/spanien/barcelona/forum/6488.aspx/spanien/barcelona/forum/6488.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 22:08
Bayern leker med Chelshit.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2013-08-30 22:05
Hahah hur lycka Chelsea missa det läget?
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-08-30 22:02
Hypen kring Oscar är för att han spelar i Premier League... hade han spelat i La Liga skulle han vart lika hypad som Turan i Atletico. Nämligen underskattad. FCB_Messi Tycker snarare han påminner mig om Iniesta. Han och Vampyren har ungefär samma spelstil.
Barcelona Vampíro
2013-08-30 22:02
@Rambla~ - Zubi fuera!:

Ett skämt att han går före Mata även om spanjoren inte passar in i "spelet". Känns dock som att Willian är klasser bättre och bör gå före, gäller även i landslaget.
Barcelona Rambla~ - Zubi fuera!
2013-08-30 22:01
FCB_Messi Skillnaden är att Messi gjorde 3-4 spelare när han ville.
Barcelona FCB_Messi
2013-08-30 21:57
Är det bara jag som tycker att Ribery påminner mycket om messi när han spelade på en kant ? Fruktansvärt kreativ och kan göra sin gubbe när som
2013-08-30 21:57
Håller med om Oscar. Inget märkvärdigt med honom, förstår inte hypen..
2013-08-30 21:55
Mäktiga Messi Fast där drog Pep en vit lögn. Han korsade fingrarna bakom ryggen. :)
Barcelona Vampíro
2013-08-30 21:54
Är det bara jag som inte ser storheten i Oscar? Tycker alltid han är medioker när jag ser honom, ingen egenskap som får honom att sticka ut. Fattar inte vad han gör i landslaget heller.
Barcelona Gabriel
2013-08-30 21:53
Herregud, svenskan i det förra inlägget är skrämmande, haha. Skrev från Iphonen så ni får ursäkta.
2013-08-30 21:53
@barcastuff: Ibrahimovic: "Ribery deserves award? If it's about the team, he should win. But if it's about individual talent, no one's better than Messi" Ibra har ju rätt. Alla vet det. Därmed kan vi sätta stop huruvida Ribery förtjänade priset eller inte. Det blir bara tjatigt.
Barcelona Gabriel
2013-08-30 21:51
Varför klagas det på Ribery? Han förtjänade priset. Var inte så blinda. Ingen tvekar på Tt Messi är världens bästa spelare men Ribery var bättre förra säsongen och hade ett större vikt i Bayerns säsong (vilket dessutom resulterade i trippeln) än vad Medsi hade, som dessutom var skadad en hel del när de viktiga matcherna mot slutet började komma. Ribery vann priset helt rättvist.
Barcelona Mäktiga Messi
2013-08-30 21:50
Ribery sa tack till guardiola för hyllningarna om att han är likvärdig som Messi o Ronaldo
Barcelona Smogen
2013-08-30 21:49
hmm....waow...det var ju ingen dålig rökare han fick till där!

Sluta klaga på att Ribery blev europas bästa spelare förra året, låter avundsjuka och jantelag låg väg. Sådant kan vi låta aftonbladets kommentatorsfält ägna sig åt istället.
Kontringsfotboll håller inte i all evighet. That's a fact.
Barcelona Mäktiga Messi
Ribery o Guardiola
Barcelona fiskfot
2013-08-30 21:48
Klassmål av ribery
Barcelona Barcelonistas
Ribery! haha fan va gött!
Barcelona FCB_Messi
Ska ni fortfarande klaga på Ribery ?
Barcelona SupremeMan
nu snackar vi avslut !
Barcelona Vamos Blaugrana
Han visa er där haha
2013-08-30 21:34
Vampíro Nja, han har 3 säsonger på sig så liks bra att börja direkt. Dessutom, alla som följer fotboll vet att förändringar sitter inte över en natt, det tar tid innan det blir bra. Fast det Pep inte borde envisas med är att flytta upp Lahm högre upp i planen, han ska spela högerback. Så visst har du rätt i att han kanske är inne och petar på för mycket. Förresten är det inget som säger att Bayern hade varit så mycket bättre med Jupp så här tidigt på säsongen..
Barcelona Vampíro
2013-08-30 21:32
*unfollow @setoo9*

Vill inte se någon retweeta mål från chelseafc på min TL. Förresten vad fan sysslar Samu med? Känns som att det var igår han satt i livesändning och skrek sig hes efter att Deco gjort mål mot dem i CL och nu har han signat för djävulen känns det som. Han ska ju precis som mig hata den äckliga klubben.
Barcelona Barcelonistas
2013-08-30 21:30
Haha Mous fotboll woow, jag som supporter hade hoppat om jag sett mitt lag spela den här fula antifotbollen..
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-08-30 21:22
AndreD - (Barcelona) You mad?
AndreD -
2013-08-30 21:19
Vilket fantastiskt avslut av europas bästa spelare Ribery
2013-08-30 21:17
Nu ser man varför Mata inte platsar i Chelsea. Tolken vill bara spela kontringsfotboll. Helt sjukt, köpa in en massa dyra stjärnor och sen spela omställningsfotboll. Det är ju något lagen som inte har råd att värva dyra stjärnor normalt gör mot storlagen.
Barcelona Vampíro
2013-08-30 21:15
Rambla~ - Zubi!

Jag har förvisso inte följt Bayern så mycket men det känns ändå som att Pep vill ändra för mycket på en gång. De var nästintill kompletta ifjol med bra possessionspel, och sylvassa kontringar. Pep vill direkt sätta sin prägel på laget men vettetusan om han inte borde väntat till andra året innan han revolutionerar spelet helt och hållet.

Precis som du är inne på så hade nog Bayern förra året manglat ner en spelare som Hazard i det läget, i år vill de spela lite för mycket.
Barcelona Mäktiga Messi
2013-08-30 21:12
hur fan kunde ribery bli Europas bästa spelare ???? han vet ju inte vart målet är
Barcelona Leo y Cesc
2013-08-30 21:07
Sjukt hur vissa ens vågar jämföra Messi och Ronaldo med Ribery.
Annons: