelona...
Barcelona Rey del Blaugrana de Barcelona
2013-12-01 23:44
Vi möter Cartagena borta på fredag. Enligt läckage inom gruppen avvisera Martino samma lag som mot Bilbao. Fan också nu rök Copa del Rey titeln.......
Barcelona Canaletes
2013-12-01 23:40
Tata sa inte det var den bästa utan en UTAV dom bästa. Jag hörde den själv.

Men va fan spelar de för roll. Skitmatch ändå. Så jävla besviken jag är...
Ronaldinho the original
2013-12-01 23:39
ElTriplete (Barcelona)
Ronaldinho the original
2013-12-01 23:38
Sluta med marijuana........
Barcelona ElTriplete
2013-12-01 23:33
Jag kommer få mycket skit för det här men helt ärligt såg det inte särskilt dåligt ut idag. Är nöjd med hur alla presterade. Vi spelade oss ur tuffa situationer retfullt enkelt och bjöd på skönt lir flera gånger under matchen. Största minuset är dock att Neymar inte kan avsluta för ett öre och att vi skjuter alldeles för lite. Jag accepterar självklart inte förlusten men ni borde lugna ner er lite..
Barcelona Occi
2013-12-01 23:33
Slutade alltså precis som jag trodde innan matchen. Detta är ingen tillfällighet. Vi kommer tappa ligan totalt. Bäst vore att ledningen redan nu börjar tänka på nästa säsong och ersätta sopan Tata. Pep Guardiola hade aldrig haft spelare som Sergi Roberto och Bartra på bänkten med tanke på hur våra ordinarie mittfältare och mittbackar spelar just nu. Vi har tappat så otroligt mycket spelmässigt sedan Tata tog över. Vi kan inte ens skapa målchanser, det är så jäkla sorgligt.
Barcelona Baronen
2013-12-01 23:32
Om man säger så här då:

Vi är inte idiomaktiga som superfosfatfabriker i detta nu.
BARCA-més que un club
2013-12-01 23:32
[QUOTE=Bentley King]@barcastuff: Iniesta: "Think you can't compare with Ajax game. We were in control until the goal, which changed things. San Mames is alway sdifficult."

Hahaha! Det var nån här inne som sa att de skulle säga så

Han kan gå Kamma sig samma uttalanden om och om igen ,
bänka han kommande matcher tack.
Annons: