/spanien/barcelona/forum/6508.aspx/spanien/barcelona/forum/6508.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A.Gaudi
2013-08-29 00:55
Att barcelonas anfallsspel var skit ska väl inte bara skyllas på atletico heller... Utöver straffen hade atletico dom bästa chanserna. Naivt att blunda och klaga för mycket på motståndet, barca höll ingen hög nivå alls. Det är bara att hoppas att lager växer. Martino har trots allt bara tränat laget någon månad, inte direkt idealt att hoppa in mitt under sommaren.

Förhoppningsvis kör vi på det Italienska race:et och inleder kasst men växer till ett storlag när plikten kallar.
Barcelona Júnior ´
!Sergio_ Busquets!

Just det ja, tack! Kanske var innan det.
Barcelona *hjärta* Valdes flint
@vic11:
Det är väl du som ickestående som kommer till ett Barca-forum enbart för att smutskasta? Du tar din egen tid, dåligt, dessutom. Rasism är inte heller välkommet här, testa flashback, där kan du hitta sympatisörer. Som sagt, klockan slår ett nu, du och Hasse bör dra er bums till sängs :)
Barcelona Zibarca ~ Hakuna maTata
@vic11:

Hur pantad får man vara innan staten inför tvångs sterilisering undrar jag? Dra tillbaks till skithålan du kröp ut ur!
Barcelona LeoMessi
Gick mållösa mot Bayern på hemmaplan också.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Acrobat
Jag tycker inte matchen är alltför dåligt genomförd. Det är inte lätt att ta sig igenom ett sådant försvar. De skapar ändå en del målchanser och håller tätt bakåt. Valdes var grym ikväll! Första titeln för den här säsongen!!!
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-08-29 00:54
Júnior ´

Bayern
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-08-29 00:54
Haha så gullig Cuenca är som vädjar till någon att ta hans mobil och ta ett foto på honom och trofen. Gjorde min kväll.
Barcelona NEMESIS....NEymar, MESsi, alexIS
2013-08-29 00:53
Ännu en titel!! Visca Barca!
Barcelona Júnior ´
Senast vi gick mållösa från hemmaplan var väl runt 2009 eller liknande, eller misstar jag mig?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Smogen

Det var ingen som helst kontakt med boll där inte, det är ren träff på Pedro straffen är befogat!

Tycker Neymar trots det dåliga samarbetet med trion är bäst i ett blekt Barca ikväll. Jag förväntade mig inte att vi skulle spela bländande fotboll från start, det kommer bli av succesivt. Nu har vi iaf mött ett bra motstånd 2 gånger på kort tid, inget ont om Malaga men nu menar jag ett topplag som kan hota vilket atm kommer göra. Laget måste ta lärdom och bättre på det som behövs att bättra på.

Hellre att maskineriet knackar i början än senare
Grattis på er alla fans :P
Barcelona Vampíro
2013-08-29 00:52
What!? Har Puyol rakat skägget nu också, kvällens sämsta nyhet.
Barcelona Rambla~
Det finns en anledning till att det blir så här mycket skit i de här matcherna. Den stavas Atlético. Det är de som skapar den hör stämningen. De är galna, de vill ha det stökigt. De vill ha upplopp på planen. Det är deras enda chans.
Barcelona Zubi - I nöd och lust (fd. Dinho the artist)
Vic11
Jag tycker verkligen, verkligen synd om dig. Sov är du snäll.
Barcelona Blaugrana91
1.70 ligan Finns ingen värvning i världen som hade gjort nån skillnad...Är knappast problemet ikväll
Barcelona Massimo Tiki Tata
Vill bara glömma den här matchen. Vi får tacka Neymar för att han räddade oss i första matchen.
Valdes och Neymar var dom ända som presterade idag tyvärr.
Det är fortfarande endast början av säsongen och om alla som har vart under isen kommer i normal form så kommer det definitivt se mycket bättre ut.
2013-08-29 00:51
Carles Puyol går ut på gräsmattan och går direkt fram till Alves och snackar med honom. Vad jag förstod så var Puyol inte nöjd med några enstaka situationer som Alves slarvar i. Han spelade inte matchen men har ändå synpunkter. Vi saknar dig el Capitan!
Barcelona Barca-nist
2013-08-29 00:51
svenska kommentatorer, kommenterar gladiatorerna eller en fotbolls match? "det inte så farligt att få dobbarna i ryggen som det ser ut!" " Alves använde också armarna och att få en armbåge kanske inte är så konstigt!" " billiga frisparkar, lite fysiskt kontakt får man väl ha " snart får man ha yxa på en match för att man spelar för en mindre klubb!!! herregud hur kass får man vara som "expert" kommentator?
Barcelona Blaugrana91
2013-08-29 00:50
Gud vilka dåliga matcher....
Barcelona Mr. H
Handen på hjärtat så hade vilket lag som helst haft problem att spela mot en så ultra defensivt lag!!
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
Gött med en titel. Annars finns det många frågetecken. Egentligen är det dock inget ovanligt med att det ser lite halvsvajigt ut precis efter ett tränarbyte . Hoppas på en värvning innan fönstret stänger, även om jag inte tror det. Bona nit!
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-08-29 00:49
Alltså snälla Hasse lägg av med kommentatorssnacket.. du nämner att Messi har spelat Confederations Cup
Barcelona Zibarca ~ Hakuna maTata
Någon mer som fick Real Madrid vibbar över Atletico??
Lika smutsiga!
Bråk i 94 minuter. Skakar hand efter slutsignalen. What just happend? Spelarna tänkte på annat än fotboll ikväll. Varför avslutar inte någon? Jag hoppas på en tuff grupp i CL så att spelarna kommer in i det här tempot försöka bryta ner starka lag. Vi behöver det.
Barcelona vic11
Vad ja har emot barca? Du är väll läskunnig? Eller du kanske är som alla andra Barca "fan" från Sverige, turkar .. Läs innan du uttalar dig snälla .. Du tar min tid grabben
Barcelona Rambla~
Inget kul att bli nollade på Camp Nou. Vad fan vet du Hasse? Messi kommer att vila den här säsongen. Du har noll koll ditt as.
Barcelona Andrés V
2013-08-29 00:48
Jisses, har aldrig sett så mycket skit på en och samma gång.
Barcelona Sang Blaugrana
Valdes matchens lirare no doubt - sug på den alla V.V hatare!! CAMPEONS DE SUPERCOPA! Atleti CERDOS! VISCA EL BARCA!
Barcelona NoGo™
Jävla skitmatch!! Fyfan!

Gonatt!

#Hassebackevilkenjävlapajas #mupp
Barcelona Vampíro
Vill inte se någon fira den här "titeln". De har knappast gjort några bra insatser över två matcher.
Annons: