/spanien/barcelona/forum/6572.aspx/spanien/barcelona/forum/6572.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dongou & Bagnack
2013-08-20 18:07
Oliver Torres (Atletico Madrid) "As, a kid i was a Barca fan, i won't hide that. Now i'm of course an Atletico die-hard" [La sexta]
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-08-20 18:06
Kul information om före detta FCB-spelare och FIFA14. Legenderna Gary Lineker, Patrick Kluivert och våran egen Henrik Larsson kommer att vara med i Ultimate Team i det nya spelet som kommer ut om drygt en månad.

Även Fredrik Ljungberg, Frank Rijkaard och Dennis Bergkamp är bland flera stycken som är med. Kolla länktips för mer information!
Barcelona Barcelonistas
2013-08-20 17:49
BarcaClasico - fiska lite till efter likes pöjk..
Barcelona the cameroonians
2013-08-20 16:19
Barca Barca Han menar att Milan på den tiden köpte upp flera stjärnor trots att de inte hade plats för dem i startelvan, bland annat på grund av att man då bara fick ha tre utländska spelare på plan. Även om man inte hade plats för dem så var vinsten den att man å andra sidan slapp möta dem som motståndare i ett annat lag. Andra exempel på spelare som fick finna sig i att värma bänk (oftast på bekostnad av de tre holländarna Gullit, Van basten och Rijkaard) är J-P Papin och Brian Laudrup. Säsongen -94 när vi förlorade mot dem med 4-0 i CL-finalen hade dock Rijkaard lämnat och i stället var det just Savicevic som hade lekstuga den kvällen.
Barcelona Barclasico
2013-08-20 16:16
Barcelona NeymarMessi
2013-08-20 16:12
Tänkte lite på matchen imorgon. Skulle vara bra om vi kunde gå för en 2-0/3-0 vinst och avgöra dubbelmötet redan imorgon så man kan ge allt mot Malaga i helgen. Atletico kommer inte bli lätta men jag hoppas verkligen att vi tar vår första titel för året redan nästa vecka :D. Atletico som slog real i en final är alltid att räkna med ^^ haha'
Barcelona DavidPiqué
2013-08-20 16:10
har laddat för min resa till Barcelona (åker på söndag) nu i flera månader där jag ska se supercupen nästa onsdag samt valencia borta på söndagen efter. Har oxå blivit så att jag åker själv eftersom att mina två kompisar som skulle med har kommit in på college i Kalifornien trots att dom var reserver. Det sista som hände igår på min fotbollsträning var att jag skadade knät och efter en sväng på akuten fick jag det bekräftat; ledbandet skadat. Nu sitter man hemma och funderar hur fan det blir med resan man sett framemot hur mycket som helst.. kryckor och en resväska från Sverige till Barcelona? Livet suger just nu.
Barcelona LeoMessi
2013-08-20 15:35
Barclasico (Barcelona) Väldigt vackert gjort! Sånt där älskar man att se. Det syntes att det betydde otroligt mycket för den lille killen.
Barcelona Barclasico
2013-08-20 15:29
vackert utav Pique!
Barcelona Barca Barca
2013-08-20 15:14
@Deulofeu:

Slippa möta dom ? Vad menar du nu ? :)
Barcelona Zubi - I nöd och lust (fd. Dinho the artist)
2013-08-20 14:20
"Barca B är mitt liv... synd att Eusebio ingår i det..." Hahaha du är rolig Deulofeu. Som om det inte räcker med Zubi liksom..
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-20 14:19
Hallå allihop! Det är så att jag nu befinner mig i Barcelona och tänkte åka till Barcas tränings anläggning på Ciutat Esportiva Joan Gamper. Finns det någon chans att man får se spelarna? Få chansen till någon autograf?
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-08-20 14:10
pep elmister jag tvekade inte, utan det var bara ett sätt att säga att Rafinha var lillebrodern haha men skitsamma nu
Barcelona Deulofeu
2013-08-20 14:06
MESSI.CORLEONE då förstår jag vad du menar min Barcaboll slutar aldrig rulla ha ha...
Barcelona Deulofeu
2013-08-20 14:05
Läste ni artikel i blaskan om PSV alla i startelvan utom en är född på 90-talet han var född 89 helt sanslöst.

Jag hoppas verkligen att de kommer in i huvudturneringen.

Anledning 1 Philip Cocu en gammal legend hos oss som en gång var den utländska spelare som gjort flest matcher för oss.Han hade en underbar karriär hos oss under tiden när Luis Enrique också spelade.

Anledning 2 att de satsar på så unga spelare ännu hårdare än Dortmund och Ajax helt fantastiskt och jag hoppas det betalar sig.Ungdomlig entusiasm och rapphet!

Anledning 3 Jag har aldrig gillat Milan kommer aldrig glömma finalen 94... och hur de hade spelare som Roberto Baggio och Savicevic på bänken för att slippa möta dem.

Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-08-20 14:04
Haha du står för 8 av dem senaste 13 inläggen. Du spammar. Missförstå inte jag tycker att det är kul att följa dig :-D
Barcelona Deulofeu
2013-08-20 13:57
Júnior - Culé hasta la muerte Ingen orsak. Barca B är mitt liv... synd att Eusebio ingår i det...
Länktips: fichajes.net
Barcelona Deulofeu
2013-08-20 13:57
Lösa rykten men Det kanske kanske har öppnats upp för en förlängning tack vare Tata och vissa metoder han har så Valdes kanske kanske vill stanna.

Om Casillas dock väljer att lämna Madrid och flytta till Manchester Utd skulle jag verkligen inte ha något emot om vi värvade De Gea vore fantastiskt.

Men om Valdes stannar och är lika motiverad som han varit tidigare är han ju mer än välkommen men det känns som hans beslut är definitivt.

Time will tell.
Länktips: fichajes.net
Barcelona Júnior - Culé hasta la muerte
2013-08-20 13:56
Där ser man! Hade inte någon aning om hur situationen med han låg till. Tack!
Barcelona Deulofeu
2013-08-20 13:53
MESSI.CORLEONE Vad menar du?
Barcelona Deulofeu
2013-08-20 13:50
Han spelar nu i Tigre där han fått en bra start med två mål på tre matcher!

Han är ju en klart intressant spelare som kanske borde fått plats med tanke på hur mycket offensiva spelare som försvann.

Dock föredrar jag att man satsar på Dongou och Ramirez! Kanske även Sanabria!
Barcelona Deulofeu
2013-08-20 13:47
Han fick inte förlängt klubben tyckte äntligen det var dags att satsa på Dongou!
Barcelona Júnior - Culé hasta la muerte
2013-08-20 13:39
Deulofeu

Hur ser chanserna ut för Araujo? Har han potential till att ta sig upp till a-laget nästa säsong? Tyckte att han stack ut och såg väldigt lovande ut när man mötte Castilla.
Barcelona Pep - El Míster
2013-08-20 13:26
HAHA.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-08-20 13:26
Deulofeu Kompis du verkar följa b laget mer än a laget. Kudos till dig. Men en grej, jag har följt forumet i två år tror jag o har alltid undrat varför du spammar :-):-)
Barcelona Deulofeu
2013-08-20 13:25
Lillebror stack ju till Celta.... skämt åsido jag menade Thiago som anses vara den mindre fysiska storebrodern.

Barcelona Pep - El Míster
2013-08-20 13:21
¡Barca! - Crèma Catalana HAHA, Men om Deulofeu skriver "Fortfarande sur över att lillebror stack" och du skriver "trodde det var Rafinha som var lillebrodern". Jag sa då att Thiago är storebor eftersom du verkade tveka på det. Men det var ju storebrodern(Thiago) som stack.
Barcelona Deulofeu
2013-08-20 13:17
Vill förresten passa på att tacka för La Masia länken av FCBlaugrana riktigt kul läsning och några man inte sett räken av mycket de flesta hade man koll på givetvis ; )

Mucho gusto.
Barcelona Deulofeu
2013-08-20 13:14
LeoMessi mer mogen definitivt han har inte Deulofeus snabbhet det är bra att de är så olika så det kommer finnas plats för båda.

Det viktiga i ett lag är att det finns olika karaktärer.

Skrev fel tidigare Rafinha är såklart lillebror fel av mig två år yngre men med bättre fysik precis som mellan mig och min storebror he he.
Barcelona FCBlaugrana
2013-08-20 13:14
Casillas -- Manchester United

De Gea -- FC Barcelona

Vad tror/tycker ni om en sådan potentiell utveckling?
Annons: