/spanien/barcelona/forum/6454.aspx/spanien/barcelona/forum/6454.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2013-09-01 22:58
Eftersom CL-slutspelet inte börjar förens i februari så är det inte helt dumt att vänta och köpa en mittback då. Men det är mycket dyrare och urvalet är mindre i januari-fönstret. Dessutom när man ser försvaret idag så blir man verkligen mörkrädd hur det kommer gå i el classico och de tuffare matcherna i höst. Våga punga ut lite pengar för att signa David luiz så har vi en ung duktig talangfull försvarare denna säsong och många säsonger framöver.
Barcelona Andreas-
2013-09-01 22:55
Anfallsspelet är jag ändå riktigt nöjd med, försvaret är ju katastrof dock. Hur i helvete kunde man inte värva en mittback?
Barcelona Bàckis
Bara jag som tycker det är tråkigt att Messi trots tre grymma mål inte oftare spelar ut bollen på kanterna till syna yttrar, idag framförallt Neymar. Pedro kändes mer delaktig i spelet än Brassen ikväll, vilket jag tycker är helt fel då han är en klart mycket vassare spelare individuellt sett. Nu tar det såklart tid för honom att komma in i spelet, men hittills tycker jag INTE han känns alls delaktig i anfallspelet. Han måste få mer boll!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~ - Zubi fuera!
B-Guden Den här säsongen? Kom igen nu, den här säsongen är 3 omgångar gammal.
Barcelona grande jw
2013-09-01 22:54
Det vi ska glädjas åt idag är att Messi slutförde en ligamatch för första gången på typ 30 matcher. Hoppas verkligen han kan hålla sig skadefri nu.

Annars gör vi faktiskt en väldigt bra match. Vi är okoncentrerade vid några få tillfällen och då straffar Valencia oss direkt. Med chanserna vi hade idag bör vi ha vunnit med flera bollar.
Barcelona Rambla~ - Zubi fuera!
2013-09-01 22:53
Hur fan man missar att komma fel i huvudspelet på frisparkar in hela tiden. Puh, skönt med seger trots allt. Nu har Tata och framför allt spelarna fått något att tänka på. Det får verkligen inte se ut så här efter en ledning med 3-0 även om det är på Mestalla. Trots allt är det starkt att hålla ut nu när man missade så många solklara chanser att avgöra matchen. Resultatet borde blivit typ 6-1 sett till matchbilden.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-09-01 22:53
Neymar är så jävla isolerad på sin kant att jag blir förbannad. Lyssna nu Tata! Låt honom få komma in centralt och jobba ltie mer med Leo. 2-3 gånger såg jag bägge vägga med varandra och samtliga gånger var farliga målchanser. Neymar på en kant är samma som Oleguer som anfallare. Inte ett skit händer. Hur som helst, tre sköna poäng mot ett bra Valencia! Landslagsuppehåll nu. --- Edit: Inte för att Oleguer var briljant som försvarare heller...
Barcelona B-Guden
2013-09-01 22:52
Väldigt besviken på Iniesta den här säsongen
Barcelona Barcelonistas
2013-09-01 22:52
Spelet har helt klart blivit rakare och detta är precis det jag har snackat om. Med Xavi istället för Fabregas så blir det alldeles för mycket sidled. Barcelona ser ruskigt starka ut i år, ska bli intressant och se laget om 1-2 månader.
Barcelona vic11
2013-09-01 22:51
Sergi Roberto .. Herregud man saknar verkligen Thiago som gjorde de lilla extra och spelade samba fotboll, ingen stel mittfältare som bara passar bollen till närmaste gubbe med en bredsida,
Barcelona Andrés V
Herregud vad vi blöder i defensiven, orkar inte ens tänka på vad bättre lag med snabba omställningar kommer göra mot oss.
Barcelona jawwa
Nära ögat men vi har i regel svårt mot Valencia, så positivt att vi höll ut. MOM valdes o cesc i första. Jag hoppas det var en tillfällighet att messi undvek att släppa bollen till neymar
Barcelona NeymarMessi
Linjedomaren rånade Neymar på ett mål! Han var klar onside
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2013-09-01 22:50
Domaren gjorde ingen bra match. Första halvlek spelas två minuter mer, än vad domaren la till i tilläggstid. I andra halvlek, så lägger domaren endast tre minuter, trots att Mascherano och Alba låg ner i ca två minuter. Han borde även lägga lite extra tid i tilläggstiden, då det var några avbrott under övertid. Sen kan man diskutera offsiderna, som jag anser, att de inte höll koll på. Men det är en annan femma.
Barcelona LeoMessi
Vi borde ha vunnit med större siffror, Messi och Pedro missade en del bra lägen där det ska vara mål. Men Messi var mycket bättre idag än dom två senaste gångerna.
Barcelona *hjärta* Valdes flint
I believe in Tata, and Tata believs in La Masia. Tello, Roberto och JDS får alla hoppa in i samma match. Stort plus, Visca Barca!
Barcelona socccerfan1
vi måste vara mer kliniska...

Så många chanser vi har, guuuuuuuuuuuuuud!!! vi kan döda matchen flera gånger om..

men men gott me 3!! natt bröder
Barcelona ElTriplete
2013-09-01 22:49
YEEEESSS! Så skön seger! Fantastisk trepoängare!
Barcelona Barcelona10Messi
Sådana här två tuffa bortamatcher i de inledande tre matcherna är ju hemskt! Inte för det blir enklare om två veckor mot Sevilla hemma.

Rätta mig om jag har fel men det här var Neymars tredje gula? Avstängd?
Barcelona Vamos Blaugrana
Tack för den !! Fyfan..
Barcelona NeymarMessi
Tack för 3 söta poäng! Messi vilken legend!
Barcelona Essienesque
Diego Alves, vilken målvakt.

Skönt med tre poäng borta mot Valencia, det är ingen enkel match. Men skulle gärna ha en ny mittback men inser att det loppet är kört för denna sommar.
Ronaldinho the original
2013-09-01 22:48
I slutet är det 3 poäng som räknas. Härligt
AndreD -
Sköööööööönt. Vilken jävla match vad fan är Premier League?
Barcelona NoGo™
JAaaaaa tackaar!!
Barcelona Acrobat
Puhhhhhhhhh! Det där var inte hälsosamt! Hur kan man vara nära att tappa en 3-0- ledning? Helt otroligt!
Barcelona Abirey
Skön vinst
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
Håll i den nu Victor! :)
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
Tack för 3 poäng!...men vilken röten andra halvlek!
Ronaldinho the original
2013-09-01 22:47
@Rambla~ - Zubi fuera!:

Aha okej :)
Annons: