/spanien/barcelona/forum/6480.aspx/spanien/barcelona/forum/6480.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Zamboza
2013-09-01 17:31
Senaste omgången var det en alltid lika generös domarkår som gav Real Madrid tre poäng genom att råna Granada på en straff i slutminuterna och Athletic var knappast bättre än Osasuna ”hemma” på Anoeta.

Hahaha, Athletics inför rapport mot real.
Barcelona Shanghai
2013-09-01 17:26
Coach Pep, (Barcelona) 2013-09-01 17:19 Fick precis reda på att Qatar finansierar och smugglar in terrorister i Syrien. Må gud förvandla mig till en åsna den dagen jag klär mig i en Barca-tröja. Och så har vi Unicef på ryggen, oh the irony.. När jag skrev att äckliga Qatar är ett terroristiskt land så hoppade alla på mig. Så sant, vilken ironi Qatar + Unicef.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-09-01 17:23
Sluta spekulera om Luiz och Kun, that will never happen :P Tata har bekräftat att ingen värvning kommer att ske. Måtte det ske i vinter bara! Vilken tur Arsenal har förresten, som får möta Tottenham nu, innan bygget har satt sig.
Jeffson
2013-09-01 17:20
Blaugrana91

Att se flera på twitter skriva något sådant är inte mycket att hänga i granen. Varför har ingen av dessa som sett honom knäppt en bild isåfall? Det hade varit underbart att ha fel, men detta är bara skitsnack!

Tänk dej själv, David Luiz med sitt hår traskar in på en flygplats i Barcelona med sin agent. Ingen privatperson tar foto. Ingen tidning bryr sej. Men en snubbe med ett twitterkonto uppmärksammar detta och drar iväg en tweet. Jättetroligt. Verkligen.
Coach Pep,
2013-09-01 17:19
Fick precis reda på att Qatar finansierar och smugglar in terrorister i Syrien. Må gud förvandla mig till en åsna den dagen jag klär mig i en Barca-tröja. Och så har vi Unicef på ryggen, oh the irony..
Barcelona Barcelonistas
2013-09-01 16:56
Det är BS att folk ens tror på något haha snälla.. Ars - Spur
Barcelona Blaugrana91
2013-09-01 16:52
Att Luiz är i Barcelona stämmer nog, då jag sett flera på twitter faktiskt bekräfta att dem sett honom där. Den stora frågan är dock vad han gör där?

Njuter av lite semester innan landslagsuppdrag? Så kan det säkert vara.

Men varför har han då med sin agent som också nämns?

Sen också konstigt om Aguero är där med sin agent.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-09-01 16:48
Nu går även SPORT ut med uppgifterna att David Luiz befinner sig i Barcelona. Dock hänvisar artikeln till Goal, och de flesta vet vad Goal står för.

100% skitsnack. Men vem vet?
Barcelona Occi
2013-09-01 16:47
Liverpool har dessvärre inget spel som kommer hålla hela vägen. Det har dem inte haft sedan Benitez lämnade.
Barcelona Barcelonistas
2013-09-01 16:38
Fan va man saknar Liverpool i Cl det var ett tag sen man såg de laget i Europa..
Coach Pep,
2013-09-01 16:24
Underbart med Liverpool!
Barcelona Blaugrana91
2013-09-01 16:22
Liverpool vinner och leder PL med 9 poäng, bra start av dem.
Barcelona Blaugrana91
2013-09-01 16:15
Haha 5 min tillägg, tänk att United alltid får så mycket när dem ligger under...
Barcelona Vamos Blaugrana
2013-09-01 16:09
Jag tror vi kommer se mycket av coutinho i framtiden, det ser riktigt bra ut !
Barcelona ZlatanisDaMannn
2013-09-01 15:54
har bara två frågor och dessa är varför får en sån dålig fotbollsspelare som dos santos utan någon som helst respekt för sig själv eller intentioner att lyckas följa med till valencia och varför gör dom sig inte av med honom fort innan transferfönstret stänger?
Barcelona Blaugrana91
2013-09-01 15:44
Bra match nu mellan Liverpool och Man u. Liverpool leder med 1-0.

Sen Arsenal-Tottenham och därefter vår match.
En trevlig fotbollssöndag.
Barcelona Stoichkov~
2013-09-01 14:59
Att Sergio Aguero och David Luiz är staden i Barcelona är inget kontighet. Dra inga förhastade slutsatser. De försöker väl antagligen att passa på att ha lite semester innan de sedan åker med sina vänner till landslagssamlingen. Staden Barcelona är en de bästa städerna att vara på semester ett par dagar innan landslagsamlingen. Kan mycket väl tänka mig att Agurea ska åka med kaptenen Messi och Mascerano medan Liuz ska åka med Alves och Neymar som han har bra relation med. De passa väl på samtidigt att slippa det regniga vädret i UK. Edit: Mourinho befinner sig också i Barcelona för att få lite solbränna inför säsongen:).
Barcelona Mido
2013-09-01 14:54
Såg precis Sakho på läktaren mellan Liverpool man United
Barcelona Blaugrana91
2013-09-01 14:37
Går lite twitterrykten där personer bekräftar att dem sett Luiz i Barcelona.

Säkert ingenting, men med tanke på att transferfönstret stänger snart kan det vara kul med lite så här sista minuten spekulationer kan jag tycka. ;)
Barcelona Barcelonistas
2013-09-01 14:35
Bästelona - haha nej då va han allsmäktig!.
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2013-09-01 14:35
@barcastuff: Barcelona have won 2 of their last 10 games away against Valencia, 1 of their last 5 #fcblive Last win: 0-1 in 2010-2011 [via fcb latdp]

Det här var inte alls bra statistik...
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-09-01 14:14
Abidal: "Deulofeu to Everton? Don't think that's a good team for Gerard, hope things go well. He's a special player, I'm sure he'll triumph"" Vår nya sportchef? Kan inte hjälpa att jag tycker som Abidal. Villareal eller någon annan klubb som Ajax hade varit perfekt för Deulo. Speciellt Villareal han hade fått spela match in och match ut.
Barcelona Bästelona
2013-09-01 14:13
Är det bara jag som saknar att se Messi i långt hår hahaha?
Barcelona Bästelona
2013-09-01 14:12
Är de bara jag som saknar att se Messi i långt hår hahaha?
Barcelona Barca o Mort!
2013-09-01 13:48
Barcelonistas

Jag håller nog honom inte som världens bästa eller jämför honom med Ronaldinho, men han hade Malaga på sina egna axlar förra året både i La liga och CL tycker det är att leverera på högsta nivån. Var nog inte bara 1 match i CL han var bra ska jag säga.
Barcelona Barcelonistas
2013-09-01 13:44
Barca o Mort - för att klassas som en utav världens bästa så måste han enligt mig leverera mer på den högsta nivån. 1 match säger inte mycket.
Barcelona Barca o Mort!
2013-09-01 13:40
Dongou & Bagnack

Haha påminn mig inte hade vunnit 850€ om Everton hade vunnit den :(

Modric och Isco spelade väldigt bra idag för rivalerna tycker jag, synd att domarn var orättvis som fan.

Barcelonistas

Ja för han lekte ju inte alls i CL förra året, vet inte hur blind du är men han svängde upp Hummels några gånger och tänkte nå semifinal om de inte vore för det sista offsidemålet som Dortmund gjorde.

Aja nu blir det bara att se på ManU's match tills vår börjar, fyfan vad skönt att säsongen är igång igen.
Barcelona Dongou & Bagnack
2013-09-01 13:35
Kollade sista 5minuterna mellan Cardiff och Everton på grund av att Gerrard deulfoue gjorde inhopp. Jag måste säga han har varit riktigt bra när han kom in, han skapade några lägen, och ville ständigt utmana sin back. Han spelade i höger kanten denna match
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2013-09-01 13:35
Bilbao får inte en solklar straff. Inget nytt när man möter Real.
Barcelona LeoMessi
2013-09-01 13:28
Tycker synd om bilbao! Förr brukade dom åtminstone ge real motstånd :/
Annons: