/spanien/barcelona/forum/6425.aspx/spanien/barcelona/forum/6425.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NeymarMessi
2013-09-11 21:44
Spärrad. /Mod
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-09-11 21:40
@JohanC:

Du har helt rätt angående att man får kritisera sin klubb, allt är inte frid och fröjd. Dock så har du tagit detta till extrema nivåer. Du har skrivit här ungefär 16 ggr som någon annan nämnde, de gångerna har du endast klistrat in artiklar minst en gång i veckan från Aftonbladet rörande Barca (främst Messi) och kritiserat klubben/spelaren vilt utan någon som helst källkritik. Du har aldrig någonsin tagit Barcas ställning i något av dessa ämnen.

Nästan alla här vet att du inte hejar på Barca och att du är en sådan som bara är här för att provocera. Tror snarare du är en s.k "Zlatanist" pga alla dina negativa inlägg om Leo Messi. Mod får gärna agera och spärra trollet helt.
Barcelona barca!54
2013-09-11 21:27
Trots att många av våra spelare har varit borta på internationella uppdrag, så har piqe och macherano stannat hemma två veckor och tränat, vilket jag tycker är riktigt skönt
Barcelona Blaugrana91
2013-09-11 21:21
Men snälla är det dags för Zlatan ältandet igen... Han passade inte in i Barcelonas filosofi, för att spela i den här klubben måste du anpassa dig efter dem regler och värderingar Barca har. Att spela för Barcelona är inte som att vara i en vanlig klubb. Och där kunde Zlatan inte anpassa sig. Att han sen inte heller passade in i vårt spelsystem gjorde ju inte saken bättre.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2013-09-11 21:18
Mods sover som vanligt, skulle det inte bli fler mods här? Varje månad kommer det trollers ochbara 5 av 10 blir avstängda. Kom igen fan, man orkar knappt läsa forumet längre.
Barcelona Carles Puyol y Jean Marie Dongou
2013-09-11 21:17
JohanC

16 gånger har du skrivit här i forumet och inget bra om din "favoritklubb" har skrivits. Bara skit om Messi och Barca. Gör oss alla en tjänst och dra. Du är en skam för fotbollsfans.

Håll på din klubb och skriv i deras forum. Du tjänar aboslut ingenting på att smutsa ner vårat forum
Barcelona Frodo
2013-09-11 21:13
JohanC

Sluta din pajas. Barca är inte din favoritklubb. Du håller på Dortmund. Förhoppningsvis åker du på en fet spärr för att du trollat på forumet den senaste tiden.
2013-09-11 21:10
@JohanC:

Luktar troll härifrån. Puerta saknar dig nog!
Barcelona *hjärta* Valdes flint
2013-09-11 21:07
JohanC

Jo, han var viktig under hösten men hans svaga insats under våren väger också in när jag säger att Zlatans tid i Barca var OK. Hösten = Viktiga mål, Våren = Lång måltorka (+att en kille som Bojan var bättre hur det nu var möjligt)
2013-09-11 20:28
JohanC

Har du FC Barcelona som favorit klubb och vad är det med barca som gör att du börja följa de. Eller är du bara ett troll från puerta som skriver här som alla andra barnen?
2013-09-11 20:16
@Bàckis:
Alla insatta i fotboll vet om Zlatans storhet, samma gäller CR. men det som några försökt få fram är att många Zlatan-groupies är så trångsynta att de inbillat sig saker som att Zlatan var Barcas bästa spelare, Messi var avis och de andra spelarna är mesar som var anti-Barca jämfört med stora, tuffa Zlatan. Att det var alla andras fel att Zlatans vår var ett fiasko. Tar inget ifrån honom, Han var helt OK, fantastisk i Clasicot, men inget mer. Vi vet varför han gick och det var för att han passade inte in när Världens bäste skulle bli ännu bättre, med facit i hand, ja, ni fattar...
2013-09-11 20:12
JohanC

"demontränare" ? Haha, nu börjar jag på riktigt tro att du jobbar för aftonbladet
Barcelona Bàckis
2013-09-11 20:09
Jag säsongade i franska alperna gångna vintern, och kan ju berätta att Zlatan är enorm där nere. Vanligt folk man lärde känna som knappt var intresserade av fotboll kände alla till Zlatan och berättade hur stor han är i Frankrike.

Han är störst i Frankrike, störst i Italien och avgjorde ett Clásico och vann ligan under en säsong i Barca. Vägrar man att inse hur otroligt stor han är är man enögd eller efterbliven.
Barcelona Canaletes
2013-09-11 20:02
Marca är tjock roliga asså hahaha!!

Messi och Neymar briljerade med sina landslag men huvudnyheten på Marca är att Bale tunnlade 1 spelare och sköt på mål 2 gånger, allt detta under 30 min!!! och det att man förlorade hemma mot Serbien med 3-0!
Barcelona BAGNACK & DONGOU
2013-09-11 20:01
JohanC (Barcelona) Om du kallar dig gör Barca fan, varför skriver du alltid negativ om det klubb som du påstår att du hejar. Jag menar en riktigt fan försvara sitt klubb oavsett vad,
Barcelona Koeman!!
2013-09-11 19:50
@koeman92:

Kika länktips, någon länkade detta före mig igår tror jag.
Barcelona NoGo™
2013-09-11 18:45
Stort grattis till Éric Abidal som fyller 34 år idag! 3

Grande Abi!
2013-09-11 18:20
Hur ska man ta en tidning seriöst när deras "nyheter" baseras på deras egna artiklar. Kolla i länktipset där man skriver en artikel baserad på saker deras egna skribenter skrivit i förra artikeln. Jag skojar inte, det är på riktigt, de källhänvisar till sin egen tidning!

Ber om ursäkt om OT.
Barcelona Vampíro
2013-09-11 17:30
Ännu ett troll alltså, when will it end? Spärra bara så slipper man att läsa onödigt tjafs i flera dagar.
Barcelona tarrak - Oh-Oh-Oleguer
2013-09-11 17:21
Nu är det ju uppenbart att den där JohanC är ännu ett av den aldrig sinande troll som är här för att han i brist på en vettig tillvaro, väljer att försöka förstöra även andras. Men om man leker med tanken på att han är "på riktigt", så blir resultatet tragikomiskt. Tänk att sitta hela dagarna och leta bland svensk slaskmedias uslaste fantasiartiklar ii hopp om att hitta något som smutskastar laget man "älskar". Tänk att vid varje givet tillfälle välja motståndarnas sida när de attackerar klubben man supportar. Eller varför inte bara ställa en tvärsäker diagnos om psykiska handikapp hos klubbens största hjälte (något inte ens en utbildad läkare hade klarat med så bedrövligt underlag) när man ändå är i farten? Jag har svårt att tänka mig ett mer masochistiskt och självhatande supporterliv, men som tur är så har nog JohanC lite tråkigt mellan fritids och Bollibompa.;
2013-09-11 17:15
@JohanC:

Wow, just wow... Barca måste ha sårat dig något oerhört som tar sig tid att skapa ett fejkkonto enbart för att sprida propaganda. Du har fortfarande inte svarat på varför du vrider och vänder på varje artikel som nämner Barca, eller fd Barca relaterade personer, till något negativt eller ren smutskastning. Du använder dig av subjektiva källor och kallar det fakta. Antingen är du ett troll eller så är du helt enkelt så dum.
Barcelona Júnior ´
2013-09-11 16:46
@JohanC:
Det gäller dock att vara kritisk. Det du gör är endast att läsa en sidan av situationen/sanningen och det är Zlatans syn på det hela. Du får inte veta hur det var för klubben att ha honom som spelare eller deras syn på hela situationen. Jag säger inte att Zlatan ljuger men eftersom det är en självbiografi så är den aningen vinklad och inte så värst objektiv.
Barcelona Deulofeu
2013-09-11 16:43
Shanghai håller med om det! Men det är bara att nöta tycker det kändes rätt skönt.

Blir några mer timmar ikväll... då det inte är någon fotboll på tv.OM man inte ska köra repriser.
Barcelona Dill - Busquets!!
2013-09-11 16:39
JohanC

Nu har jag inte läst boken men jag tog en väns exemplar och plockade ut alla delar som handlade om Barcelona och läste det, eftersom det var det enda som intresserade mig. Det roligaste i den biografin måste ändå vara Zlatans syn på vilka saker som är bra och dåligt. Kort sammanfattning:

Positivt: Möjligheten att kunna vara större än tränaren, vara en superstjärna som gör som man vill och glida runt i tron om att man är störst och bäst.
Negativt: Lagsammanhållning. Träningar där alla spelare lyder tränaren likt "skolelever" som Ibra själv uttrycker det som (kunde inte hålla tillbaka skrattet under detta stycke).

Buhuu Zlatan mobbades ut i Barca. Snälla nån. Nu orkar jag inte lägga ner energin att hitta länken för ett troll men killen har själv sagt att det var pep han var i konflikt med och inte messi. Shanghai's sammanfattning av Zaragoza matchen är ett så perfekt exempel på detta.

Kan mods låsa in denna kille i cellen tillsammans med Ronaldinho "fotbollsguden" och den där andra snubben som jag nu glömt bort namnet på haha.
Barcelona Dill - Busquets!!
2013-09-11 16:32
Jeffson

Guldmedlemmar är de enda som kan ladda ner det, silvers får möjlighet den 17:e.

För övrigt underbart att se neymar äga ut pepe igår natt, speciellt efter incidenten karmalsAkaranka länkade. Längtar tills clasicot.
Barcelona Bästelona
2013-09-11 16:23
Koeman92 vad e de för något?
Barcelona Deulofeu
2013-09-11 16:21
Apropå plan b så ryktas det ju att llorente kommer kunna finnas tillgänglig för lån under vinterfönstret om han inte gör mer avtryck för de Italienska mästarna.

Jag har alltid varit svag för honom men det kanske är för alla tröjor sitter så bra på honom! Ha ha.

Nej skämt åsido det fungerade inte med Zlatan och Llorente är ju knappast mer rörlig. Men en stor target i boxen måste ju bara fungera i prktiken med en Messi bakom!
Barcelona Deulofeu
2013-09-11 16:21
Apropå plan b så ryktas det ju att llorente kommer kunna finnas tillgänglig för lån under vinterfönstret om han inte gör mer avtryck för de Italienska mästarna.

Jag har alltid varit svag för honom men det kanske är för alla tröjor sitter så bra på honom! Ha ha.

Nej skämt åsido det fungerade inte med Zlatan och Llorente är ju knappast mer rörlig. Men en stor target i boxen måste ju bara fungera i prktiken med en Messi bakom!
Barcelona koeman92
2013-09-11 16:19
Läste någonstans för ett tag sedan att Messi har aspergers syndrom eller något liknande. Stämmer det verkligen?
Jeffson
2013-09-11 16:18
JohanC

Du har inte hittat något positivt med laget du påstår dej hålla på?

Snälla mod... Det är uppenbart :)
Annons: