/spanien/barcelona/forum/6468.aspx/spanien/barcelona/forum/6468.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona zick9
2013-09-01 19:11
Vill bara säga att ni inte ska bli besvikna om Iniesta och Fabregas ej spelar tillsammans på mittfältet idag. Det kan mycket möjligt bli Roberto eller Song som tar Xavis plats eftersom deras spelstilar är mer lämpliga för den djupa mittfältsrollen. Fabregas är ju offensiv mittfältare.
Barcelona Blaugrana91
2013-09-01 19:09
Golden Barca

"Kan inte låta bli att le lite i mjugg åt det faktum att Xavi är petad/roteras. "

Vilken fantastisk fin respekt du visar för en av våra största spelare någonsin.
Barcelona Golden Barca
2013-09-01 19:06
Min startelva satt klockrent mot Atletico Madrid. Dristar mig till ett nytt försök inför Valencia i kväll.

Valdes.

Alves, Pique, Mascherano och Alba.

Fabregas, Sergio och Iniesta.

Pedro, Messi och Neymar Jr.

Kan inte låta bli att le lite i mjugg åt det faktum att Xavi är petad/roteras.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-09-01 18:59
vi är spronsrade av ett flygbolag, inte qatar terrorism, sluta gråt över vår sponsor när det bara är ett flygbolag som pumpar in cash till oss,

det är mer eller mindre tack vare dom vi fick in neymar, ha inte på dig barca tröjan då, Barcelona gråter inte av att du inte tar på dig tröjan, det är du som förlorar på det, du kan inte visa vilken klubb du supportrar. om folk hör att du inte har på dig tröjan för att vi har qatar flygbolag på tröjan så kmr alla skratta åt dig
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-09-01 18:57
Neymar lägger upp en bild på honom och Messi på sin instagram. Troligt att de båda startar ikväll?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona zick9
2013-09-01 18:57
@Hank Moody:

Haha, jag tänkte inte på det när jag skummade igenom den men nu när du nämnde det så läste jag igenom den igen. Håller helt klart med dig! Fruktansvärt dålig svenska. Som jag garvade efter varje mening... Haha :D Jag undrar verkligen om den skribenten var seriös.
Barcelona LeoMessi
2013-09-01 18:55
Har sån ångest över att jag missar matchen idag då jag kommer att sitta på tåget och samtidigt så har jag inget internet hemma eftersom vi har flyttat och dom har inte fixat problemet som skulle vara fixat i måndags:-( Sorry att jag whinar haha
Barcelona FCBlaugrana
2013-09-01 18:54
Skribent Deulofeu måste tillbaka hit. En av de som har mest intressant info och bäst info i sina inlägg här på vårt forum. Saknad. Kom tillbaka.
Barcelona Sentuary
2013-09-01 18:52
Fyfan va engelsk fotboll suger, det enda som är bra är stämningen hos publiken, allt annat suger totalt. Kallar man dessa två för toppmatcher? Fick huvudvärk av båda matcherna så jag går och vilar lite och väntar in riktig fotboll ikväll. Visca Barca!
Ronaldinho the original
2013-09-01 18:50
@Dongou & Bagnack:

Han är väl skadad?
Barcelona Gabriel
2013-09-01 18:49
Håller med de flesta andra här inne som uttalat sig angående skribenten "Deulofeu". Han kom alltid med intressanta nyheter angående B-laget och våra talanger, och för personer som mig som inte längre har samma tid att lägga ner på att hålla mig uppdaterad kring allt som hör till FC Barcelona var det otroligt skönt att bara kunna gå in här och få uppdateringar av honom. Jag vet inte vad det var som fick honom att sluta skriva men så som jag har förstått det så var det stavfel/brist på styckeindelning etc som folk klagade på. Visst, det kanske är lite jobbigt att läsa inlägg som inte delas upp, eller som saknar kommatecken, punkter osv men då kan man också berätta det till någon på ett fint sätt. Sen känner jag inte killen men har ni tänkt på att det finns folk som faktiskt har dyslexi? Hur ska en sådan person förvänta sig att bli bemött då? Eller ska han inte ha samma rätt som alla andra att skriva på ett forum? Bara en tanke. Förhoppningsvis läser han vad som sagts om honom här inne och väljer att komma tillbaka. Ingen har rätt att mobba bort någon härifrån.
Barcelona Hank Moody
På tal om stavning, har ni läst Real-redaktionens senaste artikel? Det är nog det absolut sämsta jag läst i hela mitt liv, innehållsmässigt är den urusel men grammatiskt sett tar författaren det till en helt ny nivå. Den hade fått underkänt av en mellanstadielärare men godkänns tydligen av Reals redaktion här på SF. Makalöst
Barcelona Blaugrana91
Arsenal vinner och Wenger lär nu tycka att hans trupp håller världsklass...Haha
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-09-01 18:45
Kom igen nu Spurs, tryck in kvitteringen
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-09-01 18:36
Vad hände med Deulo? Kritiserade de honom enbart för hans stavning? Han var verkligen en glad och upprymd snubbe med mycket info om b laget även om han skrev varje rad i styckeindelning.
Barcelona Dongou & Bagnack
2013-09-01 18:26
Marquinho som PSG köpte från Roma för 35m har jag inte sett han spela en enda match den har sasöngen för PSG Bli man bänkat av Alex har man inget att göra i Barca
Barcelona Blaugrana91
2013-09-01 18:18
Hehe böljande fotboll just nu mellan Arsenal och Tottenham
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-09-01 18:14
@Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR:

vänd tröjan ut och in och tvätta den på 30 grader bara
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-09-01 18:13
De flesta reklamen som har med Nike att höra spelas in i just Barcelona. Vi får hoppas att Rosell snackar med honom dvs övertyga att joina oss. ;p
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-09-01 18:12
@Shanghai:
Bättre att inte uttala sig om politik om man inte är så insatt.. Du tror på allt du läser. Hur definierar du en terrorist om jag får fråga? Om du nu ser på Qatar som ett terroristiskt land. Det är nog bäst om vi håller oss till fotboll och låter folk som är insatta i ämnet och sysslar med politik sköta det andra
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2013-09-01 18:11
@Júnior ´:

Lite skumt att spela in en reklamfilm just i barcelona, han har inget med barcelona att att göra, varken han eller chelsea..
Barcelona Vampíro
2013-09-01 18:11
Vilken sopa han är Soldado, alltid sämst mot lite bättre lag.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-09-01 18:05
Hola! Nu är det så att jag har beställt bortatröjan med Messi på ryggen. Men jag undrar hur tvättar man den? Vill inte att trycket försvinner. Sorry för OT.
Barcelona Blaugrana91
2013-09-01 18:00
Júnior ´

Var ju nästan sant då. ;)
Barcelona Júnior ´
2013-09-01 17:58
Chelsea defender David Luiz (26), seen in Barcelona yesterday, is in the city to shoot an ad. Not linked with a move to Barcelona. [sport]

Då fick vi svaret på den frågan...
Barcelona Júnior ´
2013-09-01 17:53
Coach Pep

Det är skillnad mellan "Qatar Airways" och vissa politiska organisationer i Qatar. Det är inte så att det är Qatar Airways som smugglar in terrorister. Om du tänker på detta viset så borde du bojkotta det mesta på jorden och inte bara Barcatröjan.

Den tröjan representerar inte Qatar som land utan klubbmärket på framsidan.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Shanghai

Anledningen till att folk reagerade starkt på det du skrev senast var pga sättet du uttryckte dig på och inte din åsikt.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-09-01 17:48
Oh herregud... ska vi börja med detta ämne igen? Byt genast.

Förresten, herr Deulofeu kan gärna visa sig igen på forumet då man saknar honom rejält. De där idioterna som jagade iväg honom är de som borde ta paus istället för honom.
Barcelona Blaugrana91
2013-09-01 17:42
Och ja Qatar Airways gör det...

Antar att alla Miljoner människor som flyger med QA också bidrar till dessa krig då...
Barcelona Blaugrana91
2013-09-01 17:41
Coach Pep,

Är ju bra att då också uppvisa fakta...

Sverige bidrar med vapen till diktaturer som sen används i krig....
Tyvärr ser världen ut som den gör.
Mod.
2013-09-01 17:40
Shanghai & Coach Pep

Ja för Qatar Airways håller på med sådant.. Vad är det ni försöker göra nu? Detta är ett icke-fotbollsrelaterat ämne och är inte tillåtet. Jag föreslår att ni byter ämne genast.
Annons: