/spanien/barcelona/forum/6550.aspx/spanien/barcelona/forum/6550.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2013-08-22 18:03
De där jävla Arsenal....
Barcelona Massimo Tiki Tata
2013-08-22 18:01
Júnior - Culé hasta la muerte

Håller med, Thiago Silva tog tyvärr upp för mycket tid av vårat transfer fönster.
I dagens läge är det för svårt att värva spelare från klubbar som har massa miljoner på banken. Hade man lagt samma energi på att värva Hummels eller en bra back från ett annat lag som inte ägs av en miljardär så hade chanserna vart mycket större. Jag hoppas att man lärt sig av detta tills nästa fönster.
Barcelona Golden Barca
2013-08-22 17:58
Frustration över utebliven autograf.?

Nej frustration över synnerligen onödigt tugg om just en autograf som naturligtvis inte leder någonvart.

Någon som möjligen har mer intressant på Barca B Sanabria som möjligen är på glid till Arsenal.?
Barcelona Júnior - Culé hasta la muerte
2013-08-22 17:53
@ CARLES PUYOL - 1899:

Det var ju det som var problemet. Att man inte insåg att det var omöjligt att köpa loss världens kanske bästa mittback från ett klubb som inte behöver pengar. Vi borde istället gått vidare och satsat på någon som var möjlig att värva in, kanske Vertonghen i utbyte mot Bartra?
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-08-22 17:50
Leo y Cesc Jag förstår och beklagar, men ibland så måste man förstå att dessa människor inte lever samma liv som oss. Hade någon bett om min autograf hade jag skrivit på med ett leende och kommit ihåg det en lång tid. Men tänk dig att han gör detta minst 1 gång varje dag till 5-10 personer, så han kanske inte har samma ork att göra det till varje person. Dock hoppas jag att du kommer över det och kan fortsätta njuta av hans prestationer utan en klump i magen. Väl mött! :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-22 17:44
Capitan \(^.^)/ (Barcelona) Tack så mycket för att du förstår och att du fick mig att förstå lite också hur verkligheten egentligen ser ut. Tack alla andra med för att ni tog eran tid och skrev här inne med mig. Och ville bara dela med mig vad som hände så att nästa person härifrån inte har samma Barca ögon som jag hade idag. Sånna här tider saknar man Ronaldinho.
Barcelona Acrobat
2013-08-22 17:41
Leo y Cesc:

Jag håller med dig om att det är en tråkig stil. Om det bara var fem personer där och han ändå tog sig tid att skriva så är det ett märkligt betéende. Då är det verkligen inte mycket begärt att be om en autograf. Tyvärr är han inte ensam om att göra så här. I princip alla storstjärnor agerar på liknande sätt. Det är ju inget personligt, utan har nog snarare att göra med en dålig dag. De lever i en annan värld och det är bara att acceptera. Vi har svårt att sätta oss in i deras situation på samma sätt som de har svårt att sätta sig in i våran. Det blir krockar.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-08-22 17:36
Leo y Cesc Jag förstår din frustration och du har all rätt att vara sur, men överdriver du inte när du säger att Neymar är en dålig person och att du aldrig kommer att fira hans mål? Du kanske borde se saker utifrån hans perspektiv. Han kom precis tillbaka från en träning och är utmattad. Han är trött och har gjort sig av med en massa energi som troligtvis gjort honom grinigare än vanligt, det enda han tänker på är att komma hem till sin son och vila. Han möts av en grupp människor som vill att han ska skriva på ett par tröjor/papper. Killen har suttit sig i bilen och det brukar oftast signalera att han är påväg bort därifrån. Sen sticker en främling i en tröja och en penna genom bilens ruta och hoppas att han ska skriva på den. Jag säger inte att du inte borde vara arg, MEN du måste kanske ha en viss förståelse för honom som alltid är bevakad av media/fans. Det är mycket press han bär på axlarna och tyvärr kan det gå ut på fel människor, som i det här fallet var du. Du är 23 år och detta är inte den första gången det händer ett fan. T.o.m självaste Messi har gjort det. So... get over it.
Barcelona DM1982
2013-08-22 17:35
@barcastuff: Messi will certainly not play against Malaga on Sunday and is doubtful for the return game of the Super Cup next week. #fcblive [esport3] Läge för Neymar att kliva fram.
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-08-22 17:35
För er som vill veta om T.Silva. Officiellt: Thiago Silva förlänger med PSG. Den 28-årige mittbacken och Paris SG:s lagkapten har nu förlängt sitt kontrakt till 2018. Hoppas Rossel äter upp sina ord. Vi borde ha satsat All In på Thiago Silva. Bättre mittback hittar man inte. Så livet, Barca ledning måste börja tänka om. Silva var ju perfekt.
Barcelona Gio Style
2013-08-22 17:25
@Leo y Cesc:

Nu är du bra jävla barnslig.
Du gråter ut här över hur otroligt dåligt du blivit behandlad och hoppas samtidigt att han ska fortsätta med detta agerande mot oss andra.

Så du hoppas alltså att han ska fortsätta vara arrogant?
Du dömer ut honom som människa för en aktion förövrigt.
Ja har följt Neymar länge och han är en ödmjuk person som fansen i Santos verkligen älskar.

Han kanske störde sig på dig? Alla människor går inte ihop ;)
Barcelona Smogen
2013-08-22 17:25
Äsch, tro fan han är besviken, och med all rätt. Förutsatt att Leo y Cesc inte var mer påträngande än någon annan så är det ju rötet gjort. Är man sist av 5 personer så klart Neymar borde ta sig tid att skriva sista autografen.. Och visst, spelarna är bara människor, med dom är alla multimiljonärer och det är fansen som betalat den lönen. Men det är klart, är man 21år och superstjärna som förföljs av tusentals fans varje dag under flera år så kanske man tröttnar. För att kunna hantera situationen så kanske han tvingat sig själv att sätta en regel, 4 autografer och sen räcker det.
Barcelona Massimo Tiki Tata
2013-08-22 17:19
Leo y Cesc

Du ska veta att sånt där händer hela tiden och jag har faktisk varit med om liknande men det var inte jag utan jag såg en annan som blev dissad när han skulle ta autograf. Jag förstår att du är arg och besviken men du behöver inte komma hit på forumet och skriva en massa skit om honom och försöka få andra supportrar här på forumet att ogilla Neymar på grund av det som hände dig. Dom andra Barca spelarna som du älskar kan ha gjort nåt liknande mot någon annan supporter som ville ha autograf vad vet du? Ska du då hata dom för det?
Vad du tycker om Neymar kan du hålla för dig själv men kom inte och säg till oss att vi slickar hans röv för jag tror att dom flesta här supportrar spelarna i laget för det dom gör för klubben, inte hur dom är som personer på deras egna fritid. Kan vi nu lägga ner det här snacket för det är inte alls kul att läsa sånt för det sänker bara nivån på forumet tack!
Barcelona Barcelona=Rajjesamba!
2013-08-22 17:17
Personligen kan jag förstå att du blir sur, eftersom man får inte chansen att träffa en så stor stjärna varje dag. Men dock så måste du komma ihåg att neymar kanske främst, alltid är i centrum och det kan vara jobbigt att ha en så stor press på sig hela tiden när det gäller allt. Då menar jag bokstavligen allt. Så tycker inte du ska skriva att han är en dålig person,för de köper jag inte.
Barcelona Carles Puyol y Jean Marie Dongou
2013-08-22 17:13
Leo y Cesc
Barnrumpa, sluta lipa och va glad över att du ens fått träffa honom!!
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-22 17:08
Jag ville dela med mig om vad som hände idag. Iallafall tack för mig och hoppas ni själva får vara med om samma sak när det inte finns några kameror och bara några få fans och Neymar där. Jag lämnar nu och hoppas att han barnrumpan en dag växer upp och lär sig från Messi, Xavi och Iniesta något vettigt.
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-08-22 17:03
Kan ni inte lugna er lite. Ni bråkar för ingenting herre Gud. Man undrar om det finns folk här inne som är 12 år. Jag såg matchen mot Real när Barca vann med 3-2 då dem vann supercupen föra året men fick jag autograf neeeej för jag fick något ännu bättre SE Spelarna Live. Fan ska ni med deras autograf shit big deal. Väx upp killar. Vi måste bete oss bättre och varje dag är det någon som skapar kaos här inne. Varför är det svårt för folk att vara vänliga mot varandra. Peace Out.
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-08-22 17:02
Spelarna är människor de kan fan inte ställa upp varje dag och skriva 1582154 autografer bara för att vi är barca supportrar. Om jag hade varit en spelare så hade jag inte orkat stanna upp varje gång. Lönt och hata en spelare för det. De är inte robotar.
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-22 17:02
Okej skratta nu och vi får se en vacker dag om jag hade rätt eller fel. Då när den dagen kommer glöm inte hur du skrattade åt det.
Barcelona Bästelona
2013-08-22 16:58
'' Han verkar jävligt arrogant, han försöker få en annan image i media och vara en gosig kille. Han är absolut inte så i verkligheten. ''

Hahaha ni måste vara tajta ni... Du verkar känna han mer än väl.
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-22 16:54
Asså folk fattar inte, när han knuffa min hand han titta på mig sa typ som va fan vill du gå härifrån. Han blev skit arg, man blir fan chokad över han reaktion när vi endast va 5 st och ingen som betett sig illa. Iaf fortsätt ni slicka Neymars röv och när eran dag kommer och ni får se samma sak då kommer ni förstå.
Barcelona Barcelonistas
2013-08-22 16:53
Knuffa bort din hand? Snälla du har din hand innanför bildrutan klart han knuffar undan dig. Hade ochså blivit frustrerad i det läge om någon stod där och våldtog min lambo...
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-22 16:49
Koeman92 Du verkar vara den enda som fattat detta!!
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-22 16:48
Glaubrana. Gubben du verkar inte ha läst vad jag skrev eller?? HAN BEHÖVER ABSOLUT INTE SKRIVA JAG FATTAR DET!!!!! Men sättet han gjorde det på VAR FULT !!! VAD ÄR DET DU INTE FÖRSTÅR? T.ex Messi skriver autograf men skriver inte till alla då de är för många där och skriver kanske 3-4 st utav 20 och stänger fönstret och kör vidare. Men att knuffa bort min hand när han precis skulle kunnat skriva och jag var SIST UTAV 5 ST så var det fult PUNKT.
Barcelona Hank Moody
2013-08-22 16:48
Ley y Cesc

Kan inte fatta att du är 23 år, du skriver och reagerar som en 15-åring. Neymar stöter väl på ett hundratal fans om dagen som vill ha hans autograf, han är mänsklig och har rätt att ha en dålig dag. Finns mycket viktigare saker i livet att vara upprörd över, get over it
Barcelona Explict
2013-08-22 16:47
Sluta gråt över att Neymar inte gav dig en autograf.. Jag fick själv Messi, Tito och Villas autograf efter match när dom åkte hem men du måste förstå att dom inte kan ge åt alla. Då skulle dom aldrig komma hem. T.ex Alves tog min penna men sedan kom en bil upp bakom och då bara släppte han penan och åkte iväg. Alltså ingen autograf till mig då. Gör ett nytt försök en annan gång, kanske har du mer tur då! (Ska sägas att Messi inte stannade men jag sprang efter bilen till ett rödljus varav han öppnade. Samma med Villa.)
Barcelona Mecum
2013-08-22 16:44
@LeoMessi:

Den svenska avundsjukan. Pluss att de flesta i Sverige hejar på Premier Leauge lag som får pisk av barca i cl
Barcelona koeman92
2013-08-22 16:42
Leo y Cesc Om det är så som du säger så och att du var den sista av 5 pers tycker jag det var jävligt fult av Neymar att göra så. Jag har alltid älskat honom som spelare ända sedan jag såg honom spela för första gången, men där tappade jag tyvärr en del av min respekt för honom, trodde han var ödmjukare än så. Nåja, hoppas frustrationen går över. Men bli inte förvånad om inte Messi heller ger dig en autograf för det lär vara jävligt många som kommer att vilja ha den. Ni andra, ta det lite lugnt med honom. Tror även ni skulle känna samma ilska om detta hände er :)
Barcelona Glaubrana
2013-08-22 16:40
Leo y Cesc Hur fan kan du säga att du inte kommer glädjas av neymars mål bara för han inte skrivit autograf? Det var fan det löjligaste jag hört, förstår dom helt och hållet. Dom skulle kunna sitta i veckor och bara skriva autografer om det var sagt att dom skulle göra det. Men han har ingen jävla anledning att stanna på sin fritid för att göra dig glad. När han kan spela och göra mål och göra miljoner människor glada. Men kanske lika bra att du pratar med neymar så ni kan gå vidare. Han mår nog jättedåligt av att han tog bort din hand. Folk är så jävla giriga så det är sjukt. Inse att det inte var din tur den gången!!!!!
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-22 16:30
Hetfield. Lite tid? Han gick hem och la ut en bild på instagram när han spelar krigsspel. Är det att ha så bråttom till? Ingen verkar fatta hur fult det var. KOLLA PÅ Messi när han stannar åt 20-30 st vilda apor och skriver till varenda en plus tar bilder !!!!!!!!!!
Annons: