/spanien/barcelona/forum/6470.aspx/spanien/barcelona/forum/6470.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona I.Cuenca
2013-09-01 21:57
Nu kör vi
Postat via SvenskaFans-appen
xaviiniesta
Vadan klagar alla på Pique för? Det är ju Alves gubbe , det är Alves som ska ta han
Barcelona La liga es blaugrana!
Ska bli kul att se en Shakira-kåt Pique försöka stoppa både Ronaldo och Bale, så klart ska svinen alltid försöka vara överlägsna överallt, lyckas dom inte på planen måste dom göra det på nåt annat sätt, bara att hoppas att Bale äcklet bryter benet första träningen av Pepe..
Barcelona Jordi Alba Ramos #18
2013-09-01 21:56
Valencia som inlett säsongen uselt spelmässigt, har show framför vårat försvar. Vem tillåter det att komma så nära vårat försvar? Vart är den pressen eller? Det finns så otroligt mycket att jobba på i försvaret, anfallet ska jag inte nämna något om, där är det världsklass. Sådana matcher som mot Valencia och Atletico Madrid är oerhört nyttiga, då ser vi våra svagheter.

Ska bli en oerhört spännande andra halvlek!
Coach Pep,
2013-09-01 21:55
Man får i alla fall glädja sig åt den högoktaniga matchen. Sådant här får man bara uppleva i la liga, våra topplagsmatcher är bäst i världen. Jämför det här med Liverpoo- Man utd tidigare, det är klart och tydligt att den bästa fotbollen spelas i Spanien.
Jeffson
2013-09-01 21:54
För 10 minuter sedan satt man och njöt...

Sen hade Valencia bollen på våran planhalva två gånger.
Barcelona barasfsdg
Försvaret håller korpenklass
Barcelona Andreas-
Anfallsspelet är fantastiskt, den håller trippelklass. Men vårt försvar, herregud. Panikköp Luiz NU.
Barcelona Barcadinho.
2013-09-01 21:53
Barca behöver spela försvar drygt 10 min per halvlek i snitt. Max.
Och då är det jäkla panik. Varför???
Barcelona Massimo Tiki Tata
Varför står det ingen vid första stolpen?? Vi måste agera i vinter fönstret för så här får det inte se ut i CL. Celtic kommer ge oss problem om vi inte kan lära oss att försvara ordentligt vid fasta situationer.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
Vad fuck gör Pique vid 3-1 målet? Hade det varit Ramos så hade han rensat bort det på nåt sätt. Pique är en påse skit, trött på honom.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-09-01 21:52
Fan vad klantigt. Den här matchen kunde och borde ha varit död men nu blir dte en tuff andra halvlek. Tappar det här är det så otroligt onödigt. Slarvigt försvarsspel på båda målen även om den första reduceringen var ett klassavslut. Och vem markerar på 2-3-målet? Det är så oerhört rörigt och man får ont i huvudet att kolla på hur vi försvarar i backlinjen ibland, speciellt på fasta situationer. Tur att vi har en alldeles lysande offensiv.
Barcelona Rambla~ - Zubi fuera!
Hur fan kan en sopa som Postiga få göra två mål på två minuter? Det är så jävla dåligt så det finns inte. När man gör 3-0 får man ju för i helvete tänka till lite på från bänken och ute på planen. Håll i spelet, spela av halvleken. Nä, istället ska man ägna sig åt Hawaii-fotboll de sista minuterna. Fy fan säger jag bara. Nu är det fina spelet från första halvlek helt till spillo.

Åhhh. jag orkar inte.
Barcelona DM1982
Lite intressant med tre minuters tillägg, hur kom det sig?

Mycket slarvigt att släppa in två mål sådär, det håller inte. Det kommer hur som helst bli en spännande andra halvlek.
Barcelona Occi
2013-09-01 21:51
Pique håller inte. Slö, bollrädd, missar alltid markering, alltid sen, slö,slö,slö,slö etc. Vi behöver två försvarare förfan två försvarare. Hoppas Puyol lyckas komma upp till iaf 80% av sin nivå då är han fortfarande tre gånger bättre än Pique.
Barcelona I.Cuenca
Jag tar tillbaka mitt inlägg att vi ser stabila ut
Barcelona *hjärta* Valdes flint
@Zyzz - U mirin brah?:

Lägg av nu, offside-abvlåsningarna såg ut att vara väldigt svåra och döma sen är det självklart att dom ska få ta sista hörnan. Inget att gnälla över, det här är fotboll när den är som bäst.
Barcelona Blaugrana91
2013-09-01 21:50
Störande att vi spelat otroligt bra och leder med 3-0 och så släpper vi in dem i sista minuterna....Så jävla typiskt...

Förvånar mig inte om vi tappar poäng ikväll bara för det.
Barcelona Zamboza
2013-09-01 21:49
Barcelona och stänga matcher går inte ihop. Det krävs snygga mål för att överlista Valdes i år. Villas drömträff och Postiga idag.
Barcelona basaric - "el guaje"
Var på väg att skriva ett inlägg här inne när Valencia gjorde 3-1. Det här är dagens Barcelona, fantastiska framåt men usla bakåt. Det spelar ingen roll vem vi möter. Så fort motståndaren kommer nära vår mål så blir det alltid farligt. Vår backlinje skulle ha problem i allsvenskan.

Jag undrar varför Tata såg så förvånad ut. Har han inte sett en Barcelona-match tidigare? Det ser alltid ut så här nuförtiden.

Vill han fortfarande inte värva en mittback den här säsongen?

Usch vad jag inte ser framemot CL då det är dags för dom stora matcherna.
Barcelona Barcelonistas
Inget flytt alls i den här matchen Valencia har ju inte haft ett skit egentligen, deras 2 mål kommer ju från ingenstans.

Annars är jag galet imponerad utav Barcelona presspelet sitter, vi spelar mycket rakare och skapar många farliga situationer.
Barcelona Blaugrana91
2013-09-01 21:48
tarrak - Oh-Oh-Oleguer

Misstänkte det....
Barcelona Andresito
2013-09-01 21:48
Hörnmålen går fan alltid mot stolparna, Varane förra säsongen, Postiga nu. Ställ en jävel vid stolpen så slipper vi släppa in dessa jävla helvetes hörnmål.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-09-01 21:47
Barca spelar som poesi. Maximalt otur att Valencia reducerar två gånger om på två målchanser. Vilken jävla match o kväll, vi ska krossa DOM!
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-01 21:47
2 klassmål av Valencia och det är match igen! Hoppas bara Valdes fortsätter storspela och visa Sandro vem som är boss. Det ryker om Messi, Neymar och Fabregas släpande bakom, det här tar vi! Visca!
Barcelona MesQueUnClubFCB-Alba y Iniesta
2013-09-01 21:46
Vad sägs om en mittback nudå?
Barcelona Andrés V
hahaha vad ska man säga? Spelar ingen roll om vi har dom bästa spelarna i offensiven när vi inte kan försvara
Barcelona tarrak - Oh-Oh-Oleguer
Jag vill påpeka att Carles Pyoul The Warrior är samma som Ronaldinho fotbollsguden eller vad trollet kallade sig innan. Bara att permanent spärra Mod!
Barcelona the cameroonians
Haha, hehe...

Påminner väldigt mycket om förra årets bortamatch mot Deportivo.
Vassa framåt, men slappnar av för mycket kring eget straffområde.

Tror inte Tata kommer vara särskilt tyst under pausvilan.

AndreD -
2013-09-01 21:45
Vårt försvar behöver inga förstärkningar va det ja
Annons: