/spanien/barcelona/forum/6557.aspx/spanien/barcelona/forum/6557.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Ronaldinho the original
2013-08-21 21:55
@barca show:

Kan du länka, tack!
Barcelona Bàckis
2013-08-21 21:54
barca show

Inte lämpligare att låta honom börja träna med MFF innan du drar honom till La Masia ;)?
Ronaldinho the original
2013-08-21 21:53
@Fais:

Tottenham, arsenal och Chelsea visade intresse men Aston Villa vill ha för mycket sägs det. Han skrev en nytt kontrakt förra månaden
Barcelona barca show
2013-08-21 21:51
Jordi Alba Ramos #18 (Barcelona) Han är mittback och är 1.75lång spelar för husie if i malmö men flyttar möjligtvis till antingen malmö eller landskrona bois mycket bra lag. Nej inte i landslaget. Men har video och fotbolls cv åt honom. video finns på youtube fast då har jag filmat med mobil typ och så men man ser hur han spelar mot mff osv
Postat via SvenskaFans-appen
Ronaldinho the original
2013-08-21 21:50
@Zubi - I nöd och lust (fd. Dinho the artist):

Hahahaha 24 miljoner euro för en kille som har hoppat in i 9 la liga matcher. Thiago gick för mindre och lamela, pogba och beratta värderas till samma pris. Om markings gick för 35 och alla sa att det var överpris, tänk vad man säger om oliver. Tycker man ska vänta 2-3 år eller tills atletico vill förlänga kontraktet och höja utköpsklasulen. Om tre år är Xavi borta och iniesta blir gammal då kan oliver tillföra något mer+ han utvecklas i atletico. Ska vi betala 24 miljoner euro nu i sommar så måste det bli en back, inget annat är acceptabelt
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-08-21 21:42
Barca show

Vilken position spelar han på? I vilket lag spelar han? Spelar han i P16 landslaget?
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-08-21 21:42
@barcastuff: Barcelona will in the coming months closely follow several young centre backs. They could sign one of the names on the list in January. [md] Intressant. Av det jag fick se av Bruma igår, ser han väldigt intressant ut. Han kostar säkert också mindre pengar än Mangala.
Barcelona barca show
2013-08-21 21:40
grabbar jag har en fråga. jag har en lille bror jag vill ska testa med barcelonas ungdomslag han fyllde 16år i år och är utan tvekan en av sveriges bästa i hans position men ibland ser inte folk det. skulle behöva hjälp med hur han kan få visa upp sig.
Barcelona Messidinho_10
2013-08-21 21:35
Hoppas hoppas Neymar får starta ikväll, borde väl vara dags och läge för det nu?? Neymar Messi Alexis kan göra min natt låååång :)
Barcelona FCB_Messi
2013-08-21 21:35
Ja det är sjukt ! Han gör mål på varje storlag dom möter !
Fais
2013-08-21 21:32
Vilken Beast Benteke från Aston Villa är. Han spräckte nollan på Chelsea nyss. Jag förstår inte varför ingen har klippt honom än?
Barcelona NeymarMessi
2013-08-21 21:28
Det var nåt knast med forumet innan. Men nu funkar det igen. Snart dags för final mina blaugrana bröder :D TAGGA!!!!!!
Barcelona FCB_Messi
2013-08-21 21:24
Tror många inte kunde komma in på forumet . Jag har försökt i 1 timma och först nu gick det !
Barcelona Grimaldo
2013-08-21 21:18
Just nu är det lugnet före stormen i forumet!
Barcelona Grimaldo
2013-08-21 21:17
Just nu i forumet: Lugnet före stormen haha
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-08-21 21:02
@FCBlaugrana:

Det var som fan! Sjukt att han aldrig fick chansen att göra en enda match för Barca. Vad är det för jäkla sätt egentligen?
Barcelona DM1982
2013-08-21 20:42
@petersays:

Folk vilar lite inför matchen, sjuk tid.

För övrigt är det sjukt tryck av Feners fans och de kan skrälla.
Barcelona petersays
2013-08-21 20:39
Är det något fel på forumet? Tyst i flera timmar en matchdag?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-08-21 17:52
Börjar bli smått förbannad på alla som kräver att Neymar ska starta, nu har vi en tränare som kör på spelarna som kan varandra ut och in och vars form är på topp. Det är hur många matcher som helst, varför har ni så bråttom för?

Är det inte bättre att han varsamt matchas in, speciellt när vi har en trio som är klockrena just nu?

Barcelona FCBlaugrana
2013-08-21 17:51
Kommer ni ihåg Henrique som Barca värvade för några år sedan och som spelade i Racing osv. Han har blivit uttagen i Brasiliens landslagstrupp för två träningsmatcher. Mittbackarna är Henrique, Thiago Silva, David Luiz och Dante.

Neymar och Dani Alves är uttagna!
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-08-21 17:41
Grymt spännande match ikväll där vi verkligen får se vad det här "nya" Barcelona under Tata går för. Oavgjort är naturligtvis ett bra resultat ikväll men jag tror och hoppas att vi går för vinsten, och jag tvivlar inte på att Tata tänker i samma banor. Hoppas även Neymar får starta matchen, inget ont om Pedro som ändå står för två mål mot Levante men jag är rätt säker på att trion Messi, Neymar samt Alexis kommer att vara den ordinarie för oss denna säsong.

Jag tänker inte nedvärdera vad vi har gjort i träningsmatcherna och mot Levante men det här är verkligen det första riktiga provet för laget. Atlético gjorde en fantastisk säsong i fjol och känns minst lika starka i år. Vi har spelat bra hittils men inget av det spelar någon roll nu, idag är det upp till bevis.
Barcelona Pep #4
2013-08-21 17:27
The Master

Mathieu skulle inte stärka vårt försvar kvalitetsmässigt men han är utan tvekan en spelare som skulle bredda den. Jag säger hellre ja till honom än ingen värvning alls.

Men det har vart lite tyst de senaste så de kanske betyder att nått är på gång? det är oftast då ledningen har nått mystiskt på gång :)
Barcelona Arsenal
2013-08-21 17:25
Någon med italienska färdigheter måste översätta det som sägs 04.51 och framåt, låter vääldigt intressant
Barcelona The Master#16
2013-08-21 17:13
Jeremy Mathieu var tidigare i samtal för att stärka Barcas försvar, men han valde istället att förlänga med Valencia. Nu öppnar han dörren ändå för en eventuell klubb överföring, även om han inte tror att Barca är intresserade.

ja hoppas verkligen inte att zubi blir intresserad igen! det hade vart hemskt att se Mathieu i våran fina tröja!
Barcelona The Master#16
2013-08-21 17:07
Stoichkov~

Nej inte ännu, det är väl bara små detaljer som måste falla på plats, mer eller mindre klart! tror den killen har potential att bli en väldigt bra fotbolls spelare:)
Barcelona Stoichkov~
2013-08-21 16:54
@The Master#16:

Men är han officiell än? Tror att han passar in i Barca an City.
Barcelona DM1982
2013-08-21 16:54
@tarrak - Oh-Oh-Oleguer:

Det brukar vara Valdes. Har du redan förträngt hans insats förra säsongen? (se länktips).
Barcelona Stoichkov~
2013-08-21 16:52
@tarrak - Oh-Oh-Oleguer:
En intressant fråga eftersom inget vet hur Tata resonerar. Pep och Tito hade den vanan i alla fall.
Barcelona Barcelona=Rajjesamba!
2013-08-21 16:51
Neymar måste enligt mig starta idag! Ge killen chansen att komma in i laget så snabbt som möjligt och jag tycker att supercupen passar perfekt, eftersom då får han för första gången möta ett riktigt bra lag.
Barcelona Barca_Cliffe
2013-08-21 16:50
Tjena Grabbar,

Har följt diskussionerna här på forumet under en tid, men inte deltagit för än nu!

Jag är nere i Spanien nu i kretsarna runt on Malaga, och undrar hur man enklast får tag i biljetter till matchen; funkar det via Malagas hemsida eller är det via något externt organ (ex Ticnet).

Tack på förhand för OT.
Annons: