/spanien/barcelona/forum/6553.aspx/spanien/barcelona/forum/6553.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barca show
2013-08-24 19:57
någon som har lust att lira fifa 13 på xbox adda mig då fakhro10 väntar :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2013-08-24 19:57
the cameroonians De var nära där på slutet att de fick sin sedvanliga straff. Det är så jävla tydligt och uppenbart, utom för milanfans tydligen, hur medvetet Balotelli söker upp situationer där chansen till straff finns. Självklart lägger han sig och får det alltid att se ut som att någon sparkat ner honom eller dragit i hans tröja. Det har ju för fan gått så långt att det ingår i Milans matchplan.
Barcelona the cameroonians
2013-08-24 19:43
Sitter och väntar på att Milan ska bli räddad av den sedvanliga straffen i slutminuterna, men det verkar som att Luca Toni sänker de rödsvarta i första omgången. Kudos!
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-08-24 19:33
Bale till Madrid. Kaka, vad gör han i Madrid? Det är en gåta som inte ens universum hemligheter kan jämföras med!
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-08-24 19:10
Den va bra!!!! Om att Mou har petat Ancelotti i ögat hahahahaha.
Barcelona Bàckis
2013-08-24 19:06
Det största frågan Thiago bör ställa sig är ju varför han valde Bayern? Han fick dåligt med speltid i ett Barca med ett av världens bästa mittfält någonsin (Xavi/Iniesta) och byter istället för att få mer speltid till Bayern München, som nyss vunnit allting och som kryllar av världs-mittfältare..
Mod.
2013-08-24 19:03
tarrak

Du ropade?

----

Dongou & Bagnack

Vad det gäller dig får du en varning av oss. Nästa gång åker du på en spärr. Din kommentar som startade det hela har raderats.
Barcelona Dongou & Bagnack
2013-08-24 18:57
Grabbar vill bara se reaktionen har inne när jag tog upp ämnet. Har inget problem alls med kvinnor som kommentera om jag ska var ärligt
Barcelona tarrak - Oh-Oh-Oleguer
2013-08-24 18:56
Härlig nivå på vissa! Hoppas att mod kikar in snart och ser till att förbudet mot sexistiska inlägg efterlevs.
Barcelona Zubi - I nöd och lust (fd. Dinho the artist)
2013-08-24 18:50
Dongou & bagnack
Lustiga är att hon faktiskt, till skillnad från de andra kommentatorerna i franska samt spanska ligan, uttalar namnen rätt.
Barcelona Capitan Puyi
2013-08-24 18:40
Dongou & Bagnack

Det är helt sjukt eller hur? Kvinnor får också rösta i Frankrike. Vilken knasigt land.

Herregud..
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-08-24 18:39
vad konstigt... ändrade ett ord i kommentaren och allt försvann
Barcelona the cameroonians
2013-08-24 18:38
@barca de Corazon:

Jo, det finns en hel del att göra.
Till exempel vägra betala det (över)priset och i stället gå för en spelare man faktiskt behöver.

Det ser lika dant ut varje gång Real missar titlar eller när Barcelona gör en prestigevärvning. Då måste Peréz öppna plånboken (eller bankernas valv) i en penismätartävling där han för övrigt är den ende deltagaren.
Barcelona B-Guden
2013-08-24 17:59
@Gonzalez_Barca:

Men det är nog barra du som håller dom lika högt som Thiago, Thiago blev såld efter att blivit u21 ems bästa spelare gjort Hattrick i finalen, medans han fick sitta på bänken i betydelselösa matcher i Barca han fick mindre speltid än när pep var tränare och i den åldern är det väl meningen att man ska få mer och mer speltid.

Jag håller Tito skyldig för detta och kommer alltid göra det
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-08-24 17:54
Verkar som att Bayern spela 5 gånger bättre efter att thiago byttes ut...
Barcelona Massimo Tiki Tata
2013-08-24 17:53
Gonzalez_Barca

Håller med dig, tycker att vi kan glömma Thiago så som vi har glömt andra La Masia spelare som inte blev nåt i våran klubb. Glöm inte att han lämnade ett packat mittfält för att komma till ett ännu mer packat mittfält. Och vad händer när Pep inte är tränare för Bayern längre?

Hade inte han varit skadad hade han fått spela mer, han har gjort ett stort misstag enligt mig.
Barcelona barca de Corazon
2013-08-24 17:50
synd att min favorit i pl drar till madrid o andra sidan e det ju bra med bra spelare
kan ju bli kul med nyemar vs Bale..
dock priset e ljöligt fast finns ju inget att göra då tottenham kräver det
Barcelona Gonzalez_Barca
2013-08-24 17:41
Messi-10

Men de uträttade mycket mer än vad Thiago någonsin gjorde i vår klubb, vad gjorde Thiago? Jag håller han lika högt i klubben som Bojan, Jeffren och Fontás. Och de hör man inte ett ord om när de väl spelar.
2013-08-24 17:36
@Gabriel:
Mourinho petade han i ögat innan han lämnade Madrid
Barcelona Thiagooo
2013-08-24 17:19
@Messi-10:

Precis, bra sagt!
Barcelona Vampíro
2013-08-24 17:13
@Gabriel:
Han har sålt sin själ till djävulen.
Barcelona Messi-10
2013-08-24 17:12
@Gonzalez_Barca:

Eto'o, Ronaldinho, Villa är INTE fostrade i La Masia, det är nog skillnaden...
Barcelona Gabriel
2013-08-24 17:10
Vad i helvete e det för fel med Ancelottis öga?
Barcelona Shanghai
2013-08-24 17:04
Vilket mål av Robben. Än idag fattar jag inte hur Real kunde släppa Robben för att ersätta honom med Cristiano Ronaldo. LOL
Barcelona grande jw
2013-08-24 16:58
Fyfan vad lack jag hade varit som Bayernsupporter om jag fått se Thiago gå före Muller i startelvan. Jag förstår att det är för tidigt att kritisera Pep till fullo men att försöka göra så pass stora ändringar som han gör på ett så fantastiskt lag som Bayern har varit förstår jag verkligen inte. Bayern ÄR inte ens i behov av dessa förändrar som Pep håller på med. Läs på Bayernforumet. Vissa verkar ju inte ens ha koll på vilken position spelarna har nuförtiden. Riktigt komiskt! Haha
Barcelona Gonzalez_Barca
2013-08-24 16:58
Thiagooo

Ber om ursäkt om jag låter hård, men vem orkar bry sig om honom? Eller ska man nämna varje gång Villa, Eto'o, Ronaldinho spelar?

Han spottade oss rakt i ansiktet när han drog till Bayern.
Real Madrid Dum ÅSNA
2013-08-24 16:30
Bale har landat i madrid fii faen
Barcelona Thiagooo
2013-08-24 16:16
Kul att Thiago får speltid!
2013-08-24 16:00
Sry för dubbla inlägg
2013-08-24 16:00
Stoichkov

Blir inte alls förvånad om Martinez blir utstött av Pep för att sen bli såld nästa sommar. Han verkar envisas med att Thiago ska spela varenda match.
Annons: