/spanien/barcelona/forum/6543.aspx/spanien/barcelona/forum/6543.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-08-24 18:39
vad konstigt... ändrade ett ord i kommentaren och allt försvann
Barcelona the cameroonians
2013-08-24 18:38
@barca de Corazon:

Jo, det finns en hel del att göra.
Till exempel vägra betala det (över)priset och i stället gå för en spelare man faktiskt behöver.

Det ser lika dant ut varje gång Real missar titlar eller när Barcelona gör en prestigevärvning. Då måste Peréz öppna plånboken (eller bankernas valv) i en penismätartävling där han för övrigt är den ende deltagaren.
Barcelona B-Guden
2013-08-24 17:59
@Gonzalez_Barca:

Men det är nog barra du som håller dom lika högt som Thiago, Thiago blev såld efter att blivit u21 ems bästa spelare gjort Hattrick i finalen, medans han fick sitta på bänken i betydelselösa matcher i Barca han fick mindre speltid än när pep var tränare och i den åldern är det väl meningen att man ska få mer och mer speltid.

Jag håller Tito skyldig för detta och kommer alltid göra det
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-08-24 17:54
Verkar som att Bayern spela 5 gånger bättre efter att thiago byttes ut...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Massimo Tiki Tata
2013-08-24 17:53
Gonzalez_Barca

Håller med dig, tycker att vi kan glömma Thiago så som vi har glömt andra La Masia spelare som inte blev nåt i våran klubb. Glöm inte att han lämnade ett packat mittfält för att komma till ett ännu mer packat mittfält. Och vad händer när Pep inte är tränare för Bayern längre?

Hade inte han varit skadad hade han fått spela mer, han har gjort ett stort misstag enligt mig.
Barcelona barca de Corazon
2013-08-24 17:50
synd att min favorit i pl drar till madrid o andra sidan e det ju bra med bra spelare
kan ju bli kul med nyemar vs Bale..
dock priset e ljöligt fast finns ju inget att göra då tottenham kräver det
Barcelona Gonzalez_Barca
2013-08-24 17:41
Messi-10

Men de uträttade mycket mer än vad Thiago någonsin gjorde i vår klubb, vad gjorde Thiago? Jag håller han lika högt i klubben som Bojan, Jeffren och Fontás. Och de hör man inte ett ord om när de väl spelar.
2013-08-24 17:36
@Gabriel:
Mourinho petade han i ögat innan han lämnade Madrid
Barcelona Thiagooo
2013-08-24 17:19
@Messi-10:

Precis, bra sagt!
Barcelona Vampíro
2013-08-24 17:13
@Gabriel:
Han har sålt sin själ till djävulen.
Barcelona Messi-10
2013-08-24 17:12
@Gonzalez_Barca:

Eto'o, Ronaldinho, Villa är INTE fostrade i La Masia, det är nog skillnaden...
Barcelona Gabriel
2013-08-24 17:10
Vad i helvete e det för fel med Ancelottis öga?
Barcelona Shanghai
2013-08-24 17:04
Vilket mål av Robben. Än idag fattar jag inte hur Real kunde släppa Robben för att ersätta honom med Cristiano Ronaldo. LOL
Barcelona grande jw
2013-08-24 16:58
Fyfan vad lack jag hade varit som Bayernsupporter om jag fått se Thiago gå före Muller i startelvan. Jag förstår att det är för tidigt att kritisera Pep till fullo men att försöka göra så pass stora ändringar som han gör på ett så fantastiskt lag som Bayern har varit förstår jag verkligen inte. Bayern ÄR inte ens i behov av dessa förändrar som Pep håller på med. Läs på Bayernforumet. Vissa verkar ju inte ens ha koll på vilken position spelarna har nuförtiden. Riktigt komiskt! Haha
Barcelona Gonzalez_Barca
2013-08-24 16:58
Thiagooo

Ber om ursäkt om jag låter hård, men vem orkar bry sig om honom? Eller ska man nämna varje gång Villa, Eto'o, Ronaldinho spelar?

Han spottade oss rakt i ansiktet när han drog till Bayern.
Real Madrid Dum ÅSNA
2013-08-24 16:30
Bale har landat i madrid fii faen
Barcelona Thiagooo
2013-08-24 16:16
Kul att Thiago får speltid!
2013-08-24 16:00
Sry för dubbla inlägg
2013-08-24 16:00
Stoichkov

Blir inte alls förvånad om Martinez blir utstött av Pep för att sen bli såld nästa sommar. Han verkar envisas med att Thiago ska spela varenda match.
Barcelona Messi-10
2013-08-24 15:59
@Stoichkov~:

Han är skadad enligt Bayern forumet
Barcelona Messi-10
2013-08-24 15:55
Guardiola kommer på nya saker hela tiden! Just nu spelar Lahm som falsk ytterback (kom på namnet själv) då Han spelar som en normal ytterback i försvaret men när dem har boll så flyttar mittbacken ut och Lahm drar in i det centrala mittfältet... länktips för er som vill kolla
Barcelona Stoichkov~
2013-08-24 15:54
"Angående Bale affären. Det är en sak som jag inte riktigt förstår..." Den enda logiska svaret jag kan komma på att Perez kanske har fått information om att Cristiano inte vill förlänga. Man vill då kanske i sådant fall sälja Cristiano i nästa säsong och på sätt få in Bale in i laget fram till dess. Det blir då inte kaos och inga glapp i nästa säsong. Nästa säsong kan Bale med andra ord, ersätta Cristiano fullt ut. Hans naturliga position är den position som Cristiano spelar i. Han har dessutom liknande egenskaper, kontringsegenskaperna, farten och skotten. I längden tror jag inte att man kan ha de två i samma lag. De är för lika, Martinez sitter på läktaren idag i Bayern. Undrar om han har hamnat i samma sitts som Yaya Toure? Pep är envis och troligen för sina idéer. Killen har kostat 40 miljoner euro och det är nästan synd om att Thiago ska gå före, om han nu inte är skadad.
2013-08-24 15:44
Capitan \(^.^)/

Låt dom slänga sina miljarder, alla garvar ju bara åt dom i slutändan.
Dom spenderar flera hundra miljoner varje sommar för att kunna vinna ligan och eventuellt kuppen nån gång ibland men nån CL pokal har dom inte sett röken av på flera år. Det visar ju att deras logik funkar väldigt bra (nooooot)....
2013-08-24 15:27
Angående Bale affären. Det är en sak som jag inte riktigt förstår... varför tyckte man att 60 mille för Cavani är dyrt, men 100 mil är de villiga att betala för Bale? Där faller inte riktigt logiken in. Dessutom är Cavani är en spelare som skulle passa perfekt in i Real och de är i behov av en sådan spelare. Bale ser jag inte riktigt hur de ska få ut hans fulla potential i Madrid. Han ska konkurrera på en av världens spelare position. Han är också den spelare som är mest lik Ronaldo i spelstilen, så varför ska man köpa en sämre version av honom för 100 miljoner??? Detta är bara ett prestigeköp av den evige ärke losern Florentino Perez. Tack för att du förstör världsfotbollen och spanska ligan.
Barcelona grande jw
2013-08-24 15:20
Deulofeu startar på bänken för Everton igen. Snacka om att den här korkade lånesaffären kan kosta oss en stor talang. Borde blivit utlånad till holländska ligan. Han lär knappast utvecklas på bänken i en halvbra klubb som Everton.

Suck...
2013-08-24 15:09
@barcastuff: Official: 19 players in squad for Malaga game, Adriano (after suspension) and Sergi Roberto are back, Montoya and Messi (injured) out Kul att Sergi Roberto kom med och hoppas att han får göra ett inhopp med. Värt att nämna är att Tony Sanabria har blivit uttagen till Paraguays VM-kval matcher mot Argentina och Bolivia. Är det inte dags att kalla honom till B-laget, Eusebio?
Barcelona ZERO111
2013-08-24 14:58
Testa managerspelet PowerPlay Manager! Du kan styra ditt egna hockey, fotboll och/eller handbollslag! Spela matcher mot managers från 100 olika länder och ta ditt lag till toppen.
Barcelona Shanghai
2013-08-24 14:12
Haha, tycker ni inte att det är lite kul när folk kritiserar PSG, Monaco och City för att de värvar för mycket, men glömmer det värsta köpelaget av de alla...Real Madrid CF. Det är lite kul faktiskt. Haha!
Barcelona Barcelonistas
2013-08-24 13:59
Massimo - nu är man förmodligen uppe i 15 miljarder kronor sedan 2000.. Jag kan med säkerhet säga att Real är det största köpelaget genom tiderna.
2013-08-24 13:56
@Barcelonistas:

Jag minns att jag läste nånstans att sedan Perez tog över år 2000 så har dom spenderat runt 11 miljarder och det var 2010...
Annons: