/spanien/barcelona/forum/6511.aspx/spanien/barcelona/forum/6511.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2013-12-15 11:00
Alltså finns det någon defensiv spelare som är bättre än Busi på att försvara en mot en? Har lagt märke till att han är helt jävla cpsvår att göra bort med dribblingar! Alltid när man tror att motståndaren är på väg förbi så ser man ett långt jävla ben plocka bort bollen haha
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2013-12-15 09:28
Jag tycker att det knappt märktes ens att Alba hade varit borta i typ 10 veckor! Det var en sekvens där i matchen när dos Santos typ försökte slå boll runt honom och springa förbi, han var chanslös dos Santos i en den löpduellen. Och han är ju inte direkt en seg kille om man säger så
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2013-12-15 05:02
Bara kolla in bilden vem har mest passningskombinationer. Alba toppar listan överlägsen. Skönt att ha tillbaka honom! Längtar tills Messi kommer tillbaka. Vill se Messi & Neymar under en längre tid och se hur deras samspel kommer att utvecklas.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-12-15 04:34
zick9

Är det nu jag ska försvara mig och säga hur många år jag har hållit på Barca och bla, bla, bla , bla, bla, bla,. Det nöjet får du inte av mig.

Här behöver man inte vara någon psykolog för att förstå att du lider av vanföreställningar.
Se Nick9, kan du inte berätta för mig min livshistoria eller hur många barn jag kommer få och hur mycket pengar jag kommer att känna?

Maken till bittra människor.

Barcelona zick9
2013-12-15 04:16
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^ :

Jag hävdar att det är plastbetéende att inte kolla på en match bara för att en spelare spelar på "fel" position. Det är typsikt medgångare. Såna är vi gärna utan. Orka höra en massa gnäll från folk som bara är här när det går bra. Forumet ska vara för riktiga supportrar som verkligen bryr sig om laget, inte såna som kollar när resultatet och spelarmaterialet passar.

Barca i med och motgång!
2013-12-15 01:54
@zick9:

Du är fan patetiskt. Om du vill ha en like kan jag bjuda på en.
Om du blir glad att jag erkänner att jag är platssupporter kan jag göra det.. Så länge du blir glad för natten.
puss och hej :-)..
Barcelona zick9
2013-12-15 01:43
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Plastsupporter...
Barcelona Krabban94
2013-12-15 00:32
Inatt öppnar man väl Ballon d'or lottningen på nytt så Neymar ska få lite extra röster! ;) Nee, skönt bara att han börjat göra mål också!
Barcelona Nicke94
2013-12-15 00:04
lättnad seger de var förut :-)
2013-12-14 23:05
enkos :-)... hehehe Så pass Kul o höra...(fast jag måste erkänna jag tittade på livescore varannan minute), Roligt att höra att Iniesta kom igång sen slutet av matchen. De måste skicka Iniesta. Pique och Xavi, till en Bootkamp under juluppehållet. Kunde Juventus få igång Pirlo kan vi fan få igång dessa gamla rävar i vårt lag.
Barcelona enkos
2013-12-14 22:58
^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^

Du får skylla dig själv att du missade en mycket spännande match.. och nej det var knappast låg tepmo utan full fart, tom Barta var som "Lucio" tog bollen som siste man och körde rakt på motorvägen..
2013-12-14 22:57
@KarmaIsAKaranka:

Jag delar notan med dig...
Jag menar allvar.

Nu om Tata's taktik.

Jag sa igår att om Tata spelade Fabregas som falsk 9.a skulle jag inte kolla på den. Jag höll mina ord.

Hur såg matchen ut?
Var den trög med låg tempo?
Barcelona the cameroonians
2013-12-14 22:53
Montoya: "I attack a lot but I have to improve my last pass. And I also hope to finally score."

#Självinsikt

Andreas-

Ärligt, vill du att Tata ska gå ut och såga laget efter en vinst.
Kritik tar man internt, utåt fokuserar man på det positiva.
Barcelona Barcaholic
2013-12-14 22:53
@barcastuff: Montoya: "I attack a lot but I have to improve my last pass. And I also hope to finally score." #fcblive Okej att Montoya insett sitt misstag gör så att man enklare förlåter honom. Förutom att han känns förlamad i sista offensiva delen tkr jag han för det mesta rätt. Betydligt bättre för våran defensiv än dagens Alves. Måste även säga så skönt med Alba tillbaka, saknat duracell kaninen på vänsterkanten. Adriano får nu försöka ta högerback positionen för så länge Alba är frisk så är han enkelt första valet.
Barcelona enkos
2013-12-14 22:51
När Villareal kvitterade till 1-1 så bad en Real fan till tomten :) "Snällaaa Villarreal håll detta sista 30 min!! "
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-12-14 22:50
Hehe, skön bild
Barcelona Andreas-
2013-12-14 22:31
Såna där uttalande får en fan på riktigt att undra om Tata är rätt man för jobbet.

Det här laget ska vinna ligan o CL, allt annat är en missräkning.
Barcelona MVP - 2011
2013-12-14 22:30
Lite funderingar om matchen:

- Song, hur blir det med honom? Han såg inte glad ut att bytas ut och borde ärligt talat överväga att lämna klubben. Han är för bra för bänken och det gör ont att se honom med så lite speltid.

- Fabregas som falsk nia. Jag vet inte hur Tata tänker faktiskt, det är ju så uppenbart att det inte fungerar, vilket vi sett nu under 2 år. Jag tycker helt ärligt synd om honom och han ser väldigt uppgiven ut för att vara ärlig. Han förtjänar bättre.

- Xavi har presterat bra det senaste men är jag den ende som tycker att han borde bänkas? Är det inte dags att ge Cesc den chansen? För mig så tillför inte Xavi med något speciellt faktiskt.

- Bara jag som märkte att under en kontring vid slutskedet av matchen, när Roberto får en passning, passar tillbaka bollen till backen, får en passning direkt igen och passar den bak en gång till. Detta är så extremt frustrerande. '
Barcelona DM1982
2013-12-14 22:27
@FCB_Messi:

Jag skulle kunna tänka mig att Dongou tar den platsen, tror inte att han skulle göra bort sig.
Barcelona FCB_Messi
2013-12-14 22:26
Om neymar inte spelar mot Getafe , och Fabregas skadar sig under någon träning innan matchen , vem ska spela som falsk nia då ? Sanchez ? Dongou ?
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-12-14 22:25
Bjuder alla på middag när Eusebio Sacristan lämnar också*
Barcelona enkos
Nu skiljer det 5 p ner till Real, vinst nästa vecka mot Getafe och Reals tapp borta mot Valencia och det kan bli väldig kall jul i vita delen av Madrid.
Jag äcklas av Zubizarreta. Onödig kommentar från min sida. Inte särskilt givande. Men den tål att repeteras. Bjuder alla här på middag dagen då han lämnar vår klubb ifred.
Barcelona DM1982
2013-12-14 22:24
Nog för att det självklart är två stora avbräck att spela utan Messi och Neymar men det är inte katastrof för det. Det finna tillräckligt med offensiva spelare för att täcka upp bra. Det jobbiga är ju självklart om Fabregas spelar falsk nia, det är inte direkt optimalt om man säger så.

2013-12-14 22:23
MVP - 2011

Du måste skojja med mig!? Sa Tata det!? På riktigt!? :(
Ska gråta mig till sömns nu .. jag kan se in i framtiden och vet inte hur jag ska handskas med mitt nyfunna sjätte sinne.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-12-14 22:22
Zubizarreta (sports director): "Appealing Neymar's yellow card? We'll wait for the referee report first." #fcblive
Barcelona FCB_Messi
2013-12-14 22:21
Enkos Lägg av med dina jävla "el-pasillo" statistik . Du kan inte enbart ta 2 senaste matcherna . Gör samma sak med senaste 20 matcherna då ?
Barcelona MVP - 2011
2013-12-14 22:21
@KarmaIsAKaranka:

Martino: "After Super Cup against Atletico, this is the game I'm most satisfied with because we continued the level of Cartagena and Celtic"
...

Haha, bra tippat!
Barcelona DM1982
2013-12-14 22:20
@Rambla~:

Vilket är helt ok.
Barcelona Rambla~
2013-12-14 22:19
@DM1982:

Du får tycka som du vill. Jag håller inte med.
Annons: