/spanien/barcelona/forum/6503.aspx/spanien/barcelona/forum/6503.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Occi
2013-10-26 21:13
Sergio Ramos har enligt Cmore uttalat sig om matchen och säger att domaren avgjorde. hahaha jebem li ti mamu u picku. Hur fan kan han säga så när han kunde och borde fått rött kort 2 gånger om jävla äckliga vidriga smutsmänniska. smutslag, smutstränare, smutsspelare.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-10-26 21:12
Apply cold water to the burned area.
Aléx
2013-10-26 21:11
Angående Les Rambles och många nya namn som försöker sjunka nivån här som Puertan, njut av vinsten och strunta i att leka varandras försvarsadvokater.' Gabriel, jag är besviken på dig! du ger ros till alla spelare men glömmer en som alltid får väldigt lite cred. En spelare som städer varnda boll, dribblar motståndare med sina magiska fötter, en spelare som gör mål, agerar försvare och mittfältare under en och samma match. The one and only...Sergio Iceman Busquets! Busi har ingen gräns känns det som, killen blir bara bättre och bättre. Jag är så glad att vi har Busi, han är magisk.
Barcelona Barcelonistas
2013-10-26 21:07
Haha Grande Alves, vilken kung!. Gillar att vi har Alves i laget, den enda som visar cojones!.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona the cameroonians
2013-10-26 21:06
Alves: "Ramos saying there are things they can't control? Maybe he was talking about the referee not giving him the red card he deserved..."

Ouch... den svider... :P
Barcelona NoGo™
2013-10-26 21:04
Alves: "Madrid complain about ref? It's always the same. If there's one team who shouldn't complain.. If you see what happened past weeks.."

Hahah Alves :P
Barcelona Gabriel
2013-10-26 21:03
Vilken jävla match vi gör ikväll, jag vill att alla tar sig en ordentligt lång tanke och inser detta. Ikväll var vi så som jag vill se oss, vi krigade, slet, kämpade och visade cojones under hela matchen. Såg ni att tom Xavi och Iniesta gick in i närkamper? Xavi glidtacklade tom en gång, hur ofta händer det? En sån här kväll vill man helst lyfta det kollektiva istället för det individuella, men jag kan inte låta bli, det finns helt enkelt allt för många spelare som jag vill lyfta efter kvällens match. Först och främst, Valdes; hans bästa säsong någonsin, han har varit matchavgörande i flera matcher den här säsongen och var det även ikväll. Hans räddning på Ronaldos skott kan vara bland det svettigaste jag sett. Inser ni hur svår räddning det där är? Det är sånna detaljer som avgör matcher, vilken hjälte han varit i år. Alves; vilken jävla krigare han var idag. Åh, Alves, det var sånt här som fick mig att bli helt kär i dig när du lirade i Sevilla. Det var sånt som gjorde att jag blev helt besatt av tanken att se dig spela för oss. Släng den nonchalanta Alves versionen av dig själv åt sidan och var alltid den hungriga pitbull som du var ikväll. Alves var strålande bra. Härligt att se han snaggad igen btw! Xavi; jag är förvånad över hur få det är här inne som nämt honom. Helt ärligt, det var gamla Xavi ikväll. Vilka vändningar och nedtagningar han stod för. Han var riktigt bra. Adriano; han visade ikväll igen varför han ska få fortsatt förtroende även när Alba är tillgänglig. Så otroligt smart ytterback, han är stabil och även bra defensivt. Sällan han gör en dålig match. Neymar; värt vartenda öre. Han ger oss en helt ny dimension i anfallsspelet. Så otroligt glad att vi köpte honom. Traditionen fortsätter, första el clasicon = mål. Alexis; skitsamma säger det bara, kuken hårdnade av det målet. Ni får ursäkta ordvalet men jag går fortfarande runt med bånge. Visca el Barça!
Barcelona Andresito
2013-10-26 21:03
Alves: "Ramos saying there are things they can't control? Maybe he was talking about the referee not giving him the red card he deserved..."

Hahaha
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-10-26 21:02
@Canaletes:

Obligatoriskt efter en madrid-slakt! :D
Barcelona Canaletes
2013-10-26 21:01
@DM1982:
HAHAHAH. På tal om det. Kända videon där Barcaspelarna dansar :P edit: Så jävla skön låt att dansa till! Helt seriöst! xD
Barcelona Canaletes
2013-10-26 21:00
-dubbel*
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-10-26 20:59
@.Andreas:

Skojar du? Döma straff till Barcelona? Mot Madid? Visst är ingenting omöjligt.. men straff för Barca mot Madrid? Det finns inte på kartan. När Barca åker på tacklingar så måste de ställa sig upp annars skriver niva en krönika, när Real filmar och domarn inte köper det = Skandal. Eller hur alla svenska experter?
Barcelona DM1982
2013-10-26 20:58
@Canaletes:

Zorba självklart!
Coach Pep,
2013-10-26 20:58
Glad att varken Tata, Tito eller Pep någonsin klagat på domarna. Ancelotti däremot har visat sig vara en ohederlig rövare, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på vilka klubbar han huserat/huserar i.
Barcelona -SAMI-
2013-10-26 20:56
Fan vad SKÖÖÖÖÖÖNT!!!!! JAAAAAAAA
Barcelona DM1982
2013-10-26 20:55
Det finns en pm-funktion grabbar, använd den om ni ska debattera humor.

Jag tänkte aldrig på att det var Neymar som passade fram till Alexis mål. Ett mål och en assist mot Real, helt ok.

Nu är det bara att ladda om batterierna, det är match redan på tisdag mot Celta som mosade Malaga borta idag. Sedan är det Espanyol på fredag, känns som om det är nu det gäller att hålla i det här.
Barcelona Acrobat
2013-10-26 20:55
Så skönt att se att Barca kan plocka fram ett djupledsspel och presspel emellanåt! Synd bara att de inte alltid utnyttjar det. -6 grader i Madrid. Vintern närmar sig och kallare lär det bli med tanke på hur mediokra Real är.
Barcelona the cameroonians
2013-10-26 20:54
Älskar Martinos psykologiska färdigheter;

På frågan om varför Messi inte gjorde mål svarade tränaren att han i stället arbetade väldigt hårt i defensiven vilket i hans ögon är minst lika viktigt.

På frågan om vad han tyckte om Neymars insats sa Martino att brassen gjorde en bra match men att han redan gjort bättre insatser i Barcatröjan.

Höjder den som hade det tufft, sänker den som gjorde det bättre.
Balansen måste behållas i laget - Messi är ff number one.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-10-26 20:54
@.Andreas:

Lägg ner med denna diskussionen, lycka till med att någon ska ta dig på allvar hädanefter
BARCA-més que un club
2013-10-26 20:53
.Andreas

¡Barca! - Crèma Catalana

kan ni två Chatta på msn ellr nåt, ni sänker nivån bara på forumet för fan hur gamla är ni alltså !!!!

Barcelona .Andreas
2013-10-26 20:53
@¡Barca! - Crèma Catalana:

Fortsätt med kiss skämten då. Det är ju den nivån forumet ligger på i dagsläget.
Förstår inte vad du gastar om.. lägg bara ner.
Barcelona Canaletes
2013-10-26 20:52
Vad är det för dans Ancelotti dansar här? :P
2013-10-26 20:51
@.Andreas:

Snälla sluta, du skämmer bara ut dig ännu mer. Du får tycka vad du vill, men lek inte moralkärring när du själv inte håller högre nivå
Barcelona Barcelonistas
2013-10-26 20:51
Jag är så stolt över Barcelona och allt vad klubben står för. Jag kommer alltid att hata Real Msdrid och dess supportrar. 4 liga titlar senaste 5 åren och vi ligger 6 poäng före fuskarna nu. Lider med Juventus som gjorde en perfekt match taktiskt!. Sen kom domaren in och avgjorde!.
Barcelona .Andreas
2013-10-26 20:50
@¡Barca! - Crèma Catalana:

Ehh? Får man inte tycka att Bale har en form av ett ap-ansikte? Det är väl inte direkt konstigt heller då vi ursprungligen kommer därifrån (allihopa av oss).

Det är inte direkt så att jag pysslar med kiss&bajs som 7 åringar gör.
2013-10-26 20:49
@.Andreas:

Med andra ord är det inte högre nivå på dig än skämten du kritiserade. Du är pinsam.
Barcelona Canaletes
2013-10-26 20:49
Fan tråkigt att dom stängt av kommentarsfältet på AB. Alltid kul att läsa svenska folkets röst.
Barcelona .Andreas
2013-10-26 20:48
¡Barca! - Crèma Catalana Mitt apskämt? Jag svarade på ett apskämt om Bale och skrev att jag tänkte för mig själv likadant men inte skrev något. Läs igen tack eller skaffa glasögon.
2013-10-26 20:44
@.Andreas:

Ska du inte kommentera om ditt apskämt efter ditt moralpredikande
Barcelona the cameroonians
2013-10-26 20:44
Att stjäla någons nick är aldrig okej.

IP-spärr.
Annons: