/spanien/barcelona/forum/6490.aspx/spanien/barcelona/forum/6490.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2013-08-30 19:16
Finns inte en chans i världen att vi lagt ett 40M€ bud på Suarez. Om det stämmer att en spansk klubb lagt det budet på Suarez så vet vi alla redan vilken klubb det är. Hoppas dock att det inte stämmer. En värvning av Bale till Madrid skrämmer mig inte vidare mycket, Suarez hade däremot gjort Real Madrid otroligt mycket starkare.
Barcelona fc__Barça
2013-08-30 19:15
Carles Pyoul The Warrior (Barcelona) Nej
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Carles Pyoul The Warrior
2013-08-30 19:14
Det sägs att ett spanskt lag har lagt ett bud på 40 miljoner euro för Suarez. Brendan ska ha bekräftat det enligt the mirror. Inte trovärdigt men tror ni vi kan va den klubben?
Barcelona Titooo
2013-08-30 19:09
Canaletes

haha :D Varför de två första tidningarna röstade på honom är förståeligt. Den tredje fick han för att han var i Georgien några veckor sen och blev kompis med många och däremed den där tidningen. Jag är från Georgien och vet vad jag pratar om. Egentligen skulle han fått 0 röst men men..
Barcelona Mido
2013-08-30 19:04
Sakho är klar för Liverpool, 200 milj kr kostade han. Sssshhhhhhh vi får inte väcka rosell å zubi
Barcelona Canaletes
2013-08-30 18:57
Dom 3 rösterna Ronaldo fick var ifrån Marca (Madrid-tidning), A Bola (portugisisk) och en tidning från Georgien. hahaha!!!
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 18:47
Capitan \(^.^)/ (Barcelona) Okej, tack :))
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-08-30 18:43
@NeymarMessi:

Jag förstår, men du ska inte behöva sjunka till Puertans nivå. Håll huvudet högt. Du måste tänka på att sådana uttalande som "mourinhoe" och "chelshit" gör stor skillnad här på forumet, så försök att hålla dig ifrån sådant. Ha förståelse för "Carles Pyoul The Warrior", även om han inte lyckades formulera sig på rätt sätt (om du nu känner så). Nu hoppas jag att vi kan sluta prata om detta och återgå till Barca. :)
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-08-30 18:41
Vet någon om det är bekräftat att Chelsea krävde 40 miljoner euro för David Luiz?
Känns isåfall som det hade varit värt det. Det är 150 milj euro mer än vi gav för Chygrietc, och då får vi en prövad, talangfull och erfaren back. Var det inte Sandro som sa att det finns pengar för att lösa försvarskrisen? Vart tog dom vägen? Vad hände med sponsor-pengarna? Gick de till Neymars avbetalning? Någon som har svar på detta då det känns som att sommarens värvning (Punkt) brukade klaras av utan tröjsponsor.
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 18:39
Det här börjar bli för mycket. Okej grabbar! Mitt fel. Pajasvärld.
Barcelona Barcadinho.
2013-08-30 18:38
@Rambla~ - Zubi fuera!:

Nej, kvalspel räknas inte. Boateng kan spela gruppspel.
Jag tycker att Milan kunde få bättre än 12 milj, lite underpris.

Ur Uefa:
". Exceptionally, however,
a player who has been fielded in the first, second, third qualifying round or the
play-offs of the UEFA Champions League or UEFA Europa League is entitled
to play in the UEFA Champions League or UEFA Europa League for another club..."
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-08-30 18:35
@NeymarMessi:
"skällsord, sms/msn-språk". läs regler. Dessutom finns det redan kommentarer på forumet som påpekat Mourinhos 3/15 facit. Och vill du låta nedlåtande ang. Mourinho, kalla honom Jose, som Guardiola gjorde, bättre än ett smeknamn från mellanstadiet. :) Edit: Någon har redan skrivit det här förut men värt att upprepas: "Brottas inte med en gris, du kan inte vinna och båda blir leriga men det är bara grisen som njuter av det."
Fais
2013-08-30 18:35
Capitan \(^.^)/

Det är så enkelt. Det enda du behövde göra var bara kopiera och påminn. Inte häckla, Mobba, Smutskasta,

Tack sånt uppskattas.
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 18:31
Captain. Det enda jag skrev var " morinhoe " och "chelshit" det är ingenting jämfört med vad deras fans säger om oss. Men okej. Bara den där Charles warrior inte lägger sig så är det fine.
Fais
2013-08-30 18:31
Carles Pyoul The Warrior

Ju, ju! Jag håller med dig. Kan jag då rekommendera att en person eller högst 2 pratar med den personen. Vad som inte ser bra ut är när mella 50-100 personer ger sig på samma stackare. Det ser 10 gånger värre ut.

Ni kan ju skriva ett pm till personen och förklarar för honom/henne hur man ska skriva och bidra till forumet stället att gå på häxjakt.

Det ser nästan ut som de flesta av er njuter av det.. Som om det är dagens injektion för var och en.

Min sista fråga är då? Har forumet åldersgräns???

För det är alltid någon ny som skriver samma, samma, samma kommentar som går så här. "P12or här. Alla har lämnat forumet ..o.s.v"0

Jag. personligen tycker att det kul att vi har så många olika personligheter.. Men, men det är bara jag..
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-08-30 18:28
@NeymarMessi Forumregler: Endast registrerade medlemmar tillåts skriva i detta forum. Inlägg med personangrepp, rasistiskt och/eller sexistiskt innehåll, PROVOKATIONER, OSERIÖST BETEENDE, skällsord, SMS/MSN-SPRÅK, reklam, SPAM, tippande, långa länkar, inklistrade artiklar, inklistrade inlägg från Puertan eller andra forum, omotiverade startelvor, drömelvor, one-liners, INNEHÅLLSLÖSA KOMMENTARER eller icke-fotbollsrelaterade ämnen samt jublande över skador accepteras ej. Likaså inlägg utan skiljetecken. Bedöms övertrampet som grovt eller upprepas kan skribenten komma att spärras. Tips: Posta alltid webblänkar i länktips för att inte störa sidans design samt underlätta för andra användare. Du ser kanske att jag har "capslockat" vissa ord eller meningar i texten, de är de regler som du brutit mot de senaste timmarna. Jag vet också att du har brutit mot flera vid andra tillfällen, men du kanske ska tänka lite på hur du skriver och vad du skriver innan du klickar "skicka", det skulle underlätta för forumets medlemmar. Tack på förhand! :)
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 18:23
Charles the warrior. Vad exakt har jag skrivit som bryter mot forumets regler?
Barcelona Messidinho_10
2013-08-30 18:20
Riktigt förbannad på Eto trodde aldrig han skulle skriva på för smuts Chelsea. Kolla bara på vad han sa 2004 efter mötet i CL. "I'd rather sell groundnuts in my village than play for a pathetic team like Chelsea" - Samuel Eto'o (2004)
Barcelona Carles Pyoul The Warrior
2013-08-30 18:20
Fais Detta är ett forum som vi cules vill vara med och diskutera i och då menar jag diskutera och slippa läsa massa barnsliga inlägg. Dom som sänker nivån får ta och visa hänsyn till att folk vill faktiskt hålla en bra nivå här. Om dom skiter i reglerna som "neymarmessi" gjort hundra gånger så får man helt enkelt spärra honom i hopp om att killen ska hålla högre nivå nästa gång.
Fais
2013-08-30 18:14
Jag tycker att ni betyder er som hyenor mot någon ny varje vecka. Det är som att bevittna ett gäng finniga osäkra fjortisar ge sig på den ena efter andra varandra.

Hur orkar ni? Vad är det som får er att må så dåligt ??
Låt killen vara i fred. Vill ni gå på mobbningsträffar kan ni alltid söka er till diverse hemsidor.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-08-30 18:14
NeymarMessi Höj nivån bevisa folk fel genom att agera istället, du behöver inte förklara något för någon.
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 17:54
Jag vill inte att folk ska säga något men jag vill inte heller bli kallad för medgångare av några trångsynta.
Barcelona Blaugrana91
2013-08-30 17:53
Mido Avbetalning? Vi har råd att betala det som krävs. Men som sagt tvivlar på att Chelsea släpper honom.
Barcelona fc__Barça
2013-08-30 17:47
NeymarMessi Men herregud, tror du att folk kommer säga "Oj, förlåt NeymarMessi, visste inte att du hade mycket Barcelona prylar, snälla fortsätt dra ned forumet i smutsen". Du kan ha hur mycket prylar du vill, det gör ingen till en större eller mindre supporter.
Barcelona Carles Puyol y Jean Marie Dongou
2013-08-30 17:46
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 17:44
Bland annat
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 17:42
Bland annat.
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 17:39
Messias parfym
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 17:38
Jag har en massa Barca kläder / produkter som du någonsin kommer ha. Kolla bilden.
Barcelona jawwa
2013-08-30 17:36
Tänkte väl det. Blev smått orolig. Vi får hoppas messi håller likt tidigare år, då ett samspel tillsammans med neymar och cesc kan resultera i succe. Tänk er scenariot när messi vänder upp, viker in i banan och lägger en patenterad genomskärare mellan mittback och ytterback till neymar...... gåshud
Annons: