/spanien/barcelona/forum/6429.aspx/spanien/barcelona/forum/6429.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Stoichkov~
2013-09-14 17:24
Har ni märkt(om ni tittar på Arsenalmatchen) att Özil passar in i Arsenalspelet som handsken? Han passar in ett lag som Arsenal som håller i bollen inom laget och som anfaller som ett lag. Mindre i kontringslag som Real Madrid har varit i de sista åren. Detta med reservation att även Arsenal kontrar emellanåt. Poängen är dock att det är ett lag med ett spel som går ut på teknik och bollhållande. Det passar bra Özil. Han kommer att uträtta mirakel i Arsenal. Jag lovar er!
Barcelona SupremeMan
2013-09-14 17:17
jag tycker att Bartra borde spela enkla matcher,
Alaba är väldigt bra, enligt mig är han världens bästa vänsterback
hade vi köpt Cesc när Pep undrade om han skulle köpa Isco ?
Iniesta har vart bra de här senaste matcherna, Xavi däremot har inte vart bra, vi borde ge Sergio Roberto chansen.

och har ni någon aning vem ni vill att Barca ska köpa nästa år ? (mittback)
Puyol kommer ju att sluta snart..
Barcelona barca show
2013-09-14 17:17
Vad tror ni matchen mellan inter vs juve blir idag. Och den bästa matchen för oss idag tror jag slutar med 3-0 idag där neymar och messi briljerar. Tror vi håller nollan idag faktiskt. En värvning jag gärna skulle vela se barca slänga upp en bra slant för är faktiskt pogba jag skulle gärna se barca lägga 25 30 på honom och köpa hit honom för den killen är ung och kommer göra stor skillnad för vårt lag i längd kraft styrka teknik skott alltså den killen kan bli världens bästa i mina ögon med tiden. Det hade varit min dröm istället för isco och de. De hade gjort min dag tillsammans med en bra mittback
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-09-14 17:08
SupremeMan:

Det sista FC Barcelona behöver idag är en mittfältare. Jag är faktiskt glad att vi blev av med Thiago som inte ville kämpa för sin plats. Dessutom räcker det att ha Cesc, Sergi Roberto och Dos Santos som rotationsmöjligheter till Xavi och Iniesta. Dessutom ska varken Xavi eller Iniesta känna sig säkra på sina positioner då de inte har imponerat särskilt mycket under inledningen av säsongen.

Alba är mer än duglig med Adriano som utmärkt ersättare. Förstår inte vad du ser i Alaba som är så märkvärdigt bättre. Det enda vi behöver är att flytta tillbaka Mascherano till DM-positionen så att han får konkurrera med Busquets och Song. Bartra borde vara fullgod ersättare till Pique och Puyol. Bartra förtjänar en chans för att kunna fortsätta utvecklas. Med tanke på hur Pique har spelat senaste 2 åren hade jag gärna sett Bartra spelandes i ett El Clasico om tvunget.
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-09-14 17:07
Hahaha Özil har redan gjort assist :). Tack Peréz för du sålde Özil :).
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-09-14 17:06
Rodrí är ju stekhet för almeria. Ligger två i skytteligan efter Messi!
Barcelona SupremeMan
2013-09-14 16:54
Isco kunna vi köpa väldigt billigt... Alaba skulle vara dyrare men jag tycker faktist mer om Alaba än Alba,
Alba är mer offensiv än Messi,han gör så att Barca ser fult ut, någon rör honom o då gör han det så stort. Herregud ställ dig upp..
Alaba åt andra sidan är bra på huvudet,jobbar hem, är inte så extremt offensiv,stark,snabb men inte lika snabb som Alba.
2013-09-14 16:47
SurpremeMan Nja, det var bara Özil som vi hade chansen att köpa för ett sådant lågt pris - i ett skede då vi behövde en kreativ mittfältare :) Isco och Alaba grämer jag mig inte över ett dugg - även om det förvisso är trist att den förstnämnde hamnade i Madrid
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-09-14 16:46
Om 2-3 år spelar Özil för FC Barcelona. Hans dröm kommer gå i uppfyllelse, tro mig. Kan redan se han pose:a utanför Barcas kontor. '' Messi är världens bästa spelare, äntligen kommer jag kunna spela med honom. Detta är en dröm som går i uppfyllelse.'' ''Varför kysste du Reals klubbmärke, frågar reporten?'' ''Än idag ångrar jag det, borde ha spottat på den istället *ler*.'' Samtidigt som Messi dyker upp och ger Özil en bamsekram. ;)
Barcelona SupremeMan
2013-09-14 16:39
väldigt fint spel ledet till 1-0 för Bayern. Mandžukic står för målet Ribery för assist

lägger matchen på länktips ifall ni vill se
Barcelona SupremeMan
2013-09-14 16:32
1.70-ligan - köp en back, tack

tänker du så då borde du tänka lite längre oxå :)

vi kunna haft Özil,Isco o Alaba
2013-09-14 16:28
Jag är dock fortfarande lite besviken över att vi struntade i Özil 2010, när vi kunde ha fått honom för 10-15 miljoner! Särskilt med tanke på vilka som tog culen istället
Jeffson
2013-09-14 16:22
Så gött att kunna kolla på klasslirare som Özil utan färgade ögon. Att han dessutom är cule och att det "skar" sig lite med Madrid är dessutom gött för skadeglädjekontot.
Barcelona Shanghai
2013-09-14 16:14
Maravilla målar för Atlético. Vilken notorisk målskytt.
Barcelona Acrobat
2013-09-14 16:08
10 minuter tog det för Özil att göra sin första assist! Man kan inte annat än njuta när man inser att Real gjort sig av med honom!
Barcelona Shanghai
2013-09-14 16:08
Barcelona-supportern gör assist sim vanligt. Özil, en dag kommer du att spela för din favoritklubb. :)
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-09-14 16:07
Klassassist av Özil direkt i Arsenal. Fin värvning!
2013-09-14 15:29
Sanabria hoppas jag verkligen lyckas i Barca. Har en känsla att han kommer bli jäkligt stor..
Coach Pep,
2013-09-14 15:27
Tänkte bara påminna om att Bayern München spelar nu, för er som är intresserade av Project Pep. :)
Barcelona LeoMessi
2013-09-14 14:25
Kollar på United mot crystal palace, måste säga att United spelar grymt tråkigt! Nu fick dom straff med sig och en motståndare utvisad, tacka Ashley Young.
Barcelona Shanghai
2013-09-14 13:56
Jag blev mest imponerad av Enguene. Han är väldigt lugn med bollen och tappar varken den eller slår bort felpassningar. Hans driv påminner mycket om en vis Iniesta.
Barcelona Shanghai
2013-09-14 13:51
Adama kladdar med bollen och vill hålla i den för mycket. Det är dåligt tycker jag, men när han lyckas dribbla förbi motståndarna är han magisk. Han är väldigt kvick.
Barcelona Júnior ´
2013-09-14 13:47
Adama påminner mig lite av Dani Alves när han kommer ut på kanten och ska slå sina inlägg. Båda har en tendens att ta i för kung och fosterland så att bollen ofta hamnar för långt bort.
Barcelona Shanghai
2013-09-14 13:37
Vilket mål av Ebwelle, lekstuga i straffområdet.
Barcelona Shanghai
2013-09-14 13:33
@Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR:

Ja, Adama spelar. Dock så hoppade han in i andra halvlek.
Barcelona Shanghai
2013-09-14 13:31
@LeoMessi:

Haha, kan nog vara så. :)
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-09-14 13:29
Spelar Traore(stavning)?
Barcelona LeoMessi
2013-09-14 13:29
Om jag ska vara ärlig så tror jag att Fran Alvarez snygga mål där var ett misslyckat inlägg haha
Barcelona Shanghai
2013-09-14 13:27
Puyol och Iván de la Peña tittar på matchen. :) Edit: 8-1 just nu.
Barcelona LeoMessi
2013-09-14 13:14
Ser nästan ut som att Juvenil A-spelarna är längre och större än A-laget:P
Annons: