/spanien/barcelona/forum/6535.aspx/spanien/barcelona/forum/6535.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona zick9
2013-08-25 20:26
@Shanghai:

De var... med Isco, Demichelis, Joaquin och Toulanan.
Barcelona Barcelona!!
2013-08-25 20:26
Hade hoppats på Neymar från start och Alexis i mitten. Fabregas ska spela på mittfältet enligt mig, även om han är ok som anfallare också. Tror inte att Alexis hade varit dålig som centeranfallare.
Har dock inte sett någon startelva till dagens match, men om inte Neymar startar antar jag att det blir Alexis-Fabregas-Pedro?
Barcelona Shanghai
2013-08-25 20:20
@petersays:

Málaga är starka på hemmaplan.
Barcelona Okkapokka
2013-08-25 20:17
Vi har spelat två matcher än så länge, och de här är blott den andra ligamatchen. Förundras över hur vissa redan trycker på panik-knappen för att Neymar är på bänken. Säsongen är väldigt lång, och de är bättre att matcha in Neymar tålmodigt så han kan anpassa sig i lugn och ro. Trion där framme har gjort de bra än så länge så ser inga problem med att Tata fortsätter på samma inslagna spår.
Barcelona Shanghai
2013-08-25 20:16
Orka att folk gråter för att inte Neymar startar, samtidigt så gråter man för att Pedro tar plats i elvan. Har ni redan glömt vad han har uträttat med i vår klubb? Har ni glömt hur många gånger han har sänkt Real Madrid CF? Hur han gjorde mål mot United i CL-finalen? Kom inte och skriv till mig "gamla meriter spelar ingen roll". Visa respekt. Haha, gråter för att Neymar inte startar och tok dissar Pedro. Haha!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-08-25 20:11
Vem fan bryr sig om han levererar i landslaget? Det är i FC Barcelona han ska leverera, det han gör i La Roja är bonus men inget jag bryr mig om. Levererar i stora matcher? Jo tjena...Kul att du nämner Sanchez haha(pga. mitt nic?). Om man säger såhär båda var usla gångna säsongen men Alexis är en av våra formstarkaste spelare just nu, no doubt. Är bara trött att Pedro får spela gång på gång även när han är kass. Varför inte starta med Tello? Om Ney startar på bänken mot Atletico så vet jag inte vad jag ska göra. Kom igen, Tata! :P
Barcelona Massimo Tiki Tata
2013-08-25 20:11
Jag hoppas att Tata låter Neymar börja på bänken för att sen låta han starta på onsdag, annars är det nåt som är konstigt för vi betalade inte över 500 miljoner för att han ska agera inhoppare.
Barcelona petersays
2013-08-25 20:08
"Neymar kan inte slängas in i elvan direkt mot ett starkt Málaga."

Varifrån får du "ett starkt Malaga"?
Barcelona Acrobat
2013-08-25 20:06
Om nu Neymar inte startar på planen så måste han i varje fall få minst en halvlek idag. Allt annat är fel. Han behöver ha speltid för att komma in i laget... inte tid på bänken.
Ronaldinho the original
2013-08-25 20:05
@zick9:

Undrar varför många cules hatar honom?? Leverar i stora matcher till siillnad från sanchez, gör stor nytta i landslaget och är bra på båda fötterna. ,
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2013-08-25 20:05
Tror inte Neymar är riktigt redo för 90+min rent Fysiskt och att det är därför han börjar på bänken, Om han hade startat så hade ett byte redan varit planerat på han och således ge Tata mindre utrymme att förändra matchbilden (Om det behövs) , Då är det bättre att under matchens gång planera in ett inhopp.

Jag tycker iaf att det är ett logiskt agerande om det nu är baserat på dessa grunder/teorier.
Ronaldinho the original
2013-08-25 20:02
@Andresito:

Hahah mitt fel. Trodde att Fabregas satt på bänken
Barcelona zick9
2013-08-25 20:01
@Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR:
Håller med! Föregående säsongs bästa målskytt i landslaget och två mål förra ligamatchen samt typ 5 mål på försäsongen. Lika dålig som Arbeloa.
Barcelona ElRaval
2013-08-25 20:01
@Ronaldinho the original:

Det var ett skämt, kissa inte på dig. Såg du inte att jag hyllade dem?
Barcelona ElRaval
2013-08-25 20:00
Efter att ha lugnat ned sig efter första supercup matchen mot Atletico måste jag samtidigt säga att jag och många andra överreagerade rejält. Det här är laget som slog Real i finalen och det är ett ruskigt starkt lag. 1 - 1 plus spelövertag på bortaplan i en sån match är absolut inte fy skam.

Barcelona Stoichkov~
2013-08-25 19:59
Valdés, Adriano, Piqué, Mascherano, Alba, Song, Xavi, Iniesta, Pedro, Alexis and Cesc. Det är Alba som spelar som vänsterback. Edit; Neymar är tydligen inte redo för en hel match i La Primera än.
Ronaldinho the original
2013-08-25 19:58
@ElRaval:

Varför kallar du dom Patetico för? Tragiskt att se barcafans som dig hålla på med öknamn åt andra klubbar. Lägg bara ner
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-08-25 19:57
Alltså vad fan...Ingen Neymar? Seriöst Pedro är som Arbeloa(i spanska landslaget), båda är usla men får ändå alltid spela. Trött på detta. Kul att Song startar!
Barcelona Andresito
2013-08-25 19:56
@Ronaldinho the original:

Cesc är vår kanske formstarkaste spelare för tillfället..
Barcelona ElRaval
2013-08-25 19:55
3 - 0 Halvtik At Madrid.

Som Barcelonasupporter hoppas jag på ett sätt att det går bra för Patetico, trots att vi numera fajtas mot dom på högre nivå än många gånger tidigare.

Var verkligen kul att se Atletico vinna mot Real förra säsongen och när dom låg före Real i ligan njöt man.

Kul dessutom att någon tar över strafettpinnen från Valencia som Spaniens tredjeklubb. Det är bra för ligan att alla lag inte bara kollapsar.
Önskar atletico allt gott, förutom att vinna ligan :)

Ronaldinho the original
2013-08-25 19:54
Kanske lite för tidigt att säga men ärtdet bara jag som får Tito vibbar av Tatas elvor. Klass före form (xavi och fabbe) och inte så mycket rotationer i startelvan?
Barcelona DM1982
2013-08-25 19:54
Alba spelar.
Barcelona FCBlaugrana
2013-08-25 19:53
Alba lirar VB.
Barcelona NoGo™
Alba spelar vänsterback.
Barcelona Sentuary
Men vadfan startar inte Neymar för? Helt efterblivet, Tito nummer 2
Ronaldinho the original
2013-08-25 19:52
@H.Alavi - Magico!:

Vem e den andra adriano? Alves?
Barcelona barasfsdg
2013-08-25 19:51
Pinsamt att neymar bänkas
Barcelona DM1982
@H.Alavi - Magico!:

Kul att Adriano får spela både som vänster och högerback, det är bra jobbat.
Barcelona Blaugrana són els colors!
Ok nu börjar Tata irritera mig sakta men säkert..

Tredje matchen Neymar bänkar.. Är det nån slags agg Tata har emot honom?
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-08-25 19:49
Shanghai Neymar har spelat mot Italien, Spanien, Uruguay, Argentina och har oftast dominerat dessa matcher och du tror att Malagá blir för mycket för honom? Jag tror nog att han har kommit in i laget så pass mycket att han kan starta en match. EDIT: En mycket tråkig men förväntad elva. Hoppas att den enda anledningen till att Xavi får spela idag är att han blir bänkad mot Atletico. We want Cesc!
Annons: