/spanien/barcelona/forum/6536.aspx/spanien/barcelona/forum/6536.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2013-08-22 16:53
Knuffa bort din hand? Snälla du har din hand innanför bildrutan klart han knuffar undan dig. Hade ochså blivit frustrerad i det läge om någon stod där och våldtog min lambo...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-22 16:49
Koeman92 Du verkar vara den enda som fattat detta!!
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-22 16:48
Glaubrana. Gubben du verkar inte ha läst vad jag skrev eller?? HAN BEHÖVER ABSOLUT INTE SKRIVA JAG FATTAR DET!!!!! Men sättet han gjorde det på VAR FULT !!! VAD ÄR DET DU INTE FÖRSTÅR? T.ex Messi skriver autograf men skriver inte till alla då de är för många där och skriver kanske 3-4 st utav 20 och stänger fönstret och kör vidare. Men att knuffa bort min hand när han precis skulle kunnat skriva och jag var SIST UTAV 5 ST så var det fult PUNKT.
Barcelona Hank Moody
2013-08-22 16:48
Ley y Cesc

Kan inte fatta att du är 23 år, du skriver och reagerar som en 15-åring. Neymar stöter väl på ett hundratal fans om dagen som vill ha hans autograf, han är mänsklig och har rätt att ha en dålig dag. Finns mycket viktigare saker i livet att vara upprörd över, get over it
Barcelona Explict
2013-08-22 16:47
Sluta gråt över att Neymar inte gav dig en autograf.. Jag fick själv Messi, Tito och Villas autograf efter match när dom åkte hem men du måste förstå att dom inte kan ge åt alla. Då skulle dom aldrig komma hem. T.ex Alves tog min penna men sedan kom en bil upp bakom och då bara släppte han penan och åkte iväg. Alltså ingen autograf till mig då. Gör ett nytt försök en annan gång, kanske har du mer tur då! (Ska sägas att Messi inte stannade men jag sprang efter bilen till ett rödljus varav han öppnade. Samma med Villa.)
Barcelona Mecum
2013-08-22 16:44
@LeoMessi:

Den svenska avundsjukan. Pluss att de flesta i Sverige hejar på Premier Leauge lag som får pisk av barca i cl
Barcelona koeman92
2013-08-22 16:42
Leo y Cesc Om det är så som du säger så och att du var den sista av 5 pers tycker jag det var jävligt fult av Neymar att göra så. Jag har alltid älskat honom som spelare ända sedan jag såg honom spela för första gången, men där tappade jag tyvärr en del av min respekt för honom, trodde han var ödmjukare än så. Nåja, hoppas frustrationen går över. Men bli inte förvånad om inte Messi heller ger dig en autograf för det lär vara jävligt många som kommer att vilja ha den. Ni andra, ta det lite lugnt med honom. Tror även ni skulle känna samma ilska om detta hände er :)
Barcelona Glaubrana
2013-08-22 16:40
Leo y Cesc Hur fan kan du säga att du inte kommer glädjas av neymars mål bara för han inte skrivit autograf? Det var fan det löjligaste jag hört, förstår dom helt och hållet. Dom skulle kunna sitta i veckor och bara skriva autografer om det var sagt att dom skulle göra det. Men han har ingen jävla anledning att stanna på sin fritid för att göra dig glad. När han kan spela och göra mål och göra miljoner människor glada. Men kanske lika bra att du pratar med neymar så ni kan gå vidare. Han mår nog jättedåligt av att han tog bort din hand. Folk är så jävla giriga så det är sjukt. Inse att det inte var din tur den gången!!!!!
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-22 16:30
Hetfield. Lite tid? Han gick hem och la ut en bild på instagram när han spelar krigsspel. Är det att ha så bråttom till? Ingen verkar fatta hur fult det var. KOLLA PÅ Messi när han stannar åt 20-30 st vilda apor och skriver till varenda en plus tar bilder !!!!!!!!!!
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-22 16:28
Grabbar döm inte mig för ni var inte där, LÄS VAD JAG SKRIVER! Vi var 5 st och ingen mer och ingen uppförde sig som apor och ingen gapade eller gjorde något, han gjorde en ful sak av ingenting, sluta skydda något ni inte sett eller varit med om okej. Iallafall jag pissar på han och kommer aldrig någonsin fira något han gör. Till och med han gubben som stod bredvid mig som fick autograf sa till mig i'm so sorry for you but don't care about that.
Barcelona NeymarMessi
2013-08-22 16:25
Bra match igår överlag. Vi är i början på säsongen och det kommer garanterad se bättre ut framöver. Skönt att Neymar nätade igår! Vi kommer stänka dit minst 2 bollar på Camp Nou. Atletico slog självaste köpelaget real på deras hemmaplan i en final dessutom dom ska vara tysta schhhh inga titlar förra året. . Skönt att vi inte förlorade. Visca el Barca!!!!
Barcelona Hetfield
2013-08-22 16:24
Men det är fortfarande hans beslut. Om han satt i bilen så betyder det väl att han vill iväg och hade kanske bråttom till något. Du kan väl inte börja ogilla någon för det. Jag förstår besvikelsen och frustrationen, men man måste acceptera att de är människor som har väldigt lite tid.
Barcelona Barcelonistas
2013-08-22 16:22
Ja de klart mannen, ni uppför er som vilda djur. Seriös stör mig på vissa supportrar som e så vilda o hoppar runt som små apor. Chilla lite och låt spelaren andas, han är ochså människa. Rambla- såg de nu fel av mig!
Barcelona FCBlaugrana
2013-08-22 16:21
Leo y Cesc

Lugna ner dig. Herregud. Du är 23 år. Du hade handen innanför hans bil, var nöjd med det.
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-22 16:19
Hetfield Han är absolut inte skyldig mig något, men som Barcafan och stå där när 4 andra får och du är den sista och han knuffar bort din hand framför dom, hur skulle det kännas för dig? Det är inte fint oavsett vad du tycker så var det fult gjort utav honom. Iaf jag skiter i honom, det är inte han jag följer utan det är FC BARCELONA. Han representerar fel färger för INGEN av de andra barcaspelarna har någonsin gjort sådär!!
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-08-22 16:18
Messi börjar få problem med de muskelskadorna han hade tidigare i sin karriär, läste någonstans att man fixa detta genom att ändra om hela hans kost. Det är synd om dessa skador ska hålla på att spöka under säsongen.
Barcelona Hetfield
2013-08-22 16:14
Varför är Neymar skyldig dig något? Om han väljer att skriva på eller inte så är det hans beslut och hans tid.

Det är något väldigt störande med folk som tror att kändisar är skyldiga de något bara för att de köper deras biljetter. De är också människor och har dåliga dagar.
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-22 16:10
Okej jag förstår er båda men om han skriver ändå och plus att vi bara var 5 st vi var inte fler ändå när det blev min tur så tar han och knuffar bort min hand, jag svär på vad som helst blev så sårad och förstod inte varför och förstår inte nu heller, det tog längre tid när han sa ngt till mig och tog bort min hand än om han hade skrivit så hade det gått snabbare, jag uppehöll han säkert 5-6 sekunder och istället för han skulle bete sig sådär så kunde han bara skrivit eller hur? Jag blev så förbannad ville spotta på han smutset, iallafall kommer aldrig någonsin glädja mig åt han svinet. De andra spelarna körde bara iväg de skrev inte alls så då känns det mer okej, än att bli dissad sådär. Han verkar jävligt arrogant, han försöker få en annan image i media och vara en gosig kille. Han är absolut inte så i verkligheten. Jag har fått se en ny värld och den riktiga verkligheten. Hade önskat att jag aldrig försökt ens. Ska ge det en ny chans och försöka få Messis autograf. Han ger till alla när han väljer att stanna
Barcelona Rambla~
2013-08-22 15:59
@Barcelonistas:

Vad snackar du för goja? Xavis senaste frisparksmål var i november 2012 borta mot Mallorca. Det är bara att kolla länktipset.
Barcelona Acrobat
2013-08-22 15:56
Leo y Cesc: Sådant är alltid tråkigt! Man får försöka sätta sig in deras situation. Det är fans runt dem dagligen och det blir jobbigt i längden. Man tycker alltid att dom kan avvara någon extra minut åt fansen.
Barcelona Júnior - Culé hasta la muerte
2013-08-22 15:53
Leo y Cesc

Frustrationen är förståelig men även bara tillfällig. De målen Neymar gör är inte för sig själv utan för samma klubb som vi älskar. Sedan kan det också ha varit tröttheten efter ett träningspass som fick honom att så fort som möjligt komma hem och vila.

Det var säkert inget personligt och jag säger detta endast för att Neymar kommer att skapa mycket glädje för oss cules och skapa väldigt värdefulla minnen för klubben. Det vore synd att inte kunna uppskatta hans framgång i klubben.

En liknande händelse inträffade mig 03 (om jag inte minns fel) då jag var ute efter Overmars autograf på tröjan och han valde att .rent ut sagt skita i det, men frustrationen går över snabbt :)
Barcelona Gabriel
2013-08-22 15:33
Diar Shekha Angående Villa så ska du veta att han även sa inför första matchen mot Valencia som Barcelona spelare att han skulle fira ifall han gjorde mål. Han är en fotbollsspelare och målskytt först och främst, det betyder inte att han inte har kärlek för hans tidigare klubbar, ink Barcelona. Anledningen varför han inte firade mot Sporting har att göra med att det är hans moderklubb, lite skillnad. Tycker inte du ska haka upp dig allt för mycket på det. Däremot är det en annan femma om han gör mål på Camp Nou och firar det på det sättet, då handlar det om att visa respekt gentemot de folk som en gång stöttade honom. Gör han mål på Camp Nou tvivlar jag starkt på att han firar det, utav respekt. Varför ska hela Camp Nou bua ut honom, ta det lugnt, avvakta och se vad som händer i returen istället. Jag kan garantera dig att alla kommer att applådera Villa på Camp Nou.
Barcelona Barcelonistas
2013-08-22 15:32
AndreD - mer koll än dig, synd att du inte förstod tyngden bakom mitt inlägg. Det tar 50 matcher innan Xavi lyckas sätta en frispark. Förstår du nu?
AndreD -
2013-08-22 15:28
Barcelonistas

Snacka om att ha noll koll
Barcelona Júnior - Culé hasta la muerte
2013-08-22 15:27
Acrobat Men sedan är frågan varför han knyter till näven efter att ha visat vart Messi har ont. Det kan antingen vara så att han visar lycka i att Messi har ont eller, som för mig är en självklarhet, att man ska trycka på hårdare på den punkten. Sedan har du rätt i det du säger, vi kan inte vara säkra utan endast spekulera.
Barcelona Barcelonistas
2013-08-22 15:26
Rakman - Xavi har inte gjort ett frisparksmål sedan 2008 i Barca, det var mot Malaga borta.
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-22 15:26
Hallå allihop sorry att jag bryter ämne här men måste berätta att jag var utanför Barcas tränings anläggning och tänkte få någon autograf av spelarna. På väg ut när dom skulle hem så stanna Neymar och gav flera st autograf och jag kom framför hans ruta och var helt ensam och stack in min Barca tröja och en penna, då blir han arg och tar bort min tröja och flytta på min hand, fyfan jag är så sjukt otroligt besviken, trodde aldrig man gjorde ngt sånt här. Jag kommer att alltid hålla på Barca men kommer aldrig någonsin fira ett mål som Neymar gör. Förstår inte hur man kan göra såhär, jag har hållt på Barca sen jag var 12 år och är idag 23 och har aldrig missat en Barca match. Nu framöver kommer jag inte känna samma glädje längre.
Barcelona Barcelonistas
2013-08-22 15:23
Shappaaa - tro mig jag höjde ögonbrynet högre en putalotti när jag såg den där sjuka listan. Du kan knappast ha kollat på Barcelona så mycket föra säsongen, med tanke på dina sjuka påståenden.
Barcelona Rakman
2013-08-22 15:16
Xavi....

Du har varit en trollkarl tidigare i din karriär men håller numera en för låg nivå för toppfotbollen.

Är det bara jag som suckar när Xavi kliver upp och slår frisparkar från farliga lägen? Kanske har jag missat någonting men som jag minns det så var det evigheter sedan som det verkligen resulterade i mål.

Jag ser mycket hellre Cesc och Iniesta som förstahandsvalen på de positionerna (och då menar jag just startelvan och inte som frisparksskyttar).

Älskar Xavi men det är naturligt att det förr eller senare lämnas plats för någon efterträdare. Jag tycker att stunden är kommen nu och jag skriver det med sorg.
Barcelona Shaappaa
2013-08-22 15:00
Barcelonista etc gjorde sin bästa säsong? det tvekar jag starkt på, magikern hamna inte ens top tio i världens bästa spelare. Men jag låter bli hans föregående säsong, jag håller mig hellre till nuet, där xavi passar bättre med cesc istället för Iniesta och cesc eller Iniesta o xavi för den delen.
Annons: