/spanien/barcelona/forum/651.aspx/spanien/barcelona/forum/651.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2017-04-12 21:30
Den sög, definitivt inte straff om ni frågad mig.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona JakWah
2017-04-12 21:30
Jävla sopa...
Barcelona JakWah
2017-04-12 21:28
Såja... sätt den nu!
Barcelona messiooooxavii
2017-04-12 21:27
Jag tycker att folk överdriver hur bedrövliga vi varit iår. Vilket lag har spelar bäst fotboll iår Chelsea? Real? Juve ovh Bayern spelar i ligor där det inte finns konkurens.
Barcelona Barcelonistas
2017-04-12 21:25
Vad som gör mig skit irriterad är att man spelar precis lika dåligt som man gjorde borta mot PSG. Efter en sådan upprullning borde man inte ha lärt sig en läxa? Hur fasen kan man gå i en sån fälla ännu en gång det är bortom mitt förstånd.

Man trodde ju att vändningen mot PSG på Camp Nou skulle ge oss en otrolig fördel i Cl med tanke på vilken boost det bör ge men nej vi åker till Turin och spelar säsongens sämsta match ( efter psg borta) och blir totalt överkörda..
Barcelona koeman92
2017-04-12 21:20
@messiooooxavii:
Jag förväntar inte mig att laget ska vinna trippeln varje år. Men jag förväntar mig lite anständighet. Det vi har bevittnat igår, och egentligen hela säsongen är oerhört skämmigt och inte värdigt en klubb som Barca. När man dessutom var emot flertalet av de värvningar som gjordes från första början, hjälper det inte när spelarna i fråga bekräftar min hypotes och gör mer skada än nytta. Utöver detta blir man minst sagt irriterad över hur underrepresenterade La Masia spelare är i truppen. När man då har talanger som Alena, Palencia m.fl förväntar jag mig att deras talang ska förvaltas på bästa sätt och inte slösas bort likt andra talanger före dem (host* Thiago & Traore). Men visst, berätta för mig hur allt detta bara är engångsföreteelse, att allt kommer att bli bra och hur spelare som Mathieu, Gomes, Paco, Arda, en avdankad Mascherano och en amatör till tränare kommer att lyfta oss från denna svacka.
Barcelona JUSSI BJÖRLING
2017-04-12 21:11
man hade såklart varit gladare för bayerns mål om barca var i semi... men kul! Nu blir det match!
Barcelona El Pistolero #9
2017-04-12 21:05
[QUOTE=messiooooxavii]Folk vill ha in egna talanger hit och dit samtidigt som man förväntar att laget ska vinna trippel varje år. Vilken fucking värld lever folk i. Folk vill göra sig av med allt och alla så fort vi tappar poäng och ändå sitter dom här och vill ha in spelare från spanska tredje liga som ska bära laget. jag mår illa [/QUOTE] "Så fort vi tappar poäng" Det har sett lika bedrövligt ut i majoriteten av matcherna i snart 2 år.
Barcelona A good coach is everything!
2017-04-12 20:48
Så jävla irriterande att vi gav Real liga titeln :/
Barcelona messiooooxavii
2017-04-12 20:46
Tänk på strukturen i inlägget. Fullständiga ord och undvik CAPSLOCK!

/mod
Barcelona Soko
2017-04-12 20:43
@messiooooxavii:

Så fort vi tappar poäng? Vi blir förnedrade och förödmjukade gång på gång. Denna säsong har det hänt hur många gånger som helst. Vi framstår som ett mittenlag. Hade MS spelat i Malaga eller Betis har vi klarat bättre resultat än vi gjort igår.
Barcelona Kröjjff
2017-04-12 20:41
Barca4life98 Nej, för ovanlighetens skull var jag härinne och skrev av mig tankar som jag inte kunde släppa, under pågående match, vilket verkligen inte hör till vanligheterna; och nu gör jag det igen. Men vem vet kanske Lagerbäck får ett fördröjt vulkanutbrott i studion med anledning av den filmning som du avser men som jag inte såg. Men det lär komma fler att uppröras över när världens främste på området strax gör entré. Och då kommer jag att sitta som klistrad. Ikväll är jag tysk och håller alla mina tummar för Thiago.
Barcelona messiooooxavii
2017-04-12 20:40
Folk vill ha in egna talanger hit och dit samtidigt som man förväntar att laget ska vinna trippel varje år. Vilken fucking värld lever folk i. Folk vill göra sig av med allt och alla så fort vi tappar poäng och ändå sitter dom här och vill ha in spelare från spanska tredje liga som ska bära laget. jag mår illa
Barcelona Soko
2017-04-12 20:36
Hur kan man se Atletico - Leicester utan att få pling i rutan på Bayern Real ? Vill inte ens veta om den matchen förrän den är slut.
2017-04-12 20:25
När ska vi få se såna våra produkter presentera sig på stora scenen igen? Senast var Pedro 2009?
Barcelona Vamos Blaugrana
2017-04-12 20:23
Mbappe spelar otroligt smart för sin ålder, är det bara jag som är super imponerad ?
Barcelona Gabriel
2017-04-12 20:22
Iskallt av Mbappe!
Oaner
2017-04-12 20:19
Plus att ingen anmärker på den straff som Barca skulle ha haft. 3-1 var ett mer rättvist resultat.......2-0 hemmaplan hade vi gjort! De där bortamålet är så viktigt
2017-04-12 20:19
[QUOTE=II Barça II]Vilken andra halvlek Dortmund gör! Tränaren ser vad som var fel i första halvlek, han pratar och motiverar sina spelare. Sedan gör han även två byten, hela matchbilden ändras. Det behövdes bara 15 minuter. Vår tränare är inte kapabel att ändra vårt spel under en hel säsong... [/QUOTE] Så är det, Dortmund har en tränare, vet i fan vad vi ska kalla det vi har?
Oaner
2017-04-12 20:18
Små tillfälligheter avgjorde igårkväll....hade iniesta gjort 1-1 hade matchbilden sett helt annorlunda ut.....
Barcelona Barca4life98
2017-04-12 20:17
Kröjjf Såg du Mbappes filmning nyss?
Barcelona II Barça II
2017-04-12 20:14
Vilken andra halvlek Dortmund gör! Tränaren ser vad som var fel i första halvlek, han pratar och motiverar sina spelare. Sedan gör han även två byten, hela matchbilden ändras. Det behövdes bara 15 minuter. Vår tränare är inte kapabel att ändra vårt spel under en hel säsong...
Barcelona Kröjjff
2017-04-12 20:12
Delar Gabriels irritation över Lagerbäck, som verkar ha knaprat benso i studion. Ett klart offsidemål och en filmning/förstärkning inom straffområdetfullt i klass med Suárez fall i returen mot PSG. Men Lasse liten verkar inte bli det minsta förbannad.
Barcelona FCB_Messi
2017-04-12 20:01
Som vanligt har real sin tur . Neymar missar el clasico och lewandowski missar matchen idag . (Förlåt för onödigt inlägg men det är så fruktansvärt irriterande)
2017-04-12 19:55
Pulisic. Där snackar vi talang. Vad är det för teknik? Wow.
2017-04-12 19:47
[QUOTE=Barca4life98]El Pistolero #9 Våra "roots" har som du skriver varit att lyfta fram unga spelare men vi har väl alltid köpt "crackspelare"? Romario, Rivaldo, Ronaldo, Ronaldinho, Neymar etc. [/QUOTE] Ja det har vi men det är fortfarande rätt fräscha cracks vi har - Suarez, Ney. Jag har inget emot om vi värvar en grym spelfördelare men sen får det räcka. Ut med Mathieu, Gomes, Rakitic, Arda, Digne, Rafinha, Paco och satsa eget.
Barcelona Barca4life98
2017-04-12 19:42
Gabriel Jag har också retat upp mig på dessa experter och krönikörer (läs Noa Bachner). De är så avundsjuka och trötta på att Barcelona har vunnit så mycket det senaste decenniet. Vi Barca-fans borde ta detta som ett kvitto på att vi har varit så dominanta.
Barcelona Gabriel
2017-04-12 19:39
Angående straffen (från Ola visserligen).

- "Lite billig straff men Sokratis försvarsspel är inte bra"

Någon som är förvånad? Varför är den senila gubben Lagerbäck helt plötsligt tyst. Har han tappat käften så fort det inte handlar om Barça eller?
Barcelona Barca4life98
2017-04-12 19:39
El Pistolero #9 Våra "roots" har som du skriver varit att lyfta fram unga spelare men vi har väl alltid köpt "crackspelare"? Romario, Rivaldo, Ronaldo, Ronaldinho, Neymar etc.
2017-04-12 19:23
Många av er skriker efter värvningar. Jag själv vill bara se att en spelfördelare värvas (Roque Mesa?). Möjligtvis värva tillbaka Deulofeu också. Resten har vi i Barça B/Juvenil A. Dags att sluta vara RM 2.0 o värva en massa, det funkar inte för oss. Vi behöver gå tillbaka till våra roots. Varför värva en ny HB när vi har Palencia? Varför värva en ny VB när vi har Cucurella? Mittbackar som Marlon, Bueno. Mittfältare som Perez, Carbonell, Aleña för att nämna några. Yttrar som Mboula och Ruiz. Tränaren vi bör signa heter Oscar Garcia, ingen annan. Där snackar vi taktisk kompetens.
Annons: