/spanien/barcelona/forum/6479.aspx/spanien/barcelona/forum/6479.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 18:31
Captain. Det enda jag skrev var " morinhoe " och "chelshit" det är ingenting jämfört med vad deras fans säger om oss. Men okej. Bara den där Charles warrior inte lägger sig så är det fine.
Postat via SvenskaFans-appen
Fais
2013-08-30 18:31
Carles Pyoul The Warrior

Ju, ju! Jag håller med dig. Kan jag då rekommendera att en person eller högst 2 pratar med den personen. Vad som inte ser bra ut är när mella 50-100 personer ger sig på samma stackare. Det ser 10 gånger värre ut.

Ni kan ju skriva ett pm till personen och förklarar för honom/henne hur man ska skriva och bidra till forumet stället att gå på häxjakt.

Det ser nästan ut som de flesta av er njuter av det.. Som om det är dagens injektion för var och en.

Min sista fråga är då? Har forumet åldersgräns???

För det är alltid någon ny som skriver samma, samma, samma kommentar som går så här. "P12or här. Alla har lämnat forumet ..o.s.v"0

Jag. personligen tycker att det kul att vi har så många olika personligheter.. Men, men det är bara jag..
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-08-30 18:28
@NeymarMessi Forumregler: Endast registrerade medlemmar tillåts skriva i detta forum. Inlägg med personangrepp, rasistiskt och/eller sexistiskt innehåll, PROVOKATIONER, OSERIÖST BETEENDE, skällsord, SMS/MSN-SPRÅK, reklam, SPAM, tippande, långa länkar, inklistrade artiklar, inklistrade inlägg från Puertan eller andra forum, omotiverade startelvor, drömelvor, one-liners, INNEHÅLLSLÖSA KOMMENTARER eller icke-fotbollsrelaterade ämnen samt jublande över skador accepteras ej. Likaså inlägg utan skiljetecken. Bedöms övertrampet som grovt eller upprepas kan skribenten komma att spärras. Tips: Posta alltid webblänkar i länktips för att inte störa sidans design samt underlätta för andra användare. Du ser kanske att jag har "capslockat" vissa ord eller meningar i texten, de är de regler som du brutit mot de senaste timmarna. Jag vet också att du har brutit mot flera vid andra tillfällen, men du kanske ska tänka lite på hur du skriver och vad du skriver innan du klickar "skicka", det skulle underlätta för forumets medlemmar. Tack på förhand! :)
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 18:23
Charles the warrior. Vad exakt har jag skrivit som bryter mot forumets regler?
Barcelona Messidinho_10
2013-08-30 18:20
Riktigt förbannad på Eto trodde aldrig han skulle skriva på för smuts Chelsea. Kolla bara på vad han sa 2004 efter mötet i CL. "I'd rather sell groundnuts in my village than play for a pathetic team like Chelsea" - Samuel Eto'o (2004)
Barcelona Carles Pyoul The Warrior
2013-08-30 18:20
Fais Detta är ett forum som vi cules vill vara med och diskutera i och då menar jag diskutera och slippa läsa massa barnsliga inlägg. Dom som sänker nivån får ta och visa hänsyn till att folk vill faktiskt hålla en bra nivå här. Om dom skiter i reglerna som "neymarmessi" gjort hundra gånger så får man helt enkelt spärra honom i hopp om att killen ska hålla högre nivå nästa gång.
Fais
2013-08-30 18:14
Jag tycker att ni betyder er som hyenor mot någon ny varje vecka. Det är som att bevittna ett gäng finniga osäkra fjortisar ge sig på den ena efter andra varandra.

Hur orkar ni? Vad är det som får er att må så dåligt ??
Låt killen vara i fred. Vill ni gå på mobbningsträffar kan ni alltid söka er till diverse hemsidor.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2013-08-30 18:14
NeymarMessi Höj nivån bevisa folk fel genom att agera istället, du behöver inte förklara något för någon.
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 17:54
Jag vill inte att folk ska säga något men jag vill inte heller bli kallad för medgångare av några trångsynta.
Barcelona Blaugrana91
2013-08-30 17:53
Mido Avbetalning? Vi har råd att betala det som krävs. Men som sagt tvivlar på att Chelsea släpper honom.
Barcelona fc__Barça
2013-08-30 17:47
NeymarMessi Men herregud, tror du att folk kommer säga "Oj, förlåt NeymarMessi, visste inte att du hade mycket Barcelona prylar, snälla fortsätt dra ned forumet i smutsen". Du kan ha hur mycket prylar du vill, det gör ingen till en större eller mindre supporter.
Barcelona Carles Puyol y Jean Marie Dongou
2013-08-30 17:46
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 17:44
Bland annat
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 17:42
Bland annat.
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 17:39
Messias parfym
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 17:38
Jag har en massa Barca kläder / produkter som du någonsin kommer ha. Kolla bilden.
Barcelona jawwa
2013-08-30 17:36
Tänkte väl det. Blev smått orolig. Vi får hoppas messi håller likt tidigare år, då ett samspel tillsammans med neymar och cesc kan resultera i succe. Tänk er scenariot när messi vänder upp, viker in i banan och lägger en patenterad genomskärare mellan mittback och ytterback till neymar...... gåshud
Barcelona NeymarMessi
2013-08-30 17:34
Grande Jw. Jag har rätt att smutskasta råttan mourinHoe med tanke på hur mycket skit han sagt om klubben i mitt hjärta. Jag hatar chelshit också precis som real smuts. Carles, jag tycker snarare att du som är medgångare. Har varit Barca supporter sedan 2003, vad som fick mig älska Barca är dess spelstil. Jag älskar anfallsfotboll. Precis som jag älskar Brasiliens landslag.
Barcelona Mido
2013-08-30 17:34
Ett rykte säger att Barcelona tänker göra ett sista försök med luiz, kanske på avbetalning,, vi får väl se, det är inte många timmar kvar
Barcelona Júnior ´
2013-08-30 17:31
jawwa

Nej, inte för tillfället.
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-08-30 17:30
@grande jw:

Jag håller med "Carles Pyoul The Warrior", sånt trams som "NeymarMessi" skriver drar ner hela forumets nivå. Det här är ett sånt exempel där Mod bör rycka in och städa.
Barcelona jawwa
2013-08-30 17:26
Har jag missat något? är messi skadad?
Barcelona grande jw
2013-08-30 17:25
Carles Pyoul The Warrior

Dra inte alla över en kam. Tycker det är helt ok nivå här inne just nu. Att NeymarMessi skriver som en bebis och håller otroligt låg nivå vet vi redan sedan innan.
Barcelona Barca o Mort!
2013-08-30 17:25
Carles Puol The Warrior Är man sedan förvånad att han heter NeymarMessi haha. Nåja finns alltid omogna fans som man skäms över håller på sitt lag men visst borde de rensas lite här. I puertan får man ju cred så fort man skriver "Bajselona" eller något liknande. Personer som byter lag varje år, var kul förra året hur hälften där inne prioriterade Mou före deras legend Casillas. Barca King Visst men hade Messi vilats och vi förlorat hade halva världe varit typ "AVGÅ TATA BÄNKAR EN HALVFRISK MESSI IDIOTJ*VEL*"
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-08-30 17:23
@CuleForLife!:

Känns som det kan gå hursomhelst gällande det. Själv hoppas jag att han vilas var 5-6:e match av följande anledningar:

1: Ingen får så mycket stryk som Messi och säsongen är väldigt lång. Hellre en hel och frisk Messi än en promenerande (även om det funkade mot PSG).
2: Vi klarar oss rätt hyfsat mot mediokra lag utan Messi på plan, men det är oftast han som får lösa upp knutarna när det s****r sig, Barca måste bli bättre på att klara av "Messis jobb" även när han inte är ett alternativ.
3: Neymar värvades av en anledning och behöver spelas in i den rollen som han var tänkt. Då han är tänkt att vara en semi-Messi aka. fixstjärna, så skulle han gynnas av att få ha den rollen i 90 minuter då och då.
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-08-30 17:19
Alltså ibland undrar jag om Messi är en idiot!!!!!! Han hade nyligen återhämtad sig från en skada och insisterar på att spela supercupen med tanke på skadan innan och hur han spelade borde han aldrig ha fått spela. Han hämmar laget och gör inte någon nytta för någon. Han borde ha vilat och kommit tillbaka borta mot Valencia.

Snälla Messi ta och vila dig!!!!!!!
Barcelona Carles Pyoul The Warrior
2013-08-30 17:13
"Chelshit med mourinHoe! Hahahaha! MourinHoe har bara 3 vinster mot pep av 15 möten. The special five"

På riktigt? Håller inte forumet högre nivå än såhär. Hur kan mod låta FB chattaren smutsa ner forumet med massa trams gång på gång? Sandlåda!

Inte konstigt folk har lämnat forumet när man ser P 12 or skriva såna inlägg.
Barcelona Acrobat
2013-08-30 17:03
Mycket klokt uttalande av Zlatan! Han har fullständigt rätt i det han säger. Det är nämligen så enkelt att det inte finns någon som är bättre än Messi. Tyvärr finns det många stolpskott som väger in laginsatser i individuella priser.

Menmen... jag tror att Messi är väldigt nöjd med dom individuella priser han redan har vunnit. Ingen kommer ju någonsin att vinna 4 Ballon d'Or i rad igen. Nu ser han nog mer individuella priser som en bonus snarare än någonting att sträva efter. Man såg ju på honom igår att han inte ens blev besviken när Ribery fick priset. Han log och gratulerade Ribery. Annat är det ju med till exempel Ronaldo. Där kan man inte gå miste om besvikelsen när han inte vinner. Han kan liksom inte ens dölja det.
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-08-30 17:02
La Liga so far: Cristiano Ronaldo, 20 skott 0 mål Bueno (Rayo Vallecano), 2 skott 2 mål
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-08-30 16:48
Ibrahimovic: "Ribery deserves award? If it's about the team, he should win. But if it's about individual talent, no one's better than Messi"" Ibrahimovic (PSG): "If it was up to me, I'd cut the trophy in two pieces, and I'd give Messi one half and Ribery the other." [20minutes]"
Annons: